abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115878357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.

Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.

En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.

Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 20:09:21 #92
230491 Zith
pls tip
pi_115878595
Niets mis met E621
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115878715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:09 schreef Zith het volgende:
Niets mis met E621
Nja toch wil ik eens kijken naar de effecten als je het niet eet.
Er schijnt een groot verschil te zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 20:13:54 #94
230491 Zith
pls tip
pi_115878775
quote:
The weight of the evidence supports the designation of MSG as a generally safe food flavoring agent. Neither epidemiologic surveys nor challenge studies provide evidence that ingestion of MSG is associated with adverse reactions in the population at large. In subjects who report adverse reactions to MSG, rigorous DBPC challenge studies indicate that large doses of MSG given without food may elicit more symptoms than a placebo in individuals who believe that they react adversely to MSG. However, neither persistent nor serious effects from MSG ingestion were observed, and the frequency of the responses was low. More importantly, the responses reported were inconsistent and were not reproducible. The responses were not observed when MSG was given with food
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.full
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115879464
quote:
punt is vaak dat zulke onderzoeken door overheden gedaan worden.

maar dat is offtopic.
YouTube
pi_115879966
Waarom ga je niet gewoon trainen, eten en slapen in plaats van letten op E-nummers? :P
If not now, then when.
pi_115879974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.

Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
Synthetische troep inderdaad. Na 2 van die nootjes maakte ik de gains van m'n leven. Zitten er anabole hormonen in die dingen ofzo?! Nadeel is wel dat je inderdaad in no-time geen lever meer over hebt.
Of toch du vader?
pi_115880805
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen ;(
pi_115880948
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen ;(
Je zit stiekem gewoon aan de test.
If not now, then when.
pi_115881045
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je zit stiekem gewoon aan de test.
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
pi_115881130
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test. :')
If not now, then when.
pi_115881437
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test. :')
het is juist andersom
pi_115881832
quote:
11s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik altijd in een periode van intensief trainen.
pi_115881960
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is juist andersom
Gelukkig wel. _O_
If not now, then when.
pi_115884222
quote:
8s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
komt door de whey, dat had ik ook
YouTube
  woensdag 22 augustus 2012 @ 22:16:43 #106
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115884490

:')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_115886487
quote:
Is dat bij jou in de gym? Wat probeert ie te bereiken in dat apparaat? :')
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_115886656
Hyperextensions? Of soort van.
pi_115886851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hyperextensions? Of soort van.
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?
pi_115886933
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?
Klopt. Jij ook dan?
pi_115887034
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt. Jij ook dan?
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
  woensdag 22 augustus 2012 @ 23:08:33 #112
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115887869
HahaHahaHahaHahaHaha dat meen je toch niet die gast op die foto _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115888078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?

Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".

Ben benieuwd.
pi_115889087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?

Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".

Ben benieuwd.
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
pi_115889110
Ik dacht altijd dat een vrouw tillen veel zwaarder zou zijn. Ik tilde vandaag een vriendin van mij die op krukken loopt de trap op en ik had echt gedacht dat het zwaarder kan zijn.

Voelde een beetje als een lichte deadlift maar in plaats dat je het gewicht laat vallen ga je er mee lopen :P
pi_115889176
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.

Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.
pi_115889300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.

Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?
pi_115889314
Ik wilde jullie nog even bedanken voor de reacties op m'n voedingslijst. Was alleen een overzicht van wat ik vandaag naar binnen had gewerkt. Blijkt dus wel dat ik nog meer moet eten. Wordt forceren als een malle dan maar.

Thanks voor de tips!
pi_115889577
Forceren duurt maar een week of twee. Had ook eerst moeite met het halen van 3300 kcal per dag, werk het nu met gemak weg.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_115889699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')