SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Oh, in dat geval zou ik niet boven de 1.5g / kg eiwit gaan in ieder geval en goed kijken naar wat er in je supplementen zit. Ik zou er iig met je huisarts over praten (al is het nog maar de vraag hoeveel die daar nou van af weet, maar goed).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1... vandaar.... beetje spaarzaam mee om gaan ;-)![]()
Is dit een goeie eiwitpoeder om te kopen of kan je zoiets beter niet online kopen?
http://www.body-supplies.(...).html?source=beslist![]()
Ik ga ervan uit dat het gewoon 100% eiwit is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Dat moet je juist online bestellen.
Ik zie alleen geen macro's?![]()
![]()
Knap dat je dit gevonden hebt. Ik ga hem ook eens lezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Autobandje het volgende:
Bv. http://jn.nutrition.org/content/137/4/985.long#TBL2
Resistance Training Reduces Fasted- and Fed-State Leucine Turnover and Increases Dietary Nitrogen Retention in Previously Untrained Young Men1
Wat bleek in hun studie? Als je aan krachttraining doet slaat je lichaam eiwitten beter op uit je eten en bewaart ze dus. Daardoor zou je misschien zelfs in sommige gevallen MINDER eiwit nodig hebben als je traint.
Het zou kunnen dat je voor maximale spiergroei zoveel mogelijk eiwit zou moeten eten, maar het is wel degelijk counterintuitive.
Eén ding is duidelijk, de wetenschap weet het ook niet, en die 2.5-3g per kg is naar mijn weten nergens op gebaseerd. Maar ik ga nog wat bronnen zoeken en bekijken.
2.5-3g/kg is wat gevorderde* bodybuilders** gebruiken, en dus ook vaker aanraden.
*:= AAS gebruikers.
**:= Marketing tools van eiwitfabrikanten![]()
Dat zou je willen ja! Dan moet je Isolaat kopen, dat bevat echt minimaal vet en carbsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon 100% eiwit is?
Mijn hele goedkope Whey van b&f bevat:
Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr![]()
Is allemaal vet, zal wel bijtrekken. Maar AAS heeft die sowieso gebruik denk ik. Hij heeft trouwens een fout gemaakt met bulken zoals je ziet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een rare V vorm in z'n chest
zeker frog tech gebruiktVertelt die ook over.
If not now, then when.![]()
Dan mis je nog een gram of 8?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je willen ja! Dan moet je Isolaat kopen, dat bevat echt minimaal vet en carbs
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!![]()
Dat is bij geen enkel product zo he, havermout bijvoorbeeld bevat per 100 gram: 67 gram koolhydraten, 16 gram eiwit, 6 gram vet (en 10gr vezels)quote:![]()
Smaak is voor hommo's, als je van poep zou gainen moet je gewoon poep eten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!This isn't even my final form.![]()
Zo werkt het niet helemaal.quote:
Wel lachen, laatst zag ik ook iets vergelijkbaars, in zo'n potje tomatenpuree van de Euroshopper zat per 100gr 101gr aan tomaten.
Of toch du vader?![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!![]()
Ik had laatst kwark in een blender gedaan met daarbij nog wat overgebleven stukjes kipfilet en tonijn in water. Eén slok en ik ging al over mijn nek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Smaak is voor hommo's, als je van poep zou gainen moet je gewoon poep eten.![]()
![]()
Smaak is wel degelijk belangrijk. Als je de keuze hebt dan moet je die keuze ook maken.If not now, then when.![]()
Niks niet. Kwark zijn perfecte eiwitten, het is niet te eten, maar je eet het gewoon!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef THEFXR het volgende:
het belangrijkste is de smaak van de eiwitten, als je de smaak zat wordt, staat die halve pot daar maar!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ok dat zou wel prima zijn voor mij, waar heb je die hele goedkope whey gekocht?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zou je willen ja! Dan moet je Isolaat kopen, dat bevat echt minimaal vet en carbs
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr![]()
LOL.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had laatst kwark in een blender gedaan met daarbij nog wat overgebleven stukjes kipfilet en tonijn in water. Eén slok en ik ging al over mijn nek.![]()
![]()
Smaak is wel degelijk belangrijk. Als je de keuze hebt dan moet je die keuze ook maken.
Ik heb wel eens broodjes tonijn gemaakt met plain kwark erop als saus. Maar het door elkaar blenden is wel fucked up.This isn't even my final form.![]()
Had ook een keer kwark en tonijn geblend, 500gr kwark en 125gr tonijn met vocht.
Echt te ranzig, nog bijna opgegeten en daarna met maagkrampen m'n bed in gedoken![]()
![]()
Ik moest mijn macro's halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL.
Ik heb wel eens broodjes tonijn gemaakt met plain kwark erop als saus. Maar het door elkaar blenden is wel fucked up.Heb het ook weg gepleurd, was niet te drinken. Normaal doe ik de neus dicht en sla het dan achterover maar het was echt vies zuur, zelfs met de neus dicht.
De poster van het excel bestandje; je hebt kcal, protein, carbs en fats.
zijn kcal en carbs niet hetzelfde of moet ik dit anders lezen?
Nvm, wat is het verschil precies tussen kcal en carbs?
Thanks you![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef Ties02 het volgende:
Had ook een keer kwark en tonijn geblend, 500gr kwark en 125gr tonijn met vocht.
Echt te ranzig, nog bijna opgegeten en daarna met maagkrampen m'n bed in gedoken![]()
![]()
Nee, kcals = energie, carbs = koolhydraten is een macronutrient net als vet en eiwitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:10 schreef MrGuma het volgende:
De poster van het excel bestandje; je hebt kcal, protein, carbs en fats.
zijn kcal en carbs niet hetzelfde of moet ik dit anders lezen?
Thanks you![]()
Dit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Smaak is voor hommo's, als je van poep zou gainen moet je gewoon poep eten.![]()
Was wel een beetje stoerdoenerij, ik hecht ook waarde aan smaak. Maar alleen als die keuze er is. Anders gewoon wegwerken wat nodig is.quote:This isn't even my final form.![]()
www.bodyenfitshop.nl/quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Ok dat zou wel prima zijn voor mij, waar heb je die hele goedkope whey gekocht?![]()
Eens. Ik kan niet zeggen dat Get Diesel JP8 of de eerste XXL Unleash v3 nou zo lekker waren, maar gewoon neus dicht, verstand op nul en wegwerken die hap.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was wel een beetje stoerdoenerij, ik hecht ook waarde aan smaak. Maar alleen als die keuze er is. Anders gewoon wegwerken wat nodig is.![]()
bodyenfitshop inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Ok dat zou wel prima zijn voor mij, waar heb je die hele goedkope whey gekocht?
Whey Perfection chocolade hmmm![]()
Get Diesel Nos ether is ook niet te zuipen in het begin. Maar na een paar keer raak je eraan gewend en begin je de smaak zelfs te waarderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Ik kan niet zeggen dat Get Diesel JP8 of de eerste XXL Unleash v3 nou zo lekker waren, maar gewoon neus dicht, verstand op nul en wegwerken die hap.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Kom voor vandaag op een totaal van 2332 kcal, 149.4 eiwitten, 61 vetten en 272.97 carbs.
Is wel duidelijk dat er nog het een en ander aan moet veranderen.
• Product------------------------ Kcal Eiwitten Vetten Carbs
• 6 volkoren bruin ----------444------ 15------ 4.8 ----78.6
• 1 liter volle melk ----------620------ 37------ 34 -----23
• 2 plakjes kipfilet
(15g per plak) ---------------39 -------------5.4----- 1.8 -----0.27
• Krentenbol -----------------85------ 9.4 --------1 -----16.2
• Potje appelmoes
(360gr) --------------------------------75-----0 ------0 ----18
• Appelstroop -----------------55 ------0.6-------- 0 -----12.6
• Hagelslag 3x melk ----------411------- 5.7--------- 14.4----- 63
------ [nog eten]-------
• Pasta 250gr -----------------248------ 11.3------ 2.5---- 43.8
• Kwark 500g -----------------355 --------65------- 2.5 ------17.5
Totaal ----------2332 ----------149.4 --------61------- 272.97
En ja inderdaad; hulde aan mijn skills van dit, moet eigenlijk al weg om te werken. Iemand concrete simpele tips? (als in voedsel met mooie kcal waarden en dergelijke dat ik morgen misschien op kan nemen?)
![]()
Noten voor de vetten. Olijfolie door de kwark.
edit: En ik mis de groenten. En misschien wel wat veel suiker met die hagelslag en appelstroop.
En 250 gram pasta? Gekookt of ongekookt. Flinke jongen als je 250 gram ongekookte pasta wegkrijgt in eens. Voedingswaarde geld voor ongekookt product.Behulpzaam als een waterkraan.
Doe kipfilet/pindakaas op brood en eet wat noten tussendoor. 's Ochtends kun je havermout met water of brinta met water/melk nemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef MrGuma het volgende:
Kom voor vandaag op een totaal van 2332 kcal, 149.4 eiwitten, 61 vetten en 272.97 carbs.
• 2 plakjes kipfilet
• Potje appelmoes
------ [nog eten]-------
En ja inderdaad; hulde aan mijn skills van dit, moet eigenlijk al weg om te werken. Iemand concrete simpele tips? (als in voedsel met mooie kcal waarden en dergelijke dat ik morgen misschien op kan nemen?)
![]()
Ik zou de appelstroop, hagelslag en krentebollen vervangen door iets waar niet zoveel suiker in zit.![]()
Ik heb dat geprobeerd vanwege melkallergie...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Bendoe het volgende:
[..]
. 's Ochtends kun je havermout met water
![]()
![]()
![]()
Nooit weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik een nu elke ochtend een bak havervlokken met water, geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb dat geprobeerd vanwege melkallergie...
![]()
![]()
![]()
Nooit weer.
![]()
![]()
/dagboek
Fuaaark, kon wel merken dat m'n bloedsuiker laag was. Stond de hele tijd te gapen tijdens m'n training net, fucking irritant.
Vandaag de laatste 36-uurs fasts afgerond. Moet zeggen dat zulke fasts ideaal zijn als je geen verplichtingen hebt. Maandag begint school weer dus ik stap lekker over naar LeanGains. All kindzzz of gainzz.
Doel: Single digit BF rond eind januari, te laat of te vroeg? We zullen het zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.If not now, then when.![]()
Heerlijk work-out gehad net, had ik even nodig, zat echt in een dipje. Morgen even lekker de armen isoleren, die hebben iets te weinig prikkels gehad de laatste tijd.![]()
Waar vind jij volle melk waar meer eiwitten in zitten dan suikers?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef MrGuma het volgende:
• 2 plakjes kipfilet
• Potje appelmoes
------ [nog eten]-------
Die wil ik ook.
Verder mag er naar mijn smaak wel wat minder suiker en meer vet in je dieet.This isn't even my final form.![]()
Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
/dagboek
Fuaaark, kon wel merken dat m'n bloedsuiker laag was. Stond de hele tijd te gapen tijdens m'n training net, fucking irritant.
Vandaag de laatste 36-uurs fasts afgerond. Moet zeggen dat zulke fasts ideaal zijn als je geen verplichtingen hebt. Maandag begint school weer dus ik stap lekker over naar LeanGains. All kindzzz of gainzz.
Doel: Single digit BF rond eind januari, te laat of te vroeg? We zullen het zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.
Laatst BF laten testen met zo'n 'speciale' weegschaal, 17% zeiden ze, het is nauwkeurig zeiden ze.
Echt BF is 12 a 13% (op het oog). Ik vroeg de instructeur nog waarom ze geen drie- of vijfpuntsmetingen deden. "Deze weegschaal is nauwkeuriger".![]()
![]()
80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer.
This isn't even my final form.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.
Laatst BF laten testen met zo'n 'speciale' weegschaal, 17% zeiden ze, het is nauwkeurig zeiden ze.
Echt BF is 12 a 13% (op het oog). Ik vroeg de instructeur nog waarom ze geen drie- of vijfpuntsmetingen deden. "Deze weegschaal is nauwkeuriger".
Je BF is vaak hoger dan je zelf denkt. Kwam ik zelf laatst ook achter.
Maar je hebt wel van die weegschalen die heel nauwkeurig zijn. Deze gast heeft er één en hij vertelt dat die haast net zo nauwkeurig meet in vergelijking tot een dompel? test. Hij had beide gedaan en het resultaat klopte aardig.
inb4 steroid forum.
same herequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer.
kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodig![]()
Endo life.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer.![]()
Me neither, je kan prima bulken zonder fatty te worden, gelukkig.
Helemaal mee eens, maar het is zo irritant bij mij. Armen zijn dun en zien er zelfs superdroog uit, aderen heel goed zichtbaar. Rug is ook aardig droog. Alleen op de buik zit dan te veel vet. En als ik dat eraf cut, word ik weer veel te licht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
same here
kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodigThis isn't even my final form.![]()
Kwark niet te eten vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Kwark zijn perfecte eiwitten, het is niet te eten, maar je eet het gewoon!
Kwark
Kwark voor het slapen
Zit nu zo in m'n systeem, ben er aan gehecht geraakt. Ik eet het nu ook gewoon omdat ik het heerlijk vind.
Of toch du vader?![]()
Blijf straks gewoon leangains doen. Geen zin meer in hoog vetpercentage, dan maar wat minder snel muscle gainzz.Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je BF is vaak hoger dan je zelf denkt. Kwam ik zelf laatst ook achter.
Maar je hebt wel van die weegschalen die heel nauwkeurig zijn. Deze gast heeft er één en hij vertelt dat die haast net zo nauwkeurig meet in vergelijking tot een dompel? test. Hij had beide gedaan en het resultaat klopte aardig.
inb4 steroid forum.
Hoe kan een weegschaal nauwkeurig bepalen hoeveel lichaamsvet je hebt, dat is toch onmogelijk?![]()
Die gast van de link heeft denk ik gewoon geluk gehad dat de resultaten overeenkwamen.This isn't even my final form.![]()
Helaas heb ik die fout gemaakt in al mijn enthousiasme en onwetendheid toen ik net begon met trainen. Begon op 17%, toen way overboard gebulkt naar ergens rond de 21-22%... Daarna bijna een half jaar (oke, 2 maanden daarvan geblesseerd etc geweest, dus in de praktijk 4 maanden) moeten cutten om tot een beetje laag (12-13%) bf te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
same here
kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodig
Van het jaar dat ik nu train heb ik zo goed als al m'n spiermassa gains in het eerste half jaar gemaakt, de rest ben ik bezig geweest de (vet)schade te herstellen van die bulk.
feelsbadman. Maar goed, door schade en schande word je wijs.
Ik ga nu ook gewoon heel rustig aan bulken.
Of toch du vader?![]()
Electriciteit van je ene voet naar je andere, en dan de weerstand bepalen (impedantie). Dat gecombineerd met je lengte en gewicht en dat dan door een algoritme gooien. Die dingen zijn natuurlijk getest en afgestemd op individuen waarbij ze het wel precies gemeten hebben. Maar goed, stel je drinkt 1 liter water voordat je op dat ding gaat staan, dan krijg je gelijk een andere uitslag (lager bf%). Het is een indicatie, maar niet heel precies.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:59 schreef 16meter het volgende:
Blijf straks gewoon leangains doen. Geen zin meer in hoog vetpercentage, dan maar wat minder snel muscle gainzz.
[..]
Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.
Hoe kan een weegschaal nauwkeurig bepalen hoeveel lichaamsvet je hebt, dat is toch onmogelijk?![]()
Mijn weegschaal gaf toen ik ongeveer 15% was aan dat ik 11% was. SuuuuureHij geeft bij mij doorgaans veel te laag aan, hij denkt dat ik nu 9% ben ofzo.
Of toch du vader?![]()
Mwah, het is me wel meegevallen eigenlijk. Het kost wel wat tijd, maar ik ben in 4 maanden effectief cutten meer dan 10kg vet kwijtgeraakt (en eerlijk is eerlijk, ook nog wat spiermassa toen ik ondanks m'n blessure wel redelijk diep bleef cutten).
Of toch du vader?![]()
Vet kwijtraken op zich is dan ook niet heel lastig. Maar onze doelen liggen hoger dan dat alleen: wij willen ripped zijn en dan moet je echt die laatste moeilijke grammen ook kwijt, zonder (teveel) spiermassa te verliezen.This isn't even my final form.![]()
Jep. Lees ook wat ik hier zei, het was echt door onwetendheid/overenthousiasme en gebrek aan ervaring. "Ach, dat cut ik er toch wel weer af". Uiteindelijk bleek het wel wat tegen te vallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef Ties02 het volgende:
4 maanden cutten, vind je dat niet te lang?
Ach, you live and you learn.Of toch du vader?![]()
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Levolution het volgende:
Vet kwijtraken op zich is dan ook niet heel lastig. Maar onze doelen liggen hoger dan dat alleen: wij willen ripped zijn en dan moet je echt die laatste moeilijke grammen ook kwijt, zonder (teveel) spiermassa te verliezen.Dat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
![]()
Nog ff over die noten.
Cashew noten of gewone noten ongezouten?
Ga nu sporten en daarna albert heijn, neem ik ze gelijk ff mee.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog ff over die noten.
Cashew noten of gewone noten ongezouten?
Ga nu sporten en daarna albert heijn, neem ik ze gelijk ff mee.
Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.
Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:
Met pindakaasvulling.
Macros per 100gr:
554 kcal
38g carbs (5.2g suiker, 5.2g voedingsvezel)
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)Of toch du vader?![]()
Gewoon ripped het hele jaar door.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtDat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
Nee grap, ik bedoelde in het algemeen, als hoofddoel zeg maar.This isn't even my final form.![]()
Weet iemand de stats (BP etc.) van Iron Mike (op z'n hoogtepunt)?
Failure is success if we learn from it.![]()
Ik omdat ik de winter ga ontwijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtDat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
![]()
![]()
In mijn pas gebouwde homegym heb ik te kleine gewichtsschijvenHoe kan ik dit het beste oplossen, zodat ik goed kan deadliften en pendlay row'en? Ik had bedacht door ze iets te verhogen. Los ik daar het probleem mee op of is het verhogen eigenlijk niet goed?
![]()
Ruud ben jij dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Weet iemand de stats (BP etc.) van Iron Mike (op z'n hoogtepunt)?![]()
die V tussen zn pecs is wel het minst vreemde aan zn borstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een rare V vorm in z'n chest
zeker frog tech gebruikt
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Lool die heb ik laatst ook gekocht, fucking lekker ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.
Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.
Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:
[ afbeelding ]
Met pindakaasvulling.
Macros per 100gr:
554 kcal
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.
[ afbeelding ]
Met pindakaasvulling.
Macros per 100gr:
554 kcal
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)YouTube
Nog een kook tip van je boy Yuri.
Persoonlijk vond ik sla nooit echt zoveel aan (tenzij fucking lekker) en at ik het dus ook niet zo vaak. Sinds ik aan het cutten ben eet ik het elke dag en heb ik er zelfs fucking veel zin in!Ik eet sla dan ook voornamelijk voor de vocht afdrijving.
Mijn basic sla:
Komkommer, tomaten, lenteui, groene sla en een beetje feta.
Nu komt het. Wanneer ik dit spul eroverheen doe DAN wordt het pas lekker.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!If not now, then when.![]()
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.
Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.
En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.![]()
Iemand trouwens interesse in deze saus? Je krijg hem gratis excl. verzendkosten.
http://www.dieetwebshop.n(...)-original-p-293.html
Ik dacht dat ik zoiets wel lekker zou vinden maar blijkbaar niet.If not now, then when.![]()
Ja daarom wou ik hem ook kopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef Ties02 het volgende:
Hee die saus deed Ronnie Coleman ook altijd over de kip, lekker tochMaar deze BBQ saus is anders. Ik heb wel eens zo'n saus gehaald van Mora? en die was veel lekkerder. Deze is dan ook Kcal-vrij.
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.
Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.
En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.YouTube
Niets mis met E621I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nja toch wil ik eens kijken naar de effecten als je het niet eet.quote:
Er schijnt een groot verschil te zijn.YouTube
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.fullquote:The weight of the evidence supports the designation of MSG as a generally safe food flavoring agent. Neither epidemiologic surveys nor challenge studies provide evidence that ingestion of MSG is associated with adverse reactions in the population at large. In subjects who report adverse reactions to MSG, rigorous DBPC challenge studies indicate that large doses of MSG given without food may elicit more symptoms than a placebo in individuals who believe that they react adversely to MSG. However, neither persistent nor serious effects from MSG ingestion were observed, and the frequency of the responses was low. More importantly, the responses reported were inconsistent and were not reproducible. The responses were not observed when MSG was given with foodI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
punt is vaak dat zulke onderzoeken door overheden gedaan worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef Zith het volgende:
[..]
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.full
maar dat is offtopic.YouTube
Waarom ga je niet gewoon trainen, eten en slapen in plaats van letten op E-nummers?
Synthetische troep inderdaad. Na 2 van die nootjes maakte ik de gains van m'n leven. Zitten er anabole hormonen in die dingen ofzo?! Nadeel is wel dat je inderdaad in no-time geen lever meer over hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.
Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.Of toch du vader?![]()
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen![]()
![]()
Je zit stiekem gewoon aan de test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komenIf not now, then when.![]()
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zit stiekem gewoon aan de test.![]()
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
het is juist andersomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.![]()
Haha, dat heb ik altijd in een periode van intensief trainen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.![]()
komt door de whey, dat had ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komenYouTube
Is dat bij jou in de gym? Wat probeert ie te bereiken in dat apparaat?quote:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?quote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Klopt. Jij ook dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?![]()
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck posttequote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
HahaHahaHahaHahaHaha dat meen je toch niet die gast op die foto
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".
Ben benieuwd.![]()
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?
Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".
Ben benieuwd."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik dacht altijd dat een vrouw tillen veel zwaarder zou zijn. Ik tilde vandaag een vriendin van mij die op krukken loopt de trap op en ik had echt gedacht dat het zwaarder kan zijn.
Voelde een beetje als een lichte deadlift maar in plaats dat je het gewicht laat vallen ga je er mee lopen![]()
![]()
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.![]()
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.
Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik wilde jullie nog even bedanken voor de reacties op m'n voedingslijst. Was alleen een overzicht van wat ik vandaag naar binnen had gewerkt. Blijkt dus wel dat ik nog meer moet eten. Wordt forceren als een malle dan maar.
Thanks voor de tips!![]()
Forceren duurt maar een week of twee. Had ook eerst moeite met het halen van 3300 kcal per dag, werk het nu met gemak weg."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?![]()
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.
Ik hoop dat er wat van die huisvrouwcardio-apparaten weggaan
Heeft iedereen dat in de sportschool trouwens? Bijna alleen maar mensen die daar cardio lopen te doen, en dan uiteindelijk maar een paar die voor de gewichten enzo staan?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?
Ik hoop dat er wat van die huisvrouwcardio-apparaten weggaan
Heeft iedereen dat in de sportschool trouwens? Bijna alleen maar mensen die daar cardio lopen te doen, en dan uiteindelijk maar een paar die voor de gewichten enzo staan?. Ik hoop dat ze het krachtgedeelte flink uitbreiden. Zwaardere dumbbells, squatrek etc.
![]()
Ik heb al eens gevraagd waarom er gaan squatrek is, en dat was vanwege ruimtetekort zeiden ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomt. Ik hoop dat ze het krachtgedeelte flink uitbreiden. Zwaardere dumbbells, squatrek etc.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Zijn jullie nog aan het puberen of zo? Nergens last van met Wheyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
komt door de whey, dat had ik ook![]()
Ik neem aan dat van krachttraining je bloedvaten ook wijder worden? Ik zie op mijn hele lichaam ineens bloedvaten tevoorschijn komen. Zal ook wel met VP te maken hebben.If not now, then when.![]()
Maakt het veel uit of je 200 calorieen meer of minder binnen krijgt?
Zit met mijn nieuwe schema op 3.2k en moet iets van 3.4-5 binnenkrijgen voor gains (80kg @ 1.90)
Vind het alleen lastig om bij te houden hoeveel calorieën ik aan melk drink zonder maatbeker![]()
Ligt er denk ik meer aan wat jouw onderhoud is. Stel dat jouw onderhoud 2500 is en jij eet normaal 3500 dan maakt 200 niet zo heel veel uit. Maar jij zegt het zelf al, jij MOET 3.4-5 binnenkrijgen voor gains dus 3.2k is dan niet genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Maakt het veel uit of je 200 calorieen meer of minder binnen krijgt?
Zit met mijn nieuwe schema op 3.2k en moet iets van 3.4-5 binnenkrijgen voor gains (80kg @ 1.90)
Vind het alleen lastig om bij te houden hoeveel calorieën ik aan melk drink zonder maatbeker
Tevens maakt het niet veel uit als je de ene dag iets minder binnenkrijgt, dan moet je de volgende dag iets meer binnenkrijgen. Zorg in ieder geval sowieso dat je wekelijkse Kcals goed zijn.If not now, then when.![]()
Ja, daarom is krachttraining o.a. goed voor je hart.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik neem aan dat van krachttraining je bloedvaten ook wijder worden? Ik zie op mijn hele lichaam ineens bloedvaten tevoorschijn komen. Zal ook wel met VP te maken hebben.This isn't even my final form.![]()
Oké, thanks!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 03:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, daarom is krachttraining o.a. goed voor je hart.If not now, then when.![]()
quote:
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Die dumbell presses en belachelijk zware squats, dat is toch echt puur show. Ik weet wel bijna zeker dat Ronnie zonder de camera gewoon normale gewichten duwde.
Al was hij vroeger wel powerlifter![]()
![]()
Ik doe er tegenwoordig een uur cardio en een abs kwartiertje bij 1x per week, en dacht laat ik weer eens de lopende band gebruiken.
Nu ben ik chronisch allergisch voor hardlopen, en dat bleek ook maar weer.
Ik voelde me net een neushoorn die aan het hardlopen was op dat ding. Die hele machine ging zwaar shaken op het ritme v.h. hardlopen. Misschien land ik veel te hard of zo? Of ik ben d'r gewoon te zwaar voor inmiddels?
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar gewoon zo'n cross trainert of fiets.
Wat doen jullie er bij kwa cardio naast je krachttraining?
4x per week een uur ijzer, en daarbij deed ik op die zelfde dagen altijd 2x per dag een half uur racefiets volgas, maar ben daar zwaar overtrained door geraakt en er 3 maanden terug volledig mee gestopt. Voel me 10x beter nu eigenlijk.
Ik wil dus wel eens weten wat acceptabel is kwa cardio, en hoe intensief, naast je intensieve krachttraining. Wat je aan kan verschilt uiteraard per persoon, maar vandaar m'n vraag.
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 23-08-2012 08:28:54 ]![]()
Ik ga meestal een half uur rennen om de dag maar met het lekkere weer afgelopen tijd ging ik telkens zwemmen. Fietsen of de crosstrainer vind ik niet zo relaxed als hardlopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe er tegenwoordig een uur cardio en een abs kwartiertje bij 1x per week, en dacht laat ik weer eens de lopende band gebruiken.
Ik voelde me net een neushoorn die aan het hardlopen was op dat ding. Die hele machine ging zwaar shaken op het ritme v.h. hardlopen. Misschien land ik veel te hard of zo? Of ik ben d'r gewoon te zwaar voor inmiddels?
![]()
![]()
![]()
4x per week een uur ijzer, en daarbij deed ik op die zelfde dagen altijd 2x per dag een half uur racefiets volgas, maar ben daar zwaar overtrained door geraakt en er 3 maanden terug volledig mee gestopt. Voel me 10x beter nu eigenlijk.
Ik wil dus wel eens weten wat acceptabel is kwa cardio, en hoe intensief, naast je intensieve krachttraining. Wat je aan kan verschilt uiteraard per persoon, maar vandaar m'n vraag.
Ik wil nu ook extra focus op mijn abs leggen.![]()
Wat ik gewoon wil voorkomen is dat ik weer eindig met teveel hooi op m'n vork.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ga meestal een half uur rennen om de dag maar met het lekkere weer afgelopen tijd ging ik telkens zwemmen. Fietsen of de crosstrainer vind ik niet zo relaxed als hardlopen.
Ik wil nu ook extra focus op mijn abs leggen.
2x per dag je hartslag naar de 200 jagen op de racefiets, en dan tussen de middag krachttrianing werkt gewoon niet. Niet voor lange tijd i.i.g.
Wat doet je hartslag dan tijdens die cardio? Heb je dat wel eens gemeten?![]()
Doe je cardio en krachttraining gewoon op verschillende dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat ik gewoon wil voorkomen is dat ik weer eindig met teveel hooi op m'n vork.
2x per dag je hartslag naar de 200 jagen op de racefiets, en dan tussen de middag krachttrianing werkt gewoon niet. Niet voor lange tijd i.i.g.
Wat doet je hartslag dan tijdens die cardio? Heb je dat wel eens gemeten?![]()
ja, dat doe ik nu ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:15 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Doe je cardio en krachttraining gewoon op verschillende dagen.
Eerst was het op dezelfde dagen, als woonwerk verkeer die racefiets.
Nu doe ik dat met de auto, en zeer binnekort met een brommerkk files in de randstad...
![]()
Ik krijg het wel weg hoor. In het begin was het echt door de zure kwark heen bijten maar het went.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kwark niet te eten vinden
Kwark
Kwark voor het slapen
Zit nu zo in m'n systeem, ben er aan gehecht geraakt. Ik eet het nu ook gewoon omdat ik het heerlijk vind.
Sommige krijgen het echt niet weg zonder iets van ranja ofzo geloof ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vaak gewoon puur, soms met vruchtjes/peertjes/necterine uit blik d'r in. En een klein beetje v.h. vocht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik krijg het wel weg hoor. In het begin was het echt door de zure kwark heen bijten maar het went.
Sommige krijgen het echt niet weg zonder iets van ranja ofzo geloof ik.
Maar het is heerlijk. Hoe vol ik ook zit, een halve kg kwark gaat er altijd bij.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 23-08-2012 08:54:15 ]![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Persoonlijk vond ik sla nooit echt zoveel aan (tenzij fucking lekker) en at ik het dus ook niet zo vaak. Sinds ik aan het cutten ben eet ik het elke dag en heb ik er zelfs fucking veel zin in!Ik eet sla dan ook voornamelijk voor de vocht afdrijving.
Mijn basic sla:
![]()
3 eetlepels balsamico azijn, theelepel mosterd, eetlepel olijfolie. Goed mixen! En dan over de sla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Omnomnom!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn basic sla:
![]()
Vloertegels van de Gamma joh. Mooie tegeltje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
![]()
Ga fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wil dus wel eens weten wat acceptabel is kwa cardio, en hoe intensief, naast je intensieve krachttraining. Wat je aan kan verschilt uiteraard per persoon, maar vandaar m'n vraag.![]()
oh dat deed je al
Deathlift or Die.![]()
jah, fietste iedereen van het fietspad af. Elke wielrenner werkte als een rooie vlag op een stier, en ligfietsers gaan er standaard aan natuurlijk. 't is alleen geen gooie combinatie meer zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga fietsen.![]()
(en dat meen ik serieus)
oh dat deed je al![]()
Hier zijn van die cardio fietsen met een tv-schermpje erop. Als dan OS op was, trainde ik zo een uur op dat ding
Deathlift or Die.![]()
Ik doe sinds een week ook weer extra cardio, gewoon 3 x in de week een kwartiertje na de krachttraining. Zweet me kapot, maar als je het eenmaal heb gedaan is het wel leuk. Ik doe dan fietsen, hardlopen op de loopband vind ik niks aan, ga dan liever naar buiten.![]()
Cardio, alleen hardlopen eigenlijk. Wil eigenlijk zwemmen weer op gaan pakken, maar is er nog van gekomen. Heb geen vaste dagen dat ik ga, gewoon als ik zin heb. Ene keer kan dat 4x per week zijn, andere keer 1 keer.Behulpzaam als een waterkraan.
Misschien is het psychologisch, maar na langer dan een half uur cardio ervaar ik altijd zo een vervelende 'anti-pomp'. Iemand ook last van?
Deathlift or Die.![]()
Ik cardio niet zo lang. Max 5 km hardlopen,mdan ben ik er wel klaar mee
meet mn hartslag nooit, heb niet zon kek apparaatje. Intensiteit is ook verschillend, ene keer ga ik helemaal stuk op 3 kilometer, andere keer rustig aan op de 5, met waar ik zin in heb, hoe de benen voelen en de weersomstandigheden zijn. Ik cardio ook niet echt met een doel naar gewoon voor de lekker. Vet eraf lopen hoeft bij mij niet zo, zit altijd ergens tussen de 10 en 13%. Living the ecto life :pquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef RaymondK het volgende:
Maar hoe intens is die cardio dan?
Meten jullie wel eens je hartslag?Behulpzaam als een waterkraan.
Af en toe zit ik wel eens op zo'n stationary bike en dan ga ik bijna voluit een uur lang (ong. 37 km/u). Mijn hartslag wisselt dan van 160-180. Trager dan dit is veelte saai en heb ik echt geen zin. Gewoon doen waar je je goed bij voelt en in de gaten houden hoe je lichaam erop reageert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef RaymondK het volgende:
Meten jullie wel eens je hartslag?![]()
Ik roei tegenwoordig voor m´n workout. (ss) Dus ik houd het ietwat rustig met andere activiteiten met cardio. Roei nu 1km voor elke workout (ong. 4-5 minuten) en dat verhoog ik elke workout met 50 meter. Zodra ik op 1,5km zit ga ik aan snelheid werken en zo bouw ik het rustig op.
Merkt overigens wel nu ik wakker ben (gister workout gehad) en veel meer gegeten te hebben ik me wel wat beter voel. Meer eten dus haha.![]()
Mijn hartslag zit met 30min fietsen gemiddelde intensiviteit op ong 170. Mensen vinden dat altijd hoog maar ik hijg nieteens dan. Met HIIT zal het wel wat hoger zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef RaymondK het volgende:
Meten jullie wel eens je hartslag?
Vriend van me is fietst in de Nederlandse top en hij maakt zich altijd zorgen dat hij zelf niet hoger komt dan 180. Snap niet dat hij zich daar zo druk om maakt
Deathlift or Die.![]()
mijn rust hartslag 's nachts is rond de 40 momenteel. Dat is nog wel eens iets lager geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn hartslag zit met 30min fietsen gemiddelde intensiviteit op ong 170. Mensen vinden dat altijd hoog maar ik hijg nieteens dan. Met HIIT zal het wel wat hoger zitten.
Vriend van me is fietst in de Nederlandse top en hij maakt zich altijd zorgen dat hij zelf niet hoger komt dan 180. Snap niet dat hij zich daar zo druk om maakt
Toen ik echt zwaar overtrained was zat ik rond de 80 's nachts. Dan wordt je dus echt niet vrolijk.
Je kan niet slapen/ of wordt wakker 's nachts alsof je 10 koppen koffie hebt gechugged, en dan kom je dus zwaar slaap tekort, en wordt het allemaal nog veel erger.
Als je dan maar iets van inspanning vroeg, bijv trap op lopen, voelde ik gelijk m'n hartslag steigeren, en het lood in m'n benen zakken. Geen eetlust meer, deprie, Dat wil ik echt niet nog een keer.
140bpm bij flinke cardio nu.
't is meer dat ik wil dat m'n conditie goed genoeg blijft om zwaar door te kunnen halen bij setjes. Verder hoeft het van mij niet bijzonder te zijn.![]()
Probeer je been te trekken dmv je hamstring in plaats van af te zetten en te 'springen' naar de volgende stap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stille hardlopers zijn effectieve hardlopersA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
oh, ik zal dat eens proberen. Al had je er nog 4 man naast gezet, dan kwam ik d'r nog boven uit kwa geluid denk ik lol.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef 1517 het volgende:
[..]
Probeer je been te trekken dmv je hamstring in plaats van af te zetten en te 'springen' naar de volgende stap.
Stille hardlopers zijn effectieve hardlopers![]()
Wil het best nog eens proberen hoor. Wel leuk als ik ook een beetje flink kan rennen.![]()
Ik doe meestal 5 minuten voor het begin, om even warm te worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef RaymondK het volgende:
Meten jullie wel eens je hartslag?
en 5 minuten als ik klaar ben, om een fris gevoel te hebben.
Ik stond laatst op zo'n apparaat... binnen 2 minuten een hartslag van 180.
Ben er maar gelijk afgegaan hahaYouTube
Hmm, binnenkort maar whey kopen denk ik. Toch wel handig om de eiwitten aan te vullen. Welke is de meest standaard variant? Had laatst al wat bij de tuinen zien staan maar op DBB blijkt dus dat het niet zo lekker is en je voor de prijs betere producten kan krijgen..![]()
Meestal zit ik rond de 150-160, Maar gisteren toevallig even 190. Verschilt per keer, probeer er wel op te letten.![]()
Yepquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Awesome_ het volgende:
Whey perfection van B&F. Goede prijskwaliteit verhouding en gewoon lekker.![]()
En als je op je kcal's let dan whey isolaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:17 schreef Awesome_ het volgende:
Whey perfection van B&F. Goede prijskwaliteit verhouding en gewoon lekker.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nieuwe studie, nieuw rooster vaak pas smiddags beginnen dus lekker sochtends trainen, damn wat een geluk wel 1,5 uur reizen maarja![]()
Kut, wil ik gaan sporten bij de gym op het einde van de straat hier issie gesloten in de middag.
De regering zou eigenlijk gewoon een subsidie ofzo moeten geven aan sportscholen zodat ze 24/7 open kunnen zijn.![]()
Roeien vind ik ook nog wel te doen. Hardlopen op zo'n band vind ik niks, crosstrainer gaat nog wel maar ik voel me geen echte vent wanneer ik daar op staquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:09 schreef MrGuma het volgende:
Ik roei tegenwoordig voor m´n workout. (ss) Dus ik houd het ietwat rustig met andere activiteiten met cardio. Roei nu 1km voor elke workout (ong. 4-5 minuten) en dat verhoog ik elke workout met 50 meter. Zodra ik op 1,5km zit ga ik aan snelheid werken en zo bouw ik het rustig op.
Merkt overigens wel nu ik wakker ben (gister workout gehad) en veel meer gegeten te hebben ik me wel wat beter voel. Meer eten dus haha.![]()
Hardlopen op de band is op de lange termijn slopend voor je enkels tenzij je met perfecte vorm loopt (Wat 90% dus niet doet)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Roeien vind ik ook nog wel te doen. Hardlopen op zo'n band vind ik niks, crosstrainer gaat nog wel maar ik voel me geen echte vent wanneer ik daar op sta![]()
Oke, weer 'uitslag' op m'n onderarm na een rug-trainingsdag. Had dit al eerder verteld hier maar dit maal met foto.
![]()
Het is niet heel duidelijk te zien, maar in het echt is het contrast nog iets groter.
Het doet geen pijn, jeukt niet, het is alleen niet goed voor m'n esthetics
Wie weet wat dit is, waarom, en/of heeft dit ook wel eens gehad?
Oja, de oefeningen die ik vandaag had gedaan waren DL, pullups, chinups (en toen zag ik het). 's ochtends zat er dus voor de duidelijkheid helemaal niks.BEASTMODE![]()
Ik sowieso niet. Maak veel te veel geluid altijd, volgens mij omdat ik niet rechtop loop. Maar hardlopen is nooit mijn ding geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hardlopen op de band is op de lange termijn slopend voor je enkels tenzij je met perfecte vorm loopt (Wat 90% dus niet doet)![]()
Ga eens in de zonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, weer 'uitslag' op m'n onderarm na een rug-trainingsdag. Had dit al eerder verteld hier maar dit maal met foto.
[ afbeelding ]
Het is niet heel duidelijk te zien, maar in het echt is het contrast nog iets groter.
Het doet geen pijn, jeukt niet, het is alleen niet goed voor m'n esthetics
Wie weet wat dit is, waarom, en/of heeft dit ook wel eens gehad?
Oja, de oefeningen die ik vandaag had gedaan waren DL, pullups, chinups (en toen zag ik het). 's ochtends zat er dus voor de duidelijkheid helemaal niks.Ik zelf ook. Iedereen zit mij altijd aan te staren als ik op die band loop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik sowieso niet. Maak veel te veel geluid altijd, volgens mij omdat ik niet rechtop loop. Maar hardlopen is nooit mijn ding geweest.
Ik vind zelf fietsen het fijnst dan kan je gewoon een film kijken op je telefoon![]()
Gast ik ben kutje bruinquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:49 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ga eens in de zon
[..]
Ik zelf ook. Iedereen zit mij altijd aan te staren als ik op die band loop.
Ik vind zelf fietsen het fijnst dan kan je gewoon een film kijken op je telefoon
Verkeerde belichting denk ik.BEASTMODE![]()
Is het niet gewoon zonallergie dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gast ik ben kutje bruin
Verkeerde belichting denk ik.
Of stinkt het ook naar vis?![]()
Geen geurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zonallergie dan?
Of stinkt het ook naar vis?
En voor m'n vakantie toen ik nog witter was had ik het ook al, bij zware training (ook chinups denk ik)
Kan het geen onderhuidse bloeduitstortinkjes zijn door m'n beestachtige training?BEASTMODE![]()
Nagenoeg geen cardio hier.
Zorg ervoor dat ik niet als een varken eet en blijf rond de 10% hangen.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
haha. Kan ja. Denk dat je ergens langs schuurd of zo?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen geur
En voor m'n vakantie toen ik nog witter was had ik het ook al, bij zware training (ook chinups denk ik)
Kan het geen onderhuidse bloeduitstortinkjes zijn door m'n beestachtige training?![]()
Dan wou dat ik jouw genetics had.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef Mr.J het volgende:
Nagenoeg geen cardio hier.
Zorg ervoor dat ik niet als een varken eet en blijf rond de 10% hangen.
Deathlift or Die.![]()
Daarintegen zal ik niet snel de 90/95kg droog aantikken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan wou dat ik jouw genetics had.
"Ieder nadeel hep z'n voordeel."
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik denk dat dit het is. Onderarmen worden goed belast bij DLs, bij mij leek er ooit zelfs een keer een blauwe plek te ontstaan die gauw weer wegtrok.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
Kan het geen onderhuidse bloeduitstortinkjes zijn door m'n beestachtige training?This isn't even my final form.![]()
Het zit op m'n rechteronderarm en aangezien ik een mixed grip hanteer is deze hand altijd in de reguliere positie en de linkerarm andersom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is. Onderarmen worden goed belast bij DLs, bij mij leek er ooit zelfs een keer een blauwe plek te ontstaan die gauw weer wegtrok.
Ik denk dat we ergens komen nu
BEASTMODE![]()
Moet je de bar fatsoenlijk neerleggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb na squats altijd gigantische bloeduitstortingen op m'n traps en deltsBehulpzaam als een waterkraan.
Wat een onzin. Als jij gewoon blijft eten met het doel om rond de 10% te blijven dan gebeurt dat ook. Wat jij doet is alleen een excuses verzinnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan wou dat ik jouw genetics had.
Tevens een vraagje. Zijn jullie ook niet gefascineerd door het feit dat wij de volledige controle over ons lichaam hebben en wij ons lichaam zo kunnen bouwen als hoe wij het willen hebben. Wij zijn de kunstenaars van ons eigen lichaam, de beeldhouwers. Niets is onmogelijk en alles is mogelijk.
Je eigen lichaam zien veranderen en het steeds beter van jezelf maken. Constructief in plaats van destructief.
Moet je daarnaast eens kijken, wat je met je geest kan doen. Je focus en aandacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens een vraagje. Zijn jullie ook niet gefascineerd door het feit dat wij de volledige controle over ons lichaam hebben en wij ons lichaam zo kunnen bouwen als hoe wij het willen hebben. Wij zijn de kunstenaars van ons eigen lichaam, de beeldhouwers. Niets is onmogelijk en alles is mogelijk.
Je eigen lichaam zien veranderen en het steeds beter van jezelf maken. Constructief in plaats van destructief.
Dan wordt je helemaal omver geblazen ;-).
Blijft toch een rare gewaarwording, fluoriserend geel pissen door de vitamines.YouTube
"What the mind can concieve and believe, the mind can achieve" - Napoleon Hill.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moet je daarnaast eens kijken, wat je met je geest kan doen. Je focus en aandacht.
Dan wordt je helemaal omver geblazen ;-).
Blijft toch een rare gewaarwording, fluoriserend geel pissen door de vitamines.![]()
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het zit op m'n rechteronderarm en aangezien ik een mixed grip hanteer is deze hand altijd in de reguliere positie en de linkerarm andersom.
Ik denk dat we ergens komen nuThis isn't even my final form.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"What the mind can concieve and believe, the mind can achieve" - Napoleon Hill.![]()
en vele andere van zijn filmpjes.YouTube
Dank je!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en vele andere van zijn filmpjes.If not now, then when.![]()
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.![]()
yw.quote:
Ben naast me lichaam, veel bezig met me geestelijke gezondheid. (psychologie, filosofie, etc)
Sporten en je top in je kop voelen gaan hand in hand.YouTube
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.![]()
Napoleon Hill's filmpje gaat meer over het bereiken van alle dingen die jij wenst maar dan ook alle dingen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
yw.
Ben naast me lichaam, veel bezig met me geestelijke gezondheid. (psychologie, filosofie, etc)
Sporten en je top in je kop voelen gaan hand in hand.If not now, then when.![]()
Hierdoor voel ik mij untouchable.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.
Je geest maakt al jouw prestaties in je leven. Je kunt genen hebben als Ronnie, maar als je geen motivatie hebt om te gaan trainen zul je niks bereiken.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Iemand nog goede muziek om op te trainen? Beetje opzwepende nummers...? Kan mij soms net dat beetje extra geven.
Eminem is ook heerlijk.![]()
Helemaal niet. Ti's alleen ugly as fuckquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?
BEASTMODE![]()
Ik ga hem thuis absoluut kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Napoleon Hill's filmpje gaat meer over het bereiken van alle dingen die jij wenst maar dan ook alle dingen.YouTube
Eindelijk door mijn OHP plateau heen, nu kan ik eindelijk mijn Rocky 4 baard afscheren en de foto van de oefening van mijn spiegel afhalen![]()
Sowieso Tinie Tempahquote:Chill nummer (kende hem al wel).
Tijdens het outworken neig ik meer naar house/dubstep/drum 'n bass.
Bonus nummer:![]()
Of toch du vader?![]()
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
ALL THOSE GAINZquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
best wel massa verloren door cut
genoeg te doen dit najaar/winter
OK DOEI LIEF DAGBOEK
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?YouTube
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Stond net op de weegschaal... ik eet meer, train wat intensiever maar toch een kilo kwijt.
Slaapgebrek dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
3 kilo vet kwijt, 2 kilo spier erbijYouTube
Nee. Je eet te weinig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slaapgebrek dan maar?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
straks maak ik ALL KINDS of GAINS
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Kan ook vocht zijn. Niet zo achterdochtig zijn. Gewoon veel eten, hard trainen en lekker slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slaapgebrek dan maar?If not now, then when.![]()
Na ruim een jaar niet getraint te hebben ben ik weer begonnen met een upper/lower split 4daags.
Nu lijk ik niet optijd te hersteld te zijn van mijn lower training op maandag wanneer ik donderdag voor de tweede keer ga. Gaan deze herstel tijden korter worden naar mate ik er weer wat meer in zit of is het wellicht beter om 4daagse split te doen? (Ik heb altijd een 4/5daagse split training gedaan met goede resultaten.)
Ik dacht eerst aan 3daags SS om kracht op pijl te brengen maar gezien mijn hersteltijd lijkt me dat niet haalbaar.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Petechiaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook zulke rode puntjes in mijn gezicht gekregen toen ik handstands deed, dan stroomt er ook bloed naar je kop. Je hoeft je er niet druk om te maken denk ik. Heb je er veel last van?
Die puntjes (petechiae) krijg je ook als je aan wurgsex doet, of wanneer een grote boodschap nogal moeilijk was gegaan op de WC.
Gelukkig trekken ze snel weg
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 23-08-2012 21:12:31 ]Confidence through competence![]()
Eén weegschaalmeting zegt niks over je lichaam. Het gaat om de trend van meerdere metingen verspreid over een periode.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Slaapgebrek dan maar?Confidence through competence![]()
Ja, dat gaat (waarschijnlijk snel) wel korter worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Mithras82 het volgende:
Na ruim een jaar niet getraint te hebben ben ik weer begonnen met een upper/lower split 4daags.
Nu lijk ik niet optijd te hersteld te zijn van mijn lower training op maandag wanneer ik donderdag voor de tweede keer ga. Gaan deze herstel tijden korter worden naar mate ik er weer wat meer in zit of is het wellicht beter om 4daagse split te doen? (Ik heb altijd een 4/5daagse split training gedaan met goede resultaten.)
Ik dacht eerst aan 3daags SS om kracht op pijl te brengen maar gezien mijn hersteltijd lijkt me dat niet haalbaar.![]()
Gewoon even doorzetten, niet te zwaar trainen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Mithras82 het volgende:
Zijn slecht hoorde ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat vinden jullie van arnold pressesIf not now, then when.![]()
Wat moeten we daar van vinden? De een vind ze kut en gevaarlijk voor schouders, de ander zweert erbij. Gewoon zelf uitzoeken wat jij er van vindt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat vinden jullie van arnold presses![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voor je schouder gewricht? rotator cuffs? Ze voelen altijd wel lekker als ik ze doequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat moeten we daar van vinden? De een vind ze kut en gevaarlijk voor schouders, de ander zweert erbij. Gewoon zelf uitzoeken wat jij er van vindt.If not now, then when.![]()
Ik vroeg het hier een keer nadat ik ze gedaan had en iedereen zei dat je die absoluut niet moet doen omdat ze slecht zijn. Daarnaast las ik het ook veel op fora.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn geweldig, hoorde ik....If not now, then when.![]()
Die rare draai voegt niks toe en is alleen maar meer blessuregevoelig vind ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat vinden jullie van arnold presses![]()
Die draai is nutteloos en voegt alleen meer stress op je gewrichten toe. Maar doe maar wat je wilt, ofzo. Want hey, n=1 is ook een statistiek.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Verneukeratief voor je polsenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Wat vinden jullie van arnold pressesBehulpzaam als een waterkraan.
"It's just advise man. But hey, do whatever THE FUCK you wanna do" - HodgeTwinsIf not now, then when.![]()
Is mijn favoriete oefening kan niet wachten totdat hij echt zwaar wordtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef seto het volgende:
Net sinds tijden weer eens power cleans gedaan, blijft toch een hele leuke oefening om te doen.![]()
Ah, dacht al zoiets, fijn dat er een medische term voor bestaat. Bij mij zag het er gelukkig niet zo ernstig uit als op die foto (en andere foto's van Google).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Petechia
Die puntjes (petechiae) krijg je ook als je aan wurgsex doet, of wanneer een grote boodschap nogal moeilijk was gegaan op de WC.
Gelukkig trekken ze snel weg
Maar goed, heeft Awesome_ ook een antwoord op zijn vraag.
LOL@je laatste zin i.c.m. ervoor genoemde oorzaken.
This isn't even my final form.![]()
Hebben jullie een hartslagmeter en maken jullie er gebruikt van/waar hebben jullie het gekocht? Lijkt me leuk om m'n vooruitgang vast te leggen en dan langzaam steeds meer vooruitgang te zien en dergelijke.![]()
Maakt het veel uit of je nou breed of normaal squat?
Ik heb verkorkte achillespezen waardoor breed squatten de enige manier is dat ik kan squatten zonder dat mijn enkels van de vloer komen![]()
Je leert het al.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Bendoe het volgende:
Sinds ik Arnold press maak ik de gains van m'n leven.Breed pak je relatief meer glutes t.o.v. quads. Verder vind ik het ook prettiger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt het veel uit of je nou breed of normaal squat?
Ik heb verkorkte achillespezen waardoor breed squatten de enige manier is dat ik kan squatten zonder dat mijn enkels van de vloer komenOf toch du vader?![]()
Haha, ik eet net iets boven onderhoud maar heb nu ook redelijk een buikje (voor mijn doen). Komt waarschijnlijk omdat ik ook redelijk wat pils gedronken heb de afgelopen weken. Maandag begint school weer dus dan komt dat weer goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin wel een buikje te krijgen van nu zo'n 6 weken bulken
Ik krijg normaal ook vrij snel een dikke kop, laatste tijd wat minder, misschien omdat ik veel kauwgom aan het kauwen ben de laatste tijd![]()
Hoe krijg je van kauwgom een dikke kop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik eet net iets boven onderhoud maar heb nu ook redelijk een buikje (voor mijn doen). Komt waarschijnlijk omdat ik ook redelijk wat pils gedronken heb de afgelopen weken. Maandag begint school weer dus dan komt dat weer goed.
Ik krijg normaal ook vrij snel een dikke kop, laatste tijd wat minder, misschien omdat ik veel kauwgom aan het kauwen ben de laatste tijdIf not now, then when.![]()
Daardoor net minder dik bedoel ik. Dat lijkt i.i.g.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe krijg je van kauwgom een dikke kop?![]()
Ooh op die manier, las het verkeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daardoor net minder dik bedoel ik. Dat lijkt i.i.g.
<dagboek>
Hoi stelletje bazen. De antibiotica slaan aan als een treinEven de kuur afmaken en ik ben weer helemaal het mannetje. Mooi neven-effect is dat ik hierdoor van 't weekend even geen alcohol mag
![]()
Gisteren gewoon zoals het hoort naar de gym gegaan. 3x5x90kg squat ging aardig en ik brak zowaar dankzij een betere techniek door mijn 45kg plateau op de shoulder press heen. En dat in een cut
</dagboek>"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik wil ook een jawline gek. Ik zie er met mijn 29 jaar uit als een beta ventje van 24Toch maar eens een keer chin implants overwegen, gekoppeld aan een weekje Thailand ofzo
-
Van een test kuurtje krijg je ook een bredere kaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik wil ook een jawline gek. Ik zie er met mijn 29 jaar uit als een beta ventje van 24Toch maar eens een keer chin implants overwegen, gekoppeld aan een weekje Thailand ofzo
Heb begrepen dat clen dat schijnt te doen ja. maarja, je krijgt ook lekkere Acne. En een moonface. En kaalheid. En kleine ballen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van een test kuurtje krijg je ook een bredere kaak."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
ok manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb begrepen dat clen dat schijnt te doen ja. maarja, je krijgt ook lekkere Acne. En een moonface. En kaalheid. En kleine ballen. Nee dankje.If not now, then when.![]()
doe je mee runnen we test clen en lsd zomer 2013 never forgetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:17 schreef star_gazer het volgende:
Snoepreisje naar Thailand, HGH in de mik en nog leren surfen ook. #yolo![]()
Oh wacht ik ben in de war. Clenbuterol zorgt voor hypertrophy van je hart. Da's leuk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja tog maar van test krijg je wel kleine ballen en word je kaal hoowr!
Ik wil gewoon niet aan die troep, punt. Liever een operatie ofzo dan hormonen in mn lijf pompen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Met al die medische problemen van jou raad ik het je ook beslist af, zo dadelijk verander je nog echt in een kikker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben in de war. Clenbuterol zorgt voor hypertrophy van je hart. Da's leuk!
Ik wil gewoon niet aan die troep, punt. Liever een operatie ofzo dan hormonen in mn lijf pompen.
Night Night.If not now, then when.![]()
Lijkt me chill. Lekker onder de modder in de sloot in de winter jeweetz. En dan komt er een lekkere chicaa en die geeft me een kusje dan word ik zomaar een prinsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met al die medische problemen van jou raad ik het je ook beslist af, zo dadelijk verander je nog echt in een kikker!
Night Night.En dan heb ik een wit paard en een harnas en een vette jawline. Duszzzz.
Injectables mag ik wel overigens. Orals mag ik niet, want daar kan m'n lever niks mee en dan word ik geel en dan ga ik dood. Dat wil ik niet
Welterusten
-
Maar helpt kauwgom echt?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Sucks bro, worden pijnlijke injecties in dat geval.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 03:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt me chill. Lekker onder de modder in de sloot in de winter jeweetz. En dan komt er een lekkere chicaa en die geeft me een kusje dan word ik zomaar een prinsEn dan heb ik een wit paard en een harnas en een vette jawline. Duszzzz.
Injectables mag ik wel overigens. Orals mag ik niet, want daar kan m'n lever niks mee en dan word ik geel en dan ga ik dood. Dat wil ik niet
Welterusten
http://schwarzenegger.com(...)ing-step-1-breakfastquote:THE PREMISE: Breakfast is the most important meal of the day. It will make you a healthy, happy, ripped, jacked, lean, energetic sex and training machine because it kickstarts your metabolism and gets your day off to the best possible start by providing the human rocket fuel called carbs.
THE OBSERVATION: All the shiny, happy fitness folks eat breakfast, so therefore, breakfast is the key to their success. This, of course, is backed up by all the anecdotal evidence and theoretical logic in the world. If you haven’t eaten anything all night, your body is starving and it’s going to need food, right? If you eat a lot of food in the morning, your metabolism turns on early in the day, and you’ll be able to burn off whatever you eat. And since your brain functions better with carbs, downing a low-fat, high-carb breakfast will make you smarter and help you function better at work and school.
THE REALITY: Whenever I start working with a new client, I tell them to stop eating breakfast. Breakfast sucks. You shouldn’t be eating it, either.
Here’s what happens with your hormones around 7 AM. Your cortisol levels elevate naturally through the night[1-9], eventually peaking[2, 9-14]. Of course, the common misperception is that cortisol is catabolic, and without food, your body will start to eat its own muscle. This is incorrect. When something is catabolic, this only describes the process of material being broken down for energy. When cortisol acts without elevated insulin levels—without being constantly elevated the way it is during chronic stress—it triggers the breakdown of triglycerides into free-fatty acids (FFAs) for metabolization, and triggers lipolysis[1, 2, 14-28]. In the morning, cortisol actually accelerates fat burning.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja I know, maar ik schommel altijd tussen 66 en 68 zonder verklaarbare redenen en op vaste tijdstippen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eén weegschaalmeting zegt niks over je lichaam. Het gaat om de trend van meerdere metingen verspreid over een periode.YouTube
Hangt er hier iemand rond die ook wel eens last heeft van shin splits? Ik dacht Panzermaus? Wat doe jij daartegen? Iedere keer als ik een paar sprintjes trek (meestal 1x per week) heb ik er daarna last van... echt klote.![]()
Als je trend vlak is, dan eet je te weinig om aan te komen. Dát is je verklaarbare reden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik schommel altijd tussen 66 en 68 zonder verklaarbare redenen en op vaste tijdstippen.
Je kunt rondjes draaien zolang je wil om dit probleem, maar mensen met ondergewicht die klagen dat ze niet aankomen, eten domweg te weinig. Concentreer je op voedsel die je lekker vindt en makkelijk te eten is, ga desnoods een pak sinasappelsap per dag ipv water drinken.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 24-08-2012 10:20:21 ]Confidence through competence![]()
'Domweg te weinig' stereo. Vind trouwens niet dat we mensen troep als sinasappelsap moeten aanraden om maar aan te komen, daar doe je niemand een plezier mee
. Volle melk ftw!
![]()
Ik heb niet veel ruimte meer om meer te eten zonder kotsmisselijk te worden.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je trend vlak is, dan eet je te weinig om aan te komen. Dát is je verklaarbare reden.
Je kunt rondjes draaien zolang je wil om dit probleem, maar mensen met ondergewicht die klagen dat ze niet aankomen, eten domweg te veel. Concentreer je op voedsel die je lekker vindt en makkelijk te eten is, ga desnoods een pak sinasappelsap per dag ipv water drinken.
Me bouw is ook niet om heel groot te worden.
maar wtf moet ik dan wel niet allemaal wegstouwen, ik raak nu al 2700cal op een dagYouTube
In before the editquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Autobandje het volgende:
'Domweg te weinig' stereo. Vind trouwens niet dat we mensen troep als sinasappelsap moeten aanraden om maar aan te komen, daar doe je niemand een plezier mee
. Volle melk ftw!
Fructose is alleen een probleem bij overconsumptie (lees: mensen op weg naar overgewicht). Voor skinny fucks maakt het allemaal niet zoveel uit. Als hij van volle melk te vol zit en z'n eten overslaat, heb je juist een ongewenst effect.
Hij moet gewoon z'n energieinname omhoog gooien, dat is het belangrijkste op het moment.Confidence through competence![]()
Zie z'n 'kotsmisselijk' opmerking.![]()
En 2700 kcal is niet veel. Je hebt gewoon een probleem met te weinig eten, net als veel (te dikke mensen) een probleem hebben met te veel eten.
Net zoals te dikke mensen voedsel uit moeten zoeken die ze goed verzadigd zonder teveel energie, moet jij juist energierijk voedsel uitkiezen zonder dat het jou teveel verzadigd.Confidence through competence![]()
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zie z'n 'kotsmisselijk' opmerking.![]()
En 2700 kcal is niet veel. Je hebt gewoon een probleem met te weinig eten, net als veel (te dikke mensen) een probleem hebben met te veel eten.
Net zoals te dikke mensen voedsel uit moeten zoeken die ze goed verzadigd zonder teveel energie, moet jij juist energierijk voedsel uitkiezen zonder dat het jou teveel verzadigd.
body en fitshop > Muscle and Diet pack (eigen merk)YouTube
Nee, pillen geven je geen energie in de zin van brandstof waarmee je aan kunt komen in gewicht, maar meer als 'pepmiddel'. En andere ingredienten in de pilletjes zijn domweg hetzelfde als in een pilletje multivit van het Kruidvat....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?
body en fitshop > Muscle and Diet pack (eigen merk)
Als je wil aankomen in gewicht, heb je energie in de vorm van koolhydraten, vetten en eiwitten nodig. Als je daarnaast hard traint, kom je niet alleen vet aan, maar ook spieren.Confidence through competence![]()
lol not sure if srsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb niet veel ruimte meer om meer te eten zonder kotsmisselijk te worden.....
Me bouw is ook niet om heel groot te worden.
maar wtf moet ik dan wel niet allemaal wegstouwen, ik raak nu al 2700cal op een dag![]()
Hoequote:YouTube
Een weightgainer (als hun Mass Perfection) kan wel helpen, maar je moet sowieso wat meer eten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Compenseren die pillen dat niet ook al voor een groot gedeelte?
body en fitshop > Muscle and Diet pack (eigen merk)![]()
Goh.. einstein..quote:
wat dan lolYouTube
Ik kwam er eergister ook achter dat ik maar 2,3l kcal op een dag eet, ook al vond ik dat ik veel at. We moeten gewoon onze maag gaan strekken en veel melk drinken. (wat goed uitkomt, ik dronk als baby al continu haha)quote:
Zullen we samen naar de 3k kcal racen? Beetje motivatie enzo.![]()
Ja prima... alleen heb ik 1 handicap...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik kwam er eergister ook achter dat ik maar 2,3l kcal op een dag eet, ook al vond ik dat ik veel at. We moeten gewoon onze maag gaan strekken en veel melk drinken. (wat goed uitkomt, ik dronk als baby al continu haha)
Zullen we samen naar de 3k kcal racen? Beetje motivatie enzo.
Ik ben allergisch voor melk...![]()
en nee niet omdat ik het niet lekker vind... maar ik krijg er zwaar lichamelijke reacties op wat eindigt in een ziekenhuisbezoek.YouTube
Als jij het allemaal zo goed weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef 16meter het volgende:
van 2700 naar 3000 kcal poeh wat een strijd
post dan eens jou eetschema..
wie weet leren we er wat van.YouTube
Stelling:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon twee kapsalons in een half uurtje soldaat maken. 3600kcal. Kind kan de was doen.
Macro's zijn belangrijker dan Kcals?If not now, then when.![]()
ach 500 gr rundergehakt is al bijna 1200 cal, doe er nog ff 200 gr rijst bij en je zit al bijna op 2000Makkelijk weg te kanen na een training
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
300 kcal is een paar handjes pinda's
dat gejammer da thet moeilijk is om op een HELE DAG nog geen 3000 kcal te vreten is zulke onzin
toen ik nog dirty bulk deed was 4200 kcal geen uitzondering
oneensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stelling:
Macro's zijn belangrijker dan Kcals?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit was trouwens deeltje 250 boiss.![]()
![]()
Een handje cashewnoten is al zo'n 400 kcal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet
post dan eens jou eetschema..
wie weet leren we er wat van.
Pindakaas tikt ook flink aan, of kun je daar ook niet tegen?![]()
Kcals > macro's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stelling:
Macro's zijn belangrijker dan Kcals?BEASTMODE![]()
6-8 boterhammen met pindakaas per dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Een handje cashewnoten is al zo'n 400 kcal.
Pindakaas tikt ook flink aan, of kun je daar ook niet tegen?YouTube
Live n learn. It's k bro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens ik besef nu hoe vervelend ik was met mijn voeding.
Solly.![]()
ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon twee kapsalons in een half uurtje soldaat maken. 3600kcal. Kind kan de was doen.![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ha, dat heb ik woensdag toevallig gedaan. Ik was d'r ff klaar mee met m'n lijst en vis, en ging ff naar de turk 2 grote kapsalons halen en in 10 minuten weggewerkt thuis. Daarna dacht ik oke, en wat nu![]()
![]()
![]()
ja nou, ik had me daar een partij honger. 'k had alleen m'n 100gram brinta 2 eieren en een glas melk gehad 's ochtends, en een lading koffie dat ik normaal nooit drink. Inmiddels was het al 12:00 geworden en door die koffie en m'n klusjes had ik niks gemerkt. 'k dacht dat ik van m'n graad ging toen ik stond te wachten.quote:
Beetje jammer dat die gek er gesmolten kaas overheen gedaan had, dat vind ik toch wel zo ranzig. Gewoon dwars doorheen geploegd natuurlijk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: