Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
het is juist andersomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.
Haha, dat heb ik altijd in een periode van intensief trainen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
komt door de whey, dat had ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen
Is dat bij jou in de gym? Wat probeert ie te bereiken in dat apparaat?quote:
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?quote:
Klopt. Jij ook dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck posttequote:
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?
Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".
Ben benieuwd.
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.
Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?
Ik hoop dat er wat van die huisvrouwcardio-apparaten weggaan
Heeft iedereen dat in de sportschool trouwens? Bijna alleen maar mensen die daar cardio lopen te doen, en dan uiteindelijk maar een paar die voor de gewichten enzo staan?
Ik heb al eens gevraagd waarom er gaan squatrek is, en dat was vanwege ruimtetekort zeiden ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomt. Ik hoop dat ze het krachtgedeelte flink uitbreiden. Zwaardere dumbbells, squatrek etc.
Zijn jullie nog aan het puberen of zo? Nergens last van met Wheyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
komt door de whey, dat had ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |