gewoon schijt aan hebben en gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt
Niet trainen als je ziek bent, het heeft echt een negatieve invloed op je immuunsysteemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is trainen met buikgriep verstandig? Moet sinds gisteravond om het uur naar de wc en heb gigantische hoofdpijn, ergste waar ik bang voor ben dat ik tijdens de lifts mijn broek volschijt
Die werken wel vaak het effectiefst, wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wel de klassieke oplossing...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Die werken wel vaak het effectiefst, wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
ik had een plateau bij het squatten omdat mijn knieen gebroken waren, met 5/3/1 gefixed!
I lolde (waar zit die apostrodinges!?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
ik had een plateau bij het squatten omdat mijn knieen gebroken waren, met 5/3/1 gefixed!
Hang power snatch en front squatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Okeeeeeeeeejjjjjjj wat is jullie favo oefeningetjeeeeeee???:):):):)
Na herinrichting hadden wij dat ook met het powerrack. Sta je op 30 cm afstand van een full-body wandspiegel te squatten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef 1517 het volgende:
Was laatst in een sportschool waar ze als je in het squatrack stond recht voor een spiegel staat.
Wat is het toch met al die spiegels overal altijd. Irritant!
Ik kan echt niet fatsoenlijk trainen met spiegels in de buurt
Vind jezelf zo lelijk dan? Is juist handig om je vorm te checken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef 1517 het volgende:
Was laatst in een sportschool waar ze als je in het squatrack stond recht voor een spiegel staat.
Wat is het toch met al die spiegels overal altijd. Irritant!
Ik kan echt niet fatsoenlijk trainen met spiegels in de buurt
Totaal niet. Je moet voelen of het goed zit en van via een spiegel krijg je niet alle dimensies goed door en al helemaal niet frontaal. Probeer maar eens je squat vorm te checken met een spiegelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vind jezelf zo lelijk dan? Is juist handig om je vorm te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |