SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Hoeveel weeg jij dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hahaheh was niet bedoeld zo star![]()
Ik ben op volle werksetjes van 115kg, en op setjes van 3 op 120kg nu.100kg is normaal m'n opwarm gewicht met benchen
![]()
Maar uiteindelijk dacht ik dus zwaar nutteloos bezich te zijn met dat deloaden in het begin, maar voel nu toch wel dat het wel degelijk wat doet."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ahh bedankt voor de info, heb het zelf ook vaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag. Tweede keer op rij dat ik rond 10:30 op de plee mijn darmen leeg sta te kotsen
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren. Als je niks te verteren hebt, gooi je dat er dus lekker snel weer uit[/edit]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Verklaart e.e.a.quote:
Volgens deze bench press standards zit ik met een 1RM van 90kg op 78kg ongeveer op 'intermediate'. Niet gek
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gek genoeg heb ik er geen last van als ik zelf groene thee zet. Als ik het uit een fles (van pokka, Japnaese green tea without sugar) drink echter ga ik zwaar over m'n gier op een nuchtere maag. Zodra ik eet verdwijnt dat wel. Denk dat het soort groene thee dus ook veel uitmaakt. Beetje experimenteren dus (in de buurt van een pleequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:58 schreef Zith het volgende:
[..]
ahh bedankt voor de info, heb het zelf ook vaak).
[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 17-08-2012 08:08:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Netjes heur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Verklaart e.e.a.
Volgens deze bench press standards zit ik met een 1RM van 90kg op 78kg ongeveer op 'intermediate'. Niet gek![]()
Ik wil alleen snel leren benchen.
Ik kan het echt zwaar alleen maar heel langzaam. Dat kost enorm veel kracht.
Ik kan het gewoon niet snel laten zakken omdat ik dan geheid m'n schouder weer verneuk.
Ik wil dus wat explosiever leren benchen, want m'n reps van 8 liggen heel dicht bij m'n 1RM.
Dat klopt niet volgens mij.![]()
De vraag is misschien waar de zwakte ligt? Triceps of borst? Als het triceps is, misschien wat isoleren. Als het je borst is, met een spotter alleen de onderste helft van de bench doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes heur.![]()
Ik wil alleen snel leren benchen.
Ik kan het echt zwaar alleen maar heel langzaam. Dat kost enorm veel kracht.
Ik kan het gewoon niet snel laten zakken omdat ik dan geheid m'n schouder weer verneuk.
Ik wil dus wat explosiever leren benchen, want m'n reps van 8 liggen heel dicht bij m'n 1RM.
Dat klopt niet volgens mij."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb ik ook. Ik voel me dan zeker een uur misselijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag. Tweede keer op rij dat ik rond 10:30 op de plee mijn darmen leeg sta te kotsen
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren. Als je niks te verteren hebt, gooi je dat er dus lekker snel weer uit[/edit]
![]()
Het is zeker niet m'n tricpes. Het is bij het onderste punt m'n borst waar ik fail als ik zwaar ga.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De vraag is misschien waar de zwakte ligt? Triceps of borst? Als het triceps is, misschien wat isoleren. Als het je borst is, met een spotter alleen de onderste helft van de bench doen.
Maar dat is niet het probleem.
Het probleem is dat m'n schouders beginnen te steken wanneer ik met veel explosieve kracht omhoog wil gaan, en "te"snel omlaag ga.Je kan je triceps eens ff flink op hun donder geven door skull crushers af te maken door direct na failure ff flink close grip pushups te doen. Dus vanuit de gefaalde skullcrush stand direct klose grip bench uit reppen met die stang.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeMijn werksets zijn 75kg op een lichaamsgewicht van 78kg. Weak triceps much
Feel the burn.![]()
Benchpress is bij mij ook drama. Kom niet meer boven de 80 kg, en dan red ik hooguit 4 a 5 reps.
Press oefeningen voor de schouder zijn ook bagger. Komend jaar maar eens serieus werk van maken. Heeft wss te maken met een blessure van 2 jaar geleden.
Op de kabels kan ik beter meekomen met de rest
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik moet meer met triceps gaan doen. Ik kan eigenlijk geen goede dips doen vanwege geirriteerd kraakbeen op mijn borstbeen. Ik train emestal door de pijn heen, maar merk dat ik vanwege de pijn toch mijn form verneuk (je gaat het hoe dan ook proberen te ontwijken). Ben er pas eme naar de dokter geweest en hij zij dat het vanzelf weg gaat, maar wel heel traag geneest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is zeker niet m'n tricpes. Het is bij het onderste punt m'n borst waar ik fail als ik zwaar ga.
Maar dat is niet het probleem.
Het probleem is dat m'n schouders beginnen te steken wanneer ik met veel explosieve kracht omhoog wil gaan, en "te"snel omlaag ga.
[..]
Je kan je triceps eens ff flink op hun donder geven door skull crushers af te maken door direct na failure ff flink close grip pushups te doen. Dus vanuit de gefaalde skullcrush stand direct klose grip bench uit reppen met die stang.
Feel the burn.
Misschien dips toch maar gaan vervangen voor direct triceps-werk. heb ruimte voor 1 oefening en twijfel tussen cable push downs en skull crushers / french press."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dan zou ik zonder enige twijfel voor het tricep touw gaan idd. En dan goede form. Dus het touw onderaan goed uit elkaar trekken vanuit je ellebogen, en je triceps hard aanspannen in die stand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik moet meer met triceps gaan doen. Ik kan eigenlijk geen goede dips doen vanwege geirriteerd kraakbeen op mijn borstbeen. Ik train emestal door de pijn heen, maar merk dat ik vanwege de pijn toch mijn form verneuk (je gaat het hoe dan ook proberen te ontwijken). Ben er pas eme naar de dokter geweest en hij zij dat het vanzelf weg gaat, maar wel heel traag geneest.
Misschien dips toch maar gaan vervangen voor direct triceps-werk. heb ruimte voor 1 oefening en twijfel tussen cable push downs en skull crushers / french press.![]()
Het 5/3/1 programma is de oplossing voor al je plateau problemenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Same, en wist niet waarom het nu wel was en eerst niet. Thanks voor het detectivewerk star_gazerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik voel me dan zeker een uur misselijk.![]()
![]()
Wel de klassieke oplossing...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:46 schreef kidkash19 het volgende:
Het 5/3/1 programma is de oplossing voor al je plateau problemenYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Als je thee heel warm zet dan zal je wel een deel van de tannins onschadelijk maken o.i.d.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik er geen last van als ik zelf groene thee zet. Als ik het uit een fles (van pokka, Japnaese green tea without sugar) drink echter ga ik zwaar over m'n gier op een nuchtere maag. Zodra ik eet verdwijnt dat wel. Denk dat het soort groene thee dus ook veel uitmaakt. Beetje experimenteren dus (in de buurt van een plee).
![]()
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt![]()
![]()
Bij ons in de gym hebben we ook zo'n apparaat waar je zittend op kan dippen, daarbij heb ik geen last meer van mijn borstbeen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik moet meer met triceps gaan doen. Ik kan eigenlijk geen goede dips doen vanwege geirriteerd kraakbeen op mijn borstbeen. Ik train emestal door de pijn heen, maar merk dat ik vanwege de pijn toch mijn form verneuk (je gaat het hoe dan ook proberen te ontwijken). Ben er pas eme naar de dokter geweest en hij zij dat het vanzelf weg gaat, maar wel heel traag geneest.
Misschien dips toch maar gaan vervangen voor direct triceps-werk. heb ruimte voor 1 oefening en twijfel tussen cable push downs en skull crushers / french press.![]()
Edit: Hij gaat maar tot 118kg, wat ik nu makkelijk 15x kan.![]()
Dat is al eens eerder gebeurt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
zittend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Bij ons in de gym hebben we ook zo'n apparaat waar je zittend op kan dippen, daarbij heb ik geen last meer van mijn borstbeen.je bedoeld op je knieen? Een dip assis denk ik dat je bedoelt?
![]()
Nee niet de dip assist, je gaat er echt in zitten en duwt de 2 stangen naast je omlaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zittend?je bedoeld op je knieen? Een dip assis denk ik dat je bedoelt?
![]()
oh die ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee niet de dip assist, je gaat er echt in zitten en duwt de 2 stangen naast je omlaag.![]()
Gast, je bent uitgedroogd en zwak. Ik zou me even focusen op je gezondheid in plaats van jezelf vernaggelen in de gym. Je kan toch niks eten om je spieren te herstellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
gewoon schijt aan hebben en gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijtBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Niet trainen als je ziek bent, het heeft echt een negatieve invloed op je immuunsysteemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die werken wel vaak het effectiefst, wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wel de klassieke oplossing...Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Die werken wel vaak het effectiefst, wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden![]()
Met 5/3/1 heb ik mijn deadlift zwaar verbeterd vorig jaar, doe het nu niet meer want ben door het plateau heen wat ik toen had maar mocht ik weer toppen dan doe ik het zo weerIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
ik had een plateau bij het squatten omdat mijn knieen gebroken waren, met 5/3/1 gefixed!I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
ik had een plateau bij het squatten omdat mijn knieen gebroken waren, met 5/3/1 gefixed!
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
I lolde (waar zit die apostrodinges!?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
ik had een plateau bij het squatten omdat mijn knieen gebroken waren, met 5/3/1 gefixed!You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Trainen bij ziekte of opkomende ziekte is een no go natuurlijk.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Een weldenkend mens/bodybuilder houdt niet vast aan dogma's ('Je moet trainen, anders ben je een pussy / verlies je al je gains etc.') maar denkt na en plaatst alles in context.
Confidence through competence![]()
Als je ziek bent moet je squatten, dat weet iedereen hier toch..Behulpzaam als een waterkraan.
Okeeeeeeeeejjjjjjj wat is jullie favo oefeningetjeeeeeee???:):):):)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Deadlift all the way (DE oefening die aangeeft hoe sterk je daadwerkelijk bent)
en voor puur de leuk... sledgehammer tire swingsIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dumble shoulder press natuurlijk. En dan een dropset tot dat je je bidon niet meer aan je mond kan zetten.![]()
Deadlift doe ik pas kort. Leuk is niet het goede woord, al vind ik het wel leuk dat ik nu dus iets heb waarin ik relatief snel vooruit kan gaan. Afgelopen woensdag twee setjes met 70 kg en bij het derde setje was de vorm eruit, die nog afgemaakt met 60kg.
Niks schokkends dus nog. Wil uiteraard zsm naar de 100 kg, maar als je eenmaal een blessure hebt gehad onderken je het belang van fatsoenlijke techniek, dus ik,maak mezelf niet meer gek met steeds meer, meer, meer
Maar er zit duidelijk een stijgende lijn in en ik merk duidelijk dat mijn core sterker wordt en mijn houding beter, dat vind ik wel leuk.
Favoriet is hier de vbar row, die ook beter lijkt te gaan sinds ik deadlift. Opwarmen met 50 en dan telkens 10 kilo erbij tot de 90. Lekker wat herhalingen pakken en steeds zwaarder. Eenmaal op de 90 hooguit 3 goeie reps
Ook daar nu lamgzaam richting de 100 kg dus.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Duidelijk de power clean. Daarna squats en deadlift op een gedeelde tweede plek."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Die bazigheid als je rechtop komt met een zware DL en een aantal mensen stiekum naar je zitten te kijken.
Power clean kan ik nietKijkt me nog cooler ja.
Squats vind ik een beetje nep.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hang power snatch en front squatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
PS, voor alle bodybuild fans hier:
http://www.flexonline.com(...)ai-greene-part-threeA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Was laatst in een sportschool waar ze als je in het squatrack stond recht voor een spiegel staat.
Wat is het toch met al die spiegels overal altijd. Irritant!
Ik kan echt niet fatsoenlijk trainen met spiegels in de buurtA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Na herinrichting hadden wij dat ook met het powerrack. Sta je op 30 cm afstand van een full-body wandspiegel te squatten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef 1517 het volgende:
Was laatst in een sportschool waar ze als je in het squatrack stond recht voor een spiegel staat.
Ik kan echt niet fatsoenlijk trainen met spiegels in de buurt![]()
Gelukkig kan ik in het powerrack ook de andere kant op m'n oefeningen doen.Confidence through competence![]()
Vind jezelf zo lelijk dan? Is juist handig om je vorm te checken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef 1517 het volgende:
Ik kan echt niet fatsoenlijk trainen met spiegels in de buurt![]()
Seated cable rowsSteeds meer gewicht x minder herhalingen, geweldig. Ook dat hele pak gewichten dat je jezelf ziet trekken.
![]()
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vind jezelf zo lelijk dan? Is juist handig om je vorm te checken.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Beter een spiegel recht voor je neus dan zoals bij ons een raam met daarachter een soort kantoor. Ben je zwaar aan het squatten kijk je tegen een verveelde kerel die achter een computer zit te kijken.
Soukidan op je oogbal.![]()
Ik trek dan gewoon mn shirtje uit hoor, lekker miren naar m'n rocksoldid6pack.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:
[..]
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegel![]()
Squatten doe je inderdaad het beste zonder spiegelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:
[..]
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegelIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Daar is ook totaal geen kunst aan ook, een rack vol pakken en dan uitreppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bendoe het volgende:
Seated cable rowsSteeds meer gewicht x minder herhalingen, geweldig. Ook dat hele pak gewichten dat je jezelf ziet trekken.
![]()
![]()
Net grippads en wat bulk whey besteld bij XXL Nut. Es zien of het wat is die pads.
Ontsteking van m'n eeltjes is bijna weg gelukkig.![]()
![]()
Ik heb gratis pads gekregen van xxl bij mb creatine. Zal vast niet hetzelfde zijn als wat jij krijgt.
Voldoen overigens prima.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
ja dat zijn wel dezelfde denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik heb gratis pads gekregen van xxl bij mb creatine. Zal vast niet hetzelfde zijn als wat jij krijgt.
Voldoen overigens prima.
Want ik mocht als cadeautje ook weer pads uit zoeken.IK dacht ik haal ze dan weer uit m'n bestelling, maar dan verdwween ook dat gratis cadeautje weer. Ze waren maar 2 eu dus het is wel te overzien
![]()
![]()
Okeequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat zijn wel dezelfde denk ik.
Want ik mocht als cadeautje ook weer pads uit zoeken.IK dacht ik haal ze dan weer uit m'n bestelling, maar dan verdwween ook dat gratis cadeautje weer. Ze waren maar 2 eu dus het is wel te overzien
Nou het stelt weinig voor maar werkt welBeter dan handschoenen, voor mij althans.
Je post over schouderblessures gelezen btw.
Komt me wel bekend voor. Doe zelf nu altijd opwarm- en rekoefeningen voor de rotator cuffs. Dat verschil voel je duidelijk bij het trainen. Met elastiek doe ik krachtoefeningen voor de rotator cuffs, maar ik ben daar voorzichtig mee omdat ik wel merk dat de linkerkant het niet prettig vindt. Pijn is binnen de grenzen en ik weet wanneer ik moet stoppen, maar toch duidt dat er op dat er niets niet goed gaat van binnen. Is eigenlijk het enige waar ik nog pijnklachten bij ervaar (ja, en bij een flinke borst-sessie tegen het einde van de training soms - maar dat zakt ook heel snel weer weg).
Moet ook zeggen dat mijn feitelijke klachten (heel langzaam) minder worden. Echte pijnklachten heb ik nauwelijks meer. Maar de kant waar ik de blessure had zal op een zeker moment gaan protesteren als ik te lang door ga.
Pak 'm beet een jaar geleden had ik op werk soms pijnscheuten en dergelijke ellende. Dus het gaat langzaam maar zeker wel beter. Toch wil ik er serieus werk van maken komend jaar. Wil er uithalen wat er nog inzit nu op 32 jarige leeftijd (niet alleen qua kracht en fysiek, ook conditie), dus dan moet daar ook iets mee gaan gebeuren. Want het blijft treurig dat ik 2 jaar terug meer gewicht pakte dan nu
Nou ja, hetzelfde gewicht... Alleen dan dumbells.
Maar ik heb er vertrouwen in en vooral erg veel zin.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Good job dave man. Ze zullen je niet teleurstellen voor 2 euroquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Net grippads en wat bulk whey besteld bij XXL Nut. Es zien of het wat is die pads.
Ontsteking van m'n eeltjes is bijna weg gelukkig.![]()
.
Of toch du vader?![]()
En er dan iemand komt om te zeggen dat DL slecht voor je rug is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Zith het volgende:
Die bazigheid als je rechtop komt met een zware DL en een aantal mensen stiekum naar je zitten te kijken.
Power clean kan ik nietKijkt me nog cooler ja.
Squats vind ik een beetje nep.
Deathlift or Die.![]()
Ik delete de bull shit maar weer eens vanaf nu. Niemand freaking cares hoeveel je schijt of wat je nu doet.![]()
Snakey, heb eindelijk de rack pulls gedaan. Voelde niet echt als een compound aan, bij een deadlift ga ik kapot en dit was niet echt belastend. Wel verloor ik snel mijn grip toen ik zwaar ging. Ik denk dat ik het wel af en toe ga doen om de grip te versterken.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die een 3 day split doen? Zo ja, hoe ziet die van jullie eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 17-08-2012 23:53:48 ]This isn't even my final form.![]()
Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
Snakey, heb eindelijk de rack pulls gedaan. Voelde niet echt als een compound aan, bij een deadlift ga ik kapot en dit was niet echt belastend. Wel verloor ik snel mijn grip toen ik zwaar ging. Ik denk dat ik het wel af en toe ga doen om de grip te versterken.
Deze gezien?![]()
Ja ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die een 3 day split doen? Zo ja, hoe ziet die van jullie eruit?
Maandag borst + biceps
- Bench
- Incline bench
- Flys
- Chest press machine
- Preacher curls
- Cable curls
- Seated hammer curls
Woensdag benen + schouders
- Squat
- Calf raise
- Leg extension
- Legpress
- Dumbbell shoulder press
- Shrugs
- Front dumbbell raise
- Reverse flyes
- Lateral raise
Vrijdag rug + triceps
- Deadlift
- Pullups
- Lat pulldown
- Cable rows
- Skullcrushers
- Tricep kickback
- Cable extensions met touw
Dat is het op dit moment, soms varieer ik een klein beetje in de oefeningen. Grote oefeningen als SQ, BP en DL houd ik er sowieso altijd in. Net als pullups en DB Shoulder Press.
Dingen als tricep kickback vervang ik soms voor iets anders, of ik doe ipv cable rows eens zo'n roei-machine of bent over rows (die ik altijd ga doen, vanaf volgende rug-dag), of ipv cable curls eens een standing ez-bar curl etc. Beetje wisselen in de "kleine oefeningen" eens in de 1-2 maanden.![]()
Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.
Deze gezien?This isn't even my final form.![]()
Je kan je op je grip concentreren, en je schouders, en je traps. Na een paar keer is je grip al een stuk beter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.![]()
Dan ben je vast goed buff. Ik zit hier nu aan mijn tweede appelflap van vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik eet driemaal daags een bananensplit.
[ afbeelding ]Gisteravond ook Stef Stuntpiloot voor die leventje. Ach, nu kan het allemaal wel, vanaf september weer NO EXCUSES, clean bulk @ 3 day split tot voorjaar, en TRAIN WITH RAGE.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik.Nice, ook lekker met die legpress als afmaker op benen-dag, blijft imo een bazenmachine die zeker zijn plaats heeft. In mijn nieuwe gym is er zo'n plate-loaded sledge-legpress, vind dat toch een stuk fijner zeg! Was zo'n ding gewend waarbij je pennetje in de stack zet en dan vanaf een dood punt moet gaan duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het op dit moment, soms varieer ik een klein beetje in de oefeningen. Grote oefeningen als SQ, BP en DL houd ik er sowieso altijd in. Net als pullups en DB Shoulder Press.
Dingen als tricep kickback vervang ik soms voor iets anders, of ik doe ipv cable rows eens zo'n roei-machine of bent over rows (die ik altijd ga doen, vanaf volgende rug-dag), of ipv cable curls eens een standing ez-bar curl etc. Beetje wisselen in de "kleine oefeningen" eens in de 1-2 maanden.Nu kan ik gewoon het gewicht ook al even veilig uitproberen, spanning op je benen, die locks aan de zijkanten los en je set beginnen. Tot het brandt en je knieën knikken.
![]()
Jij traint ook nog niet zo lang toch, Sapstengel? Ook goede krachtontwikkeling gehad met bovenstaande?
Ik denk dat ik maandag ook gewoon begin met chest/tri's. Moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind om sets rug/chest af te wisselen, had dat ooit in Snakey zijn Arnold-artikeltje-link gelezen en de pump in zowel lats als chest is verslavend.![]()
![]()
Oh dat is echt nice inderdaad, plate loaded. Ik zit al bijna aan het maximum met die legpress machine die hier staat. Gaat tot 180 kg en afgelopen woensdag 140 gedaan. Met platen kun je een stuk verder gaan.
Ik train nu ongeveer 6 maanden, ben half februari begonnen. Merk wel dat ik in kracht vooruit ga ja. Begon met benchpress bijvoorbeeld op 16kg DB's, nu zit ik op 26x6 als laatste set. Andere oefeningen ga ik ook prima vooruit, skullcrushers met ezbar vandaag met 10kg aan beide kanten gedaan, in het begin deed ik 2.5 ofzo.
![]()
Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen. Water weight much?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel ik er 1 set uit kan persen. Vandaag 3 setjes gedaan: 8, 8, 7. Als ik mijn eerste set tot failure ga, kom ik denk ik op 12 ofzo."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wijde of smalle grip?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen.
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je latsquote:
-
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je lats
Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?
Trouwens, Stef Stuntpiloot.Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder.
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.
Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.This isn't even my final form.![]()
Heuj!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.
Trouwens, Stef Stuntpiloot.Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder.
[..]
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je?
![]()
![]()
Mijn vakantie zit er ook bijna op.
Maandag maar weer aan de bak na 2 weken 'rust'.Soukidan op je oogbal.![]()
Heerlijke mentaliteit heeft deze man. En hij spreekt de waarheid.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Heuj!Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je?
This isn't even my final form.![]()
Nice. Mooi om te weten dat ik niet de enige ben. Vrienden keken me in het begin wel even een tijdje raar aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.![]()
Trouwens, maken deadlifts en squats je soepeler? Ik kan nu ineens m'n tenen met gestrekte benen raken wat ik voorheen nooit kon..![]()
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.Confidence through competence![]()
De airco bij ons is eigenlijk wat te goed bij ons. Echt een koude wind over je lijf, ik vind dat niet lekker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
In Spanje, waar ik deze week heenga, zal de warmte wel een beetje een probleem zijn denk ik. Ze geven nu een tempratuur van zo'n 30 graden, meestal zit het er ver boven. Spanjaarden zijn uiteraard veel meer aan de warmte gewend dan ik, dus voor die de airco aanzetten ben ik al aan het smelten.![]()
![]()
Buiten dat wij er niet aan gewend zijn, eens. Gewoon trainen, meer water drinken en verder niks van aantrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.![]()
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.This isn't even my final form.![]()
Ik train normaal altijd in lange broek, dus nu gewoon korte broek mee. En misschien ipv een shirt gewoon een singletjeaan.
Heb altijd eerder last van de kou, moet ik zeggen. In de winter train ik met lange broek en trainingspak dichtgeritst.
Ik ga gewoon net zoals normaal, alleen ik zweet alsof ik half mens half waterval ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
Daarna ga ik gewoon op het strand liggen beetje zwemmen enz als beloning![]()
![]()
Nou ik zie het probleem wel... Die drogere hitte is wel iets aangenamer dan hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Daarnaast ben ik ook geen mens voor dit soort temperaturen, te warm, zweet me kapot.
Met kou dan weer geen problemen overigens.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.
Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Doorgaans draag ik een hardloopshirt aan met het trainen, zo'n eentje met ventilatiegaten erin en die ervoor ontworpen is om snel weer droog te worden. Misschien helpt dat beter dan een normaal katoenen T-shirt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..
Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
De tering wat warm in de sportschool.
Uit interesse:
Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.![]()
In de sportschool altijd lekker een korte sportbroek/short aan. Ben al een keer uit m'n lange trainingsbroek gescheurd tijdens een diepe squat.
Op elke fokker past een bril.![]()
Rug en schouders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:42 schreef obsama het volgende:
De tering wat warm in de sportschool.
Uit interesse:
Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.![]()
![]()
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecsquote:![]()
Op zich is alles eigenlijk mooi als het goed ontwikkeld is. Maar ik vind schouders toch een stuk interessanter om naar te kijken dan pecs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecs![]()
Als ik die zie dan denk ik altijd; die wil ik ook!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:48 schreef obsama het volgende:
Serratus anterior vind ik trouwens ook mooi indien goed ontwikkeld.![]()
![]()
Heeel droog zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik die zie dan denk ik altijd; die wil ik ook!![]()
![]()
Altijd bijdehand deze man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..
Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
Je hebt kleding die helemaal gaat knellen als je erin zweet en je hebt kleding waarin je lekker beweeglijk blijft. Ongeacht of het nat is.This isn't even my final form.![]()
Rug, omdat je iedere afzonderlijke spier gewoon kunt zien als je groot en droog bent. Een grote rug ziet er ook bruut uit.![]()
-
Grappig dat die neger zo groot is geworden zonder slaap en eten.quote:![]()
Daarom lekker IF'ed tot nu. Veel thee en water gedronken vandaag. Nu een maaltijd varkenslapje, een zoete aardappel in kokosolie gebakken, veldsla met olijfolie, twee perziken, en straks nog een bakje Griekse yoghurt.quote:
Dan vroeg naar bed want morgen trainen.![]()
Haal je daarmee je kcal behoefte?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom lekker IF'ed tot nu. Veel thee en water gedronken vandaag. Nu een maaltijd varkenslapje, een zoete aardappel in kokosolie gebakken, veldsla met olijfolie, twee perziken, en straks nog een bakje Griekse yoghurt.
Dan vroeg naar bed want morgen trainen.
Ben aan het cutten tot begin september, brah.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haal je daarmee je kcal behoefte?
En die zoete aardappel was ongeveer 4x de grootte van een normale aardappel
Snap dat het een cut is, maar zelfs voor een cut ziet het er weinig uit. Hoeveel kcal is dit? Kan zijn dat het best aantikt door de vetten natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben aan het cutten tot begin september, brah.
En die zoete aardappel was ongeveer 4x de grootte van een normale aardappelThis isn't even my final form.![]()
Door de vetten is het rond de 1200 kcal (die bak Griekse yoghurt is 10% vet ook). Da's mooi, want vandaag heb ik op m'n gat in de zon gezeten en denk dat ik maar 1800-1900 kcal als TDEE heb gehad. Prima zo voor vandaag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Snap dat het een cut is, maar zelfs voor een cut ziet het er weinig uit. Hoeveel kcal is dit? Kan zijn dat het best aantikt door de vetten natuurlijk.Confidence through competence![]()
Ah kijk, zo ziet het er opeens veel beter uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Door de vetten is het rond de 1200 kcal (die bak Griekse yoghurt is 10% vet ook). Da's mooi, want vandaag heb ik op m'n gat in de zon gezeten en denk dat ik maar 1800-1900 kcal als TDEE heb gehad. Prima zo voor vandaag.This isn't even my final form.![]()
Waarom worden negers zo snel breed? Die bij mijn gym liften niet al te hoog maar ze zijn echt zo breed als wat en vaak nemen ze zelfs geen supps![]()
Klopt, Ronnie Coleman is ook best ecto bijvoorbeeld maar lijkt zo groot door zijn huidskleur.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:56 schreef Bendoe het volgende:
Door hun zwarte huid zie je hun spieren ook beter.This isn't even my final form.![]()
Ik wist dat deze reactie zou komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, Ronnie Coleman is ook best ecto bijvoorbeeld maar lijkt zo groot door zijn huidskleur.![]()
![]()
Gladde broek aan doen G. Ik ben al uit 4 broeken gescheurd in een jaar. Ben nu gewoon geheel gekapt met het voordoen van een squat in normale klerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Catch_me het volgende:
In de sportschool altijd lekker een korte sportbroek/short aan. Ben al een keer uit m'n lange trainingsbroek gescheurd tijdens een diepe squat.
![]()
![]()
Ik squat in katoenen shorts (niet die harde dingen, maar heel zachte stof). Kan niet scheuren omdat het losjes zit en redelijk elastisch is. Lange broeken zuigen, als ja ATG gaat trekken ze bij je knieën.This isn't even my final form.![]()
Ik meld me hier ook, nu anderhalve maand bezig. Verder weinig te zeggen, 3 day split, het meest standaard denk ik zo.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Ben wel benieuwd naar je schema.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik meld me hier ook, nu anderhalve maand bezig. Verder weinig te zeggen, 3 day split, het meest standaard denk ik zo.![]()
Gooi ik eind van de week even erop, niks speciaals hoor. Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij. Wel een probleem nu door de introductie week in Tilburg, kan ik geen enkele keer naar de gym en zal ik waarschijnlijk aardig wat alcohol nuttigen.quote:Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Daarom moeten wij even zien of het wel een goed schema is, hoe neerbuigend dat ook klinkt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij.
Want, daar wordt je toe gedwongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gooi ik eind van de week even erop, niks speciaals hoor. Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij. Wel een probleem nu door de introductie week in Tilburg, kan ik geen enkele keer naar de gym en zal ik waarschijnlijk aardig wat alcohol nuttigen.![]()
![]()
Nee natuurlijk niet. Ach, we zien het wel.quote:Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Ik heb vd week Muscle and Diet pack gehaald van body en fitshop (eigen merk)
Moet er nog mee beginnen maar iemand ervaring ermee?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat is een 3day split dat goed aanslaat toch lekker, zelfs met dit weer.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ben zo goed als herstelt van mijn buikgriep. Laatste keer donderdag getraind en werd die avond ziek. Heb vrijdag,zaterdag,zondag iets van 4k cal in totaal gegeten. Zou ik morgen al kunnen trainen of is het beter om eerst een dag of twee weer goed te eten?![]()
Mijn universiteit heeft ook maar eens een studie over gewichtheffen + proteine gedaan:
Twee groepen (gem. leeftijd 80 jaar...) gingen 24 weken wat gewichtheffen, 1 groep kreeg 30gr proteine (whey+cass), de andere een placebo. Beide groepen kregen meer spiermassa, maar de proteine groep had 1500 gram meer dan de placebo groep na 24 wekenEn dit bij erg oude mensen dus
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Post of the yearquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, Ronnie Coleman is ook best ecto bijvoorbeeld maar lijkt zo groot door zijn huidskleur.
-
Lullig altijd zulke onderzoeken, komt de placebogroep er minder ripped vanaf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
Mijn universiteit heeft ook maar eens een studie over gewichtheffen + proteine gedaan:
Twee groepen (gem. leeftijd 80 jaar...) gingen 24 weken wat gewichtheffen, 1 groep kreeg 30gr proteine (whey+cass), de andere een placebo. Beide groepen kregen meer spiermassa, maar de proteine groep had 1500 gram meer dan de placebo groep na 24 wekenEn dit bij erg oude mensen dus
Geweldig; je kan hier in de supermarkt zakken met 1 liter eiwit kopen. Ik heb nu dus een gigantische omelet bestaande uit in totaal 9 eiwitten (250ml), 2 hele eieren en wat ui. Welgeteld 260 kcal. Mooi cut-voer dit.
Ben benieuwd of ik 'm wegkrijg. Misschien toch iets minder eiwitten de volgende keer
-
En netto heeft 98% van die oudjes totaal geen benul van wat ze eten op een dag. M.a.w. ze eten allemaal niet goed, en dan zal de proteine shake groep er best significant beter vanaf komen idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
Zit dat ook in het onderzoek?
En wat was de placebo? Een 0 kcal poeder van het een of het ander? Of zaten daar dezelfde calorieeen in?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 20-08-2012 10:00:27 ]![]()
Hoeveel kost dat? En welke supermarkt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:45 schreef star_gazer het volgende:
Geweldig; je kan hier in de supermarkt zakken met 1 liter eiwit kopen. Ik heb nu dus een gigantische omelet bestaande uit in totaal 11 eiwitten (250ml), 2 eigelen en wat ui. Welgeteld 260 kcal. Mooi cut-voer dit.
Ben benieuwd of ik 'm wegkrijg. Misschien toch iets minder eiwitten de volgende keerThis isn't even my final form.![]()
6 dollar voor een liter. Coles, World Square, Sydneyquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat? En welke supermarkt?
-
Ohja, jij zat daar helemaal. Shit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
6 dollar voor een liter. Coles, World Square, Sydney
Dit spul. "The cutting edge". Mooi merk ook; check die gast z'n concentration curls doen
-
Wat een bazenverpakking.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef star_gazer het volgende:
Dit spul. "The cutting edge". Mooi merk ook; check die gast z'n concentration curls doen
[ afbeelding ]Zouden ze hier met de kwark moeten doen.
Lekker trouwens zo'n keelontsteking. Kan nauwelijks normaal ademen; hoest m'n longen uit m'n lijf. Morgen maar de cardio overslaan denk ik
-
ligt het aan mij of heb jij altijd wat..?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef star_gazer het volgende:
Lekker trouwens zo'n keelontsteking. Kan nauwelijks normaal ademen; hoest m'n longen uit m'n lijf. Morgen maar de cardio overslaan denk ikBehulpzaam als een waterkraan.
Hahah, hij heb in iedergeval een dikke omeletquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
ligt het aan mij of heb jij altijd wat..?![]()
![]()
![]()
Overbelast?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Toch de fysio maar eens bellen. Blijf last m'n been/rug houden. Geen benen trainen vanavond
Begint een beetje een meisjes-topic te worden dit, ik was net van plan om te gaan melden dat ik mijn work-out van vandaag over wilde gaan slaan omdat ik slecht geslapen hebToch maar gaan dan
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/![]()
![]()
En je bent begonnen met een 3-daagse split omdat...?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik meld me hier ook, nu anderhalve maand bezig. Verder weinig te zeggen, 3 day split, het meest standaard denk ik zo.
(Welkom, btw)![]()
Fuck Noxipro, gewoon even wat porno kijken als pre-workout.
http://www.dailymail.co.u(...)r-weightlifters.html![]()
Goede vragen. In hoeverre zijn andere mogelijk correlerende variabelen uitgesloten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En netto heeft 98% van die oudjes totaal geen benul van wat ze eten op een dag. M.a.w. ze eten allemaal niet goed, en dan zal de proteine shake groep er best significant beter vanaf komen idd.
Zit dat ook in het onderzoek?
En wat was de placebo? Een 0 kcal poeder van het een of het ander? Of zaten daar dezelfde calorieeen in?
- is het bewegingsgedrag dat de oudjes voor het onderzoek hadden gelijk verdeeld over de groep.
- zoals je zelf aangeeft: idem eetgedrag.
- wat is de historie m.b.t. bewegen van de groep?
etc.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, Ronnie Coleman is ook best ecto bijvoorbeeld maar lijkt zo groot door zijn huidskleur.+1quote:![]()
Dat is net zoiets als je afvragen waarom ze zo'n grote pik hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom worden negers zo snel breed? Die bij mijn gym liften niet al te hoog maar ze zijn echt zo breed als wat en vaak nemen ze zelfs geen supps
Daarnaast: hoe weet je dat ze geen supps nemen?
Er zijn zat gasten (negers en niet-negers) die doen alsof ze nergens op letten, maar intussen wel intensief met eten en subs bezig zijn.![]()
Het schijnt zo te zijn dat je maar aan sex hoeft te denken en je testosterone levels gaan al wat omhoog.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef seto het volgende:
Even afgezien daarvan: bevalt het je bij David Lloyds? Hebben ze daar een squat rack, tot hoever gaan de dumbbells en in hoeverre kun je daar fatsoenlijk KT doen, zonder als kermisattractie bekeken te worden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
De airco bij ons is eigenlijk wat te goed bij ons. Echt een koude wind over je lijf, ik vind dat niet lekker.
In Spanje, waar ik deze week heenga, zal de warmte wel een beetje een probleem zijn denk ik. Ze geven nu een tempratuur van zo'n 30 graden, meestal zit het er ver boven. Spanjaarden zijn uiteraard veel meer aan de warmte gewend dan ik, dus voor die de airco aanzetten ben ik al aan het smelten.![]()
Daarom altijd trainen in een lekkere-mokkels-gym.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat je maar aan sex hoeft te denken en je testosterone levels gaan al wat omhoog.![]()
Mits je een filmpje ervan maakt en hier post kan het best.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Train je bij de ACLO, Harimeau of ...?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Introductieweek van Groningen zit erop. Duurt wel weer een tijdje om die schade weg te trainen![]()
Er is een squatrek, dumbells gaan tot 30 kilo. Dat is eigenlijk te weinig maar ik kan met alles wat er is een prima work out doen. Kermisattractie valt wel mee. Op drukkere tijden zijn er altijd wel een paar die deadliften os squaten. Maar ik train 's morgens zo vroeg mogelijk, dus ik heb bijna nooit iemand om me heen, buiten de requlars die ook vroeg trainen. (Meestal 2 of 3 man).quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even afgezien daarvan: bevalt het je bij David Lloyds? Hebben ze daar een squat rack, tot hoever gaan de dumbbells en in hoeverre kun je daar fatsoenlijk KT doen, zonder als kermisattractie bekeken te worden?
Maar elke David Lloyd is weer anders. Het is een franchise. Toen ik nog in Blijdorp trainde was er geen bench press bijvoorbeeld.![]()
![]()
Ik doe niet andersquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef seto het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vind jezelf zo lelijk dan? Is juist handig om je vorm te checken.![]()
Ok, tx. Zal t.z.t. hier (Veldhoven) eens gaan kijken, mijn huidige abbo loopt nog even. Hoewel het me nog goed bevalt bij HC a.i. erger ik me wel aan wat kleine dingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is een squatrek, dumbells gaan tot 30 kilo. Dat is eigenlijk te weinig maar ik kan met alles wat er is een prima work out doen. Kermisattractie valt wel mee. Op drukkere tijden zijn er altijd wel een paar die deadliften os squaten. Maar ik train 's morgens zo vroeg mogelijk, dus ik heb bijna nooit iemand om me heen, buiten de requlars die ook vroeg trainen. (Meestal 2 of 3 man).
Maar elke David Lloyd is weer anders. Het is een franchise. Toen ik nog in Blijdorp trainde was er geen bench press bijvoorbeeld.![]()
Ze hebben in ieder geval plate loaded machines zag ik op een foto. Maar het lijkt er op dat het hex plates zijn. Die zijn echt vreselijk om mee te deadliften.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ok, tx. Zal t.z.t. hier (Veldhoven) eens gaan kijken, mijn huidige abbo loopt nog even. Hoewel het me nog goed bevalt bij HC a.i. erger ik me wel aan wat kleine dingen.
