Simpel. Drink een week normale melk en de week er op lactosevrije melk. Vergelijk hoe je je voelt (schijterij, buikpijn, koppijn, uitslag).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik lees/hoor wel eens dat eigenlijk bijna iedereen lactoseintolerant is zonder het te weten. Ik weet niet wat daar van waar is, maar dat is mijn vraag niet.
Hoe kom je er nou achter of je dat écht bent?
Bij alle drie de supermarkten staan ze bij de houdbare melk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bij de AH/Jumbo hier nog nooit gezienZal er nog eens naar zoeken. Thx voor de tip
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Simpel. Drink een week normale melk en de week er op lactosevrije melk. Vergelijk hoe je je voelt (schijterij, buikpijn, koppijn, uitslag).
Wat is veel? 3L/dag soms, geen last van.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?
Ligt eraan wat je met heel veel bedoeld, maar dat heb ik nog nooit van melk gekregen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel als ik heel veel melk drink, dat ik ontzettende diarree heb. Maar dat heeft toch bijna iedereen?
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?quote:
Naja, heel veel is overdreven. Als ik 2 shakes per dag zou drinken dan heb ik dus ontzettende diarree, altijd. Maar ik kan mij ook herinneren dat het na een tijdje op hield, of niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is veel? 3L/dag soms, geen last van.
Liegerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?
Zijn de regulars gezond en wel ?
16meter, Sneek, stereo, zeta, MrJ. enzo.
Ja hoewel ik MrJ al een tijd niet heb gezien. Misschien een waardige Zyzz-dood gestorvenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ff serieus ik log net in na 2 maanden, leeft iedereen nog ?
Zijn de regulars gezond en wel ?
16meter, Sneek, stereo, zeta, MrJ. enzo.
Dokter doet het vaak op de volgende manier:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, heel veel is overdreven. Als ik 2 shakes per dag zou drinken dan heb ik dus ontzettende diarree, altijd. Maar ik kan mij ook herinneren dat het na een tijdje op houdt, of niet.
Ik drink niet zo vaak shakes, zou ik toch echt moeten uittesten dan.
MrJ is nog gezond en wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja hoewel ik MrJ al een tijd niet heb gezien. Misschien een waardige Zyzz-dood gestorven
Oké bedankt! Kan het op een nog makkelijkere manier dan allemaal lactosevrij eten kopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Dokter doet het vaak op de volgende manier:
Weekje of 2 lactosevrij eten, dan 2 glazen melk op nuchtere maag.
Diaree/rommeldarmen/misselijk: intolerant.
Ga dus nooit meer helpen verhuizen op dezelfde dag dat ik train. Kreeg ongeloofelijke kramp in m'n bilspieren. Maar een extra whey shake nemen vanavondquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:23 schreef Tito_Makani het volgende:
SS begint nu wel zwaar te worden. Eerst voelde ik bijna niks van een workout, nu help ik met een verhuizing en voel ik mijn armen bijna niet meer
Weekje de zuivel laten staan is toch wel mogelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké bedankt! Kan het op een nog makkelijkere manier dan allemaal lactosevrij eten kopen?
Ah zo, ik was even in de war.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Weekje de zuivel laten staan is toch wel mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef CarbonC het volgende:
J. leest hier alles, maar post alleen als het (in zijn ogen) toegevoegde waarde heeft.
Voor de rest: omdat J. AAS gebruikt heeft op een gecontroleerde, maatwerk en met medische tests achteraf om zijn gezondheid goed in de gaten te houden is het nog geen reden om hem te vergelijken met Z. die er naar alle waarschijnlijkheid een potje van gemaakt heeft en daardoor gezondheidsproblemen (hartaanval) kreeg. En mocht je werkelijk geloven dat dat in zijn geval erfelijk was:waz met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Soukidan op je oogbal.
Thanx brah, maar ik blijf niet lang; ff buurten is genoeg zolang je niet kan trainen.quote:
zyz heeft kk goeden fysiek zo met die vleugelen six pack en sleevequote:
Veel aan het fietsen want ja wil wel fit naar mn operatie toe. Voor de rest beetje dumbell squat en lunges. Meer zit er voorlopig niet in. Ben al 5kg lichterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
Hai Weissman, aan de cardio tegenwoordig?
gwn btje coke door je crenartines mixe en dan snatsen vr je workout, jwt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
Hai Weissman, aan de cardio tegenwoordig?
[..]
zyz heeft kk goeden fysiek zo met die vleugelen six pack en sleevewil zijn poeders ook wel whaha ;p
Tijdens het fappen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef Bendoe het volgende:
Ik dacht de laatste dagen nog aan je weissman. Succes met het herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |