Ik bedoel DDB. De bovenste topics.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de site zelf staan ook veel artikelen.
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmainnut.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmaintrain.htm
etc
Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel DDB. De bovenste topics.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/
Mensen die niet test+winny pompen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh daar kom ik nooit eigenlijk, dat forum lijkt bevolkt door stratenmakers en sjonnies die na een half jaar trainen aan dat dere gaan.
Zit alleen op bodybuilding.com
Ik keek een beetje rond, en damn:quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op de site zelf staan ook veel artikelen.
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmainnut.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/bbmaintrain.htm
etc
leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik neem nu voor het eerst zo'n zakje... de tering man...
dat valt niet mee om die pillen weg te werken, ben al met me 4e glas water bezig
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpgquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
leg ze achterop je tong en kin op de borst bij slikken
Forceer het niet, als je doet alsof je water doorslikt op de gewone manier dan is het erg simpel. Oefening baart kunst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://a8.sphotos.ak.fbcd(...)991872_9297470_n.jpg
dat is het... en die groene pillen zijn echt smerig.
Thnx voor de tip trouwens... maar ik weet niet of ik dit wel 30 dagen trek haha
eerst maar eens kijken hoe ik hier op reageer vandaag.
Die groen heb ik doormidden gekauwd... kon geen andere manier bedenken.
Je bent bi?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik keek een beetje rond, en damn:
[ afbeelding ]
Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ingrediënten:quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef mtchel112 het volgende:
neem ze niet bij een al te volle maag, slik zelf ook een handje vitaminepillen (incl omega en dexa) en die zooi is lastig als je je vol hebt zitten eten
mond even goed bevochtigen, pil achterop tong zodat ie niet door je mond spoelt bij het nemen van een slok water en als je je kin op de borst doet verwijdt je je keel of hoe dat daar heet.
pillen zien er raar uit, ff kijken wat er inzit
jawel, heb de ingrediënten net gepost.quote:
Ik ook inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik keek een beetje rond, en damn:
[ afbeelding ]
Ik heb echt een fetisj hiervoor ofzo.
Jij hebt er blijkbaar verstand van...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
is wel een complete moet ik zeggen, qua vetverbranding zijn CLA en l-carnitine voor zover ik weet vrijwel onzin. groene thee werkt volgens mij pas optimaal (en dan nog is het effect niet bijzonder) pas bij inname met caffeine erbij (weer een pil maat). qua vitamines dan weer wel compleet, alhoewel 1 visolie capsule (omega 369 zelfs) wel een beetje weinig is voor supplementatie
YES YES oh god yesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad.
Dit is ook een goed topic: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=143892241
Beste gewoon gelijk die clen zetten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, waarom zou je niet minder eten en meer bewegen als je ook pillen kunt slikken.
kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar verstand van...
Dit ken toch geen kwaad hea![]()
die shakes nam ik toen ook op de gok en dat pakte goed uit... I was kinda hoping the same voor dit spul.
Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
kan geen kwaad hoor, je zult je misschien wel fitter voelen, als je dit slikt zit je blijkbaar in een cut, dan komt het gauw voor dat je bepaalde stoffen te weinig binnenkrijgt. weet niet de hoeveelheden van de stoffen verder. maar kan geen kwaad.
en als je rare urine hebt, niet schrikken, was hier laatst ook al besproken komt door de B geloof ik
droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat gaf hij ook al aan, dat je mentaal en fysiek fitter bent...
Maar ik moet er echt nog even over nadenken of ik dit 30 dagen wil gaan proberen haha.
en eerst maar eens kijken of het niet op de darmen slaat.
ik zit juist niet in een cut, ben van mezelf al droog.. alleen wat ik begrepen heb is dat je van dit spul juist droog aankomt.
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
droog aankomen dmv multivit met l-carnitine cla green tea omega369
dan stond elke aardbewoner op 6% met een goddelijk lichaam
als je droog wilt aankomen www.leangains.com
hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich meequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.
maar ja, toen woog ik nog maar 66
Mensen die clenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beste gewoon gelijk die clen zetten.
Beter gewoon gelijk die liposuctie zetten broertje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mensen die clen
Ga dan gewoon aan de DNP.
Dat is nog altijd minder dan 20 op een dag....quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe ben jij gestopt met roken? boek oid, ik moet er eigenlijk ook aan geloven, rook er stuk of 4 op een schooldag, zaterdag meer, zondag niet valt opzich mee
Die andere naam waaraan jij denkt is waarschijnlijk intermittent fasting. IF is meer een abstract idee (je vast x uur, dan eet je x uur), en leangains is een uitwerking ervan die je vertelt hoeveel kcal je moet nemen op rust/trainings dagen, hoe groot je eetwindow zou kunnen zijn, etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja daar is ook een andere naam voor toch? Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen.
Ik heb het eerste type lichaam, opzich is dat mooi maar ook zwaar om aan te komen. Beste prestatie was in 3 maand 12 kilo. Gestopt met roken, veel eten en shakes erbij.
maar ja, toen woog ik nog maar 66
Dat inlezen heb ik gedaan, heb al berekeningen gemaakt en heb ook al me huidige eetpatroon berekend en wat ik waar tekort kom... die pillen vullen het precies genoeg aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je btw droog wilt aankomen moet je gewoon iets boven je onderhoud gaan zitten. Lees de OP eens, lees je eens in over voeding, wat precies zorgt voor het aankomen en afvallen van vet, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |