Ik trek dan gewoon mn shirtje uit hoor, lekker miren naar m'n rocksoldid6pack.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:
[..]
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegel
Squatten doe je inderdaad het beste zonder spiegelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef 1517 het volgende:
[..]
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegel
Daar is ook totaal geen kunst aan ook, een rack vol pakken en dan uitreppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bendoe het volgende:
Seated cable rowsSteeds meer gewicht x minder herhalingen, geweldig. Ook dat hele pak gewichten dat je jezelf ziet trekken.
ja dat zijn wel dezelfde denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik heb gratis pads gekregen van xxl bij mb creatine. Zal vast niet hetzelfde zijn als wat jij krijgt.
Voldoen overigens prima.
Okeequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat zijn wel dezelfde denk ik.
Want ik mocht als cadeautje ook weer pads uit zoeken.IK dacht ik haal ze dan weer uit m'n bestelling, maar dan verdwween ook dat gratis cadeautje weer. Ze waren maar 2 eu dus het is wel te overzien
Good job dave man. Ze zullen je niet teleurstellen voor 2 euroquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
Net grippads en wat bulk whey besteld bij XXL Nut. Es zien of het wat is die pads.
Ontsteking van m'n eeltjes is bijna weg gelukkig.![]()
En er dan iemand komt om te zeggen dat DL slecht voor je rug is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Zith het volgende:
Die bazigheid als je rechtop komt met een zware DL en een aantal mensen stiekum naar je zitten te kijken.
Power clean kan ik nietKijkt me nog cooler ja.
Squats vind ik een beetje nep.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die een 3 day split doen? Zo ja, hoe ziet die van jullie eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 17-08-2012 23:53:48 ]This isn't even my final form.
Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
Snakey, heb eindelijk de rack pulls gedaan. Voelde niet echt als een compound aan, bij een deadlift ga ik kapot en dit was niet echt belastend. Wel verloor ik snel mijn grip toen ik zwaar ging. Ik denk dat ik het wel af en toe ga doen om de grip te versterken.
Ja ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen hier die een 3 day split doen? Zo ja, hoe ziet die van jullie eruit?
Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zwaarder gaan, echt de helft meer pakken als je met DL's doet. Ook als shrughs oefening gebruiken. Je grip komt wel bij.
Deze gezien?
Je kan je op je grip concentreren, en je schouders, en je traps. Na een paar keer is je grip al een stuk beter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik deed 140kg, maar hij viel echt bijna uit mijn hand na een aantal reps. Het mooie aan de oefening is dat je rug met deze kleine ROM best veel aankan, dus ik kan me inderdaad echt op de grip focussen.
Dan ben je vast goed buff. Ik zit hier nu aan mijn tweede appelflap van vandaag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik eet driemaal daags een bananensplit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef Levolution het volgende:
[..]Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik.Nice, ook lekker met die legpress als afmaker op benen-dag, blijft imo een bazenmachine die zeker zijn plaats heeft. In mijn nieuwe gym is er zo'n plate-loaded sledge-legpress, vind dat toch een stuk fijner zeg! Was zo'n ding gewend waarbij je pennetje in de stack zet en dan vanaf een dood punt moet gaan duwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het op dit moment, soms varieer ik een klein beetje in de oefeningen. Grote oefeningen als SQ, BP en DL houd ik er sowieso altijd in. Net als pullups en DB Shoulder Press.
Dingen als tricep kickback vervang ik soms voor iets anders, of ik doe ipv cable rows eens zo'n roei-machine of bent over rows (die ik altijd ga doen, vanaf volgende rug-dag), of ipv cable curls eens een standing ez-bar curl etc. Beetje wisselen in de "kleine oefeningen" eens in de 1-2 maanden.Nu kan ik gewoon het gewicht ook al even veilig uitproberen, spanning op je benen, die locks aan de zijkanten los en je set beginnen. Tot het brandt en je knieën knikken.
![]()
Jij traint ook nog niet zo lang toch, Sapstengel? Ook goede krachtontwikkeling gehad met bovenstaande?
Ik denk dat ik maandag ook gewoon begin met chest/tri's. Moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind om sets rug/chest af te wisselen, had dat ooit in Snakey zijn Arnold-artikeltje-link gelezen en de pump in zowel lats als chest is verslavend.![]()
Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen. Water weight much?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okeeeeeeeeejjjjjjj wat is jullie favo oefeningetjeeeeeee???:):):):)
Wijde of smalle grip?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Chin-ups. Rauw en geeft goed aan of je bovenlijf in balans is qua kracht / massa. Altijd mooi om te zien, die grote gasten die 5 reps doen.
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je latsquote:
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je lats
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.
Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.
Heuj!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.
Trouwens, Stef Stuntpiloot.Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder.
[..]
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Heuj!Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je?
Nice. Mooi om te weten dat ik niet de enige ben. Vrienden keken me in het begin wel even een tijdje raar aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.
De airco bij ons is eigenlijk wat te goed bij ons. Echt een koude wind over je lijf, ik vind dat niet lekker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
Buiten dat wij er niet aan gewend zijn, eens. Gewoon trainen, meer water drinken en verder niks van aantrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Ik ga gewoon net zoals normaal, alleen ik zweet alsof ik half mens half waterval ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
Nou ik zie het probleem wel... Die drogere hitte is wel iets aangenamer dan hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.
Doorgaans draag ik een hardloopshirt aan met het trainen, zo'n eentje met ventilatiegaten erin en die ervoor ontworpen is om snel weer droog te worden. Misschien helpt dat beter dan een normaal katoenen T-shirt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..
Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
Rug en schouders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:42 schreef obsama het volgende:
De tering wat warm in de sportschool.
Uit interesse:
Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecsquote:
Op zich is alles eigenlijk mooi als het goed ontwikkeld is. Maar ik vind schouders toch een stuk interessanter om naar te kijken dan pecs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |