abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115681627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:

[..]

Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegel :')
Ik trek dan gewoon mn shirtje uit hoor, lekker miren naar m'n rocksoldid6pack.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:35:59 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115681949
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:

[..]

Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegel :')
Squatten doe je inderdaad het beste zonder spiegel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:51:53 #53
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115682587
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bendoe het volgende:
Seated cable rows _O_ Steeds meer gewicht x minder herhalingen, geweldig. Ook dat hele pak gewichten dat je jezelf ziet trekken.
Daar is ook totaal geen kunst aan ook, een rack vol pakken en dan uitreppen. ;)
pi_115682664
Clean and Jerk _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:55:36 #55
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115682716
Net grippads en wat bulk whey besteld bij XXL Nut. Es zien of het wat is die pads.
Ontsteking van m'n eeltjes is bijna weg gelukkig. :s)
pi_115682883
Ik heb gratis pads gekregen van xxl bij mb creatine. Zal vast niet hetzelfde zijn als wat jij krijgt.

Voldoen overigens prima.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:01:59 #57
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115682934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik heb gratis pads gekregen van xxl bij mb creatine. Zal vast niet hetzelfde zijn als wat jij krijgt.

Voldoen overigens prima.
ja dat zijn wel dezelfde denk ik.
Want ik mocht als cadeautje ook weer pads uit zoeken. :') IK dacht ik haal ze dan weer uit m'n bestelling, maar dan verdwween ook dat gratis cadeautje weer. Ze waren maar 2 eu dus het is wel te overzien 8-)
pi_115686363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja dat zijn wel dezelfde denk ik.
Want ik mocht als cadeautje ook weer pads uit zoeken. :') IK dacht ik haal ze dan weer uit m'n bestelling, maar dan verdwween ook dat gratis cadeautje weer. Ze waren maar 2 eu dus het is wel te overzien 8-)
Okee :D

Nou het stelt weinig voor maar werkt wel :) Beter dan handschoenen, voor mij althans.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115686781
Je post over schouderblessures gelezen btw.

Komt me wel bekend voor. Doe zelf nu altijd opwarm- en rekoefeningen voor de rotator cuffs. Dat verschil voel je duidelijk bij het trainen. Met elastiek doe ik krachtoefeningen voor de rotator cuffs, maar ik ben daar voorzichtig mee omdat ik wel merk dat de linkerkant het niet prettig vindt. Pijn is binnen de grenzen en ik weet wanneer ik moet stoppen, maar toch duidt dat er op dat er niets niet goed gaat van binnen. Is eigenlijk het enige waar ik nog pijnklachten bij ervaar (ja, en bij een flinke borst-sessie tegen het einde van de training soms - maar dat zakt ook heel snel weer weg).

Moet ook zeggen dat mijn feitelijke klachten (heel langzaam) minder worden. Echte pijnklachten heb ik nauwelijks meer. Maar de kant waar ik de blessure had zal op een zeker moment gaan protesteren als ik te lang door ga.

Pak 'm beet een jaar geleden had ik op werk soms pijnscheuten en dergelijke ellende. Dus het gaat langzaam maar zeker wel beter. Toch wil ik er serieus werk van maken komend jaar. Wil er uithalen wat er nog inzit nu op 32 jarige leeftijd (niet alleen qua kracht en fysiek, ook conditie), dus dan moet daar ook iets mee gaan gebeuren. Want het blijft treurig dat ik 2 jaar terug meer gewicht pakte dan nu :P

Nou ja, hetzelfde gewicht... Alleen dan dumbells.

Maar ik heb er vertrouwen in en vooral erg veel zin.
pi_115688465
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Net grippads en wat bulk whey besteld bij XXL Nut. Es zien of het wat is die pads.
Ontsteking van m'n eeltjes is bijna weg gelukkig. :s)
Good job dave man. Ze zullen je niet teleurstellen voor 2 euro _O_.
Of toch du vader?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:36:51 #61
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_115689615
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Zith het volgende:
Die bazigheid als je rechtop komt met een zware DL en een aantal mensen stiekum naar je zitten te kijken.

Power clean kan ik niet ;( Kijkt me nog cooler ja.

Squats vind ik een beetje nep.
En er dan iemand komt om te zeggen dat DL slecht voor je rug is. :')
Deathlift or Die.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:00:44 #62
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115699103
Ik delete de bull shit maar weer eens vanaf nu. Niemand freaking cares hoeveel je schijt of wat je nu doet.
pi_115700188
Mensen hier die een 3 day split doen? Zo ja, hoe ziet die van jullie eruit? :)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:40:13 #64
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115700968
Snakey, heb eindelijk de rack pulls gedaan. Voelde niet echt als een compound aan, bij een deadlift ga ik kapot en dit was niet echt belastend. Wel verloor ik snel mijn grip toen ik zwaar ging. Ik denk dat ik het wel af en toe ga doen om de grip te versterken.
This isn't even my final form.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:47:59 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115701320
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 17-08-2012 23:53:48 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:50:23 #66
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115701416
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
Snakey, heb eindelijk de rack pulls gedaan. Voelde niet echt als een compound aan, bij een deadlift ga ik kapot en dit was niet echt belastend. Wel verloor ik snel mijn grip toen ik zwaar ging. Ik denk dat ik het wel af en toe ga doen om de grip te versterken.
Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.

Deze gezien?
pi_115701476
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ja ik.

Maandag borst + biceps
- Bench
- Incline bench
- Flys
- Chest press machine

- Preacher curls
- Cable curls
- Seated hammer curls

Woensdag benen + schouders
- Squat
- Calf raise
- Leg extension
- Legpress

- Dumbbell shoulder press
- Shrugs
- Front dumbbell raise
- Reverse flyes
- Lateral raise

Vrijdag rug + triceps
- Deadlift
- Pullups
- Lat pulldown
- Cable rows

- Skullcrushers
- Tricep kickback
- Cable extensions met touw

Dat is het op dit moment, soms varieer ik een klein beetje in de oefeningen. Grote oefeningen als SQ, BP en DL houd ik er sowieso altijd in. Net als pullups en DB Shoulder Press.

Dingen als tricep kickback vervang ik soms voor iets anders, of ik doe ipv cable rows eens zo'n roei-machine of bent over rows (die ik altijd ga doen, vanaf volgende rug-dag), of ipv cable curls eens een standing ez-bar curl etc. Beetje wisselen in de "kleine oefeningen" eens in de 1-2 maanden.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:53:04 #68
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115701517
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.

Deze gezien?
Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:55:12 #69
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115701599
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.
Je kan je op je grip concentreren, en je schouders, en je traps. Na een paar keer is je grip al een stuk beter.
pi_115702113
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Yevoul het volgende:

[..]

Ik eet driemaal daags een bananensplit.

[ afbeelding ]
Dan ben je vast goed buff. Ik zit hier nu aan mijn tweede appelflap van vandaag. :) Gisteravond ook Stef Stuntpiloot voor die leventje. Ach, nu kan het allemaal wel, vanaf september weer NO EXCUSES, clean bulk @ 3 day split tot voorjaar, en TRAIN WITH RAGE. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik.

SPOILER
Dat is het op dit moment, soms varieer ik een klein beetje in de oefeningen. Grote oefeningen als SQ, BP en DL houd ik er sowieso altijd in. Net als pullups en DB Shoulder Press.

Dingen als tricep kickback vervang ik soms voor iets anders, of ik doe ipv cable rows eens zo'n roei-machine of bent over rows (die ik altijd ga doen, vanaf volgende rug-dag), of ipv cable curls eens een standing ez-bar curl etc. Beetje wisselen in de "kleine oefeningen" eens in de 1-2 maanden.
Nice, ook lekker met die legpress als afmaker op benen-dag, blijft imo een bazenmachine die zeker zijn plaats heeft. In mijn nieuwe gym is er zo'n plate-loaded sledge-legpress, vind dat toch een stuk fijner zeg! Was zo'n ding gewend waarbij je pennetje in de stack zet en dan vanaf een dood punt moet gaan duwen. :P Nu kan ik gewoon het gewicht ook al even veilig uitproberen, spanning op je benen, die locks aan de zijkanten los en je set beginnen. Tot het brandt en je knieën knikken. w/

Jij traint ook nog niet zo lang toch, Sapstengel? Ook goede krachtontwikkeling gehad met bovenstaande?

Ik denk dat ik maandag ook gewoon begin met chest/tri's. Moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind om sets rug/chest af te wisselen, had dat ooit in Snakey zijn Arnold-artikeltje-link gelezen en de pump in zowel lats als chest is verslavend. :D
pi_115703267
Oh dat is echt nice inderdaad, plate loaded. Ik zit al bijna aan het maximum met die legpress machine die hier staat :') . Gaat tot 180 kg en afgelopen woensdag 140 gedaan. Met platen kun je een stuk verder gaan.

Ik train nu ongeveer 6 maanden, ben half februari begonnen. Merk wel dat ik in kracht vooruit ga ja. Begon met benchpress bijvoorbeeld op 16kg DB's, nu zit ik op 26x6 als laatste set. Andere oefeningen ga ik ook prima vooruit, skullcrushers met ezbar vandaag met 10kg aan beide kanten gedaan, in het begin deed ik 2.5 ofzo :P .
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:59:02 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:14:45 #73
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115707474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okeeeeeeeeejjjjjjj wat is jullie favo oefeningetjeeeeeee??? :):):):):)
Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen. Water weight much?

Heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel ik er 1 set uit kan persen. Vandaag 3 setjes gedaan: 8, 8, 7. Als ik mijn eerste set tot failure ga, kom ik denk ik op 12 ofzo.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115707475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen.
Wijde of smalle grip? O-)
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:18:14 #75
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115707488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Wijde of smalle grip? O-)
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je lats :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115707519
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je lats :)
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.

Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:02:25 #77
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115710801
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?

Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.

Trouwens, Stef Stuntpiloot. _O_ Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder. :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.

Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).
pi_115711692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.

Trouwens, Stef Stuntpiloot. _O_ Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder. :@

[..]

Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).
Heuj! :) Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je? :P
pi_115714522
Introductieweek van Groningen zit erop. Duurt wel weer een tijdje om die schade weg te trainen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_115714554
Mijn vakantie zit er ook bijna op.
Maandag maar weer aan de bak na 2 weken 'rust'.
Soukidan op je oogbal.
pi_115714933
Heerlijke mentaliteit heeft deze man. En hij spreekt de waarheid.

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:19:49 #82
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115719058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Heuj! :) Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je? :P
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.
pi_115733719
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.
Nice. Mooi om te weten dat ik niet de enige ben. Vrienden keken me in het begin wel even een tijdje raar aan.
pi_115741925
Trouwens, maken deadlifts en squats je soepeler? Ik kan nu ineens m'n tenen met gestrekte benen raken wat ik voorheen nooit kon..
pi_115742261
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?

Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.

Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:27:14 #86
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115742341
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen

Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Confidence through competence
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:29:06 #87
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115742388
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:

Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.

De airco bij ons is eigenlijk wat te goed bij ons. Echt een koude wind over je lijf, ik vind dat niet lekker.

In Spanje, waar ik deze week heenga, zal de warmte wel een beetje een probleem zijn denk ik. Ze geven nu een tempratuur van zo'n 30 graden, meestal zit het er ver boven. Spanjaarden zijn uiteraard veel meer aan de warmte gewend dan ik, dus voor die de airco aanzetten ben ik al aan het smelten. :')
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:30:12 #88
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115742421
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:

Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Buiten dat wij er niet aan gewend zijn, eens. Gewoon trainen, meer water drinken en verder niks van aantrekken.
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:31:39 #89
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115742455
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:31:45 #90
55709 Stereotomy
pi_115742457
Ik train normaal altijd in lange broek, dus nu gewoon korte broek mee. En misschien ipv een shirt gewoon een singletje :9 aan.

Heb altijd eerder last van de kou, moet ik zeggen. In de winter train ik met lange broek en trainingspak dichtgeritst. :D
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:36:09 #91
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115742579
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:

Ik ga gewoon net zoals normaal, alleen ik zweet alsof ik half mens half waterval ben.
Daarna ga ik gewoon op het strand liggen beetje zwemmen enz als beloning :P
pi_115742628
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen

Nou ik zie het probleem wel... Die drogere hitte is wel iets aangenamer dan hier.
Daarnaast ben ik ook geen mens voor dit soort temperaturen, te warm, zweet me kapot.

Met kou dan weer geen problemen overigens.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115742711
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..

Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:41:58 #94
55709 Stereotomy
pi_115742729
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..

Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
Doorgaans draag ik een hardloopshirt aan met het trainen, zo'n eentje met ventilatiegaten erin en die ervoor ontworpen is om snel weer droog te worden. Misschien helpt dat beter dan een normaal katoenen T-shirt? :)
pi_115742734
De tering wat warm in de sportschool.

Uit interesse:

Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:43:36 #96
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115742760
In de sportschool altijd lekker een korte sportbroek/short aan. Ben al een keer uit m'n lange trainingsbroek gescheurd tijdens een diepe squat _O- .
Op elke fokker past een bril.
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:44:33 #97
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115742777
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:42 schreef obsama het volgende:
De tering wat warm in de sportschool.

Uit interesse:

Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.
Rug en schouders.

pi_115742800
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Rug en schouders.

[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecs
  zondag 19 augustus 2012 @ 12:47:50 #99
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115742855
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecs
Op zich is alles eigenlijk mooi als het goed ontwikkeld is. Maar ik vind schouders toch een stuk interessanter om naar te kijken dan pecs.
pi_115742873
Serratus anterior vind ik trouwens ook mooi indien goed ontwikkeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')