![]()
![]()
Ja, die niet-ronde schijven heb ik nu ook. Ik deadlifte altijd zonder tussendoor het gewicht echt op de vloer te leggen, maar begreep uit een discussie hier dat dat slecht was voor je rug (was dat de eindconclusie?). Ik probeer nu wel de stang te laten rusten op de vloer, maar dat is idd kut; heb dezelfde issues als die gast in dat filmpje. dagboek: deadlift gaat vrij matig momenteel, squat en BP gaan wel goed. Dumbbell press zit ik nog steeds op 10x42kg. Met een beetje mazzel binnenkort verzwaren. M.a.w. als de dumbbells hier ook tot 30kg gaan is dat wel beperkend.![]()
Het kan natuurlijk wel, met een romenian deadlift leg je de bar ook niet neer. Het zet wel meer spanning op je onderrug, maar of dat dat per definitie slecht is weet ik niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef CarbonC het volgende:
Ja, die niet-ronde schijven heb ik nu ook. Ik deadlifte altijd zonder tussendoor het gewicht echt op de vloer te leggen, maar begreep uit een discussie hier dat dat slecht was voor je rug (was dat de eindconclusie?). Ik probeer nu wel de stang te laten rusten op de vloer, maar dat is idd kut; heb dezelfde issues als die gast in dat filmpje. dagboek: deadlift gaat vrij matig momenteel, squat en BP gaan wel goed. Dumbbell press zit ik nog steeds op 10x42kg. Met een beetje mazzel binnenkort verzwaren. M.a.w. als de dumbbells hier ook tot 30kg gaan is dat wel beperkend.
Dumbells tot 30 kilo is wat irritant inderdaad. Ik doe dan maar wat meer reps. Ik ga volgende week weer aan de slag in Spanje, daar gaan ze tot 60 ofzo.![]()
![]()
Off-topic: ik zie op hun site wel dat ze Keiser M3 spinningfietsen hebben: dat zijn de beste die er zijn.![]()
Die hebben ze bij elke David Lloyd. Denk dat ze daar een deal voor hebben gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:50 schreef CarbonC het volgende:
Off-topic: ik zie op hun site wel dat ze Keiser M3 spinningfietsen hebben: dat zijn de beste die er zijn.![]()
Nee, al paar weken/maanden last van. Zou over moeten gaan door oefeningen, maar dat gaat het niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Overbelast?
Begint een beetje een meisjes-topic te worden dit, ik was net van plan om te gaan melden dat ik mijn work-out van vandaag over wilde gaan slaan omdat ik slecht geslapen hebToch maar gaan dan
![]()
Kan overtrainen zijn, goed dat je er wat aan doet. Niet te lang mee rondlopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, al paar weken/maanden last van. Zou over moeten gaan door oefeningen, maar dat gaat het niet.Confidence through competence![]()
Nee, kan niet, toen ging ik nog niet naar de sportschool.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan overtrainen zijn, goed dat je er wat aan doet. Niet te lang mee rondlopen.
Toen lag het aan mijn bureaustoel, nieuwe bureaustoel heeft geholpen maar nu blijft het wel. Wordt niet minder of erger, dus misschien is het nu met een paar behandelingen (extra) weg.![]()
suc6.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, kan niet, toen ging ik nog niet naar de sportschool.
Toen lag het aan mijn bureaustoel, nieuwe bureaustoel heeft geholpen maar nu blijft het wel. Wordt niet minder of erger, dus misschien is het nu met een paar behandelingen (extra) weg.
probeer niet alleen die behandeling te doen, maar door te vragen en te zeuren over waar ze denken dat het zit / wat het is. Anders weet je nog niks.![]()
Fuck, blijf haken op DB press 8x3x30 kilo. Iemand idee hoe ik dit plafond kan doorbreken ?
edit: 30kilo per dumbbel dus![]()
Thanks. Heb 8 behandelingen gehad, nu niks meer binnen mijn zorgverzekering, maar behandelingen zijn niet zo duur. Zal nog eens vragen wat het nu precies kan zijn, zag laatst iets van pelvic tilt voorbij komen, dat leek er wel veel op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
suc6.
probeer niet alleen die behandeling te doen, maar door te vragen en te zeuren over waar ze denken dat het zit / wat het is. Anders weet je nog niks.![]()
Jongens kunnen jullie wat advies geven...
Ben al een jaar aan het trainen (3 keer per week), gebruik altijd gewoon Whey na het trainen... maar kom laatste tijd niet echt meer vooruit met spieren kweken...
Ik speur wel Dutchbodybuilding af en zo, maar zie door het bomen het bos niet meer... er zijn zoveel voedingssupplementen en iedereen heeft er een eigen mening over...
Wat is het beste supplement dat ik nog kan bestellen voor de spiermassa?
Alvast bedankt![]()
![]()
euh, de non legale,maar dat bespreken we hier nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben al een jaar aan het trainen (3 keer per week), gebruik altijd gewoon Whey na het trainen... maar kom laatste tijd niet echt meer vooruit met spieren kweken...
Ik speur wel Dutchbodybuilding af en zo, maar zie door het bomen het bos niet meer... er zijn zoveel voedingssupplementen en iedereen heeft er een eigen mening over...
Alvast bedankt![]()
Harder trainen, meer eten en slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedankt![]()
Discipline, beste supp evar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedankt-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Waarom zoek je de oplossing direct in supplementen en niet in je training/voeding? Behalve AAS zijn er verder geen wondermiddelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedanktThis isn't even my final form.![]()
u srs?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedanktdbb afgespeurd en niks gevonden om aan te komen
![]()
![]()
Luister naar deze man ! Supplementen zijn een goede aanvulling op je voedingsschema, maar absoluut geen heilige graal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Harder trainen, meer eten en slapen.![]()
Tuurlijk wel maar het spreekt elkaar allemaal tegen... de een vind dat een goed middel en de ander dat...quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
u srs?dbb afgespeurd en niks gevonden om aan te komen
De een adviseert No explode de ander zegt dat t kut is...![]()
hoeft ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, de non legale,maar dat bespreken we hier niet![]()
![]()
Ik vind het gewoon ook ontzettend moeilijk om een voedinsschema samen te stellen dat bij me past -_-
Dit komt over alsof ik geen moeite wil doen met zoeken, maar het probleem is gewoon dat er zoveel varianten zijn dat ik niet echt 1 voedinsschema durf te kiezen en er 100% voor te gaan..![]()
Hoeveel weeg je ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vind het gewoon ook ontzettend moeilijk om een voedinsschema samen te stellen dat bij me past -_-
Dit komt over alsof ik geen moeite wil doen met zoeken, maar het probleem is gewoon dat er zoveel varianten zijn dat ik niet echt 1 voedinsschema durf te kiezen en er 100% voor te gaan..![]()
Denk dat je er geen hogere wiskunde van moet maken. Zorg dat je rond de 3000/3500 kcal eet op een dag en rond de 170/180 eiwitten. Verder veel fruit eten en veel water drinken zodat je geen last van je nieren krijgt.quote:
Waarom denk je dat je met supplementen dat plafond snel kan doorbreken ?![]()
de een zegt dat je veel vis moet eten en de ander zegt dat je veel biefstuk moet eten, wat vindt je lekkerder?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het spreekt elkaar allemaal tegen... de een vind dat een goed middel en de ander dat...
De een adviseert No explode de ander zegt dat t kut is...![]()
Als je nou eens post wat je doorgaans op een gemiddelde dag eet kunnen wij wel beoordelen waar het aan schort.Behulpzaam als een waterkraan.
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef kossikvassik2 het volgende:
Dit komt over alsof ik geen moeite wil doen met zoeken, maar het probleem is gewoon dat er zoveel varianten zijn dat ik niet echt 1 voedinsschema durf te kiezen en er 100% voor te gaan..This isn't even my final form.![]()
Maar zo moeilijk is dat toch allemaal niet ? Heb soms het gevoel dat mensen er een enorm moeilijk verhaal van maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.![]()
Wat betreft voedingsschema's. Ik krijg meer en meer honger. Nu 8 boterhammen op een dag, en rond 3/4 uur had ik alweer honger.![]()
Ja, dat had ik dus ook. Je went eraan en gaat steeds meer eten. Eerder at ik heel weinig, maar nu heb ik constant honger.
Brood eet ik alleen niet meer, maar qua macro's en kcals bestaat alleen mijn ontbijt ongeveer al uit 8 boterhammen met kip.![]()
Ik at er eerst maar 4, dit in een week of 3/4 bereikt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. Je went eraan en gaat steeds meer eten. Eerder at ik heel weinig, maar nu heb ik constant honger.
Brood eet ik alleen niet meer, maar qua macro's en kcals bestaat alleen mijn ontbijt ongeveer al uit 8 boterhammen met kip.![]()
Tja, gewoon kcals tellen, zoveel gram eiwitten, koolhydraten en vetten en je bent klaar. Begrijpen waar de macronutriënten voor dienen is heel basic en simpel. Vooral als je wil aankomen is het makkelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef obsama het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is dat toch allemaal niet ? Heb soms het gevoel dat mensen er een enorm moeilijk verhaal van maken.
Ik merk wel in mijn omgeving dat als mensen me vragen wat ze moeten eten om af te vallen en ik zeg dat ze kcal moeten tellen, dan kijken ze meteen zuur en mompelen ze iets wat impliceert dat ze er gewoon geen zin in hebben.This isn't even my final form.![]()
1. 3 boterhammenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef fathank het volgende:
Als je nou eens post wat je doorgaans op een gemiddelde dag eet kunnen wij wel beoordelen waar het aan schort.
2. een stuk vlees met aardappelen met boontjes of erwten o.i.d.
3. 2 milkshakes (ik heb een eigen milkshake apparaat)
4. een banaan, appel, pruimen... gewoon fruit wat er ligt
en dus na het trainen whey shakes..![]()
Had ik ook ja. Op schooldagen ontbeet ik met een banaan, at ik 4 boterhammen en dan avondeten. Logisch ook dat ik nooit aankwam in gewichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik at er eerst maar 4, dit in een week of 3/4 bereikt..
Nu gaat het wel lekker, inmiddels 83kg, 3500kcal per dag.
Boterhammen zijn trouwens meer gewoon een zoete snack voor mij. Ik leef alleen op havermout en vlees ongeveer.![]()
8 setjes met 3 reps of 3 setjes van 8 reps?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
Fuck, blijf haken op DB press 8x3x30 kilo. Iemand idee hoe ik dit plafond kan doorbreken ?
edit: 30kilo per dumbbel dushij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Het is dan ook best wel gedoe. Alle wegen enzo. Maar goed, het is de enige manier om je intake goed bij te kunnen houden. En als je het langer doet wordt je er ook beter/sneller in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tja, gewoon kcals tellen, zoveel gram eiwitten, koolhydraten en vetten en je bent klaar. Begrijpen waar de macronutriënten voor dienen is heel basic en simpel. Vooral als je wil aankomen is het makkelijk.
Ik merk wel in mijn omgeving dat als mensen me vragen wat ze moeten eten om af te vallen en ik zeg dat ze kcal moeten tellen, dan kijken ze meteen zuur en mompelen ze iets wat impliceert dat ze er gewoon geen zin in hebben.![]()
En heb je het aantal kcal hiervan geteld? Ziet er veel te weinig uit om op te groeien. Ik weeg ook 72 kg en ik zou verhongeren met deze hoeveelheden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:35 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
1. 3 boterhammen
en dus na het trainen whey shakes..This isn't even my final form.![]()
Een snee volkorenbrood is ongeveer 86 kcal. Afhankelijk van wat je erop doet zit je aan 100-120 kcal per boterham. Dan eet je dus overdag maar maximaal 400 kcal tot aan het avondeten, lijkt mij veel te weinig.![]()
Mijn ontbijt kan nog wel veel beter, maar ik ben niet zo van het ontbijten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Op schooldagen ontbeet ik met een banaan, at ik 4 boterhammen en dan avondeten. Logisch ook dat ik nooit aankwam in gewicht.
Boterhammen zijn trouwens meer gewoon een zoete snack voor mij. Ik leef alleen op havermout en vlees ongeveer.
- 2 boterhammetjes pindakaas
10.00: 2 boterhammetjes chocoladepasta + appel
12.30: 4 boterhammen ham/kaas tosti + 1 boterham pindakaas
15.00: 1 boterham pindakaas + appel
Avondeten verschilt, en daarna ook. Moet ik nog even een vast ritme in vinden.![]()
Ik zou eens beginnen met dubbele porties. Je eet veel te weinig om te groeien. Ga eens een uurtje achter je laptop met excel zitten, en reken uit hoeveel kcal je ongeveer binnen krijgt. Je gaat denk ik niet over de 2000 heen, beetje afhankelijk van je porties avondeten en wat je allemaal in je milkshakes gooit. Reken maar dat je zo'n 3000 kcal binnen moet krijgen om te groeien, en zo'n 150 gram eiwit per dag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:35 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
1. 3 boterhammen
en dus na het trainen whey shakes..Behulpzaam als een waterkraan.
Ik tel mn calorieen amper, ik merk dat als ik bepaalde macros haal (eiwitten bv) dat ik sowieso redelijk in de buurt kom. De rest vul ik wel aan met goede vetten etc.
Nu doe ik niet aan cutten of bulken maar ga gewoon af op hoe ik me voel en eruit zie, op traingsdagen tot aan trainen low carb daarna veel carb en rustdagen low carb.
Ik heb als leidraad voor mn eiwitten heel simpel... mn gewenste gewicht in US Pounds en dat in grammen eiwit
en ja dat is dmv Intermittent FastingIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik was ook nooit van het ontbijten, maar heb mezelf geforceerd.
Dit is grofweg wat ik eet, of meer drink:
Meal 1 (ontbijt)
500ml volle melk + 50gr havermout
400ml volle melk + scoop whey
Meal 2
Appel
Meal 3 (voor workout)
Meal 4 (avondeten, post workout)
Rijst of pasta
vis of rood vlees (zalm, tonijn, biefstuk etc)
Broccoli, bonen of gemixte groente (paprika, tomaat etc)
Meal 5
Meal 6
50gr pinda's of 50gr chorizo or salami
Bak kwark
En dan verspreid over de dag, tussen de meals door of bij de meals bij elkaar 2-3 liter water. In het weekend varieer ik nog wel eens, ipv altijd havermout gekookte eieren, koude tonijnsalade etc.![]()
Ectodieet. Ik zou obese worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was ook nooit van het ontbijten, maar heb mezelf geforceerd.
Dit is grofweg wat ik eet, of meer drink:
Meal 1 (ontbijt)
Meal 2
Appel
Meal 3 (voor workout)
Meal 4 (avondeten, post workout)
Rijst of pasta
vis of rood vlees (zalm, tonijn, biefstuk etc)
Broccoli, bonen of gemixte groente (paprika, tomaat etc)
Meal 5
Meal 6
50gr pinda's of 50gr chorizo or salami
Bak kwark
En dan verspreid over de dag, tussen de meals door of bij de meals bij elkaar 2-3 liter water. In het weekend varieer ik nog wel eens, ipv altijd havermout gekookte eieren, koude tonijnsalade etc.Deathlift or Die.![]()
Ja, ik was ook een ectoquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ectodieet. Ik zou obese worden.. Dit werkt iig lekker.
Progress pic van eind vorige maand, na 3 maanden milk+oats dieet. Eerste twee maanden training was het vooral brood met kipfilet etc.![]()
![]()
Moeten jullie ook de hele dag door extreem vaak pissen van dat vele drinken? Ik word soms zelfs 's nachts wakker omdat ik zo nodig moet. Volgens mij moet ik niet te kort voor ik ga slapen nog drinken.![]()
Waz met jouw haar op die linkerfoto dude?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een ecto. Dit werkt iig lekker.
Progress pic van eind vorige maand, na 3 maanden milk+oats dieet. Eerste twee maanden training was het vooral brood met kipfilet etc.
[ afbeelding ]![]()
Je eet veel te weinigquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:35 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
1. 3 boterhammen
en dus na het trainen whey shakes..![]()
![]()
Tosti's en chocoladepastaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ontbijt kan nog wel veel beter, maar ik ben niet zo van het ontbijten.
- 2 boterhammetjes pindakaas
10.00: 2 boterhammetjes chocoladepasta + appel
12.30: 4 boterhammen ham/kaas tosti + 1 boterham pindakaas
15.00: 1 boterham pindakaas + appel
Avondeten verschilt, en daarna ook. Moet ik nog even een vast ritme in vinden.Scheer je weg uit dit topic.
Deathlift or Die.![]()
Fuaaaaark, eindelijk unbanned.Ook jij bent ooit ergens begonnen, hij geeft aan dat hij iets fout doet en wilt graag leren. Dus reageer niet zo achterlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tosti's en chocoladepastaScheer je weg uit dit topic.
If not now, then when.![]()
Goede genetics voor armen of niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Progress pic van eind vorige maand, na 3 maanden milk+oats dieet. Eerste twee maanden training was het vooral brood met kipfilet etc.
[ afbeelding ]![]()
Daar is een mooi fitness topic voor. Hier bespreken we alleen hardere zaken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuaaaaark, eindelijk unbanned.
[..]
Ook jij bent ooit ergens begonnen, hij geeft aan dat hij iets fout doet en wilt graag leren. Dus reageer niet zo achterlijk.![]()
Wat kom jij haten makker. Ben je nogsteeds mad om die slachtpartijen op fifa?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuaaaaark, eindelijk unbanned.
[..]
Ook jij bent ooit ergens begonnen, hij geeft aan dat hij iets fout doet en wilt graag leren. Dus reageer niet zo achterlijk.Deathlift or Die.![]()
Sorry Snakes, Yvonne is jarig en lief.quote:Laat je PS3 fixxen, ondertussen ben ik beter geworden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat kom jij haten makker. Ben je nogsteeds mad om die slachtpartijen op fifa?
Je bent pas echt hardcore als je links bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daar is een mooi fitness topic voor. Hier bespreken we alleen hardere zaken.
Ik ben een blog gestart waar ik mijn workouts op post. Ben nog aan het leren (werkt via WordPress) en hij is nog lang niet af. Is wel leuk om te doen allemaal moet ik zeggen!
Zoals het hoort na een tijdje niet meer getraind te hebben begin ik met een simpel schema (gebaseerd op Practical Programming van Mark Rippetoe). Het is nu wel een beetje saai aangezien de gewichten die ik nu gebruik echt licht zijn. Nu dus vooral zaak om bijvoorbeeld bij de Squat volledige diepte te halen, bij de deadlift flexibel leren te liften en op de chins/pullups waar 3 x F voor staat echt proberen maximale reps te scoren. DOMS was dus ook serieus aanwezig in de spieren geassocieerd met chins na mijn eerste workout met chins tot failure
Qua dieet ben ik nog het een en ander uit aan het volgen. Waarschijnlijk ga ik een IF dieet volgen dat elementen bevat van LG.![]()
Jij bent gestopt met SS right? Hoelang heb je 't gedaan en wat was je compound progressie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had ik ook ja. Op schooldagen ontbeet ik met een banaan, at ik 4 boterhammen en dan avondeten. Logisch ook dat ik nooit aankwam in gewicht.
Boterhammen zijn trouwens meer gewoon een zoete snack voor mij. Ik leef alleen op havermout en vlees ongeveer.![]()
Misschien leuk om je blog dan te vermelden, of wil je dat niet delen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef Physics het volgende:
Ik ben een blog gestart waar ik mijn workouts op post. Ben nog aan het leren (werkt via WordPress) en hij is nog lang niet af. Is wel leuk om te doen allemaal moet ik zeggen!
Zoals het hoort na een tijdje niet meer getraind te hebben begin ik met een simpel schema (gebaseerd op Practical Programming van Mark Rippetoe). Het is nu wel een beetje saai aangezien de gewichten die ik nu gebruik echt licht zijn. Nu dus vooral zaak om bijvoorbeeld bij de Squat volledige diepte te halen, bij de deadlift flexibel leren te liften en op de chins/pullups waar 3 x F voor staat echt proberen maximale reps te scoren. DOMS was dus ook serieus aanwezig in de spieren geassocieerd met chins na mijn eerste workout met chins tot failure
Qua dieet ben ik nog het een en ander uit aan het volgen. Waarschijnlijk ga ik een IF dieet volgen dat elementen bevat van LG.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Voor de mensen met grip issues. Ik heb 1,5 week terug zo'n magnesium bal gekocht en ik moet zeggen dat het echt ideaal is, kost ook geen drol.
http://klimwinkel.nl/catalog/magnesium-gram-p-357.html
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat koken met olijfolie op hoog vuur gevaarlijk is omdat de olijfolie toxisch wordt.Niet meer koken met olijfolie op hoog vuur dus.
Wat een bullshit plaatjequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent pas echt hardcore als je links bent.
[ afbeelding ]
Of toch du vader?![]()
Dreadlocksquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waz met jouw haar op die linkerfoto dude?. Was "vroeger" een blowende hippie met dreads, maar was het helemaal zat. In februari ingeschreven bij de gym, dag later m'n haar eraf en begonnen met gezond eten. Werd tijd om het over een andere boeg te gooien.
Ik heb nooit SS gedaan eigenlijk, misschien was het een andere user? Doe wel compounds, maar gewoon in een 3-day split.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Jij bent gestopt met SS right? Hoelang heb je 't gedaan en wat was je compound progressie?Ja lijkt het wel op idd. Als ik naar m'n familie kijk hebben die allemaal ook goede armen en delts eigenlijk. Ik vind ze zelf te langzaam groeien, maar dat blijf je toch houden. Als ik die foto's vergelijk valt het wel weer heel erg mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goede genetics voor armen of niet?![]()
Gefeliciteerd met jouw progress. Ben zelf vergeten om een before foto te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Dankjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw progress. Ben zelf vergeten om een before foto te maken.. Van mij was ook geen bewuste foto (zie dat gay-handje), maar eentje die m'n vriendin toevallig een keer had gemaakt. Heb ook geen before foto gemaakt, maar even onze telefoons doorgespit
.
![]()
Dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.
Niet vragen: welke producten moet ik eten en welke niet? Maar begrijpen waarom je ZELF bepaalde keuzes maakt en zelf begrijpen hoe je moet eten.Confidence through competence![]()
Zelf had ik ook moeite met voeding maar dat kwam vooral doordat ik teveel focuste op het voeding gedeelte en het 'maken' van schema's wat eigenlijk niet echt werkt. Wat ik heb gedaan is een lijst gemaakt in Excel en deze uitgeprint.
En zodoende schrijf ik alles op, IMO veel handiger dan een vast schema, maar hey je moet doen wat jij het fijnste vindt.
Hier het excel bestandje indien je er wat aan hebt.
https://dl.dropbox.com/u/27718803/Kcal%20lijst.xlsxIf not now, then when.![]()
laat mij maar fitnessen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent pas echt hardcore als je links bent.
[ afbeelding ]
i'm out.
Naar het fitnesstopic welteverstaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
laat mij maar fitnessen dan.
i'm out.
Naar het fitnesstopic welteverstaan![]()
Als je het letterlijk neemt dan zou 90% van dit topic moeten verhuizen.
Is dat je haar achter je hoofd op de eerste foto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ja doe ik als hij er fatsoenlijk uitziet, nu is het nogal een probeerselquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Misschien leuk om je blog dan te vermelden, of wil je dat niet delen?. De waardeloosheid moet mensen niet afschrikken zodat ze nooit meer er op kijken..
![]()
/dagboek
Jammer dat volgende week de vakantie afgelopen is.Vanaf dan switch ik ook terug naar LeanGains ipv 36 uur fasts. Heb er nu zo'n 12/13 opzitten.
Verder heb ik na het positieve resultaat van SunTzu ook Dexa gehaald en heb er nog een paar, het negatieve effect ervan is dat m'n pener krimpt.
Dropsetjes proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
edit: 30kilo per dumbbel dus![]()
Weer terug van 3 week vakantie. Sporten morgen maar weer oppakken. 4 kilo aangekomen. Totaal niet gelet op mn eten ook. Maar weer opnieuw opbouwen dus.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
99%quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies.
Als je het letterlijk neemt dan zou 90% van dit topic moeten verhuizen.
en hoe kan je pener nou krimpen met dexaNooit last van gehad.
Deathlift or Die.![]()
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
99%
Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
je ballen krimpen, daarom lijkt je P groterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
![]()
Lees jij wel goed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ballen krimpen, daarom lijkt je P groterIf not now, then when.![]()
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Ben alleen maar gegroeid de laatste tijd.
Eten van de hele dag:
1 Peijnenburg ontbijtkoek
2 appels
4 boterhammen met kipfilet
1 handje chips
1 McChickenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Eten van de hele dag:
2 appels
1 handje chips
1 McChickenZiet er goed uit bro! Doe je boxer lager voor die Adonis-belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Eten van de hele dag:
2 appels
1 handje chips
1 McChickenFraaie V-vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
Efedrine is een agonist van de alpha-2-adrenerge receptor. Die receptoractivatie leidt (onder andere) tot vasoconstrictie van de perifere venen waardoor ook de zwellichamen dus tijdelijk "leger" worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
![]()
Van ephedrine weet ik dat het de bloedomloop in de verdere lichaamsdelen vermindert; daarom ook kleinere penis (wanneer slap) en koude handen. Zelfde zal ook wel met Dex aan de hand zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
99%
^basisschoolvorm in vergelijking met die post erboven
Oja was nog stats vergeten te vermelden, voor de cut was het dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
Z
[..]
Ziet er goed uit bro! Doe je boxer lager voor die Adonis-belt.
BP: 120kg
SQ: 130kg
DL: 130kg
Tijdens de cut was alles 20kg ongeveer gezakt. En nu zit ik weer op:
BP: 100kg
SQ: 120kg
DL: 120kg
Mijn hele lichaamsmetamorfose is echt zo relax, mensen die ik al tijden niet heb gezien die me complimenten geven enz. Fuck yeah, motivatie is op 200%.![]()
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
![]()
Je eet ook gewoon simpelweg te weinig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.Als je niet zo'n eter bent, bunker dan noten. Lekker en easy kcals.
Of toch du vader?![]()
Wat ik éérst at, dat was pas weinig. Dit is al het dubbelequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je eet ook gewoon simpelweg te weinig.Maar ik heb steeds meer honger aan het eind van de dag, dus maar wat meer meenemen.
Flikkerde net bijna de trap af omdat ik gesquat had![]()
![]()
Niks. Donker zadenmix van Bakker Bart, 2 plakken kaas, 2 plakken kalkoenfilet. Lekker hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Levolution het volgende:
Wat is er mis met een tosti trouwens? Bulk-technisch gezien dan.. en een lik mayo voor de dirty bulkers
.
Behulpzaam als een waterkraan.
hoe zijn de before en after chick stats?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Oja was nog stats vergeten te vermelden, voor de cut was het dit.
BP: 120kg
SQ: 130kg
DL: 130kg
Tijdens de cut was alles 20kg ongeveer gezakt. En nu zit ik weer op:
BP: 100kg
SQ: 120kg
DL: 120kg
Mijn hele lichaamsmetamorfose is echt zo relax, mensen die ik al tijden niet heb gezien die me complimenten geven enz. Fuck yeah, motivatie is op 200%.![]()
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.
Check anders deze lijst:
Vanwege dit namelijk:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Kerol het volgende:
Uh, niets? Zolang je maar op je cal let.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik maak sinds kort wel eens bechamelsaus; boter, meel en melk. Ook heerlijk. Kun je zelf kruiden doorheen doen naar smaak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks. Donker zadenmix van Bakker Bart, 2 plakken kaas, 2 plakken kalkoenfilet. Lekker hoor. en een lik mayo voor de dirty bulkers
.
Zal t eens doornemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.
Check anders deze lijst:
[ afbeelding ]
Wel weer lekker tegenstrijdige reacties hier.![]()
Zelf voor- en tegens doornemen. Hoef je ook niet afhankelijk te zijn van andere mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wel weer lekker tegenstrijdige reacties hier.Confidence through competence![]()
Lijst is wel relatief natuurlijk, als je bijvoorbeeld keto doet is bacon of beef jerky juist wel goed dacht ik, terwijl het bij de D-grade staat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.
Check anders deze lijst:
[ afbeelding ]![]()
Probeer het te filteren. Het bodybuilding forum staat er vol mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal t eens doornemen.
Wel weer lekker tegenstrijdige reacties hier.Voor zover ik mij kan herinneren is die lijst al erg oud dus waarschijnlijk dat het nu prima in de A-grade past.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijst is wel relatief natuurlijk, als je bijvoorbeeld keto doet is bacon of beef jerky juist wel goed dacht ik, terwijl het bij de D-grade staat.If not now, then when.![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf voor- en tegens doornemen. Hoef je ook niet afhankelijk te zijn van andere mensen.Daar kom ik gelukkig nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer het te filteren. Het bodybuilding forum staat er vol mee.
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren is die lijst al erg oud dus waarschijnlijk dat het nu prima in de A-grade past.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
[..]
Daar kom ik gelukkig nooit
Heb je de OP al gelezen?If not now, then when.![]()
Goed bezig. Op zich is het niet per se een slecht idee om de sticky's op het bodybuilding forum door te nemen. Hoe meer je weet hoe beter.quote:If not now, then when.![]()
Op de site zelf staan ook veel artikelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed bezig. Op zich is het niet per se een slecht idee om de sticky's op het bodybuilding forum door te nemen. Hoe meer je weet hoe beter.
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmainnut.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmaintrain.htm
etc![]()
Ik bedoel DDB. De bovenste topics.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de site zelf staan ook veel artikelen.
etc
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/If not now, then when.![]()
Thanks mensen, zal 't eens doornemen
Overigens gaat het alweer beter met BP.
2*8*20 + 2*8*25 (wilde kijken hoeveel moeite ik ermee had). Woensdag kijken of ik 3*8*25 haal.
SQ was 3*8*15 geloof ik, wil ik even rustig aan mee doen.
DL was 1*8*20, 2*8*40.
Maak al goeie vorderingen![]()
![]()
Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel DDB. De bovenste topics.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
Zit alleen op bodybuilding.com![]()
Mensen die niet test+winny pompen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.
Zit alleen op bodybuilding.com
Ik neem nu voor het eerst zo'n zakje... de tering man... (edit: van het muscle&diet pack van body en fitshop)
dat valt niet mee om die pillen weg te werken, ben al met me 4e glas water bezigYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik keek een beetje rond, en damn:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de site zelf staan ook veel artikelen.
etc
Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo.
leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik neem nu voor het eerst zo'n zakje... de tering man...
dat valt niet mee om die pillen weg te werken, ben al met me 4e glas water bezig![]()
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpgquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikken
dat is het... en die groene pillen zijn echt smerig.
Thnx voor de tip trouwens... maar ik weet niet of ik dit wel 30 dagen trek haha
eerst maar eens kijken hoe ik hier op reageer vandaag.
Die groen heb ik doormidden gekauwd... kon geen andere manier bedenken.YouTube
Forceer het niet, als je doet alsof je water doorslikt op de gewone manier dan is het erg simpel. Oefening baart kunst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpg
dat is het... en die groene pillen zijn echt smerig.
Thnx voor de tip trouwens... maar ik weet niet of ik dit wel 30 dagen trek haha
eerst maar eens kijken hoe ik hier op reageer vandaag.
Die groen heb ik doormidden gekauwd... kon geen andere manier bedenken.Je bent bi?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik keek een beetje rond, en damn:
[ afbeelding ]
Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
neem ze niet bij een al te volle maag, slik zelf ook een handje vitaminepillen (incl omega en dexa) en die zooi is lastig als je je vol hebt zitten eten
mond even goed bevochtigen, pil achterop tong zodat ie niet door je mond spoelt bij het nemen van een slok water en als je je kin op de borst doet verwijdt je je keel of hoe dat daar heet.
pillen zien er raar uit, ff kijken wat er inzit![]()
Ingrediënten:quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
neem ze niet bij een al te volle maag, slik zelf ook een handje vitaminepillen (incl omega en dexa) en die zooi is lastig als je je vol hebt zitten eten
mond even goed bevochtigen, pil achterop tong zodat ie niet door je mond spoelt bij het nemen van een slok water en als je je kin op de borst doet verwijdt je je keel of hoe dat daar heet.
pillen zien er raar uit, ff kijken wat er inzit
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)4468_402465944_n.jpg
maatje van me slikt ze ook en had ze aangeraden, ik was wel benieuwd maar I dunno...
Nee volgende keer ook zeker niet meer op een al te volle maag.YouTube
jawel, heb de ingrediënten net gepost.quote:
ik heb eerder shakes gebruikt van Champs Sportline, protein 90 aardbei smaak.
9 euro ongeveer in Duitsland...
werkt als een trein zitten ong zelfde ingrediënten in.YouTube
Ik ook inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik keek een beetje rond, en damn:
[ afbeelding ]
Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo.
Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241![]()
is wel een complete moet ik zeggen, qua vetverbranding zijn CLA en l-carnitine voor zover ik weet vrijwel onzin. groene thee werkt volgens mij pas optimaal (en dan nog is het effect niet bijzonder) pas bij inname met caffeine erbij (weer een pil maat). qua vitamines dan weer wel compleet, alhoewel 1 visolie capsule (omega 369 zelfs) wel een beetje weinig is voor supplementatie![]()
Jij hebt er blijkbaar verstand van...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
is wel een complete moet ik zeggen, qua vetverbranding zijn CLA en l-carnitine voor zover ik weet vrijwel onzin. groene thee werkt volgens mij pas optimaal (en dan nog is het effect niet bijzonder) pas bij inname met caffeine erbij (weer een pil maat). qua vitamines dan weer wel compleet, alhoewel 1 visolie capsule (omega 369 zelfs) wel een beetje weinig is voor supplementatie
Dit ken toch geen kwaad hea![]()
die shakes nam ik toen ook op de gok en dat pakte goed uit... I was kinda hoping the same voor dit spul.YouTube
Ja, waarom zou je niet minder eten en meer bewegen als je ook pillen kunt slikken.Confidence through competence![]()
YES YES oh god yesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad.
Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241This isn't even my final form.![]()
Beste gewoon gelijk die clen zetten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, waarom zou je niet minder eten en meer bewegen als je ook pillen kunt slikken.If not now, then when.![]()
kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar verstand van...
Dit ken toch geen kwaad hea![]()
die shakes nam ik toen ook op de gok en dat pakte goed uit... I was kinda hoping the same voor dit spul.
en als je rare urine hebt, niet schrikken, was hier laatst ook al besproken komt door de B geloof ik![]()
Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.
en als je rare urine hebt, niet schrikken, was hier laatst ook al besproken komt door de B geloof ik
Maar ik moet er echt nog even over nadenken of ik dit 30 dagen wil gaan proberen haha.
en eerst maar eens kijken of het niet op de darmen slaat.
ik zit juist niet in een cut, ben van mezelf al droog.. alleen wat ik begrepen heb is dat je van dit spul juist droog aankomt.
Dat van die urine ken ik, ik had een tijdje b12 pillen geslikt (doktersadvies want de waarde was te laag).... fluoriserend geel haha.YouTube
droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...
Maar ik moet er echt nog even over nadenken of ik dit 30 dagen wil gaan proberen haha.
en eerst maar eens kijken of het niet op de darmen slaat.
ik zit juist niet in een cut, ben van mezelf al droog.. alleen wat ik begrepen heb is dat je van dit spul juist droog aankomt.
dan stond elke aardbewoner op 6% met een goddelijk lichaam
als je droog wilt aankomen www.leangains.com![]()
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369
dan stond elke aardbewoner op 6% met een goddelijk lichaam
als je droog wilt aankomen www.leangains.com
Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.
maar ja, toen woog ik nog maar 66YouTube
Ik ben altijd jaloers als ik die kook filmpjes van die Amerikanen zie. Die Walmart heeft zoveel verschillend voedsel.
hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich meequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.
maar ja, toen woog ik nog maar 66![]()
Mensen die clenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beste gewoon gelijk die clen zetten.
Ga dan gewoon aan de DNP.Of toch du vader?![]()
Beter gewoon gelijk die liposuctie zetten broertje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mensen die clen
Ga dan gewoon aan de DNP.If not now, then when.![]()
Dat is nog altijd minder dan 20 op een dag....quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich mee
Heel simpel... cold...
Opstaan en niet meer 1 opsteken.. van de één op de andere dag.
Vervolgens ben ik niet gaan drop eten, of lollies zuigen.... ik woonde toen nog thuis en had een doel, namelijk dat ik kickbokste... ik wilde een betere conditie.
Als ik dan op mijn kamer achter de pc zat, dan liep ik normaal naar beneden om te roken... dat verving ik met 2 boterhammen met pindakaas en hagelslag...
elke keer als ik wilde roken, dan nam ik dat, en een glas water...
dan duurt het niet lang meer of je bent het zat.
Andere momenten gewoon hard zijn, niet met mensen mee gaan die roken.. en als ze je 1 aanbieden dan heel blij zijn dat zoiets gebeurd, want elke keer als jij nee zegt, wordt het elke keer makkelijker.YouTube
Die andere naam waaraan jij denkt is waarschijnlijk intermittent fasting. IF is meer een abstract idee (je vast x uur, dan eet je x uur), en leangains is een uitwerking ervan die je vertelt hoeveel kcal je moet nemen op rust/trainings dagen, hoe groot je eetwindow zou kunnen zijn, etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
maar ja, toen woog ik nog maar 66
Als je btw droog wilt aankomen moet je gewoon iets boven je onderhoud gaan zitten. Lees de OP eens, lees je eens in over voeding, wat precies zorgt voor het aankomen en afvallen van vet, etc. Dat jij een hele zooi aan pilletjes neemt etc omdat je denkt dan droge massa aan te zetten is namelijk onzin. Als je een wat beter begrip krijgt van hoe je lichaam werkt zal je dat inzien.
Of toch du vader?![]()
Dat inlezen heb ik gedaan, heb al berekeningen gemaakt en heb ook al me huidige eetpatroon berekend en wat ik waar tekort kom... die pillen vullen het precies genoeg aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je btw droog wilt aankomen moet je gewoon iets boven je onderhoud gaan zitten. Lees de OP eens, lees je eens in over voeding, wat precies zorgt voor het aankomen en afvallen van vet, etc.
maar ieder zijn vak en hobby, al ken ik alle 500 verschillende bouwmaterialen, ik zal nooit een huis kunnen timmeren... abracadabra
die pillen zie ik als aanvulling, precies datgeen wat ik nodig heb om te kunnen groeien naast me eetpatroon terwijl ik sport.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: