quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HGH is hartstikke betrouwbaar hoor. Ik raad je aan om 10gram per dag in te spuiten, je zult hoogstwaarschijnlijk de gains van je leven maken. De effecten van HGH merk je al na enkele seconden, je zult je spieren LETTERLIJK ZIEN groeien. Het beste met HGH kun je insuline gebruiken om het effect te versterken. Het nadelige effect van HGH is echter dat je oren ook als kolen zullen groeien, soms noemen mensen dit bloemkool oren.
Nou, dat was het dan, veel succes hé.
Groetjes Engelbert
Grip kan een bitch zijn ja. Gelukkig heb ik er nog geen last van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe dit:
2 sets van 6-8 reps zonder straps. De eerste set 114kg, de tweede 118kg.
Daarna 1 set van 6-8 reps met straps omdat mijn grip het dan niet meer doet. Op 120kg (vandaag 124kg).
Daarna die 1RM gedaan wat dus 3RM bleek.
[..]
1,78m.
Tja, over 3 maanden ga ik 5x per week 3 uur trainen met een massa en kracht schema. Een paar mensen bij ons op de vereniging doen dat schema een maand en het werkt! Zijn al 3.5 kilo spiermassa aangekomen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
gwn aas knalle dan herstelt t wel
Je hebt ook speciale HST (Hypertrophy Specific Training) schema's die speciaal ontworpen zijn voor massa gains. Is dus niet erg bijzonder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Tja, over 3 maanden ga ik 5x per week 3 uur trainen met een massa en kracht schema. Een paar mensen bij ons op de vereniging doen dat schema een maand en het werkt! Zijn al 3.5 kilo spiermassa aangekomen.
Is toch vrij apart want het zijn vrijwel alleen maar isolatie oefeningen op een vrij laag gewicht. Maar bijna alle gewichtheffers in Europa hanteren dit schema.
edit: Als ik dit schema dus ongeveer een maand heb gedaan en het werkt, kan ik bij interesse het schema wel posten.
Ja, maar men wordt er ook heel erg sterk van, van het schema.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt ook speciale HST schema's die speciaal ontworpen zijn voor massa gains. Is dus niet erg bijzonder.
Ik vind dat wel ja, aangezien je enorme snelle gains hebt en je vrijwel alleen maar isolatie oefeningen erin hebt. En het eigenlijk tegen alle principes van SS en Stronglifts ingaat. En alle cortisol shit enz.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef Zith het volgende:
Ja het is vast een heel speciaal schema..
veel succes met je speciale schemaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik vind dat wel ja, aangezien je enorme snelle gains hebt en je vrijwel alleen maar isolatie oefeningen erin hebt. En het eigenlijk tegen alle principes van SS en Stronglifts ingaat. En alle cortisol shit enz.
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"quote:
Ja ik snap het, maar ik ben hem nu aan het uit typen Duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Zith het volgende:
[..]
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"
...Zo, ongeveer.
Inderdaad, maar ik kan het mij ook wel voorstellen. Misschien wil hij eerst bewijzen dat het werkt door het zelf uit te voeren in plaats van gelijk die BRO-SCIENCE erin te gooien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:48 schreef Zith het volgende:
[..]
"Ik heb een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De wetenschap kijkt in ongeloof toe hoe wij kilo na kilo extra lean spiermassa gainen! De resultaten zijn Geweldig! Ik post hem niet hier hoor, ik blijf liever in het duister!"
...Zo, ongeveer.
is dat nog een beetje weg te krijgen? ik ga morgen denk ik zo'n shake proberenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Gewoon blijven klokken met die tonijn whey shakes van zeta en het komt helemaal goed.
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.quote:
quote:" een heel special misterieus schema die tegen alles wat we kennen in gaat. De resultaten zijn Geweldig!
Sick.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.
• Dumbell Kickback
• Dumbell One Arm Triceps Extension
• Dumbell Lying Alternating Front Raise
• Dumbell Seated One Arm Alternating Front Raise
• Lying Rear Lateral Raise
• Dumbell Curl
• One Arm Dumbell Row
• 1 of andere Row machine
• Oefening Benen binnenkant
• Oefening Benen Buitenkant
• Stiff Legged Deadlift
• Lever Lying Leg Raise Crunch
• Crunches
Alles 3x10-12.
Dit zijn dus FAKING veel oefeningen, maar ik zie dit mensen letterlijk doen, heb het 1x gedaan en was wel kapot en alles was "gepompt." Mensen bij mij in de vereniging doen dit dus ongeveer 5 weken en komen ongeveer 4 tot 5 kilo spiermassa aan en zijn veel sterker. Het duurt ongeveer 3 uur en je moet het minstens 5x per week doen. En je begint ongeveer op 40% en bouwt het langzaam op tot 80% van je 1RM.
Over 3 maanden probeer ik dit 5 weken en als het lukt dan post ik de papier versie.
ik zou er moe van worden, zoveel fakking oefeningen......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd, het papier heb ik nog bij de gym liggen, die post ik later wel.
• Dumbell Kickback
• Dumbell One Arm Triceps Extension
• Dumbell Lying Alternating Front Raise
• Dumbell Seated One Arm Alternating Front Raise
• Lying Rear Lateral Raise
• Dumbell Curl
• One Arm Dumbell Row
• 1 of andere Row machine
• Oefening Benen binnenkant
• Oefening Benen Buitenkant
• Stiff Legged Deadlift
• Lever Lying Leg Raise Crunch
• Crunches
Alles 3x10-12.
Dit zijn dus FAKING veel oefeningen, maar ik zie dit mensen letterlijk doen, heb het 1x gedaan en was wel kapot en alles was "gepompt." Mensen bij mij in de vereniging doen dit dus ongeveer 5 weken en komen ongeveer 4 tot 5 kilo spiermassa aan en zijn veel sterker. Het duurt ongeveer 3 uur en je moet het minstens 5x per week doen. En je begint ongeveer op 40% en bouwt het langzaam op tot 80% van je 1RM.
Over 3 maanden probeer ik dit 5 weken en als het lukt dan post ik de papier versie.
Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.quote:
Hoe oud ben jij en weet je zeker dat zij niet kuren? Er zijn wel meer mensen die ontzettende gains maken en dat allemaal NATTY!!@ doen, zeggen ze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef EdwinNL het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en was dus ook heel erg moe, maar alles is heel erg opgepompt en dat dus minstens 5x per week. Ik geloof er wel in omdat ik het resultaat zie van mensen die dit al 4 weken doen.
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.
Voor de mensen die heel skeptisch zijn kan ik wel foto's maken.
4x 1 uur in de week trainen is genoeg, je groeit door rust te nemen, niet door je spieren te verbranden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef EdwinNL het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en was dus ook heel erg moe, maar alles is heel erg opgepompt en dat dus minstens 5x per week. Ik geloof er wel in omdat ik het resultaat zie van mensen die dit al 4 weken doen.
[..]
Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn trainer dat de eerste keer zij. Maar zoals ik al zei over 3 maanden weten jullie het resultaat.
Voor de mensen die heel skeptisch zijn kan ik wel foto's maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |