Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Schouderbreedte. Traint zowel je bis als je lats
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks man, ziet er leuk uit! Doe je zo'n sessie binnen 1.5 uur? En houd je 3x8 aan?
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tot hoe wijd is het nog gezond eigenlijk? Doe hem de laatste tijd vaak op zeker 2x schouderbreedte, handpalmen naar gezicht toe als het ware.
Pittig. Maar vraag me soms af of mn schouders het er wel mee eens zijn.
Heuj!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Duurt inderdaad ongeveer anderhalf uur. En alles 3x8. Alleen bij de DL pak ik wel eens 5-6 reps (maar ook wel 8). Afhankelijk van hoe het gaat met de grip en het gewicht.
Trouwens, Stef Stuntpiloot.Mis die tijden, ben tegenwoordig geheelonthouder.
[..]
Dat klinkt belastend inderdaad, ik hou zelf bij de chin up ook schouderbreedte aan en juist de pull up veel breder, voor de lats (handpalmen van je af).
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Heuj!Ik sta sinds 4 weken ook niet meer onder de drugs. Hoe bevalt het je?
Nice. Mooi om te weten dat ik niet de enige ben. Vrienden keken me in het begin wel even een tijdje raar aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik doe het al maanden, bevalt goed. Alleen als we met vrienden chillen is een biertje natuurlijk wel verleidelijk. Maar verder dan dat, mis ik het helemaal niet.
De airco bij ons is eigenlijk wat te goed bij ons. Echt een koude wind over je lijf, ik vind dat niet lekker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
Buiten dat wij er niet aan gewend zijn, eens. Gewoon trainen, meer water drinken en verder niks van aantrekken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Ik ga gewoon net zoals normaal, alleen ik zweet alsof ik half mens half waterval ben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef mister_popcorn het volgende:
Hoe gaat het met jullie in de gym dan met deze hitte?
Ik ben echt nauwelijks vooruit te branden in deze hitte... Merk het ook aan de grote lifts, gaat allemaal iets minder soepel. Deadlifts vorige week finaal verneukt, benchen vanochtend ging ook niet helemaal toppie. Assistance gaat wel weer prima overigens.
Onze airco is (dus) ook niet helemaal up to par, de arko ook niet btw.
Nou ik zie het probleem wel... Die drogere hitte is wel iets aangenamer dan hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
- 's ochtends gaan of juist 's avonds laat
- 2 literfles water mee
- halverwege wat koud water over je gezicht splashen
Ik zie het probleem niet. In landen met een warmer klimaat trainen ze ook gewoon door.
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:31 schreef Levolution het volgende:
Lekker gekleed zijn is ook belangrijk. Lichte kleding. Zolang mijn kleding niet plakt, vind ik het allemaal prima.
Doorgaans draag ik een hardloopshirt aan met het trainen, zo'n eentje met ventilatiegaten erin en die ervoor ontworpen is om snel weer droog te worden. Misschien helpt dat beter dan een normaal katoenen T-shirt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als jouw kleding niet plakt na 't trainen dan heb of niets aan, of niet hard genoeg getraind..
Ik ga suntzu's voorbeeld volgen, ga zwemmen.
Rug en schouders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:42 schreef obsama het volgende:
De tering wat warm in de sportschool.
Uit interesse:
Wat vinden jullie het mooist als het goed ontwikkeld is ?
Ik persoonlijk obliques, als die mooi ontwikkeld zijn vind ik echt een atletisch aanzien geven.
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecsquote:
Op zich is alles eigenlijk mooi als het goed ontwikkeld is. Maar ik vind schouders toch een stuk interessanter om naar te kijken dan pecs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om m'n schouders te trainen maar echt super eruit zien vind ik het niet. Ik ga dan toch voor goede pecs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |