ALL THOSE GAINZquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
best wel massa verloren door cut
genoeg te doen dit najaar/winter
OK DOEI LIEF DAGBOEK
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbij
Nee. Je eet te weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
straks maak ik ALL KINDS of GAINS
Kan ook vocht zijn. Niet zo achterdochtig zijn. Gewoon veel eten, hard trainen en lekker slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slaapgebrek dan maar?
http://en.wikipedia.org/wiki/Petechiaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?
Eén weegschaalmeting zegt niks over je lichaam. Het gaat om de trend van meerdere metingen verspreid over een periode.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slaapgebrek dan maar?
Ja, dat gaat (waarschijnlijk snel) wel korter worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Mithras82 het volgende:
Na ruim een jaar niet getraint te hebben ben ik weer begonnen met een upper/lower split 4daags.
Nu lijk ik niet optijd te hersteld te zijn van mijn lower training op maandag wanneer ik donderdag voor de tweede keer ga. Gaan deze herstel tijden korter worden naar mate ik er weer wat meer in zit of is het wellicht beter om 4daagse split te doen? (Ik heb altijd een 4/5daagse split training gedaan met goede resultaten.)
Ik dacht eerst aan 3daags SS om kracht op pijl te brengen maar gezien mijn hersteltijd lijkt me dat niet haalbaar.
Gewoon even doorzetten, niet te zwaar trainen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Mithras82 het volgende:
Na ruim een jaar niet getraint te hebben ben ik weer begonnen met een upper/lower split 4daags.
Nu lijk ik niet optijd te hersteld te zijn van mijn lower training op maandag wanneer ik donderdag voor de tweede keer ga. Gaan deze herstel tijden korter worden naar mate ik er weer wat meer in zit of is het wellicht beter om 4daagse split te doen? (Ik heb altijd een 4/5daagse split training gedaan met goede resultaten.)
Ik dacht eerst aan 3daags SS om kracht op pijl te brengen maar gezien mijn hersteltijd lijkt me dat niet haalbaar.
Zijn slecht hoorde ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat vinden jullie van arnold presses
Wat moeten we daar van vinden? De een vind ze kut en gevaarlijk voor schouders, de ander zweert erbij. Gewoon zelf uitzoeken wat jij er van vindt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voor je schouder gewricht? rotator cuffs? Ze voelen altijd wel lekker als ik ze doe
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat moeten we daar van vinden? De een vind ze kut en gevaarlijk voor schouders, de ander zweert erbij. Gewoon zelf uitzoeken wat jij er van vindt.
Ik vroeg het hier een keer nadat ik ze gedaan had en iedereen zei dat je die absoluut niet moet doen omdat ze slecht zijn. Daarnaast las ik het ook veel op fora.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, hoorde ik....
Die rare draai voegt niks toe en is alleen maar meer blessuregevoelig vind ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |