Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:quote:
Eh, je kent het verschil tussen isolatie en compounds, mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef EdwinNL het volgende:
, het is een fullbody schema met alleen maar isolatie oefeningen en voor de rug compounds.
Right...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:
• "Met dit schema krijg je 1 kilo spier per week erbij"
• "Je moet je spieren elke dag oppompen, daardoor worden ze groter."
Je pist daarna het bloed gewoon weer uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend had ik op de weegschaal 5 kilo erbij.
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend had ik op de weegschaal 5 kilo erbij.
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef EdwinNL het volgende:
Heb alle vertrouwen op het gebied van gewichtheffen, maar ik denk toch dat ik liever anders massa en kracht ga trainen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.
Dit is een stukje over de trainer:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.
Vuistregel voor een goede personal trainer is altijd; hoe ziet die er zelf uit?(uitzonderingen daargelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.![]()
Klopt, en je ziet op dat filmpje Mehdi Doori en Louis de Valk, beide in de top van Nederland. Wat opzich wel grappig is, we hebben de minste atleten maar wel de top.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je trainer hier aan het woord, rond 1 minuut.
Grappig filmpje trouwens, NK gewichtheffen in een hal met een zwevende vloer, afgelasting tot gevolg
Ja, 1 van mijn gare websitesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]![]()
Triceps-trainen.nl van jou trouwens? Nice.
En "Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden", lekker.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Dit is een stukje over de trainer:Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.
Dat denk ik ook, ik ga ook morgen vragen of ik in overleg met hem een nieuw schema ga doen, waarbij het voornamelijk uit compound oefeningen bestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Physics het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een beetje oké schema voor massa?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.
droog afgewogen 100gram brinta d'r bij als ontbijt. Als je het niet lust, gewoon een beetje in een beker doen, beetje water er bij, en direct waterig chuggen. Volgende beetje enz enz.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Bij ons is er ook geen rechte bar. Ik ga altijd of in het squat rack hangen. (bar op de bovenste lat, onderbenen 90 graden) en dan kun je ook pullup's doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
Ik ken iemand die altijd per direct over d'r nek gaat van een kop groene thee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag.
Goed om te weten als je vaak last hebt van maagzuur dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren.[/edit]
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:33 schreef RaymondK het volgende:
Nou vandaag de laatste deload dag. Wat een saaie bedoeling zeg.
Ben echt een kwartier eerder klaar met het zelfde schema op halve kracht![]()
Wel zo fris als een hoentje nu aan het eind v.d. week, i.p.v. diep vermoeid.
Het gevoel alsof ik achter mezelf aan liep is eindelijk weg.
Yep doe ik ook tussendoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.
Zijn er trouwens meer mense hier die aan het eind van hun workout een minuutje aan een bar gaan hangen? Heerlijke manier om je rug te 'resetten' en goed voor je grip ook
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Ik had met dat deloaden dus de hele tijd het idee dat iedereen zag dat ik maar met 70kg zat te benchen lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |