Waar vind jij volle melk waar meer eiwitten in zitten dan suikers?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef MrGuma het volgende:
Kom voor vandaag op een totaal van 2332 kcal, 149.4 eiwitten, 61 vetten en 272.97 carbs.
Is wel duidelijk dat er nog het een en ander aan moet veranderen.
• Product------------------------ Kcal Eiwitten Vetten Carbs
• 6 volkoren bruin ----------444------ 15------ 4.8 ----78.6
• 1 liter volle melk ----------620------ 37------ 34 -----23
• 2 plakjes kipfilet
(15g per plak) ---------------39 -------------5.4----- 1.8 -----0.27
• Krentenbol -----------------85------ 9.4 --------1 -----16.2
• Potje appelmoes
(360gr) --------------------------------75-----0 ------0 ----18
• Appelstroop -----------------55 ------0.6-------- 0 -----12.6
• Hagelslag 3x melk ----------411------- 5.7--------- 14.4----- 63
------ [nog eten]-------
• Pasta 250gr -----------------248------ 11.3------ 2.5---- 43.8
• Kwark 500g -----------------355 --------65------- 2.5 ------17.5
Totaal ----------2332 ----------149.4 --------61------- 272.97
En ja inderdaad; hulde aan mijn skills van dit, moet eigenlijk al weg om te werken. Iemand concrete simpele tips? (als in voedsel met mooie kcal waarden en dergelijke dat ik morgen misschien op kan nemen?)
Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
/dagboek
Fuaaark, kon wel merken dat m'n bloedsuiker laag was. Stond de hele tijd te gapen tijdens m'n training net, fucking irritant.
Vandaag de laatste 36-uurs fasts afgerond. Moet zeggen dat zulke fasts ideaal zijn als je geen verplichtingen hebt. Maandag begint school weer dus ik stap lekker over naar LeanGains. All kindzzz of gainzz.
Doel: Single digit BF rond eind januari, te laat of te vroeg? We zullen het zien.
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.
80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.
Laatst BF laten testen met zo'n 'speciale' weegschaal, 17% zeiden ze, het is nauwkeurig zeiden ze.
Echt BF is 12 a 13% (op het oog). Ik vroeg de instructeur nog waarom ze geen drie- of vijfpuntsmetingen deden. "Deze weegschaal is nauwkeuriger".
same herequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer.
Endo life.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer.
Helemaal mee eens, maar het is zo irritant bij mij. Armen zijn dun en zien er zelfs superdroog uit, aderen heel goed zichtbaar. Rug is ook aardig droog. Alleen op de buik zit dan te veel vet. En als ik dat eraf cut, word ik weer veel te licht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
same here
kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodig
Kwark niet te eten vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Kwark zijn perfecte eiwitten, het is niet te eten, maar je eet het gewoon!
Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je BF is vaak hoger dan je zelf denkt. Kwam ik zelf laatst ook achter.
Maar je hebt wel van die weegschalen die heel nauwkeurig zijn. Deze gast heeft er één en hij vertelt dat die haast net zo nauwkeurig meet in vergelijking tot een dompel? test. Hij had beide gedaan en het resultaat klopte aardig.
inb4 steroid forum.
Helaas heb ik die fout gemaakt in al mijn enthousiasme en onwetendheid toen ik net begon met trainen. Begon op 17%, toen way overboard gebulkt naar ergens rond de 21-22%... Daarna bijna een half jaar (oke, 2 maanden daarvan geblesseerd etc geweest, dus in de praktijk 4 maanden) moeten cutten om tot een beetje laag (12-13%) bf te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
same here
kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodig
Electriciteit van je ene voet naar je andere, en dan de weerstand bepalen (impedantie). Dat gecombineerd met je lengte en gewicht en dat dan door een algoritme gooien. Die dingen zijn natuurlijk getest en afgestemd op individuen waarbij ze het wel precies gemeten hebben. Maar goed, stel je drinkt 1 liter water voordat je op dat ding gaat staan, dan krijg je gelijk een andere uitslag (lager bf%). Het is een indicatie, maar niet heel precies.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:59 schreef 16meter het volgende:
Blijf straks gewoon leangains doen. Geen zin meer in hoog vetpercentage, dan maar wat minder snel muscle gainzz.
[..]
Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.
Hoe kan een weegschaal nauwkeurig bepalen hoeveel lichaamsvet je hebt, dat is toch onmogelijk?
Jep. Lees ook wat ik hier zei, het was echt door onwetendheid/overenthousiasme en gebrek aan ervaring. "Ach, dat cut ik er toch wel weer af". Uiteindelijk bleek het wel wat tegen te vallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef Ties02 het volgende:
4 maanden cutten, vind je dat niet te lang?
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Levolution het volgende:
Vet kwijtraken op zich is dan ook niet heel lastig. Maar onze doelen liggen hoger dan dat alleen: wij willen ripped zijn en dan moet je echt die laatste moeilijke grammen ook kwijt, zonder (teveel) spiermassa te verliezen.
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog ff over die noten.
Cashew noten of gewone noten ongezouten?
Ga nu sporten en daarna albert heijn, neem ik ze gelijk ff mee.
Gewoon ripped het hele jaar door.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtDat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
Ik omdat ik de winter ga ontwijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordtDat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
Ruud ben jij dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Weet iemand de stats (BP etc.) van Iron Mike (op z'n hoogtepunt)?
die V tussen zn pecs is wel het minst vreemde aan zn borstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een rare V vorm in z'n chest
zeker frog tech gebruikt
Lool die heb ik laatst ook gekocht, fucking lekker ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.
Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.
Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:
[ afbeelding ]
Met pindakaasvulling.
Macros per 100gr:
554 kcal
38g carbs (5.2g suiker, 5.2g voedingsvezel)
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.
Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.
Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:
[ afbeelding ]
Met pindakaasvulling.
Macros per 100gr:
554 kcal
38g carbs (5.2g suiker, 5.2g voedingsvezel)
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!If not now, then when.
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.
Ja daarom wou ik hem ook kopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef Ties02 het volgende:
Hee die saus deed Ronnie Coleman ook altijd over de kip, lekker toch
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.
Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.
En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
Nja toch wil ik eens kijken naar de effecten als je het niet eet.quote:
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.fullquote:The weight of the evidence supports the designation of MSG as a generally safe food flavoring agent. Neither epidemiologic surveys nor challenge studies provide evidence that ingestion of MSG is associated with adverse reactions in the population at large. In subjects who report adverse reactions to MSG, rigorous DBPC challenge studies indicate that large doses of MSG given without food may elicit more symptoms than a placebo in individuals who believe that they react adversely to MSG. However, neither persistent nor serious effects from MSG ingestion were observed, and the frequency of the responses was low. More importantly, the responses reported were inconsistent and were not reproducible. The responses were not observed when MSG was given with food
punt is vaak dat zulke onderzoeken door overheden gedaan worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef Zith het volgende:
[..]
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.full
Synthetische troep inderdaad. Na 2 van die nootjes maakte ik de gains van m'n leven. Zitten er anabole hormonen in die dingen ofzo?! Nadeel is wel dat je inderdaad in no-time geen lever meer over hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.
Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
Je zit stiekem gewoon aan de test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zit stiekem gewoon aan de test.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |