je ballen krimpen, daarom lijkt je P groterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
Lees jij wel goed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ballen krimpen, daarom lijkt je P groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Ben alleen maar gegroeid de laatste tijd.
Eten van de hele dag:
1 Peijnenburg ontbijtkoek
2 appels
4 boterhammen met kipfilet
1 handje chips
1 McChickenZiet er goed uit bro! Doe je boxer lager voor die Adonis-belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef SunTzu het volgende:
Vandaag amper iets gegeten 11e week van de cut. Heb 2 weken geen dexa gebruikt en vandaag weer begonnen. Was wezen zwemmen met een meid en daarna naar de stad gegaan.
Ben alleen maar gegroeid de laatste tijd.
Eten van de hele dag:
1 Peijnenburg ontbijtkoek
2 appels
4 boterhammen met kipfilet
1 handje chips
1 McChickenFraaie V-vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Efedrine is een agonist van de alpha-2-adrenerge receptor. Die receptoractivatie leidt (onder andere) tot vasoconstrictie van de perifere venen waardoor ook de zwellichamen dus tijdelijk "leger" worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij krimpt op het moment dat het effect werkzaam is.Had ik ook al met die ECA Diamond Labs 30+. Misschien komt het omdat het bloed eruit stroomt, not sure.
Van ephedrine weet ik dat het de bloedomloop in de verdere lichaamsdelen vermindert; daarom ook kleinere penis (wanneer slap) en koude handen. Zelfde zal ook wel met Dex aan de hand zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
99%
en hoe kan je pener nou krimpen met dexaNooit last van gehad.
Oja was nog stats vergeten te vermelden, voor de cut was het dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
Z
[..]
Ziet er goed uit bro! Doe je boxer lager voor die Adonis-belt.
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tosti's en chocoladepastaScheer je weg uit dit topic.
Je eet ook gewoon simpelweg te weinig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.
Wat ik éérst at, dat was pas weinig. Dit is al het dubbelequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je eet ook gewoon simpelweg te weinig.
Niks. Donker zadenmix van Bakker Bart, 2 plakken kaas, 2 plakken kalkoenfilet. Lekker hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Levolution het volgende:
Wat is er mis met een tosti trouwens? Bulk-technisch gezien dan.
hoe zijn de before en after chick stats?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Oja was nog stats vergeten te vermelden, voor de cut was het dit.
BP: 120kg
SQ: 130kg
DL: 130kg
Tijdens de cut was alles 20kg ongeveer gezakt. En nu zit ik weer op:
BP: 100kg
SQ: 120kg
DL: 120kg
Mijn hele lichaamsmetamorfose is echt zo relax, mensen die ik al tijden niet heb gezien die me complimenten geven enz. Fuck yeah, motivatie is op 200%.
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets vreten wat lekker is.
Vanwege dit namelijk:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Kerol het volgende:
Uh, niets? Zolang je maar op je cal let.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tosti's en chocoladepastaScheer je weg uit dit topic.
Ik maak sinds kort wel eens bechamelsaus; boter, meel en melk. Ook heerlijk. Kun je zelf kruiden doorheen doen naar smaak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks. Donker zadenmix van Bakker Bart, 2 plakken kaas, 2 plakken kalkoenfilet. Lekker hoor. en een lik mayo voor de dirty bulkers
.
Zal t eens doornemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.
Check anders deze lijst:
[ afbeelding ]
Zelf voor- en tegens doornemen. Hoef je ook niet afhankelijk te zijn van andere mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
Wel weer lekker tegenstrijdige reacties hier.
Lijst is wel relatief natuurlijk, als je bijvoorbeeld keto doet is bacon of beef jerky juist wel goed dacht ik, terwijl het bij de D-grade staat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het zelf lekker maken he. Bijna elke dag kipfilet eten is ook niet lekker, maar zodra je het gaat marineren wordt het al aangenamer. Je moet zelf een beetje prutsen.
Check anders deze lijst:
[ afbeelding ]
Probeer het te filteren. Het bodybuilding forum staat er vol mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal t eens doornemen.
Wel weer lekker tegenstrijdige reacties hier.
Voor zover ik mij kan herinneren is die lijst al erg oud dus waarschijnlijk dat het nu prima in de A-grade past.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijst is wel relatief natuurlijk, als je bijvoorbeeld keto doet is bacon of beef jerky juist wel goed dacht ik, terwijl het bij de D-grade staat.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelf voor- en tegens doornemen. Hoef je ook niet afhankelijk te zijn van andere mensen.
Daar kom ik gelukkig nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer het te filteren. Het bodybuilding forum staat er vol mee.
[..]
Voor zover ik mij kan herinneren is die lijst al erg oud dus waarschijnlijk dat het nu prima in de A-grade past.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
[..]
Daar kom ik gelukkig nooit
Goed bezig. Op zich is het niet per se een slecht idee om de sticky's op het bodybuilding forum door te nemen. Hoe meer je weet hoe beter.quote:
Op de site zelf staan ook veel artikelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed bezig. Op zich is het niet per se een slecht idee om de sticky's op het bodybuilding forum door te nemen. Hoe meer je weet hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |