Een weightgainer (als hun Mass Perfection) kan wel helpen, maar je moet sowieso wat meer eten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?
body en fitshop > Muscle and Diet pack (eigen merk)
Goh.. einstein..quote:
Ik kwam er eergister ook achter dat ik maar 2,3l kcal op een dag eet, ook al vond ik dat ik veel at. We moeten gewoon onze maag gaan strekken en veel melk drinken. (wat goed uitkomt, ik dronk als baby al continu haha)quote:
Ja prima... alleen heb ik 1 handicap...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik kwam er eergister ook achter dat ik maar 2,3l kcal op een dag eet, ook al vond ik dat ik veel at. We moeten gewoon onze maag gaan strekken en veel melk drinken. (wat goed uitkomt, ik dronk als baby al continu haha)
Zullen we samen naar de 3k kcal racen? Beetje motivatie enzo.
Als jij het allemaal zo goed weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef 16meter het volgende:
van 2700 naar 3000 kcal poeh wat een strijd
Stelling:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon twee kapsalons in een half uurtje soldaat maken. 3600kcal. Kind kan de was doen.
oneensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stelling:
Macro's zijn belangrijker dan Kcals?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit was trouwens deeltje 250 boiss.
Een handje cashewnoten is al zo'n 400 kcal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet
post dan eens jou eetschema..
wie weet leren we er wat van.
Kcals > macro's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stelling:
Macro's zijn belangrijker dan Kcals?
6-8 boterhammen met pindakaas per dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een handje cashewnoten is al zo'n 400 kcal.
Pindakaas tikt ook flink aan, of kun je daar ook niet tegen?
Live n learn. It's k bro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens ik besef nu hoe vervelend ik was met mijn voeding.
Solly.
ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon twee kapsalons in een half uurtje soldaat maken. 3600kcal. Kind kan de was doen.
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nu![]()
ja nou, ik had me daar een partij honger. 'k had alleen m'n 100gram brinta 2 eieren en een glas melk gehad 's ochtends, en een lading koffie dat ik normaal nooit drink. Inmiddels was het al 12:00 geworden en door die koffie en m'n klusjes had ik niks gemerkt. 'k dacht dat ik van m'n graad ging toen ik stond te wachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |