Moet je de bar fatsoenlijk neerleggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb na squats altijd gigantische bloeduitstortingen op m'n traps en delts
Wat een onzin. Als jij gewoon blijft eten met het doel om rond de 10% te blijven dan gebeurt dat ook. Wat jij doet is alleen een excuses verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan wou dat ik jouw genetics had.
Moet je daarnaast eens kijken, wat je met je geest kan doen. Je focus en aandacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens een vraagje. Zijn jullie ook niet gefascineerd door het feit dat wij de volledige controle over ons lichaam hebben en wij ons lichaam zo kunnen bouwen als hoe wij het willen hebben. Wij zijn de kunstenaars van ons eigen lichaam, de beeldhouwers. Niets is onmogelijk en alles is mogelijk.
Je eigen lichaam zien veranderen en het steeds beter van jezelf maken. Constructief in plaats van destructief.
"What the mind can concieve and believe, the mind can achieve" - Napoleon Hill.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moet je daarnaast eens kijken, wat je met je geest kan doen. Je focus en aandacht.
Dan wordt je helemaal omver geblazen ;-).
Blijft toch een rare gewaarwording, fluoriserend geel pissen door de vitamines.
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het zit op m'n rechteronderarm en aangezien ik een mixed grip hanteer is deze hand altijd in de reguliere positie en de linkerarm andersom.
Ik denk dat we ergens komen nu
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"What the mind can concieve and believe, the mind can achieve" - Napoleon Hill.![]()
Dank je!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en vele andere van zijn filmpjes.
yw.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.
Napoleon Hill's filmpje gaat meer over het bereiken van alle dingen die jij wenst maar dan ook alle dingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
yw.
Ben naast me lichaam, veel bezig met me geestelijke gezondheid. (psychologie, filosofie, etc)
Sporten en je top in je kop voelen gaan hand in hand.
Hierdoor voel ik mij untouchable.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Helemaal niet. Ti's alleen ugly as fuckquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?
Ik ga hem thuis absoluut kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Napoleon Hill's filmpje gaat meer over het bereiken van alle dingen die jij wenst maar dan ook alle dingen.
Sowieso Tinie Tempahquote:
ALL THOSE GAINZquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
best wel massa verloren door cut
genoeg te doen dit najaar/winter
OK DOEI LIEF DAGBOEK
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbij
Nee. Je eet te weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
straks maak ik ALL KINDS of GAINS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |