Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
het is juist andersomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.
Haha, dat heb ik altijd in een periode van intensief trainen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
komt door de whey, dat had ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen
Is dat bij jou in de gym? Wat probeert ie te bereiken in dat apparaat?quote:
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?quote:
Klopt. Jij ook dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck posttequote:
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?
Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".
Ben benieuwd.
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.
Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hmm, heeft hij verder ook nog iets gezegd over de veranderingen?
Ik hoop dat er wat van die huisvrouwcardio-apparaten weggaan
Heeft iedereen dat in de sportschool trouwens? Bijna alleen maar mensen die daar cardio lopen te doen, en dan uiteindelijk maar een paar die voor de gewichten enzo staan?
Ik heb al eens gevraagd waarom er gaan squatrek is, en dat was vanwege ruimtetekort zeiden ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niet per se iets weg, als er maar meer bijkomt. Ik hoop dat ze het krachtgedeelte flink uitbreiden. Zwaardere dumbbells, squatrek etc.
Zijn jullie nog aan het puberen of zo? Nergens last van met Wheyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
komt door de whey, dat had ik ook
Ligt er denk ik meer aan wat jouw onderhoud is. Stel dat jouw onderhoud 2500 is en jij eet normaal 3500 dan maakt 200 niet zo heel veel uit. Maar jij zegt het zelf al, jij MOET 3.4-5 binnenkrijgen voor gains dus 3.2k is dan niet genoeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Maakt het veel uit of je 200 calorieen meer of minder binnen krijgt?
Zit met mijn nieuwe schema op 3.2k en moet iets van 3.4-5 binnenkrijgen voor gains (80kg @ 1.90)
Vind het alleen lastig om bij te houden hoeveel calorieën ik aan melk drink zonder maatbeker
Ja, daarom is krachttraining o.a. goed voor je hart.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik neem aan dat van krachttraining je bloedvaten ook wijder worden? Ik zie op mijn hele lichaam ineens bloedvaten tevoorschijn komen. Zal ook wel met VP te maken hebben.
Oké, thanks!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 03:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, daarom is krachttraining o.a. goed voor je hart.
quote:
Ik ga meestal een half uur rennen om de dag maar met het lekkere weer afgelopen tijd ging ik telkens zwemmen. Fietsen of de crosstrainer vind ik niet zo relaxed als hardlopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe er tegenwoordig een uur cardio en een abs kwartiertje bij 1x per week, en dacht laat ik weer eens de lopende band gebruiken.
Nu ben ik chronisch allergisch voor hardlopen, en dat bleek ook maar weer.
Ik voelde me net een neushoorn die aan het hardlopen was op dat ding. Die hele machine ging zwaar shaken op het ritme v.h. hardlopen. Misschien land ik veel te hard of zo? Of ik ben d'r gewoon te zwaar voor inmiddels?
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar gewoon zo'n cross trainert of fiets.
Wat doen jullie er bij kwa cardio naast je krachttraining?
4x per week een uur ijzer, en daarbij deed ik op die zelfde dagen altijd 2x per dag een half uur racefiets volgas, maar ben daar zwaar overtrained door geraakt en er 3 maanden terug volledig mee gestopt. Voel me 10x beter nu eigenlijk.
Ik wil dus wel eens weten wat acceptabel is kwa cardio, en hoe intensief, naast je intensieve krachttraining. Wat je aan kan verschilt uiteraard per persoon, maar vandaar m'n vraag.
Wat ik gewoon wil voorkomen is dat ik weer eindig met teveel hooi op m'n vork.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:07 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik ga meestal een half uur rennen om de dag maar met het lekkere weer afgelopen tijd ging ik telkens zwemmen. Fietsen of de crosstrainer vind ik niet zo relaxed als hardlopen.
Ik wil nu ook extra focus op mijn abs leggen.
Doe je cardio en krachttraining gewoon op verschillende dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat ik gewoon wil voorkomen is dat ik weer eindig met teveel hooi op m'n vork.
2x per dag je hartslag naar de 200 jagen op de racefiets, en dan tussen de middag krachttrianing werkt gewoon niet. Niet voor lange tijd i.i.g.
Wat doet je hartslag dan tijdens die cardio? Heb je dat wel eens gemeten?
ja, dat doe ik nu ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:15 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Doe je cardio en krachttraining gewoon op verschillende dagen.
Ik krijg het wel weg hoor. In het begin was het echt door de zure kwark heen bijten maar het went.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kwark niet te eten vinden
Kwark
Kwark voor het slapen
Zit nu zo in m'n systeem, ben er aan gehecht geraakt. Ik eet het nu ook gewoon omdat ik het heerlijk vind.
Vaak gewoon puur, soms met vruchtjes/peertjes/necterine uit blik d'r in. En een klein beetje v.h. vocht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik krijg het wel weg hoor. In het begin was het echt door de zure kwark heen bijten maar het went.
Sommige krijgen het echt niet weg zonder iets van ranja ofzo geloof ik.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een kook tip van je boy Yuri.
Persoonlijk vond ik sla nooit echt zoveel aan (tenzij fucking lekker) en at ik het dus ook niet zo vaak. Sinds ik aan het cutten ben eet ik het elke dag en heb ik er zelfs fucking veel zin in!Ik eet sla dan ook voornamelijk voor de vocht afdrijving.
Mijn basic sla:
Komkommer, tomaten, lenteui, groene sla en een beetje feta.
Nu komt het. Wanneer ik dit spul eroverheen doe DAN wordt het pas lekker.![]()
![]()
3 eetlepels balsamico azijn, theelepel mosterd, eetlepel olijfolie. Goed mixen! En dan over de sla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
Omnomnom!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een kook tip van je boy Yuri.
Persoonlijk vond ik sla nooit echt zoveel aan (tenzij fucking lekker) en at ik het dus ook niet zo vaak. Sinds ik aan het cutten ben eet ik het elke dag en heb ik er zelfs fucking veel zin in!Ik eet sla dan ook voornamelijk voor de vocht afdrijving.
Mijn basic sla:
Komkommer, tomaten, lenteui, groene sla en een beetje feta.
Nu komt het. Wanneer ik dit spul eroverheen doe DAN wordt het pas lekker.![]()
![]()
Vloertegels van de Gamma joh. Mooie tegeltje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
Ga fietsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe er tegenwoordig een uur cardio en een abs kwartiertje bij 1x per week, en dacht laat ik weer eens de lopende band gebruiken.
Nu ben ik chronisch allergisch voor hardlopen, en dat bleek ook maar weer.
Ik voelde me net een neushoorn die aan het hardlopen was op dat ding. Die hele machine ging zwaar shaken op het ritme v.h. hardlopen. Misschien land ik veel te hard of zo? Of ik ben d'r gewoon te zwaar voor inmiddels?
![]()
![]()
![]()
Geef mij maar gewoon zo'n cross trainert of fiets.
Wat doen jullie er bij kwa cardio naast je krachttraining?
4x per week een uur ijzer, en daarbij deed ik op die zelfde dagen altijd 2x per dag een half uur racefiets volgas, maar ben daar zwaar overtrained door geraakt en er 3 maanden terug volledig mee gestopt. Voel me 10x beter nu eigenlijk.
Ik wil dus wel eens weten wat acceptabel is kwa cardio, en hoe intensief, naast je intensieve krachttraining. Wat je aan kan verschilt uiteraard per persoon, maar vandaar m'n vraag.
jah, fietste iedereen van het fietspad af. Elke wielrenner werkte als een rooie vlag op een stier, en ligfietsers gaan er standaard aan natuurlijk. 't is alleen geen gooie combinatie meer zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga fietsen.![]()
(en dat meen ik serieus)
oh dat deed je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |