Sorry, maar op deze foto vind ik Sly mooier. Arny heeft een beetje hangtietjes, vind ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Haha![]()
Kwam hier om even wat alpha te posten:
[ afbeelding ]
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!
Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was een beetje aan het denken en kwam op het volgende uit, het is slechts een theorie dus ik ben benieuwd.
Vet wordt opgeslagen als een reserve (energie) op plekken waar het zich kan nestelen zonder gestoord te worden, o.a. op een perfecte plek zoals de buik. De reden dat het zich het liefst op de buik verzameld is omdat er daar niet zoveel inspanning is en de reserves niet worden verspild. Zoiets is het, ik kan het misschien niet super duidelijk uitleggen maar jullie begrijpen mijn punt.
Door je buik te trainen zul je geen sixpack krijgen maar een sixpack krijg je door omlaag in BF te gaan.
Als jij je buik om de dag een intensieve training geeft is het dan niet aannemelijk dat het vet sneller verbanden zal op die plek ongeacht de reden dat je niet aan spot reducing kan doen.
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee. Dingen als het (verschil van) opslaan van vet bij mannen en vrouwen zijn genetisch bepaald, daar past je lichaam zich niet op aan.
Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wat vet op het middel betreft:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te vel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?
wie zegt dat het inwendig vet is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wat vet op het middel betreft:
Ik vind zelf mijn middel te groot. Niet omdat er te veel vet onder mijn huid zit, maar er zit nogal wat op mijn darmen, denk ik...
Iemand enig idee hoe dat komt en dus wat ik er tegen kan doen?
Dan is de vraag of dat evolutionair een plek is waar weinig gebeurd of dat het te veranderen is..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.
Hoe heet dat ook alweer, dat ding wat je abs bij elkaar houdt die je kan trainen. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wie zegt dat het inwendig vet is?
Misschien zit je wel relatief "vol" stront.
Of zijn je abs slap, of je houding niet goed.
Sly zit gewoon harder aan de juice.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:35 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Sly's fysiek is ontegenzeggelijk beter tegenwoordig, maar hij heeft toch echt niet half de uitstraling die Arnie heeft (IMO).
Ja maar die plekken (zoals veel zaken dat je lichaam doet) zijn evolutionair bepaald, omdat het al tienduizenden jaren zo is. Je lichaam past zich daar niet op aan wanneer je ineens iets anders doet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk is het genetisch bepaald, maar het is algemeen bekend dat vet opgeslagen wordt op plekken waar er niet zoveel gebeurd. Het zal niet logisch zijn om vet op te slaan bij je vingers.
Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Dat vet is erg belangrijk mits er niet teveel zit. Als er teveel van zit dan is het erg gevaarlijk.
Gewoon cutten, groene thee, de standaard dingen.
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Physics het volgende:
Tering wat zijn die pre-workouts duur.
Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?
Maar dan weet je exact wat is wat, en mis je het belangrijkste ingredient.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef Physics het volgende:
[..]
Je realiseert je dat 30 gram DMAA pak en beet 40 euro kost? 100 gram caffeine kost je ongeveer 15~20 euro. Dan heb je voor 2-3 jaar "preworkouts". De rest van de ingrediënten in die PWO's zijn te laag gedoseerd of doen niks.
Fat-spot-reducing kan niet, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Je kan wel degelijk beïnvloeden waar je vet heen gaat. Mensen die sporten en niet teveel carbs eten zullen hun vet minder snel opslaan in de buik, en sneller op andere plekken.
Dingen als fasten en fasted trainen halen relatief veel vet uit je buik, en minder uit andere plekken. Abz trainen heeft daar verder weinig mee te maken, ALLES wat je bloedsomloop verbetert zorgt voor minder buikvet.
Haha, zag het op Facebook...misschien toch maar wat inslaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nu 20/25 euro voor 45 doseringen. Give or take een halve euro per dosering. Nou nou, duur zeg. Je snapt dat het niet de bedoeling is dat je ze 5x per week gebruikt he?
Die goatee maakt het wel helemaal af vind ik. Wat een baas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kwam hier om even wat alpha te posten:
[ afbeelding ]
Arnie blijft godver de grootste baas! Als die ergens binnenstapt is hij echt gelijk king of the hill!
En genoeg andere pro's ook. Kijk naar Jay Cutler, Lee Priest enz. Als je haarzakjes niet gevoelig zijn voor DHT kun je roiden wat je wil, je zult er niet kaal door worden. Ben je wel gevoelig voor DHT dan heb je pech en versnelt het het proces.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hun hebben nog wel haar na al die roids.
Spot-reduction niet, maar je kan wel degelijk je buikvet verminderen (absoluut, en relatief bezien) omdat het een ander type vet is met andere oorzaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fat-spot-reducing kan niet, dat bedoel ik.
Roids zijn minder gevaarlijk dan mensen denken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die goatee maakt het wel helemaal af vind ik. Wat een baas.
[..]
En genoeg andere pro's ook. Kijk naar Jay Cutler, Lee Priest enz. Als je haarzakjes niet gevoelig zijn voor DHT kun je roiden wat je wil, je zult er niet kaal door worden. Ben je wel gevoelig voor DHT dan heb je pech en versnelt het het proces.
Kun je hier iets meer over vertellen, ik ben leergierig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Spot-reduction niet, maar je kan wel degelijk je buikvet verminderen (absoluut, en relatief bezien) omdat het een ander type vet is met andere oorzaak.
Visceraal vet onstaat vooral als je lever carbs omzet naar triglyceriden, die dan meestal snel in de omringende organen en buik worden opgenomen (en dit vooral in mannen). Tevens is de bloedtoevoer in het buikvet slecht, waardoor je lichaam het niet zo snel zal proberen te verbranden omdat het een slecht berijkbare bron is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je hier iets meer over vertellen, ik ben leergierig.
Ik heb die ook al een tijdje. Ik neem er elke dag één maar ik weet niet precies wat ik zou moeten merken. Als ik die vitamientjes maar binnen krijg!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Is volgens mij laatst ook nog langsgekomen, maar wat vinden jullie van de multivit van XXL? Ik ben niet zo thuis in de multi'tjes, is deze vrij compleet/goede doseringen?
http://www.xxlnutrition.nl/multivit/xxl-nutrition
Dankje, maar hoe zit het dan als je onder onderhoud eet. Word je buikvet dan ook aangesproken of moet je daarvoor echt aan de cardio? Buikvet vind ik nog niet eens zo heel erg, maar die love handles heb ik een schijt hekel aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Visceraal vet onstaat vooral als je lever carbs omzet naar triglyceriden, die dan meestal snel in de omringende organen en buik worden opgenomen (en dit vooral in mannen). Tevens is de bloedtoevoer in het buikvet slecht, waardoor je lichaam het niet zo snel zal proberen te verbranden omdat het een slecht berijkbare bron is.
Als je vast / sport dan ga je in vetverbrandmodus, waardoor ook je buikvet meer aangesproken zal worden. Als je constant eet dan verbrand je andere bronnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |