Dreadlocksquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waz met jouw haar op die linkerfoto dude?
Ik heb nooit SS gedaan eigenlijk, misschien was het een andere user? Doe wel compounds, maar gewoon in een 3-day split.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Jij bent gestopt met SS right? Hoelang heb je 't gedaan en wat was je compound progressie?
Ja lijkt het wel op idd. Als ik naar m'n familie kijk hebben die allemaal ook goede armen en delts eigenlijk. Ik vind ze zelf te langzaam groeien, maar dat blijf je toch houden. Als ik die foto's vergelijk valt het wel weer heel erg mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goede genetics voor armen of niet?
Gefeliciteerd met jouw progress. Ben zelf vergeten om een before foto te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een ecto. Dit werkt iig lekker.
Progress pic van eind vorige maand, na 3 maanden milk+oats dieet. Eerste twee maanden training was het vooral brood met kipfilet etc.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw progress. Ben zelf vergeten om een before foto te maken.
Dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet zomaar een voedingsschema van internet plukken, maar proberen je voeding te begrijpen.
laat mij maar fitnessen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent pas echt hardcore als je links bent.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
laat mij maar fitnessen dan.
i'm out.
Naar het fitnesstopic welteverstaan![]()
Is dat je haar achter je hoofd op de eerste foto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een ecto. Dit werkt iig lekker.
Progress pic van eind vorige maand, na 3 maanden milk+oats dieet. Eerste twee maanden training was het vooral brood met kipfilet etc.
[ afbeelding ]
Ja doe ik als hij er fatsoenlijk uitziet, nu is het nogal een probeerselquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Misschien leuk om je blog dan te vermelden, of wil je dat niet delen?
Dropsetjes proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef obsama het volgende:
Fuck, blijf haken op DB press 8x3x30 kilo. Iemand idee hoe ik dit plafond kan doorbreken ?
edit: 30kilo per dumbbel dus
99%quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies.
Als je het letterlijk neemt dan zou 90% van dit topic moeten verhuizen.
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
99%
en hoe kan je pener nou krimpen met dexaNooit last van gehad.
je ballen krimpen, daarom lijkt je P groterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
Lees jij wel goed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ballen krimpen, daarom lijkt je P groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Ben alleen maar gegroeid de laatste tijd.
Eten van de hele dag:
1 Peijnenburg ontbijtkoek
2 appels
4 boterhammen met kipfilet
1 handje chips
1 McChickenZiet er goed uit bro! Doe je boxer lager voor die Adonis-belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Ben alleen maar gegroeid de laatste tijd.
Eten van de hele dag:
1 Peijnenburg ontbijtkoek
2 appels
4 boterhammen met kipfilet
1 handje chips
1 McChickenFraaie V-vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Efedrine is een agonist van de alpha-2-adrenerge receptor. Die receptoractivatie leidt (onder andere) tot vasoconstrictie van de perifere venen waardoor ook de zwellichamen dus tijdelijk "leger" worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
Van ephedrine weet ik dat het de bloedomloop in de verdere lichaamsdelen vermindert; daarom ook kleinere penis (wanneer slap) en koude handen. Zelfde zal ook wel met Dex aan de hand zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
99%
en hoe kan je pener nou krimpen met dexaNooit last van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |