Ben wel benieuwd naar je schema.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ik meld me hier ook, nu anderhalve maand bezig. Verder weinig te zeggen, 3 day split, het meest standaard denk ik zo.
Gooi ik eind van de week even erop, niks speciaals hoor. Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij. Wel een probleem nu door de introductie week in Tilburg, kan ik geen enkele keer naar de gym en zal ik waarschijnlijk aardig wat alcohol nuttigen.quote:
Daarom moeten wij even zien of het wel een goed schema is, hoe neerbuigend dat ook klinkt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij.
Want, daar wordt je toe gedwongen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gooi ik eind van de week even erop, niks speciaals hoor. Heb het zelf ook niet gemaakt maar een trainingsmaatje van mij. Wel een probleem nu door de introductie week in Tilburg, kan ik geen enkele keer naar de gym en zal ik waarschijnlijk aardig wat alcohol nuttigen.
Nee natuurlijk niet. Ach, we zien het wel.quote:
Post of the yearquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, Ronnie Coleman is ook best ecto bijvoorbeeld maar lijkt zo groot door zijn huidskleur.
Lullig altijd zulke onderzoeken, komt de placebogroep er minder ripped vanaf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
Mijn universiteit heeft ook maar eens een studie over gewichtheffen + proteine gedaan:
Twee groepen (gem. leeftijd 80 jaar...) gingen 24 weken wat gewichtheffen, 1 groep kreeg 30gr proteine (whey+cass), de andere een placebo. Beide groepen kregen meer spiermassa, maar de proteine groep had 1500 gram meer dan de placebo groep na 24 wekenEn dit bij erg oude mensen dus
En netto heeft 98% van die oudjes totaal geen benul van wat ze eten op een dag. M.a.w. ze eten allemaal niet goed, en dan zal de proteine shake groep er best significant beter vanaf komen idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
Mijn universiteit heeft ook maar eens een studie over gewichtheffen + proteine gedaan:
Twee groepen (gem. leeftijd 80 jaar...) gingen 24 weken wat gewichtheffen, 1 groep kreeg 30gr proteine (whey+cass), de andere een placebo. Beide groepen kregen meer spiermassa, maar de proteine groep had 1500 gram meer dan de placebo groep na 24 wekenEn dit bij erg oude mensen dus
Hoeveel kost dat? En welke supermarkt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:45 schreef star_gazer het volgende:
Geweldig; je kan hier in de supermarkt zakken met 1 liter eiwit kopen. Ik heb nu dus een gigantische omelet bestaande uit in totaal 11 eiwitten (250ml), 2 eigelen en wat ui. Welgeteld 260 kcal. Mooi cut-voer dit.
Ben benieuwd of ik 'm wegkrijg. Misschien toch iets minder eiwitten de volgende keer
6 dollar voor een liter. Coles, World Square, Sydneyquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat? En welke supermarkt?
Ohja, jij zat daar helemaal. Shit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
6 dollar voor een liter. Coles, World Square, Sydney
Wat een bazenverpakking.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef star_gazer het volgende:
Dit spul. "The cutting edge". Mooi merk ook; check die gast z'n concentration curls doen
[ afbeelding ]
ligt het aan mij of heb jij altijd wat..?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:38 schreef star_gazer het volgende:
Lekker trouwens zo'n keelontsteking. Kan nauwelijks normaal ademen; hoest m'n longen uit m'n lijf. Morgen maar de cardio overslaan denk ik
Hahah, hij heb in iedergeval een dikke omeletquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:53 schreef fathank het volgende:
[..]
ligt het aan mij of heb jij altijd wat..?
Overbelast?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
Toch de fysio maar eens bellen. Blijf last m'n been/rug houden. Geen benen trainen vanavond
quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:15 schreef Zith het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |