abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115801220
quote:
Ik bedoel DDB. De bovenste topics.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
If not now, then when.
pi_115801441
Thanks mensen, zal 't eens doornemen :Y

Overigens gaat het alweer beter met BP.
2*8*20 + 2*8*25 (wilde kijken hoeveel moeite ik ermee had). Woensdag kijken of ik 3*8*25 haal.
SQ was 3*8*15 geloof ik, wil ik even rustig aan mee doen.
DL was 1*8*20, 2*8*40.

Maak al goeie vorderingen :Y
pi_115801698
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik bedoel DDB. De bovenste topics.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.

Zit alleen op bodybuilding.com
pi_115801802
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.

Zit alleen op bodybuilding.com
Mensen die niet test+winny pompen. :')
If not now, then when.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:12:24 #275
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115802168
Ik neem nu voor het eerst zo'n zakje... de tering man... (edit: van het muscle&diet pack van body en fitshop)

dat valt niet mee om die pillen weg te werken, ben al met me 4e glas water bezig
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:13:37 #276
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115802238
quote:
Ik keek een beetje rond, en damn:

Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo. :9~
This isn't even my final form.
pi_115802257
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik neem nu voor het eerst zo'n zakje... de tering man...

dat valt niet mee om die pillen weg te werken, ben al met me 4e glas water bezig
leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikken
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:15:50 #278
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115802353
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikken
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpg

dat is het... en die groene pillen zijn echt smerig.

Thnx voor de tip trouwens... maar ik weet niet of ik dit wel 30 dagen trek haha

eerst maar eens kijken hoe ik hier op reageer vandaag.

Die groen heb ik doormidden gekauwd... kon geen andere manier bedenken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115802506
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpg

dat is het... en die groene pillen zijn echt smerig.

Thnx voor de tip trouwens... maar ik weet niet of ik dit wel 30 dagen trek haha

eerst maar eens kijken hoe ik hier op reageer vandaag.

Die groen heb ik doormidden gekauwd... kon geen andere manier bedenken.
Forceer het niet, als je doet alsof je water doorslikt op de gewone manier dan is het erg simpel. Oefening baart kunst.

quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je bent bi?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_115802519
neem ze niet bij een al te volle maag, slik zelf ook een handje vitaminepillen (incl omega en dexa) en die zooi is lastig als je je vol hebt zitten eten

mond even goed bevochtigen, pil achterop tong zodat ie niet door je mond spoelt bij het nemen van een slok water en als je je kin op de borst doet verwijdt je je keel of hoe dat daar heet.

pillen zien er raar uit, ff kijken wat er inzit
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:20:38 #281
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115802580
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
neem ze niet bij een al te volle maag, slik zelf ook een handje vitaminepillen (incl omega en dexa) en die zooi is lastig als je je vol hebt zitten eten

mond even goed bevochtigen, pil achterop tong zodat ie niet door je mond spoelt bij het nemen van een slok water en als je je kin op de borst doet verwijdt je je keel of hoe dat daar heet.

pillen zien er raar uit, ff kijken wat er inzit
Ingrediënten:

http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)4468_402465944_n.jpg

maatje van me slikt ze ook en had ze aangeraden, ik was wel benieuwd maar I dunno...

Nee volgende keer ook zeker niet meer op een al te volle maag.
YouTube
pi_115802621
Je hebt geen idee wat je slikt?
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:22:32 #283
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115802680
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Push. het volgende:
Je hebt geen idee wat je slikt?
jawel, heb de ingrediënten net gepost.

ik heb eerder shakes gebruikt van Champs Sportline, protein 90 aardbei smaak.

9 euro ongeveer in Duitsland...

werkt als een trein zitten ong zelfde ingrediënten in.
YouTube
pi_115802683
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ook inderdaad.

Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241
pi_115802699
is wel een complete moet ik zeggen, qua vetverbranding zijn CLA en l-carnitine voor zover ik weet vrijwel onzin. groene thee werkt volgens mij pas optimaal (en dan nog is het effect niet bijzonder) pas bij inname met caffeine erbij (weer een pil maat). qua vitamines dan weer wel compleet, alhoewel 1 visolie capsule (omega 369 zelfs) wel een beetje weinig is voor supplementatie
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:23:48 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115802748
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
is wel een complete moet ik zeggen, qua vetverbranding zijn CLA en l-carnitine voor zover ik weet vrijwel onzin. groene thee werkt volgens mij pas optimaal (en dan nog is het effect niet bijzonder) pas bij inname met caffeine erbij (weer een pil maat). qua vitamines dan weer wel compleet, alhoewel 1 visolie capsule (omega 369 zelfs) wel een beetje weinig is voor supplementatie
Jij hebt er blijkbaar verstand van...

Dit ken toch geen kwaad hea :')

die shakes nam ik toen ook op de gok en dat pakte goed uit... I was kinda hoping the same voor dit spul.
YouTube
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:24:47 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115802801
Ja, waarom zou je niet minder eten en meer bewegen als je ook pillen kunt slikken.
Confidence through competence
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:25:37 #288
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115802850
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ook inderdaad.

Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241
YES YES oh god yes
This isn't even my final form.
pi_115802853
quote:
7s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, waarom zou je niet minder eten en meer bewegen als je ook pillen kunt slikken.
Beste gewoon gelijk die clen zetten.
If not now, then when.
pi_115802870
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Jij hebt er blijkbaar verstand van...

Dit ken toch geen kwaad hea :')

die shakes nam ik toen ook op de gok en dat pakte goed uit... I was kinda hoping the same voor dit spul.
kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.

en als je rare urine hebt, niet schrikken, was hier laatst ook al besproken komt door de B geloof ik
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:29:51 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115803056
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.

en als je rare urine hebt, niet schrikken, was hier laatst ook al besproken komt door de B geloof ik
Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...

Maar ik moet er echt nog even over nadenken of ik dit 30 dagen wil gaan proberen haha.

en eerst maar eens kijken of het niet op de darmen slaat.

ik zit juist niet in een cut, ben van mezelf al droog.. alleen wat ik begrepen heb is dat je van dit spul juist droog aankomt.

Dat van die urine ken ik, ik had een tijdje b12 pillen geslikt (doktersadvies want de waarde was te laag).... fluoriserend geel haha.
YouTube
pi_115803169
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...

Maar ik moet er echt nog even over nadenken of ik dit 30 dagen wil gaan proberen haha.

en eerst maar eens kijken of het niet op de darmen slaat.

ik zit juist niet in een cut, ben van mezelf al droog.. alleen wat ik begrepen heb is dat je van dit spul juist droog aankomt.
droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369
dan stond elke aardbewoner op 6% met een goddelijk lichaam

als je droog wilt aankomen www.leangains.com
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:42:44 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115803623
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369
dan stond elke aardbewoner op 6% met een goddelijk lichaam

als je droog wilt aankomen www.leangains.com
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.

Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.

maar ja, toen woog ik nog maar 66
YouTube
pi_115803675
Ik ben altijd jaloers als ik die kook filmpjes van die Amerikanen zie. Die Walmart heeft zoveel verschillend voedsel. :o
If not now, then when.
pi_115803749
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.

Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.

hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich mee
pi_115803823
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Beste gewoon gelijk die clen zetten.
Mensen die clen :')

Ga dan gewoon aan de DNP.
Of toch du vader?
pi_115803853
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Mensen die clen :')

Ga dan gewoon aan de DNP.
Beter gewoon gelijk die liposuctie zetten broertje.
If not now, then when.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:49:11 #298
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115803938
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich mee
Dat is nog altijd minder dan 20 op een dag....

Heel simpel... cold...

Opstaan en niet meer 1 opsteken.. van de één op de andere dag.

Vervolgens ben ik niet gaan drop eten, of lollies zuigen.... ik woonde toen nog thuis en had een doel, namelijk dat ik kickbokste... ik wilde een betere conditie.

Als ik dan op mijn kamer achter de pc zat, dan liep ik normaal naar beneden om te roken... dat verving ik met 2 boterhammen met pindakaas en hagelslag...

elke keer als ik wilde roken, dan nam ik dat, en een glas water...

dan duurt het niet lang meer of je bent het zat.

Andere momenten gewoon hard zijn, niet met mensen mee gaan die roken.. en als ze je 1 aanbieden dan heel blij zijn dat zoiets gebeurd, want elke keer als jij nee zegt, wordt het elke keer makkelijker.
YouTube
pi_115803940
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die andere naam waaraan jij denkt is waarschijnlijk intermittent fasting. IF is meer een abstract idee (je vast x uur, dan eet je x uur), en leangains is een uitwerking ervan die je vertelt hoeveel kcal je moet nemen op rust/trainings dagen, hoe groot je eetwindow zou kunnen zijn, etc.

Als je btw droog wilt aankomen moet je gewoon iets boven je onderhoud gaan zitten. Lees de OP eens, lees je eens in over voeding, wat precies zorgt voor het aankomen en afvallen van vet, etc. Dat jij een hele zooi aan pilletjes neemt etc omdat je denkt dan droge massa aan te zetten is namelijk onzin. Als je een wat beter begrip krijgt van hoe je lichaam werkt zal je dat inzien. ;)
Of toch du vader?
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:51:00 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115804027
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als je btw droog wilt aankomen moet je gewoon iets boven je onderhoud gaan zitten. Lees de OP eens, lees je eens in over voeding, wat precies zorgt voor het aankomen en afvallen van vet, etc.
Dat inlezen heb ik gedaan, heb al berekeningen gemaakt en heb ook al me huidige eetpatroon berekend en wat ik waar tekort kom... die pillen vullen het precies genoeg aan.

maar ieder zijn vak en hobby, al ken ik alle 500 verschillende bouwmaterialen, ik zal nooit een huis kunnen timmeren... abracadabra

die pillen zie ik als aanvulling, precies datgeen wat ik nodig heb om te kunnen groeien naast me eetpatroon terwijl ik sport.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')