abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115872441
quote:
Waar train je eigenlijk in Grunn
pi_115873108
/dagboek

Fuaaark, kon wel merken dat m'n bloedsuiker laag was. Stond de hele tijd te gapen tijdens m'n training net, fucking irritant. :')

Vandaag de laatste 36-uurs fasts afgerond. Moet zeggen dat zulke fasts ideaal zijn als je geen verplichtingen hebt. Maandag begint school weer dus ik stap lekker over naar LeanGains. All kindzzz of gainzz.

Doel: Single digit BF rond eind januari, te laat of te vroeg? We zullen het zien.

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie doelen.
If not now, then when.
pi_115873156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Waar train je eigenlijk in Grunn
Kelderwerk (Paddepoel)
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115873312
Heerlijk work-out gehad net, had ik even nodig, zat echt in een dipje. Morgen even lekker de armen isoleren, die hebben iets te weinig prikkels gehad de laatste tijd.
pi_115873326
Oja, m'n eiwitrepen die ik laatst gemaakt had volgens Snakey z'n recept.

If not now, then when.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:43:14 #56
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115873569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef MrGuma het volgende:
Kom voor vandaag op een totaal van 2332 kcal, 149.4 eiwitten, 61 vetten en 272.97 carbs.

Is wel duidelijk dat er nog het een en ander aan moet veranderen.

• Product------------------------ Kcal Eiwitten Vetten Carbs

• 6 volkoren bruin ----------444------ 15------ 4.8 ----78.6
• 1 liter volle melk ----------620------ 37------ 34 -----23
• 2 plakjes kipfilet
(15g per plak) ---------------39 -------------5.4----- 1.8 -----0.27
• Krentenbol -----------------85------ 9.4 --------1 -----16.2
• Potje appelmoes
(360gr) --------------------------------75-----0 ------0 ----18
• Appelstroop -----------------55 ------0.6-------- 0 -----12.6
• Hagelslag 3x melk ----------411------- 5.7--------- 14.4----- 63

------ [nog eten]-------
• Pasta 250gr -----------------248------ 11.3------ 2.5---- 43.8
• Kwark 500g -----------------355 --------65------- 2.5 ------17.5

Totaal ----------2332 ----------149.4 --------61------- 272.97

En ja inderdaad; hulde aan mijn skills van dit, moet eigenlijk al weg om te werken. Iemand concrete simpele tips? (als in voedsel met mooie kcal waarden en dergelijke dat ik morgen misschien op kan nemen? :))
Waar vind jij volle melk waar meer eiwitten in zitten dan suikers? :o Die wil ik ook.
Verder mag er naar mijn smaak wel wat minder suiker en meer vet in je dieet.
This isn't even my final form.
pi_115873658
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
/dagboek

Fuaaark, kon wel merken dat m'n bloedsuiker laag was. Stond de hele tijd te gapen tijdens m'n training net, fucking irritant. :')

Vandaag de laatste 36-uurs fasts afgerond. Moet zeggen dat zulke fasts ideaal zijn als je geen verplichtingen hebt. Maandag begint school weer dus ik stap lekker over naar LeanGains. All kindzzz of gainzz.

Doel: Single digit BF rond eind januari, te laat of te vroeg? We zullen het zien.

Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.

Laatst BF laten testen met zo'n 'speciale' weegschaal, 17% zeiden ze, het is nauwkeurig zeiden ze. :')
Echt BF is 12 a 13% (op het oog). Ik vroeg de instructeur nog waarom ze geen drie- of vijfpuntsmetingen deden. "Deze weegschaal is nauwkeuriger". :(
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:52:31 #58
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115873866
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.
Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer. :')
pi_115873905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hier hetzelfde doel. Daarna massa pakken met leangainzzz.

Laatst BF laten testen met zo'n 'speciale' weegschaal, 17% zeiden ze, het is nauwkeurig zeiden ze. :')
Echt BF is 12 a 13% (op het oog). Ik vroeg de instructeur nog waarom ze geen drie- of vijfpuntsmetingen deden. "Deze weegschaal is nauwkeuriger". :(
:D

Je BF is vaak hoger dan je zelf denkt. Kwam ik zelf laatst ook achter.

Maar je hebt wel van die weegschalen die heel nauwkeurig zijn. Deze gast heeft er één en hij vertelt dat die haast net zo nauwkeurig meet in vergelijking tot een dompel? test. Hij had beide gedaan en het resultaat klopte aardig.

inb4 steroid forum. :')
If not now, then when.
pi_115873915
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wordt nog moeilijk, mijn lichaam komt graag in vet aan en ik wil geen pens, nooit meer. :')
same here

kansloos om te bulken tot je een pens hebt.. en onnodig
pi_115873974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

80kg wegen eind december, daarna cutten naar een single digit bf.
Endo life. ;(

Me neither, je kan prima bulken zonder fatty te worden, gelukkig. *O*
If not now, then when.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:55:58 #62
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115873989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:

[..]

same here

Helemaal mee eens, maar het is zo irritant bij mij. Armen zijn dun en zien er zelfs superdroog uit, aderen heel goed zichtbaar. Rug is ook aardig droog. Alleen op de buik zit dan te veel vet. En als ik dat eraf cut, word ik weer veel te licht.
pi_115874011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Niks niet. Kwark zijn perfecte eiwitten, het is niet te eten, maar je eet het gewoon!
Kwark niet te eten vinden :')

Kwark _O_
Kwark voor het slapen _O_

Zit nu zo in m'n systeem, ben er aan gehecht geraakt. Ik eet het nu ook gewoon omdat ik het heerlijk vind. O+
Of toch du vader?
pi_115874091
Blijf straks gewoon leangains doen. Geen zin meer in hoog vetpercentage, dan maar wat minder snel muscle gainzz.
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:D

Je BF is vaak hoger dan je zelf denkt. Kwam ik zelf laatst ook achter.

Maar je hebt wel van die weegschalen die heel nauwkeurig zijn. Deze gast heeft er één en hij vertelt dat die haast net zo nauwkeurig meet in vergelijking tot een dompel? test. Hij had beide gedaan en het resultaat klopte aardig.

inb4 steroid forum. :')
Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.

Hoe kan een weegschaal nauwkeurig bepalen hoeveel lichaamsvet je hebt, dat is toch onmogelijk?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:01:07 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115874143
Die gast van de link heeft denk ik gewoon geluk gehad dat de resultaten overeenkwamen.
pi_115874149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef 16meter het volgende:

[..]

same here

Helaas heb ik die fout gemaakt in al mijn enthousiasme en onwetendheid toen ik net begon met trainen. Begon op 17%, toen way overboard gebulkt naar ergens rond de 21-22%... Daarna bijna een half jaar (oke, 2 maanden daarvan geblesseerd etc geweest, dus in de praktijk 4 maanden) moeten cutten om tot een beetje laag (12-13%) bf te komen.

Van het jaar dat ik nu train heb ik zo goed als al m'n spiermassa gains in het eerste half jaar gemaakt, de rest ben ik bezig geweest de (vet)schade te herstellen van die bulk. :(

feelsbadman. Maar goed, door schade en schande word je wijs.

Ik ga nu ook gewoon heel rustig aan bulken. :)
Of toch du vader?
pi_115874163
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:59 schreef 16meter het volgende:
Blijf straks gewoon leangains doen. Geen zin meer in hoog vetpercentage, dan maar wat minder snel muscle gainzz.

[..]

Geen zin om foto te maken, maar met 17% zie je niet/nauwelijks buikspieren, of aders op onderarmen/biceps. Dat is bij mij niet het geval.

Hoe kan een weegschaal nauwkeurig bepalen hoeveel lichaamsvet je hebt, dat is toch onmogelijk?
Electriciteit van je ene voet naar je andere, en dan de weerstand bepalen (impedantie). Dat gecombineerd met je lengte en gewicht en dat dan door een algoritme gooien. Die dingen zijn natuurlijk getest en afgestemd op individuen waarbij ze het wel precies gemeten hebben. Maar goed, stel je drinkt 1 liter water voordat je op dat ding gaat staan, dan krijg je gelijk een andere uitslag (lager bf%). Het is een indicatie, maar niet heel precies.
pi_115874182
Mijn weegschaal gaf toen ik ongeveer 15% was aan dat ik 11% was. Suuuuure :') Hij geeft bij mij doorgaans veel te laag aan, hij denkt dat ik nu 9% ben ofzo.
Of toch du vader?
pi_115874195
Mijn weegschaal geeft 9% aan, ik denk dat ik op 13/14 ofzo zit :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115874216
Vet raak je zo moeilijk kwijt, daarom voor mij nooit meer dirty bulk. Echt max 500 erover ook
pi_115874294
Mwah, het is me wel meegevallen eigenlijk. Het kost wel wat tijd, maar ik ben in 4 maanden effectief cutten meer dan 10kg vet kwijtgeraakt (en eerlijk is eerlijk, ook nog wat spiermassa toen ik ondanks m'n blessure wel redelijk diep bleef cutten ;().
Of toch du vader?
pi_115874329
4 maanden cutten, vind je dat niet te lang?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:07:33 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115874365
Vet kwijtraken op zich is dan ook niet heel lastig. Maar onze doelen liggen hoger dan dat alleen: wij willen ripped zijn en dan moet je echt die laatste moeilijke grammen ook kwijt, zonder (teveel) spiermassa te verliezen.
pi_115874452
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef Ties02 het volgende:
4 maanden cutten, vind je dat niet te lang?
Jep. Lees ook wat ik hier zei, het was echt door onwetendheid/overenthousiasme en gebrek aan ervaring. "Ach, dat cut ik er toch wel weer af". Uiteindelijk bleek het wel wat tegen te vallen.

Ach, you live and you learn.
Of toch du vader?
pi_115874556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:07 schreef Levolution het volgende:
Vet kwijtraken op zich is dan ook niet heel lastig. Maar onze doelen liggen hoger dan dat alleen: wij willen ripped zijn en dan moet je echt die laatste moeilijke grammen ook kwijt, zonder (teveel) spiermassa te verliezen.
Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordt :P Dat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
pi_115874559
Nog ff over die noten.

Cashew noten of gewone noten ongezouten?

Ga nu sporten en daarna albert heijn, neem ik ze gelijk ff mee.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115874668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog ff over die noten.

Cashew noten of gewone noten ongezouten?

Ga nu sporten en daarna albert heijn, neem ik ze gelijk ff mee.
Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.

Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.

Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:

Met pindakaasvulling. :9~

Macros per 100gr:
554 kcal
38g carbs (5.2g suiker, 5.2g voedingsvezel)
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
Of toch du vader?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:17:33 #78
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115874697
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Waarom zou je ripped willen staan als het winter wordt :P Dat je niet boven 12% wil komen begrijp ik
Gewoon ripped het hele jaar door. _O_

Nee grap, ik bedoelde in het algemeen, als hoofddoel zeg maar.
pi_115875024
Weet iemand de stats (BP etc.) van Iron Mike (op z'n hoogtepunt)?

Failure is success if we learn from it.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:43:24 #80
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115875560
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:13 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik omdat ik de winter ga ontwijken :7
pi_115876544
In mijn pas gebouwde homegym heb ik te kleine gewichtsschijven :( Hoe kan ik dit het beste oplossen, zodat ik goed kan deadliften en pendlay row'en? Ik had bedacht door ze iets te verhogen. Los ik daar het probleem mee op of is het verhogen eigenlijk niet goed?
pi_115876683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Weet iemand de stats (BP etc.) van Iron Mike (op z'n hoogtepunt)?

Ruud ben jij dat?
pi_115877219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

wat een rare V vorm in z'n chest

zeker frog tech gebruikt
die V tussen zn pecs is wel het minst vreemde aan zn borst :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115877409
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik zou even in de Appie de macros vergelijken. Kijken welke je het meest nice vindt (waarschijnlijk degene met het meest kcal/eiwitten/beste eiwit-to-kcal ratio) en als het elkaar niet veel ontloopt, gewoon nemen wat je lekker vindt.

Ongebrand en ongezouten is het best, maar persoonlijk eet ik gewoon welke noten ik het lekkerst vind of waar ik zin in heb. Soms zijn dat Duyvis tijgernootjes, soms cashew, soms pistache, etc.

Welke btw ook Godmode (en totaal niet ideaal) zijn, zijn die nieuwe van Chio, Bowlers Original:
[ afbeelding ]

Macros per 100gr:
554 kcal
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
Lool die heb ik laatst ook gekocht, fucking lekker ja. _O_
If not now, then when.
pi_115877475
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Macros per 100gr:
554 kcal
17g eiwitten
36g vet (7g verzadigd)
Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115877559
Nog een kook tip van je boy Yuri.

Persoonlijk vond ik sla nooit echt zoveel aan (tenzij fucking lekker) en at ik het dus ook niet zo vaak. Sinds ik aan het cutten ben eet ik het elke dag en heb ik er zelfs fucking veel zin in! :P Ik eet sla dan ook voornamelijk voor de vocht afdrijving.

Mijn basic sla:
Komkommer, tomaten, lenteui, groene sla en een beetje feta.

Nu komt het. Wanneer ik dit spul eroverheen doe DAN wordt het pas lekker. :9~ :9~ :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
If not now, then when.
pi_115877594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zal zo ff kijken, even zien hoe het met de E nummers zit! Thnx... nooit geweten dat pinda's zoveel kcal met zich meebracht.
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.

Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.

En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
pi_115877743
Iemand trouwens interesse in deze saus? Je krijg hem gratis excl. verzendkosten.

http://www.dieetwebshop.n(...)-original-p-293.html

Ik dacht dat ik zoiets wel lekker zou vinden maar blijkbaar niet.
If not now, then when.
pi_115877876
Hee die saus deed Ronnie Coleman ook altijd over de kip, lekker toch
pi_115877979
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:49 schreef Ties02 het volgende:
Hee die saus deed Ronnie Coleman ook altijd over de kip, lekker toch
Ja daarom wou ik hem ook kopen. :P Maar deze BBQ saus is anders. Ik heb wel eens zo'n saus gehaald van Mora? en die was veel lekkerder. Deze is dan ook Kcal-vrij.
If not now, then when.
pi_115878357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.

Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.

En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.

Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
YouTube
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 20:09:21 #92
230491 Zith
pls tip
pi_115878595
Niets mis met E621
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115878715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef Zith het volgende:
Niets mis met E621
Nja toch wil ik eens kijken naar de effecten als je het niet eet.
Er schijnt een groot verschil te zijn.
YouTube
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 20:13:54 #94
230491 Zith
pls tip
pi_115878775
quote:
The weight of the evidence supports the designation of MSG as a generally safe food flavoring agent. Neither epidemiologic surveys nor challenge studies provide evidence that ingestion of MSG is associated with adverse reactions in the population at large. In subjects who report adverse reactions to MSG, rigorous DBPC challenge studies indicate that large doses of MSG given without food may elicit more symptoms than a placebo in individuals who believe that they react adversely to MSG. However, neither persistent nor serious effects from MSG ingestion were observed, and the frequency of the responses was low. More importantly, the responses reported were inconsistent and were not reproducible. The responses were not observed when MSG was given with food
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.full
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115879464
quote:
punt is vaak dat zulke onderzoeken door overheden gedaan worden.

maar dat is offtopic.
YouTube
pi_115879966
Waarom ga je niet gewoon trainen, eten en slapen in plaats van letten op E-nummers? :P
If not now, then when.
pi_115879974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.

Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
Synthetische troep inderdaad. Na 2 van die nootjes maakte ik de gains van m'n leven. Zitten er anabole hormonen in die dingen ofzo?! Nadeel is wel dat je inderdaad in no-time geen lever meer over hebt.
Of toch du vader?
pi_115880805
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen ;(
pi_115880948
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen ;(
Je zit stiekem gewoon aan de test.
If not now, then when.
pi_115881045
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je zit stiekem gewoon aan de test.
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')