doe je mee runnen we test clen en lsd zomer 2013 never forgetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik wil ook een jawline gek. Ik zie er met mijn 29 jaar uit als een beta ventje van 24Toch maar eens een keer chin implants overwegen, gekoppeld aan een weekje Thailand ofzo
Oh wacht ik ben in de war. Clenbuterol zorgt voor hypertrophy van je hart. Da's leuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja tog maar van test krijg je wel kleine ballen en word je kaal hoowr!
Met al die medische problemen van jou raad ik het je ook beslist af, zo dadelijk verander je nog echt in een kikker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben in de war. Clenbuterol zorgt voor hypertrophy van je hart. Da's leuk!
Ik wil gewoon niet aan die troep, punt. Liever een operatie ofzo dan hormonen in mn lijf pompen.
Lijkt me chill. Lekker onder de modder in de sloot in de winter jeweetz. En dan komt er een lekkere chicaa en die geeft me een kusje dan word ik zomaar een prinsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met al die medische problemen van jou raad ik het je ook beslist af, zo dadelijk verander je nog echt in een kikker!
Night Night.
Sucks bro, worden pijnlijke injecties in dat geval.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt me chill. Lekker onder de modder in de sloot in de winter jeweetz. En dan komt er een lekkere chicaa en die geeft me een kusje dan word ik zomaar een prinsEn dan heb ik een wit paard en een harnas en een vette jawline. Duszzzz.
Injectables mag ik wel overigens. Orals mag ik niet, want daar kan m'n lever niks mee en dan word ik geel en dan ga ik dood. Dat wil ik niet
Welterusten
http://schwarzenegger.com(...)ing-step-1-breakfastquote:THE PREMISE: Breakfast is the most important meal of the day. It will make you a healthy, happy, ripped, jacked, lean, energetic sex and training machine because it kickstarts your metabolism and gets your day off to the best possible start by providing the human rocket fuel called carbs.
THE OBSERVATION: All the shiny, happy fitness folks eat breakfast, so therefore, breakfast is the key to their success. This, of course, is backed up by all the anecdotal evidence and theoretical logic in the world. If you haven’t eaten anything all night, your body is starving and it’s going to need food, right? If you eat a lot of food in the morning, your metabolism turns on early in the day, and you’ll be able to burn off whatever you eat. And since your brain functions better with carbs, downing a low-fat, high-carb breakfast will make you smarter and help you function better at work and school.
THE REALITY: Whenever I start working with a new client, I tell them to stop eating breakfast. Breakfast sucks. You shouldn’t be eating it, either.
Here’s what happens with your hormones around 7 AM. Your cortisol levels elevate naturally through the night[1-9], eventually peaking[2, 9-14]. Of course, the common misperception is that cortisol is catabolic, and without food, your body will start to eat its own muscle. This is incorrect. When something is catabolic, this only describes the process of material being broken down for energy. When cortisol acts without elevated insulin levels—without being constantly elevated the way it is during chronic stress—it triggers the breakdown of triglycerides into free-fatty acids (FFAs) for metabolization, and triggers lipolysis[1, 2, 14-28]. In the morning, cortisol actually accelerates fat burning.
Ja I know, maar ik schommel altijd tussen 66 en 68 zonder verklaarbare redenen en op vaste tijdstippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén weegschaalmeting zegt niks over je lichaam. Het gaat om de trend van meerdere metingen verspreid over een periode.
Als je trend vlak is, dan eet je te weinig om aan te komen. Dát is je verklaarbare reden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik schommel altijd tussen 66 en 68 zonder verklaarbare redenen en op vaste tijdstippen.
Ik heb niet veel ruimte meer om meer te eten zonder kotsmisselijk te worden.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je trend vlak is, dan eet je te weinig om aan te komen. Dát is je verklaarbare reden.
Je kunt rondjes draaien zolang je wil om dit probleem, maar mensen met ondergewicht die klagen dat ze niet aankomen, eten domweg te veel. Concentreer je op voedsel die je lekker vindt en makkelijk te eten is, ga desnoods een pak sinasappelsap per dag ipv water drinken.
In before the editquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Autobandje het volgende:
'Domweg te weinig' stereo. Vind trouwens niet dat we mensen troep als sinasappelsap moeten aanraden om maar aan te komen, daar doe je niemand een plezier mee
. Volle melk ftw!
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zie z'n 'kotsmisselijk' opmerking.![]()
En 2700 kcal is niet veel. Je hebt gewoon een probleem met te weinig eten, net als veel (te dikke mensen) een probleem hebben met te veel eten.
Net zoals te dikke mensen voedsel uit moeten zoeken die ze goed verzadigd zonder teveel energie, moet jij juist energierijk voedsel uitkiezen zonder dat het jou teveel verzadigd.
Nee, pillen geven je geen energie in de zin van brandstof waarmee je aan kunt komen in gewicht, maar meer als 'pepmiddel'. En andere ingredienten in de pilletjes zijn domweg hetzelfde als in een pilletje multivit van het Kruidvat....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?
body en fitshop > Muscle and Diet pack (eigen merk)
lol not sure if srsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb niet veel ruimte meer om meer te eten zonder kotsmisselijk te worden.....
Me bouw is ook niet om heel groot te worden.
maar wtf moet ik dan wel niet allemaal wegstouwen, ik raak nu al 2700cal op een dag
Hoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |