Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ideaal voor in de bulk of wanneer je op een handige manier aan kcals wil komen.
Persoonlijk vind (vond) ik walnoten altijd het lekkers, maar die heb ik nu wel genoeg gehad. Vanaf morgen cashewnoten eten.
En ook maar eens weer een potje Whey bestellen vandaag of morgen. Tijdje zonder gezeten, maar het is toch verrekte handig om snel aan je eiwitten te komen. Hou het dan gewoon op één shake per dag, post-workout.
Nja toch wil ik eens kijken naar de effecten als je het niet eet.quote:
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.fullquote:The weight of the evidence supports the designation of MSG as a generally safe food flavoring agent. Neither epidemiologic surveys nor challenge studies provide evidence that ingestion of MSG is associated with adverse reactions in the population at large. In subjects who report adverse reactions to MSG, rigorous DBPC challenge studies indicate that large doses of MSG given without food may elicit more symptoms than a placebo in individuals who believe that they react adversely to MSG. However, neither persistent nor serious effects from MSG ingestion were observed, and the frequency of the responses was low. More importantly, the responses reported were inconsistent and were not reproducible. The responses were not observed when MSG was given with food
punt is vaak dat zulke onderzoeken door overheden gedaan worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:13 schreef Zith het volgende:
[..]
http://jn.nutrition.org/content/130/4/1058.full
Synthetische troep inderdaad. Na 2 van die nootjes maakte ik de gains van m'n leven. Zitten er anabole hormonen in die dingen ofzo?! Nadeel is wel dat je inderdaad in no-time geen lever meer over hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb gewone ongezouten pinda's gehaald.
Die met die pindakaas vulling is troep! Puur vergif wat je inslikt. Daar zit E621 in. Niet goed als je met je gezondheid bezig ben.
Je zit stiekem gewoon aan de test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zit stiekem gewoon aan de test.
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
het is juist andersomquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien is je natuurlijke test gewoon omhoog gegaan. Ik had laatst ook echt in 1 dag overal bultjes (geen puisten). Maar dit kan ook zijn omdat ik na 2 weken niet gefapt te hebben gefapt heb, ik dacht dus serieus dat niet fappen zorgde voor een hogere test.
Haha, dat heb ik altijd in een periode van intensief trainen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel last van een kort lontje misschien is de ingrediënten van mijn supps controleren.
komt door de whey, dat had ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb wel last van puistjes op mijn rug en voorhoofd sinds ik ben begonnen met goed eten. Zal wel door al die zuivel en whey komen
Is dat bij jou in de gym? Wat probeert ie te bereiken in dat apparaat?quote:
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?quote:
Klopt. Jij ook dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij traint toch ook bij healthcity apeldoorn dacht ik een keer gelezen te hebben?
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck posttequote:
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jaa, ik dacht al dat jij het was, kon me vaag iets herinneren over dat je over het geïmproviseerde squatreck postte
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klopt. Welke dagen ben jij er dan?
Hoorde trouwens van een medewerker dat er vanaf september, ik citeer: "grote veranderingen komen".
Ben benieuwd.
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Echt? Van wie hoorde je dat ;o Ik ga meestal 's ochtends, heb nu een 5-day split dus elke keer halfuurtje ongeveer. Jij?
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe hij heet, maar was een redelijk kleine jongen (25 jaar oud oid) met kort donkerbruin haar.
Ik doe 3-day split en ben er juist altijd 's avonds rond 17:00 - 18:00.
Hij is wel gewoon Nederlands, zou best die met het spijkerjasje kunnen zijn. Heb hem alleen nooit eerder gezien, maar dat lag aan m'n tijden denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Een buitenlandse jongen? of die ander met meestal spijkerjasje ed aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |