euh, de non legale,maar dat bespreken we hier nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Jongens kunnen jullie wat advies geven...
Ben al een jaar aan het trainen (3 keer per week), gebruik altijd gewoon Whey na het trainen... maar kom laatste tijd niet echt meer vooruit met spieren kweken...
Ik speur wel Dutchbodybuilding af en zo, maar zie door het bomen het bos niet meer... er zijn zoveel voedingssupplementen en iedereen heeft er een eigen mening over...
Wat is het beste supplement dat ik nog kan bestellen voor de spiermassa?
Alvast bedankt
Harder trainen, meer eten en slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben al een jaar aan het trainen (3 keer per week), gebruik altijd gewoon Whey na het trainen... maar kom laatste tijd niet echt meer vooruit met spieren kweken...
Ik speur wel Dutchbodybuilding af en zo, maar zie door het bomen het bos niet meer... er zijn zoveel voedingssupplementen en iedereen heeft er een eigen mening over...
Alvast bedankt
Discipline, beste supp evar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedankt
Waarom zoek je de oplossing direct in supplementen en niet in je training/voeding? Behalve AAS zijn er verder geen wondermiddelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedankt
u srs?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:04 schreef kossikvassik2 het volgende:
Alvast bedankt
Luister naar deze man ! Supplementen zijn een goede aanvulling op je voedingsschema, maar absoluut geen heilige graal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Harder trainen, meer eten en slapen.
Tuurlijk wel maar het spreekt elkaar allemaal tegen... de een vind dat een goed middel en de ander dat...quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
u srs?dbb afgespeurd en niks gevonden om aan te komen
hoeft ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
euh, de non legale,maar dat bespreken we hier niet
Hoeveel weeg je ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vind het gewoon ook ontzettend moeilijk om een voedinsschema samen te stellen dat bij me past -_-
Dit komt over alsof ik geen moeite wil doen met zoeken, maar het probleem is gewoon dat er zoveel varianten zijn dat ik niet echt 1 voedinsschema durf te kiezen en er 100% voor te gaan..
Denk dat je er geen hogere wiskunde van moet maken. Zorg dat je rond de 3000/3500 kcal eet op een dag en rond de 170/180 eiwitten. Verder veel fruit eten en veel water drinken zodat je geen last van je nieren krijgt.quote:
de een zegt dat je veel vis moet eten en de ander zegt dat je veel biefstuk moet eten, wat vindt je lekkerder?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar het spreekt elkaar allemaal tegen... de een vind dat een goed middel en de ander dat...
De een adviseert No explode de ander zegt dat t kut is...
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vind het gewoon ook ontzettend moeilijk om een voedinsschema samen te stellen dat bij me past -_-
Dit komt over alsof ik geen moeite wil doen met zoeken, maar het probleem is gewoon dat er zoveel varianten zijn dat ik niet echt 1 voedinsschema durf te kiezen en er 100% voor te gaan..
Maar zo moeilijk is dat toch allemaal niet ? Heb soms het gevoel dat mensen er een enorm moeilijk verhaal van maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.
Ik at er eerst maar 4, dit in een week of 3/4 bereikt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, dat had ik dus ook. Je went eraan en gaat steeds meer eten. Eerder at ik heel weinig, maar nu heb ik constant honger.
Brood eet ik alleen niet meer, maar qua macro's en kcals bestaat alleen mijn ontbijt ongeveer al uit 8 boterhammen met kip.
Tja, gewoon kcals tellen, zoveel gram eiwitten, koolhydraten en vetten en je bent klaar. Begrijpen waar de macronutriënten voor dienen is heel basic en simpel. Vooral als je wil aankomen is het makkelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef obsama het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is dat toch allemaal niet ? Heb soms het gevoel dat mensen er een enorm moeilijk verhaal van maken.
1. 3 boterhammenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef fathank het volgende:
Als je nou eens post wat je doorgaans op een gemiddelde dag eet kunnen wij wel beoordelen waar het aan schort.
Had ik ook ja. Op schooldagen ontbeet ik met een banaan, at ik 4 boterhammen en dan avondeten. Logisch ook dat ik nooit aankwam in gewichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik at er eerst maar 4, dit in een week of 3/4 bereikt.
8 setjes met 3 reps of 3 setjes van 8 reps?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
Fuck, blijf haken op DB press 8x3x30 kilo. Iemand idee hoe ik dit plafond kan doorbreken ?
edit: 30kilo per dumbbel dus
Het is dan ook best wel gedoe. Alle wegen enzo. Maar goed, het is de enige manier om je intake goed bij te kunnen houden. En als je het langer doet wordt je er ook beter/sneller in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tja, gewoon kcals tellen, zoveel gram eiwitten, koolhydraten en vetten en je bent klaar. Begrijpen waar de macronutriënten voor dienen is heel basic en simpel. Vooral als je wil aankomen is het makkelijk.
Ik merk wel in mijn omgeving dat als mensen me vragen wat ze moeten eten om af te vallen en ik zeg dat ze kcal moeten tellen, dan kijken ze meteen zuur en mompelen ze iets wat impliceert dat ze er gewoon geen zin in hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |