SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
50 minuten tot een uur, weinig rust.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef squatbro het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe lang de gemiddelde fok!ker per workout gewichten tilt.
Ik hou het bij 1 uur en 15 minuten maximaal. Kort maar krachtig, 3 minuten rust tussen sets.
Verschillende studies hebben aangetoond dat je spieren teveel onder spanning/stress staan als je langer dan 1 uur en 15 minuten traint. Dit wordt veroorzaakt doordat je cortisolspiegel omhoog schiet. Cortisol is een stresshormoon die kan zorgen voor spierafbraak bij een hoog gehalte van het hormoon.![]()
Mja, niet te lang trainen. Jaren 70 BBers deden soms sessies van een uur of drie. Ze zijn er niet slechter van geworden volgens mij.![]()
Ligt eraan hoeveel zin en tijd ik heb. En hoe druk het is.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Goed punt. Wat doen jullie als alle bankjes bezet zijn en het duurt te lang om te wachten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:03 schreef fathank het volgende:
Ligt eraan hoeveel zin en tijd ik heb. En hoe druk het is.![]()
Binnenkort weer eens mijn abonnement opzeggen, ik ga begin december tot eind januari weer naar Vietnam. Er is zo'n gym daar waar de beste bodybuilder traint, daar ga ik heen![]()
![]()
@Snakey, even een vraagje.
Ik wilde ook van die eiwit repen maken, maar bijvoorbeeld op youtube gebruikt diegene 'vloeibare' pindakaas. Heb jij ook vloeibare gebruikt, of gewone?
Als je vloeibare hebt gebruikt, waar kan je die halen?![]()
![]()
Ik vraag dan hoe lang ze nog bezig zijn of hoeveel sets ze nog moeten. Als het echt te lang duurt dan doe ik een andere oefening van mn schema. Of als je groot genoeg bent steel je gewoon het bankje als ze naar de wc gaan. Die houten takken durven toch niks te zeggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Wat doen jullie als alle bankjes bezet zijn en het duurt te lang om te wachten?. Grapje natuurlijk
![]()
In mijn geval werkt dat niet want ik ben nog een ectoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ik vraag dan hoe lang ze nog bezig zijn of hoeveel sets ze nog moeten. Als het echt te lang duurt dan doe ik een andere oefening van mn schema. Of als je groot genoeg bent steel je gewoon het bankje als ze naar de wc gaan. Die houten takken durven toch niks te zeggen. Grapje natuurlijk
Maar das wel een goed idee inderdaad.![]()
Ik vraag altijd "heb je nog veel werk?" als er iemand ergens bezig is waar ik moet zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ik vraag dan hoe lang ze nog bezig zijn of hoeveel sets ze nog moeten. Als het echt te lang duurt dan doe ik een andere oefening van mn schema. Of als je groot genoeg bent steel je gewoon het bankje als ze naar de wc gaan. Die houten takken durven toch niks te zeggen. Grapje natuurlijk
en dan:
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 14-08-2012 15:05:22 ]![]()
Sowieso gewoon vragen. Mensen voelen zich dan snel opgenaaid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik vraag altijd "heb je nog veel werk?" als er iemand ergens bezig is waar ik moet zijn.
[ afbeelding ]
Al kregen twee (grote) gasten het een keer voor elkaar om bij vrijwel iedere oefening die ik aan het doen was te vragen hoe lang ik nog moest, die hadden dus precies dezelfde work-out in hun hoofd als ik. Daar werd ik wel een beetje gestoord van, heb toen ook vriendelijk gevraagd of ze niet even een andere volgorde aan konden gaan nemen.![]()
Hebben jullie nog slaaptips? Op rustdagen kom ik echt heel moeilijk in slaap. Door de zomervakantie slaap ik vaak van 03:00 - 13:00 misschien toch maar wat eerder wakker worden![]()
Heb precies hetzelfde, vakantie, moet mezelf nu echt dwingen om op normale dagen om 0:00 ofzo te gaan slapen, want ik zit nu in zo'n ritme dat ik dan echt nog geen slaap heb en gerust tot 2:00-3:00 door werk ofzo en dan inderdaad tot een uur of 12:00-13:00 slaap. Je moet dat patroonquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hebben jullie nog slaaptips? Op rustdagen kom ik echt heel moeilijk in slaap. Door de zomervakantie slaap ik vaak van 03:00 - 13:00 misschien toch maar wat eerder wakker wordengewoon weer doorbreken.
![]()
![]()
Dan kom je toch aan genoeg slaapuren? Ik slaap van 02.00 uur tot 12.00 uur momenteel, binnenkort wanneer ik weer naar school moet gaat dat natuurlijk anders. Maar ik lig dus tien uur in bed waarvan ik er ong. 8,5 echt slaap.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hebben jullie nog slaaptips? Op rustdagen kom ik echt heel moeilijk in slaap. Door de zomervakantie slaap ik vaak van 03:00 - 13:00 misschien toch maar wat eerder wakker worden![]()
Consistent zijn in de tijden wanneer je gaat slapen en wanneer je op staat. Ook op vrije dagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hebben jullie nog slaaptips? Op rustdagen kom ik echt heel moeilijk in slaap. Door de zomervakantie slaap ik vaak van 03:00 - 13:00 misschien toch maar wat eerder wakker worden
Geen TV meer kijken voor je naar bed gaat.
Alles optimaal maken in je slaapkamer. Luchtvochtigheid, absoluut helemaal donker, oordoppen, temperatuur.
Verder kwam ik een keer het supplement GABA tegen, wat tegenwoordig legaal is in Nederland, maar ik heb sterke twijfels hierbij. Niet dat het niet zou werken, maar voor je gezondheid.
'k kwam een aantal artikelen tegen waarin direct de link werd gelegd tussen GABA en alvleesklierkanker.![]()
Kan iemand hier iets meer over vertellen? Het schijnt namelijk enorm goed voor je nachtrust te helpen, maar wat ik er over lees is het verre van goed voor je...![]()
http://www.reliableanswer.com/gaba-supplement/
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 14-08-2012 14:39:45 ]![]()
Probleem is, is dat ik op rustdagen om 03:00 ga slapen en vervolgens tot 5-7 uur lig te draaien en als ik bijna slaap word ik gestoken door een mug.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan kom je toch aan genoeg slaapuren? Ik slaap van 02.00 uur tot 12.00 uur momenteel, binnenkort wanneer ik weer naar school moet gaat dat natuurlijk anders. Maar ik lig dus tien uur in bed waarvan ik er ong. 8,5 echt slaap.
Na een goede training ben ik vaak gelijk weg. Ik denk dat ik te lang uitslaap en maar max 8-9 uur moet slapen ipv 10-12![]()
http://www.alldelicious.nl/jori-pindakaas.htmlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:09 schreef Thom90 het volgende:
@Snakey, even een vraagje.
Ik wilde ook van die eiwit repen maken, maar bijvoorbeeld op youtube gebruikt diegene 'vloeibare' pindakaas. Heb jij ook vloeibare gebruikt, of gewone?
Als je vloeibare hebt gebruikt, waar kan je die halen?
Ik haal het hier bij de natuurrwinkel/biologische winkel.![]()
Mijn moeder gebruikt sinds kort Melatonine. Daarvan val je snel in slaap en ga je er sterk van dromen. Volkomen legaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Hebben jullie nog slaaptips? Op rustdagen kom ik echt heel moeilijk in slaap. Door de zomervakantie slaap ik vaak van 03:00 - 13:00 misschien toch maar wat eerder wakker worden
Ik zou eerder wat nuttigs doen op een rustdag, andere hobby oppakken of je moeder helpen met boodschappen ofzo. Wat ik ook zou proberen is gewoon op vrije (vakantie)-dagen gewoon je oude ritme te behouden. Dan heb je ook nog wat aan je dag.
Wat het aantal slaapuren betreft. Dit verschilt sterk van persoon tot persoon. Maar als je aan gewichtheffen doet zou ik het bij 7-8 uur houden. Niet langer, niet minder.
Als je in bezit bent van een smartphone zou ik de app Sleep as Android proberen. De app meet je slaapcyclussen. Simpel gezegd zal je telefoon je wakker maken als je in een minder diepe slaap cyclus bevindt. Je wordt dan fris en uitgerust wakker.![]()
Zo, lekker 4 eitjes geroerd en met wat uitjes gebakken. 240kcal en 24g eiwit. Mooie snack voor de rustdag
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 14-08-2012 14:54:11 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Extra melatonine toevoegen aan de al geproduceerde melatonine heeft geen enkel effect. Berust eerder op een placebo effect. Gewoon een hele week consistent om 12 uur gaan slapen. Je lichaam merkt dit en laat dan 1-2 uur van te voren melatonine los waardoor je slaperig wordt. Sinds ik dit doe, en ik zit vanaf 11 uur achter de tv/computer word ik rond kwart voor 12-12 uur slaperig. Ga ik naar bed en ben ik zo onder zeil. Of ik nu getraind heb, gewerkt heb of totaal niks heb gedaan. Als ik 12 uur ga slapen zet ik m'n wekker om 8 uur. Ga ik 1 uur slapen m'n wekker om 9. Zorgt voor een goed en stabiel ritme en dan kom ik niet in de knoop met ontbijt/lunch tussendoor ed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef squatbro het volgende:
[..]
Mijn moeder gebruikt sinds kort Melatonine. Daarvan val je snel in slaap en ga je er sterk van dromen. Volkomen legaal.
Ik zou eerder wat nuttigs doen op een rustdag, andere hobby oppakken of je moeder helpen met boodschappen ofzo. Wat ik ook zou proberen is gewoon op vrije (vakantie)-dagen gewoon je oude ritme te behouden. Dan heb je ook nog wat aan je dag.
Wat het aantal slaapuren betreft. Dit verschilt sterk van persoon tot persoon. Maar als je aan gewichtheffen doet zou ik het bij 7-8 uur houden. Niet langer, niet minder.
Als je in bezit bent van een smartphone zou ik de app Sleep as Android proberen. De app meet je slaapcyclussen. Simpel gezegd zal je telefoon je wakker maken als je in een minder diepe slaap cyclus bevindt. Je wordt dan fris en uitgerust wakker.
Je kan doorzetten in je workout? Je kan een heel voedingsschema volgen? Dan kan je jezelf er ook toezetten om consistent op hetzelfde moment te gaan slapen.
Van wiki (I know):
Melatonine is een van de weinige voedingssupplementen die de strenge beoordeling door de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) hebben doorstaan. De EFSA vond dat er voldoende wetenschappelijke onderbouwing was voor de gezondheidsclaim dat melatonine de symptomen van jetlag vermindert, maar niet dat melatonine de inslaaptijd verkort en de slaapkwaliteit verbetert.[4]
Die bronvermelding ziet er wel goed uit. En anders heb ik nog een verwijzing naar een van m'n studieboeken.![]()
Maar ik train 45 minuten inc. alles. Komt wel omdat ik net begonnen met SS. Dus heb minder rust nodig en hoef maar 3 oefeningen te doen.![]()
i.i.g. is de ROM dan minder, dat zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Is Overhead press nou ook makkelijker met een wide grip?
--
Ik train trouwens ongeveer een uur met een Full Body schema, 2- of 3-daagse split iets korter.![]()
En m.b.t. slapen: tijdelijk melatonine kan helpen. Verder neem ik zelf ook ZMA. Maar essentieel is een regelmatig leven waarbij je elke avond op hetzelfde tijdstip gaat slapen en geen wekker zet maar vanzelf wakker wordt.
Eens met Mr.Guma dus.![]()
Alternatieve oefeningen doen, daarom heb ik altijd mn kladblok bijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Wat doen jullie als alle bankjes bezet zijn en het duurt te lang om te wachten?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Soms doe ik wel een andere volgorde, maar ik heb nog niet zoveel oefeningen in mijn hoofd gestampt zitten dat ik weet welke oefeningen voor welke spieren zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Alternatieve oefeningen doen, daarom heb ik altijd mn kladblok bijDus daar zal ik ff aan moeten werken.
![]()
Andere oefeningen doen of een andere volgorde is ook verschrikkelijk irritant. Je reps kloppen dan voor geen meter meer.![]()
![]()
Ik snap niet dat mensen niet precies uit hun hoofd weten wat hun gewicht was bij elke oefening de week ervoor. Dus wat hun doel is voor deze week.
Daar heb je toch geen pen en papier voor nodig?
En je workout uit je hoofd weten is al helemaal simpel.
maargoed het zal wel aan mij liggen![]()
![]()
Ik rouleerDus in m'n fullbody kan ik beginnen met chinups, dan bench press, dan OHP.
Volgende keer OHP, chinups, bench press.
Dan weer bench press, OHP, chinups, etc. etc.
PR's worden doorgaans nooit verbroken tegen het eind van de training bij mij.
En pen + boekje heb ik vanaf m'n eerste workout ooit bij me.Je ziet exact bij welke set / rep je gefaald hebt de vorige keer, hoe je krachtontwikkeling gegaan is, etc.
Confidence through competence![]()
Gewoon trainen als het lekker rustig is. Dat is één van de redenen dat ik 's morgens vroeg train.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef kevin_ het volgende:
Andere oefeningen doen of een andere volgorde is ook verschrikkelijk irritant. Je reps kloppen dan voor geen meter meer.![]()
Sportschool is pas om half 8 open, en dan moet ik vertrekken richting mijn werk, dus dat is geen optie. Mocht ik om 6 uur kunnen trainen, dan doe ik dat graag.![]()
Ik doe dat best vaak. Soms begin ik met incline bench, soms met flat. Of ik begin met skullcrushers en de week erna met tricep kickback.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef kevin_ het volgende:
Als ik niet begin met mijn zwakste lifts (bench of OHP), heb ik aan het eind niet genoeg energie over om m'n sets af te maken. Eerst bench/OHP, dan squats, dan deads/rows. Daarna het assisterende werk (chins+shrugs of dips+curls)."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ja inderdaad, dat is altijd 's ochtends. Maar soms kan ik alleen 's avonds gaan en dan kun je altijd lang wachten en is het vol met mensen die constant aan het praten zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon trainen als het lekker rustig is. Dat is één van de redenen dat ik 's morgens vroeg train.Ik pak dan meestal 1 of 2 oefeningen waar ik mezelf op wil focussen. Niks irritanter om je vooruitgang niet goed te kunnen meten/zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe dat best vaak. Soms begin ik met incline bench, soms met flat. Of ik begin met skullcrushers en de week erna met tricep kickback.![]()
Ik had ook een keer zoiets. Net Bench en Incline Press gedaan en daarna wilde ik op het bankje ook nog even barbell press doen. Maar alle bankjes waren bezet --> dips voor de onderkant van je borst en bovenal je triceps, weet niet hoe die oefening precies heet. Kwam er op neer, toen het bankje vrij was m'n triceps het gewicht nauwelijks meer omhoog kregen. Dus het kan vrij vervelend zijn als je je routine niet aan kan houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Als ik niet begin met mijn zwakste lifts (bench of OHP), heb ik aan het eind niet genoeg energie over om m'n sets af te maken. Eerst bench/OHP, dan squats, dan deads/rows. Daarna het assisterende werk (chins+shrugs of dips+curls).![]()
Ik maak ook altijd aantekeningen over mijn vorm of over hoe de workout ging. Soms test ik nieuwe oefeningen uit en maak ik daar ook aantekeningen over. Het gewicht weet ik altijd wel, maar het aantal reps niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef RaymondK het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet precies uit hun hoofd weten wat hun gewicht was bij elke oefening de week ervoor. Dus wat hun doel is voor deze week.
maargoed het zal wel aan mij liggen![]()
Daar gaat het mij niet eens om, het gaat mij erom om te zien wat mn vooruitgang is, of ik hoger kan in gewicht daarbij helpt het als je je programma omgooit naar andere oefeningen dat je kan zien waar je gebleven was en of je dan vooruit bent gegaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef RaymondK het volgende:
maargoed het zal wel aan mij liggen
En bv als er een bankje bezet is (die ik amper gebruik maar goed)
Ik vind het zelfs een essienteel tooltje als je serieus bezig bent met gewichten, ik blijf nooit te lang hangen op een gewichtIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik heb trouwens pijn in m'n reet. Ik denk dat ik teveel op mijn rechterbeen gesquat heb afgelopen week waardoor ik rechts overbelast heb. Blijkt nog verdomde moeilijk te zijn het gewicht ook goed op m'n prothesebeen te pakken.
Ik denk dat ik een aanhechting heb geblesseerd. Vanmorgen gedeadlift, het doet nu pijn op het bot (aanhechting aan) waar je op zit. Dat trekt dan door naar beneden.![]()
![]()
Hoi dagboek,
Vandaag kwam ik erachter dat Scooby's borst eruit ziet als een vrouw .. uhm.. van achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).
Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen.
Begin wel weer echt super ecto te wordenWas 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg.
Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.
[ Bericht 74% gewijzigd door Luchtkoker op 14-08-2012 17:12:28 ]Of toch du vader?![]()
Sws is 's ochtends trainen heerlijk. Ik ben zelf na een uur of 7 meestal niks meer waard qua kracht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon trainen als het lekker rustig is. Dat is één van de redenen dat ik 's morgens vroeg train.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Nou geloof me, ik ben echt serieus bezich met gewichten, en om te groeien heb ik geen pen en papier nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet eens om, het gaat mij erom om te zien wat mn vooruitgang is, of ik hoger kan in gewicht daarbij helpt het als je je programma omgooit naar andere oefeningen dat je kan zien waar je gebleven was en of je dan vooruit bent gegaan
Ik vind het zelfs een essienteel tooltje als je serieus bezig bent met gewichten, ik blijf nooit te lang hangen op een gewicht
Maar goed, als het werkt voor je vooral doen.![]()
![]()
Zie het probleem niet... Dat je geen fatsoenlijke benchpress kunt doen als je eerst je triceps afragt lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zoiets. Net Bench en Incline Press gedaan en daarna wilde ik op het bankje ook nog even barbell press doen. Maar alle bankjes waren bezet --> dips voor de onderkant van je borst en bovenal je triceps, weet niet hoe die oefening precies heet. Kwam er op neer, toen het bankje vrij was m'n triceps het gewicht nauwelijks meer omhoog kregen. Dus het kan vrij vervelend zijn als je je routine niet aan kan houden.
Spiergroepen omwisselen qua volgorde lijkt me ook geen goed idee.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Zith het volgende:
Hoi dagboek,
Vandaag kwam ik erachter dat Scooby's borst eruit ziet als een vrouw .. uhm.. van achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, 't is net als kcal tellen of jezelf elke dag wegen. Voor je lichaam maakt het niks uit, maar voor degenen die het bij willen houden is het leuke info.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou geloof me, ik ben echt serieus bezich met gewichten, en om te groeien heb ik geen pen en papier nodig.
Maar goed, als het werkt voor je vooral doen.
Denk dat maar 5-10% bij ons in de gym rondloopt met pen en papier.Confidence through competence![]()
Weet ik uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet eens om, het gaat mij erom om te zien wat mn vooruitgang is, of ik hoger kan in gewicht daarbij helpt het als je je programma omgooit naar andere oefeningen dat je kan zien waar je gebleven was en of je dan vooruit bent gegaan
Ik vind het zelfs een essienteel tooltje als je serieus bezig bent met gewichten, ik blijf nooit te lang hangen op een gewichtYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Zolang je niet eerst isolatie oefeningen gaat doen voor je compounds is er niks aan de hand. Compounds kan je best door de war gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Spiergroepen omwisselen qua volgorde lijkt me ook geen goed idee.![]()
Waarom ga je cutten als je 72kg bij 12% bent? Op zich wel nette vordering, maar zou persoonlijk echt niet te diep cutten met zulke massa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).
Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen.
Begin wel weer echt super ecto te wordenWas 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg.
Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Zith het volgende:
Hoi dagboek,
Vandaag kwam ik erachter dat Scooby's borst eruit ziet als een vrouw .. uhm.. van achteren.Can't unsee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
BRB bulken voor 2 jaar![]()
Ja okee... Maar is dat niet gewoon logisch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang je niet eerst isolatie oefeningen gaat doen voor je compounds is er niks aan de hand. Compounds kan je best door de war gooien.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.
BRB bulken voor 2 jaarMijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom ga je cutten als je 72kg bij 12% bent? Op zich wel nette vordering, maar zou persoonlijk echt niet te diep cutten met zulke massa.
Ik overweeg nu ook weer alvast te beginnen met bulken ipv over een maand. Het was ook dat ik gewoon naar een lekker laag bf wilde zodat ik een mooie basis had om weer mee te beginnen, itt 17% waar ik een jaar geleden mee begon met trainen en 22% ofzo wat ik aan het eind van m'n bulk was. Ik wist dat ik niet ripped zou zijn op 12% of wat dan ook, maar heb iig een goede droge basis zodat ik lekker lang door kan bulken en niet telkens hoog in die teens blijf.Of toch du vader?![]()
Ga denk ik geleidelijk afbouwen. Nu proberen om 03:00 te slapen en 11:00 wakker worden en dan elke week een uur eerder slapen totdat ik bij 23:00-0:00 benquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Extra melatonine toevoegen aan de al geproduceerde melatonine heeft geen enkel effect. Berust eerder op een placebo effect. Gewoon een hele week consistent om 12 uur gaan slapen. Je lichaam merkt dit en laat dan 1-2 uur van te voren melatonine los waardoor je slaperig wordt. Sinds ik dit doe, en ik zit vanaf 11 uur achter de tv/computer word ik rond kwart voor 12-12 uur slaperig. Ga ik naar bed en ben ik zo onder zeil. Of ik nu getraind heb, gewerkt heb of totaal niks heb gedaan. Als ik 12 uur ga slapen zet ik m'n wekker om 8 uur. Ga ik 1 uur slapen m'n wekker om 9. Zorgt voor een goed en stabiel ritme en dan kom ik niet in de knoop met ontbijt/lunch tussendoor ed.
Je kan doorzetten in je workout? Je kan een heel voedingsschema volgen? Dan kan je jezelf er ook toezetten om consistent op hetzelfde moment te gaan slapen.
Van wiki (I know):
Melatonine is een van de weinige voedingssupplementen die de strenge beoordeling door de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) hebben doorstaan. De EFSA vond dat er voldoende wetenschappelijke onderbouwing was voor de gezondheidsclaim dat melatonine de symptomen van jetlag vermindert, maar niet dat melatonine de inslaaptijd verkort en de slaapkwaliteit verbetert.[4]
Die bronvermelding ziet er wel goed uit. En anders heb ik nog een verwijzing naar een van m'n studieboeken.
Irritante aan weinig slaap is dat ik dan niet scherp ben
Zo squatten ik vandaag 10 kilo teveel omdat ik 25 kilo schijven pakte ipv 20 en dit niet door had totdat het laatste setje wat zwaarder aanvoelde dan normaal![]()
Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[..]
Mijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.
Ik overweeg nu ook weer alvast te beginnen met bulken ipv over een maand. Het was ook dat ik gewoon naar een lekker laag bf wilde zodat ik een mooie basis had om weer mee te beginnen, itt 17% waar ik een jaar geleden mee begon met trainen en 22% ofzo wat ik aan het eind van m'n bulk was. Ik wist dat ik niet ripped zou zijn op 12% of wat dan ook, maar heb iig een goede droge basis zodat ik lekker lang door kan bulken en niet telkens hoog in die teens blijf.![]()
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef squatbro het volgende:
[..]
Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.Of toch du vader?![]()
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.![]()
Die negers?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Waarschijnlijk kent iedereen hier zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.Ze hebben een goede presentatie, brengen het leuk etc, maar ik heb daar al vaak broscience voorbij horen komen. Goede bron van vermaak, maar zou 't niet zomaar voor kennis aannemen.
Of toch du vader?![]()
Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
mede-endo-ex-fattie *fistbump*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.
Mijn laatste slowbulk ging van ca. 11% naar ca. 14% bf in 4-5 maanden. Ik had met mezelf afgesproken niet meer boven de 15% bf te komen, dus dan cut je () gewoon weer een maandje terug.
Met cutten/bulken moet je gewoon in de range bf% zitten waarop *jij* je prettig voelt. Als endo kan ik begrijpen dat dat niet tussen 15-20% bf is voor jou. Overigens is je insulinesensitiviteit ook niet geweldig tussen 15-20% bf, dus je hebt zelfs een fysiologische reden om tussen 10-15% bf te bulken en cutten.
Mijn voorlopige streefdoel: BMI van 24-25 behalen op 10-12% bf. Hopelijk tik ik dat aan tegen het eind van dit jaar, of anders lente volgend jaar.Confidence through competence![]()
Voor de vele liefhebbers hier, Dexaprine iFORCE Nutrition is in de aanbieding voor ¤17.50
Wedden dat het de enorme overschoten uit de US zijn die daar niet meer verkocht mag worden vanwege Geranium olie.
(Zelf niet nodig, maar wordt zovaak over gesproken hier dus vandaar ik hem maar post)
Ik heb bij die shop ook Muscle Warfare 2 weken geleden gekocht, echt een super pre-workout, aanrader!
Beter dan Jack3d, of Noxi-pro, zeker weten! Smaakt nog lekker ook, en geen mieren onder je huid gevoel, door die Fucking Beta Alanine-hamas-zooi.
Was altijd super duur, a 70 of 80 euro nu vor 15 euro kunnen kopen.
(is nog op voorraad)
Zelfs bij Muscle Warfare in de US kost ie duurder (69,99 USD)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 18:35:22 ]![]()
Geranium olie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:25 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de vele liefhebbers hier, Dexaprine iFORCE Nutrition is in de aanbieding.
Nu ¤17.50
Dat zijn de enorme overschoten uit de US die daar niet meer verkocht mag worden vanwege Geranium olie.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Geranium olie,1,3-Dimethylamylamine, DMAA, Methylhexanamine, 1,3-dimethylamylamine, of 4-methylhexane-2-amine hoe die zooi ook heet.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 18:39:47 ]![]()
Zat ervaring in dit topic:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
Hmm, zit erover te denken om die dexaprine te bestellen. Iemand ervaring ermee?
http://lmgtfy.com/?q=+site%3Aforum.fok.nl+bodybuilding+dexaprineConfidence through competence![]()
honey beter blijf je natural anders kom je er niet meer inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
Hmm, zit erover te denken om die dexaprine te bestellen. Iemand ervaring ermee?![]()
quote:Eenmalige kans: Stuntaanbieding Dexaprine!
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs!
Dexaprine kenmerken:
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
Hmm, zit erover te denken om die dexaprine te bestellen. Iemand ervaring ermee?
Het effect verminderde niet, ik zweette wel enorm veel. Raakte wel soms geirriteerd door kleine dingen zoals Taylor Swift muziek in de gym. Goed spul! Ik zit nu in de 2e week dat ik het niet meer gebruik, voel me niet down ofzo zonder. Maar volgende week ga ik het weer gebruiken, weer 2 maanden.
Links eerste week, rechts 8e week. Trainde bijna elke dag full body en cardio om en om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja denk dat het beter is dat ik het niet bestelIk heb 4 jaar geleden een keer een soort van stacker (geen idee welke, was van mijn broer) genomen en ik was er 2 dagen doodziek van. En vind het een beetje zonde van het geld om het uit te proberen en dan te kunnen weggooien
![]()
![]()
Ben zeker geen endo hoor, neigde eerder richting skinnyfat (sedentary lifestyle + lekker snoepen en niet sporten). Sorry, ik hoor niet bij de club.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
mede-endo-ex-fattie *fistbump*
Mijn laatste slowbulk ging van ca. 11% naar ca. 14% bf in 4-5 maanden. Ik had met mezelf afgesproken niet meer boven de 15% bf te komen, dus dan cut je () gewoon weer een maandje terug.
Met cutten/bulken moet je gewoon in de range bf% zitten waarop *jij* je prettig voelt. Als endo kan ik begrijpen dat dat niet tussen 15-20% bf is voor jou. Overigens is je insulinesensitiviteit ook niet geweldig tussen 15-20% bf, dus je hebt zelfs een fysiologische reden om tussen 10-15% bf te bulken en cutten.
Mijn voorlopige streefdoel: BMI van 24-25 behalen op 10-12% bf. Hopelijk tik ik dat aan tegen het eind van dit jaar, of anders lente volgend jaar.Dat 20%+ bf is ook gewoon een dreamer bulk geweest
Ja, is ook meer een bovengrens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.Ik ga het gewoon aan de hand van de spiegel + weegschaal bepalen en aftasten. Zoals ik zei is m'n vorige bulk met recht een dreamer bulk geweest, dus ik moet even aftasten wat een goede cal range is om op te slowbulken.
Of toch du vader?![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.
Het effect verminderde niet, ik zweette wel enorm veel. Raakte wel soms geirriteerd door kleine dingen zoals Taylor Swift muziek in de gym. Goed spul! Ik zit nu in de 2e week dat ik het niet meer gebruik, voel me niet down ofzo zonder. Maar volgende week ga ik het weer gebruiken, weer 2 maanden.
Links eerste week, rechts 8e week. Trainde bijna elke dag full body en cardio om en om.Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga eerst langer trainen, pas als het heel lastig begint te worden hulpmiddelen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk isThis isn't even my final form.![]()
Ergens op de verpakking ofzo staat ook dat het verstandig is om de eerste 5 dagen een halve pil te gebruiken, ik ben er echt super tevreden over. Alleen al mijn kleren zitten nu zo ruim dat sommige mensen in de omgeving tegen mij beginnen van: "Ben je nu aan het afvallen? Da's toch nergens voor nodig" blablabla.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is![]()
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef IrCute het volgende:
Mja denk dat het beter is dat ik het niet bestelIk heb 4 jaar geleden een keer een soort van stacker (geen idee welke, was van mijn broer) genomen en ik was er 2 dagen doodziek van. En vind het een beetje zonde van het geld om het uit te proberen en dan te kunnen weggooien
Maar zonder gaat ook, echter iets nieuws proberen kan motiverend werken, net als een BB magazine lezen.Je bent toch geen homo jonguuh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 19:17:33 ]![]()
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk isI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).![]()
![]()
Ik verwacht ook geen wondermiddel oid. Mijn dieet + training zit ook wel goed, maar ik kan wel wat meer energie gebruiken tijdens de training. Plus als het daadwerkelijk meer vet verbrand is dat altijd meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).Nee, wel een meisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.
Maar zonder gaat ook, echter iets nieuws proberen kan motiverend werken, net als een BB magazine lezen.
[..]
Je bent toch geen homo jonguuh.![]()
![]()
Ik koppel het aan dit product, omdat het een vergelijkbaar iets is. Van beide krijg je energie van + vetverbranding.![]()
Nam dexaprine toen ik nog bokste om op gewicht te blijven. Het voelde een beetje of ik drugs aan het nemen was, ik nam er een in ochtend en 4 uur s'nachts stond ik nog strak (Ik ben dan ook geen energiemiddelen zoals koffie,energiedrank etc gewend) Ik ging er erg van zweten en mijn hartslag was naar mijn gevoel ook hoger. Hierdoor had ik wel het gevoel of ik meer energie had maar dit was voornamelijk geestelijk, ik ging veel sneller door mijn energie heen dan normaal.
Ik merkte wel dat ik sneller gewicht verloor maar de bijwerkingen zijn het niet waard maar iedereen reageert er natuurlijk anders op![]()
Let we be the judge of that!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn dieet + training zit ook wel goed, [..]Woeps, sorry!quote:Nee, wel een meisje
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.quote:Ik koppel het aan dit product, omdat het een vergelijkbaar iets is. Van beide krijg je energie van + vetverbranding.
Ow en Crack Versie 3 is terug, het zijn net Rocky films
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 19:34:45 ]![]()
dezelfde winkel verkoopt ook Tested Performance (een PWO met de standaard creatine, geranium olie, caffeine, argentine, etc) voor 9.90 per 80 pillen (ook op=op, XXL verkoopt dezelfde voor 25 EUR)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Napalm:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Let we be the judge of that!
[..]
Woeps, sorry!
[..]
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.
-Ultra Hardcore Alpha Male pre-workout!
-"Raging" energie en focus
-Directe Testosteron verhoging
Lijkt me niet zo'n goed ideeHeb geen zin in een snor enzo
Ik heb een tijdje Scivation Xtend gebruikt, dat was wel aardig maar het was zijn geld niet echt waard.
Wat betreft mijn training:
3x per week fullbody:
Dag 1 :
Dumbbell Bench Press 3x8
Dumbbell Shoulder Press 3x8
Lat Pulldown 3x8
Squat 3x6-8
Deadlift 3x6-8
Tricep extension 3x8
20-30min cardio
Dag 2:
3 sets pushups
Cable Rows 3x8
Leg Extension 3x8
Leg Curl 3x8
Lateral Raises 3x8
Dumbbell Curl 3x8
Back extension 3x12
Hanging leg raises
30 min cardio
Dag 3:
Dumbbell Bench Press 3x8
Dumbbell Shoulder Press 3x8
Tricep extension 3x8
Lat pulldown 3x8
Squat 3x6-8
Deadlift 3x6-8
20-30mins cardio
Qua eten: s'ochtends vaak een omelet van 3 eieren met champignons/ui/paprika/whatever er in huis is qua groente of als ik haast heb havermout
smiddags een salade met kip of tonijn of als ik nog restjes heb een restje kip met brocolli en zilvervliesrijst/quinoa/zoete aardappel
s avonds kip/vis/biefstuk met groente en quinoa/zoete aardappel/zilvervliesrijst. S'avonds nog wat kwark en tussendoor wat ongezouten/ongebrande nootjes of een appel/banaan. Drink verder alleen maar groene thee en 2-3 liter water op een dag.![]()
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Napalm:
-Ultra Hardcore Alpha Male pre-workout!
-"Raging" energie en focus
-Directe Testosteron verhoging
Lijkt me niet zo'n goed ideeHeb geen zin in een snor enzo
![]()
Dat is gewoon marketing praat.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.
Dat is gewoon marketing praat.Is dit allemaal marketing praat?
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
[..]Is dit allemaal marketing praat?
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.![]()
![]()
Als je je testosteron in 12 dagen met 42% ophoogt ga je waarschijnlijk kittens vermoorden. Buiten het feit dat het simpelweg niet mogelijk is...![]()
![]()
Zo wie zo vind ik Bodyenfit een betere shop, soms hele strake aanbiedingen, en geweldige advertentie teksten om te lezen, zeer vermakelijk soms. (ook al is het liegen).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Zith het volgende:
dezelfde winkel verkoopt ook Tested Performance (een PWO met de standaard creatine, geranium olie, caffeine, argentine, etc) voor 9.90 per 80 pillen (ook op=op, XXL verkoopt dezelfde voor 25 EUR)
XXL staat op nummer twee bij mij, maar die hebben bijna nooit iets in de opruiming bijvoorbeeld.
Bodylap op 4 en sportfoods op 5, die laatste is erg slecht met hun RAW IRON Lijn van buikpijn producten die erg slecht smaken.
En niet te vergeten de RAW IRON Armblaste, wat een Bro-ding is dat dan.
Meest stoor ik mij aan de mails van ene Bas die daar werkt, bah!
MDY staat op de 1000.000.0001ste plek, maar dat is van zelf sprekend als je B-grade Whey voor 44 euro per 750 gram gaat verkopen en dat nog shipping gaat vragen.
(MDY zouden zo uuuh "het volk uit Israël" kunnen wezen)![]()
Ja,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
![]()
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Mensen die letterlijk fout gebruiken![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Sixpackshortcuts zei anders dat het echt zo werkte als ik het maar bij hun kocht, scooby vond het onzin, maar wat weet die er nou van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegen![]()
Mensen die letterlijk fout gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 20:01:36 ]![]()
Ik vind die beschrijving van bodybuilding producten echt hilarisch
Staat altijd wel "Keiharde pomp" in![]()
![]()
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.![]()
![]()
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.![]()
![]()
Volgens b&f win ik met creatine een paar kilo spiermassa in 6 weken.
Sinds wanneer kan men spier uitplassen?![]()
Nah valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
Als je je testosteron in 12 dagen met 42% ophoogt ga je waarschijnlijk kittens vermoorden.
Dan zal je ipv zo'n 70 mg Test per week 100mg Test per week aanmaken. Misschien dat je iets meer en sneller zin hebt in sex en wat beter traint, maar kittens killen heb je toch wat meer voor nodig.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Zal eens kijken wat de plannen van XXL zijn qua pricing en opruimacties. Ze beginnen op beide punten op Bodyfitetc achter te lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
XXL staat op nummer twee bij mij, maar die hebben bijna nooit iets in de opruiming bijvoorbeeld.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Sowieso zijn al die legale en natuurlijke test boosters onzin. Planten waardoor je testosteron omhoog gaat ofzo, of die Jesse met z'n Acai bessen.
![]()
Doelen op Reprod Biol Endocrinol. 2009 Oct 27;7:120.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.Cons van de studie: geen oestrogeen gemeten, alleen totaal testosteron gemeten (voor hetzelfde geld gebeurt, of daalt zelfs je vrije testosteron), korte tijdsduur.quote:Concerning the effect of D-Asp on the induction of testosterone release, after 12 days of D-Asp treatment, the levels of testosterone in the serum of the participants were significantly increased compared with basal levels. Out of 23 participants, 20 had increased testosterone. From a mean of 4.5 ± 0.6 ng/ml serum at zero time, it rose to 6.4 ± 0.8 ng/ml, a 42% increase (Table (Table1).1).![]()
Body en fitshop producten leveren wel degelijk resultaat maar je moet ze niet kopen op basis van beschrijvingen. Als die beschrijving allemaal klopten dan zou ik nu al 200kg aan keiharde spiermassa hebben en een keiharde pomp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef mtchel112 het volgende:
Volgens b&f win ik met creatine een paar kilo spiermassa in 6 weken.
Sinds wanneer kan men spier uitplassen?
Vraag mij echt af wat voor persoon die teksten schrijft. Kwakzalvers van de 21e eeuw waarschijnlijk![]()
Vandaag weer zo'n dikke vrouw in de metro die verwachte dat iemand voor haar op ging staan. Ik moest gewoon een halte later uitstappen omdat ik niet langs haar konquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
![]()
'T is wat meid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vandaag weer zo'n dikke vrouw in de metro die verwachte dat iemand voor haar op ging staan. Ik moest gewoon een halte later uitstappen omdat ik niet langs haar kon"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Fitness instructeurs die even niets te doen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Body en fitshop producten leveren wel degelijk resultaat maar je moet ze niet kopen op basis van beschrijvingen. Als die beschrijving allemaal klopten dan zou ik nu al 200kg aan keiharde spiermassa hebben en een keiharde pomp.
Vraag mij echt af wat voor persoon die teksten schrijft. Kwakzalvers van de 21e eeuw waarschijnlijk![]()
In amerika is er al een tijdje zoiets aan de gang. " Fat Acceptance ". Ook op facebook zie ik meisjes foto's liken waarbij ze met foto's een mollige marilyn monroe vergelijken met een ietwat te mager meisje en hun voorkeur geven aan de ' echte ' vrouw marilyn. Waar gaat het heen met de wereldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
![]()
Ik heb nu vakantie dus ik dacht laat ik eens gaan trainen voordat het dalijk 30 graden is. Wat een rampenplan, zo slap als een vaatdoek. Ochtends trainen is niks voor mij. Hou het wel bij een rondje hardlopen of zwemmen in de ochtend.Behulpzaam als een waterkraan.
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef squatbro het volgende:
[..]
In amerika is er al een tijdje zoiets aan de gang. " Fat Acceptance ". Ook op facebook zie ik meisjes foto's liken waarbij ze met foto's een mollige marilyn monroe vergelijken met een ietwat te mager meisje en hun voorkeur geven aan de ' echte ' vrouw marilyn. Waar gaat het heen met de wereld
Zouden ze hier ook moeten doen.This isn't even my final form.![]()
mehehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Zouden ze hier ook moeten doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ze zouden hier ons mannen korting moeten geven als onze bicepomtrek 17 inch is...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Zouden ze hier ook moeten doen.![]()
1,5 maand van huis geweest en daarvoor 2 maanden druk geweest met studie en werk. Niet dat ik daarvoor nou echt waanzinnig bezig was, nooit echt consequent geweest. Deze keer ga ik het anders doen, meer plannen en controle.![]()
Leuk, die 10-jarigen van 70kg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Haha, die hebben dan ook gewoon obesitasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Leuk, die 10-jarigen van 70kg.![]()
Die moet je snuiven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Sommige supps moet je niet met melk drinkenBehulpzaam als een waterkraan.
Alle dikkerds blijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ze zouden hier ons mannen korting moeten geven als onze bicepomtrek 17 inch is...![]()
Ik zweet de afgelopen twee weken ook al elke keer. Regelrecht tijdens/na de workout. Tanktops komen ook een stuk donkerder in kleur terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag sowieso zweten in de sportschool, of je nou hard traint of niet..![]()
Whey Isolate, lekkerder met melk of water?Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Alle whey is lekkerder met melk vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef BredeBradda het volgende:
Whey Isolate, lekkerder met melk of water?
Zweten jullie alleen in de zomer met deze temperaturen zo erg dan? Ik zweet me in de winter bij -20 ook kapot.![]()
Heerlijk, kan mij niet warm/benauwd genoeg zijn met trainen, gisteren op het veld ook, 2 cone drills en het was een waterval en dan anderhalf uur doorraggen met Tractorbanden, Sleds, Medicine balls, Ropes en prowlersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag sowieso zweten in de sportschool, of je nou hard traint of niet..
love itIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Wow dat heb je snel geregeld, NAPALM vandaag meteen naar ¤14,90quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat de plannen van XXL zijn qua pricing en opruimacties. Ze beginnen op beide punten op Bodyfitetc achter te lopen.
Je hebt daar flink een vinger in de pap zo te zien.![]()
Wit wordt geel, zwart wordt witquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik zweet de afgelopen twee weken ook al elke keer. Regelrecht tijdens/na de workout. Tanktops komen ook een stuk donkerder in kleur terug.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Die zag ik net ook in de mail verschijnen ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wow dat heb je snel geregeld, NAPALM vandaag meteen naar ¤14,90
Je hebt daar flink een vinger in de pap zo te zien.Behulpzaam als een waterkraan.
Ben ik de enige die hiervan zin in trainen krijgt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heerlijk, kan mij niet warm/benauwd genoeg zijn met trainen, gisteren op het veld ook, 2 cone drills en het was een waterval en dan anderhalf uur doorraggen met Tractorbanden, Sleds, Medicine balls, Ropes en prowlers
love itDit ook, vaak als ik binnen kom en schijven op de bar schuif, parelt het zweet al van mijn voorhoofd. Zon schijnt naar binnen daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik zweet de afgelopen twee weken ook al elke keer. Regelrecht tijdens/na de workout. Tanktops komen ook een stuk donkerder in kleur terug.![]()
![]()
Ook last van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hiervan zin in trainen krijgt?
[..]
Dit ook, vaak als ik binnen kom en schijven op de bar schuif, parelt het zweet al van mijn voorhoofd. Zon schijnt naar binnen daar.
Nog steeds aan het twijfelen of ik vandaag een rustdagje inlas of ga trainen trouwens. Morgen wordt het schijnbaar minder warm, misschien is het beter om dan te gaan.![]()
Twijfelen? door de warmte? gewoon gaan, je word er alleen maar beter van. Beetje mental toughness bouwen is niemand slechter van geworden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ook last van.
Nog steeds aan het twijfelen of ik vandaag een rustdagje inlas of ga trainen trouwens. Morgen wordt het schijnbaar minder warm, misschien is het beter om dan te gaan.
Zoals we op het veld zeggen: Be comfortable in being UncomfortableIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nee, niet alleen door de warmte. Drie dagen hard getraind na een lange periode niks doen dus misschien verstandig om even te rusten. Heb toch vrij dus kan de rest van de week nog iedere dag gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Twijfelen? door de warmte? gewoon gaan, je word er alleen maar beter van. Beetje mental toughness bouwen is niemand slechter van geworden.
Zoals we op het veld zeggen: Be comfortable in being Uncomfortable![]()
Mensen cutten is niet meer nodig, nu zijn er afslank leggings, Een nieuwe AB trainer, en een Smelly-o-belly!! Dat kan alleen maar bij Groupon!
• Slankere benen zonder te sporten met 2 of 4 afslankende leggings, incl. verzendkosten
• Om je benen er slanker uit te laten zien, kan je trainen, een dieet volgen of degene naast je een sumopak aanmeten. Zet anderen niet voor schut en ga voor 2 of 4 afslankende leggings.
• •Afvallen wanneer en waar je zelf wil
• •Plaats Steam-O-Belt daar waar vet moet verdwijnen
• •Binnen dertig minuten resultaat
• •Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 15:20:34 ]![]()
Groupon:
Onnodige dingen kopen op Groupon
steeds gaardere wordende deals van groupon
bezeikte boel op groupon
Groupon (goeden TS / OP)
[ Bericht 65% gewijzigd door CarbonC op 15-08-2012 15:23:07 (aanvulling) ]![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef CarbonC het volgende:
Ik zweet altijd. Verder vandaag voor het eerst in 320 jaar weer eens 10x100kg gesquat.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
Mensen cutten is niet meer nodig, nu zijn er afslank leggings, Een nieuwe AB trainer, en een Smelly-o-belly!! Dat kan alleen maar bij Groupon!
• Slankere benen zonder te sporten met 2 of 4 afslankende leggings, incl. verzendkosten
• Om je benen er slanker uit te laten zien, kan je trainen, een dieet volgen of degene naast je een sumopak aanmeten. Zet anderen niet voor schut en ga voor 2 of 4 afslankende leggings.
[ afbeelding ]![]()
Triceps-trainen.nl van jou trouwens? Nice.
En "Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden", lekker.![]()
![]()
![]()
Die Steam-O belts![]()
Je had vroeger ook echt mensen die met zo'n trillend buikspier band onder hun shirt rondliepen![]()
![]()
lolquote:
Hebben ze hier ingekocht denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef Tito_Makani het volgende:
Die Steam-O belts![]()
Je had vroeger ook echt mensen die met zo'n trillend buikspier band onder hun shirt rondliepen
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2012 15:48:49 ]![]()
Op vakantie nu, toch maar proberen veel te blijven eten. Wat burpees, push ups en pull ups en de fullbody is gedaan![]()
![]()
Net als dat Better Belly oid. Ook zo'n verwarmende riem die je om je buik doet nadat je jezelf hebt ingewikkeld in plastic folie![]()
Dat mensen in dat soort troep geloven...Of toch du vader?![]()
Heb zojuist die leggings besteld, kan niet wachten om te gaan trainenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
Mensen cutten is niet meer nodig, nu zijn er afslank leggings,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaja, een product die alleen slechte koolhydraten blokkeerd![]()
http://offerjournal.com/nl-NL/Carbuloss/News/3/?kw=gezondheid![]()
Rug trainen![]()
Het was weer genieten.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
En zich dan Het gezondsheidsnieuws noemen. Dit soort marketing zou eigenlijk verboden moeten worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
Jaja, een product die alleen slechte koolhydraten blokkeerd![]()
http://offerjournal.com/nl-NL/Carbuloss/News/3/?kw=gezondheid
Ow ik zie net dat ze een US terms and conditions disclaimer hebben...![]()
![]()
M'n rug vandaag geblesseerd tijdens deadliften.
Zoals altijd warming up gedaan, daarna 60% van max en toen m'n werkgewicht (120kg voor vandaag). Bij de laatste herhaling ging het al met wat moeite, toen ik de bar weer naar beneden liet gaan schoot het ineens in m'n onderrug (voornamelijk de zijkant vanaf de ruggegraat gezien). Kon niks meer tillen, bukken doet pijn, lopen gaat moeilijk en de pijn straalt naar mijn linkerbeen uit. Gelukkig geen tintelingen, kan alles prima bewegen.
Wel vervelend weer dus, hoop dat ik niet te lang uit de running ben
Op elke fokker past een bril.![]()
En het was nogwel een ad van Fok zelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
En zich dan Het gezondsheidsnieuws noemen. Dit soort marketing zou eigenlijk verboden moeten worden.
Ow ik zie net dat ze een US terms and conditions disclaimer hebben...
Net in adsense die url geblokkeerd zodat die niet op mijn sites weergegeven kan worden.
Daarbij zag ik net op mijn eigen site Jesse zijn ad. voorbij komen, spontaan ging mijn CPC en Testosteronwaarde door het dak heen!![]()
Je moet naar de huisarts. Een uitstralende pijn naar het linkerbeen duidt op een compressietrauma ergens tussen de lumbale tussenwervelschijven. Ik zeg niet dat je dat hebt, maar deadliften zet veel druk op de lumbale schijven, zeker als je vorm minder goed wordt. Je wilt zoiets niet missen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:13 schreef Catch_me het volgende:
M'n rug vandaag geblesseerd tijdens deadliften.
Zoals altijd warming up gedaan, daarna 60% van max en toen m'n werkgewicht (120kg voor vandaag). Bij de laatste herhaling ging het al met wat moeite, toen ik de bar weer naar beneden liet gaan schoot het ineens in m'n onderrug (voornamelijk de zijkant vanaf de ruggegraat gezien). Kon niks meer tillen, bukken doet pijn, lopen gaat moeilijk en de pijn straalt naar mijn linkerbeen uit. Gelukkig geen tintelingen, kan alles prima bewegen.
Wel vervelend weer dus, hoop dat ik niet te lang uit de running ben![]()
FOK! plaatst geen advertenties en heeft daar ook niet echt iets over te zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En het was nogwel een ad van Fok zelf.
Net in adsense die url geblokkeerd zodat die niet op mijn sites weergegeven kan worden.
Daarbij zag ik net op mijn eigen site Jesse zijn ad. voorbij komen, spontaan ging mijn CPC en Testosteronwaarde door het dak heen!![]()
Nee precies. Als het morgen niet veel beter is ga ik zeker. Heb destraks een icepack erop gehouden en toen een hete douche erop laten stralen en dat scheelde al heel veel. Pijn zit nu voor 90% ook in de zijkant van me rug ipv been.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef Physics het volgende:
[..]
Je moet naar de huisarts. Een uitstralende pijn naar het linkerbeen duidt op een compressietrauma ergens tussen de lumbale tussenwervelschijven. Ik zeg niet dat je dat hebt, maar deadliften zet veel druk op de lumbale schijven, zeker als je vorm minder goed wordt. Je wilt zoiets niet missen.Op elke fokker past een bril.![]()
Weet ik gaat vanzelf, ze zouden de url kunnen blokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
FOK! plaatst geen advertenties en heeft daar ook niet echt iets over te zeggen.![]()
Waarom zou je je bron van inkomen afsnijden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Weet ik gaat vanzelf, ze zouden de url kunnen blokken.![]()
Nee, komt gewoon een ander voor in de plaats...zoals die van Jesse!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je je bron van inkomen afsnijden?![]()
Ik denk niet dat er een admin is die zin heeft om daar op te gaan letten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, komt gewoon een ander voor in de plaats...zoals die van Jesse!![]()
In dit weer is magnesium geen overbodige luxe volgens mij. Gelukkig heb ik zo'n flesje vloeibaar magnesium, die blokken zijn bij ons verboden.
![]()
Wat mij wel opvalt bij F4F is dat iedereen hier met van die handschoentjes loopt en squat met een kussen.
Ik ben lid van een pussy gym![]()
![]()
Ik zie gasten met handschoentjes op een lat pulldown met 40kg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat mij wel opvalt bij F4F is dat iedereen hier met van die handschoentjes loopt en squat met een kussen.
Ik ben lid van een pussy gymBasic Fit
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Boeie, ik zit bij een hardcore gym en zag gister iemand tricep extensions doen met een riem om.
En een petje.![]()
Waar koop je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Physics het volgende:
In dit weer is magnesium geen overbodige luxe volgens mij. Gelukkig heb ik zo'n flesje vloeibaar magnesium, die blokken zijn bij ons verboden.
Bloedsuiker sowieso niet. Insulinespiegel niet of niet significant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
Weet iemand of sucralose en acesulfaam k de bloedsuiker aantasten?
http://www.marksdailyapple.com/artificial-sweeteners-insulin
Maar bedenk dat de 'dragers' van de zoetstoffen in een potje of tabletje maltodextrine is. Dus je krijgt sowieso wat glucose binnen, 't is alleen niet veel.
[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 15-08-2012 21:48:54 ]Confidence through competence![]()
Hmm okee, crystal clear kan dus niet echt kwaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloedsuiker sowieso niet. Insulinespiegel niet of niet significant.
http://www.marksdailyapple.com/artificial-sweeteners-insulin
Maar bedenk dat de 'dragers' van de zoetstoffen in een potje of tabletje maltodextrine is. Dus je krijgt sowieso wat glucose binnen, 't is alleen niet veel.
Is voor mn vader, zn suiker is 7,1
Vorig jaar een bypass gehad en hij probeert nu zn medicatie voir zn cholestorol te minderen, die veroorzaken een te hoge suiker geloof ik.
Zou niet weten waardoor hij nog meer een te hoge suiker zou hebben![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm okee, crystal clear kan dus niet echt kwaad.
Is voor mn vader, zn suiker is 7,1
Vorig jaar een bypass gehad en hij probeert nu zn medicatie voir zn cholestorol te minderen, die veroorzaken een te hoge suiker geloof ik.
Zou niet weten waardoor hij nog meer een te hoge suiker zou hebben
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
ACE-K beinvloedt als een van de weinige zoetstoffen wèl je insuline (dit hoeft niet per se een probleem te zijn, maar houd er rekening mee).![]()
Ik drink veel crystal clear, water vind ik niet zo lekker. Ik weet dat water wel beter is, maarja, crystal clear is weer beter dan cola e.d..![]()
![]()
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Autobandje het volgende:
ACE-K beinvloedt als een van de weinige zoetstoffen wèl je insuline (dit hoeft niet per se een probleem te zijn, maar houd er rekening mee).Wut? Vanwege...?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Toverbal0 het volgende:
maarja, crystal clear is weer beter dan cola e.d..Confidence through competence![]()
Smaakt naar fruitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?
[..]
Wut? Vanwege...?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Is een Pro "shakebeker" nou zoveel beter dan een normale?Staan allemaal dingen van geen klonten, extra gefilterd. etc.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Welnee, dat soort onzin moet je gewoon overslaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
Is een Pro "shakebeker" nou zoveel beter dan een normale?Staan allemaal dingen van geen kloten, extra gefilterd. etc.
![]()
Dus gewoon zo'n goedkope van 5 eu halen? Want dan neem ik gewoon een normale bidon en zo'n shakebeker mee naar de sportschool met die whey alvast erin. Dat 10 euro ding had je 2 compartimenten voor water en poeder ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, dat soort onzin moet je gewoon overslaan.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Pot whey bestellen, krijg je zo'n shakebeker of bidon er gratis bij. En met de goeiekope heb je ook geen klontjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus gewoon zo'n goedkope van 5 eu halen? Want dan neem ik gewoon een normale bidon en zo'n shakebeker mee naar de sportschool met die whey alvast erin. Dat 10 euro ding had je 2 compartimenten voor water en poeder ofzo![]()
Rattenstudie, https://www.thieme-connect.de/DOI/DOI?10.1055/s-2007-1011788 Hoeveel het over mensen zegt is idd de vraagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?![]()
Oke bedankt, bij body-supplies.nl kreeg ik namelijk 100g whey isolate erbij. Was al van plan om een pot te bestellen maar had nog geen shakebeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Pot whey bestellen, krijg je zo'n shakebeker of bidon er gratis bij. En met de goeiekope heb je ook geen klontjes.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
Thanks, maar ben wel benieuwd naar de dosis/respose curve van mensen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Rattenstudie, https://www.thieme-connect.de/DOI/DOI?10.1055/s-2007-1011788 Hoeveel het over mensen zegt is idd de vraag
Hier hebben ze 150mg Ace-K per kg rat gebruikt, maar de dosis bij mensen is pak hem beet een factor 200 lager: http://www.trade-chem.com/products/chanpin/Acesulfame-K.html
Da's dus hetzelfde als 10 gram paracetamol bij ratten in een infuus naar binnen jassen, bijvoorbeeld
http://www.info-edulcorants.org/pdf/Haertel_study_EN.pdf hier vonden ze wel dat zoetstoffen het bloedsuiker (iets) verlaagden, maar ze vonden het effect te klein om het meningsvol te noemen. Insuline stijgt blijkbaar niet, maar suiker daalt wel een beetje (ze leggen niet uit hoe dit dan komt), maar blijft binnen normale waardes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks, maar ben wel benieuwd naar de dosis/respose curve van mensen.
Hier hebben ze 150mg Ace-K per kg rat gebruikt, maar de dosis bij mensen is pak hem beet een factor 200 lager: http://www.trade-chem.com/products/chanpin/Acesulfame-K.html
Da's dus hetzelfde als 10 gram paracetamol bij ratten in een infuus naar binnen jassen, bijvoorbeeld
Dus niet iets om heel bang voor te zijn die zoetstoffen, al probeer ik persoonlijk alle hyperstimuli te vermijden als het kan. Gooi nooit ergens ook suiker in e.d.![]()
![]()
Ligt er aan. Shakebekers met een spiraal er in (zoals die van B&F) vind ik wel veel beter werken dan die met zo'n zeefje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
Is een Pro "shakebeker" nou zoveel beter dan een normale?Staan allemaal dingen van geen klonten, extra gefilterd. etc.
![]()
Jij bent oud manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef CarbonC het volgende:
Ik zweet altijd. Verder vandaag voor het eerst in 320 jaar weer eens 10x100kg gesquat.
-
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]quote:Het leven is al zwaar genoeg. Tel daar een paar kilo te veel bij op en ons bestaan is ondraaglijk.![]()
![]()
-
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen.![]()
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
Zijn er heir mensen die zonder kussen slapen? Ik heb begrepend at het beter is voor je rug en nek, maar ik krijg het echt niet voor elkaar
-
Hah, hier hoef je dan nooit korting te gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen.
-
Wel petje achterstevoren mag ik hopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef seto het volgende:
Boeie, ik zit bij een hardcore gym en zag gister iemand tricep extensions doen met een riem om.
En een petje.
En handschoenen vind ik alleen maar kut, doe altijd zonder.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef seto het volgende:
En een petje.Mensen met een belt of handschoentjes... Moet toch altijd hier aan denken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel petje achterstevoren mag ik hopen?
En handschoenen vind ik alleen maar kut, doe altijd zonder.
weighted dips oke, maar voor de rest gewoon zonder. Hoe zwaar ook.
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 16-08-2012 08:07:26 ]![]()
Probeer de onderkant van je kussen eens tussen je schouder en je nek te trekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:12 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er heir mensen die zonder kussen slapen? Ik heb begrepend at het beter is voor je rug en nek, maar ik krijg het echt niet voor elkaar
Als ik dat niet doe, en per ongeluk met m'n schouder d'r op ga liggen, of alleen met m'n hoofd, dan kan ik geheid de dag er na niet meer naar rechts kijken.![]()
![]()
Geen idee, ik heb er helemaal geen verstand van. Maar op de achterkant van dat pak staan geen suikers enz, dus dacht is in ieder geval beter dan cola. Niet?quote:![]()
![]()
![]()
In cola zero zit ook geen suiker. 0 caloriën jeweetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:17 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er helemaal geen verstand van. Maar op de achterkant van dat pak staan geen suikers enz, dus dacht is in ieder geval beter dan cola. Niet?![]()
-
Ja maar ik weet dat dat nog slechter is dan normale cola, iets met toegevoegde shit ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In cola zero zit ook geen suiker. 0 caloriën jeweets![]()
Sorry maar icing is achterhaalt. Het remt juist het herstel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee precies. Als het morgen niet veel beter is ga ik zeker. Heb destraks een icepack erop gehouden en toen een hete douche erop laten stralen en dat scheelde al heel veel. Pijn zit nu voor 90% ook in de zijkant van me rug ipv been.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Gisteren getraind. Even de Smith ingenomen voor een x aantal minuten, was gelukkig niet zo druk.
Inmiddels kan ik:
BP: 2*8*20 + 1*8*25 (laatste rep tegen failure aan)
SQ: 1*8*10 + 1*8*20 + 1*8*25
DL: 1*8*20 + 2*8*40
Chin-up: 5/3/2
Dips: niet gelukt. Krijg mijn houding niet goed. Denk dat ik het eerst maar met een bankje doe.
Tricep pulldown ipv dips: 1*8*12,5 + 2*8*15.
Dit wil ik eerst voltooien tot 3 sets met hetzelfde gewicht, daarna ga ik weer gewicht toevoegen. In 2 weken tijd heb ik met BP al 10kg kunnen toevoegen, voelt wel goed.
Overigens voel ik nu alle spieren lekker, wat ik zo graag wilde.
Iemand tips voor die dips?
[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 16-08-2012 09:44:16 ]![]()
Goedzo. We moeten allemaal ergens beginnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren getraind. Even de Smith ingenomen voor een x aantal minuten, was gelukkig niet zo druk.
Inmiddels kan ik:
BP: 3*8*20 (laatste rep tegen failure aan)
SQ: 1*8*10 + 1*8*20 + 1*8*25
DL: 1*8*20 + 2*8*40
Chin-up: 5/3/2
Dips: niet gelukt. Krijg mijn houding niet goed. Denk dat ik het eerst maar met een bankje doe.
Tricep pulldown ipv dips: 1*8*12,5 + 2*8*15.
Dit wil ik eerst voltooien tot 3 sets met hetzelfde gewicht, daarna ga ik weer gewicht toevoegen. In 2 weken tijd heb ik met BP al 10kg kunnen toevoegen, voelt wel goed.
Overigens voel ik nu alle spieren lekker, wat ik zo graag wilde.
Iemand tips voor die dips?Waarom doe je geen starting strength trouwens? Is een prima programma voor beginners (en zelfs voor gevorderden, mits bulk).
-
Straks eens 3x5x90 skwots proberen
-
Ik kreeg mijn houding niet goed voor elkaar. Wist niet hoe ik mijn armen neer moest zetten, dus dan maar geen dips voordat ik iets gruwelijk verneuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:41 schreef mtchel112 het volgende:
Geen een dip maar wel chins?
waar gaat het heen, the horror![]()
Schouders aangespannen en "laag" houden. Dus niet in je schouders gaan hangen.quote:
Tijdens het dippen bovenaan niet je ellebogen locken.
Verder iets wat naar voren leunen (voeten overelkaar gekruist beetje naar achter) en voor je en een beetje omhoog kijken.![]()
Ik probeerde het op dit ding:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schouders aangespannen en "laag" houden. Dus niet in je schouders gaan hangen.
Tijdens het dippen bovenaan niet je ellebogen locken.
Verder iets wat naar voren leunen (voeten overelkaar gekruist beetje naar achter) en voor je omhoog kijken.
http://www.technogym.com/(...)on/easy-chin-dip/411 Lukte dus voor geen zak.![]()
Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel gewoon met bankje doen dus
Ik probeerde het op dit ding:
http://www.technogym.com/(...)on/easy-chin-dip/411 Lukte dus voor geen zak. Volgende keer gewoon dips met bankje
Gewoon doen, en ff wat filmpjes over dippen kijken vooraf.![]()
Oke, thanks. Had ik ook al gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg opgeletquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.
Gewoon doen, en ff wat filmpjes over dippen kijken vooraf.![]()
![]()
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.![]()
Inderdaad vanaf de grond met een clean; ik denk dat je press eerder de beperkende factor wordt, dan de jerk. Dit is bij mij iig het geval. Clean wil tot zeker zo'n 70kg, press staakt bij 52,5.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.![]()
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat dat nog slechter is dan normale cola, iets met toegevoegde shit ofzo.![]()
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luckquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn houding niet goed voor elkaar. Wist niet hoe ik mijn armen neer moest zetten, dus dan maar geen dips voordat ik iets gruwelijk verneuk.![]()
Precies, wat is er mis met kraanwater? Of spa rood? Die zoete troep is allemaal nutteloze Kcal, die tijdens de zomercut beter besteed kunnen worden aan hongerstillen, zodat je het goed volhoudt en tijdens de bulk aan de melk, zodat je je vetjes en eiwitten lekker hoog houdt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep![]()
Okequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:00 schreef squatbro het volgende:
[..]
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luckVrijdag volgende workout, zal ik dan doen
![]()
![]()
Maar waarom is het dan troep? hogere zuurgraad voor me tanden? Dat boeit me niet, wil ze toch laten witten. Ik WEET dat water het beste is, maar vind dat gewoon niet zo lekker als crystal clear. Ik heb het over de pakken he, niet over die flessen, die vind ik niet te zuipen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep![]()
En pull/chin ups?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Mensen met een belt of handschoentjes... Moet toch altijd hier aan denken.
[ afbeelding ]
weighted dips oke, maar voor de rest gewoon zonder. Hoe zwaar ook.![]()
Op het dipstation leggen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.quote:![]()
Ik bedoelde of hij ook een riem droeg bij weighted chins/pulls.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef squatbro het volgende:
[..]
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.![]()
Als ik bij chinups geen padjes gebruik kan ik op een gegeven moment geen chinups meer doen. Zal dus wel moeten
Straps nooit gebruikt maar gister bij toeval op werk het principe in werking gezien met een hijsband en een flinke stapel vlechtstaal... Wikkelde de hijsband twee keer om mn arm en trok de hele boel vrij makkelijk omhoog waar het eerst een flinke inspanning kostte.
Maar blijf lekker trainen zonder. Mss een keer om stoer te doen
Er is niks stoers aan straps vind ik, echte bazen pakken het gewicht zonder hulp!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Als ik bij chinups geen padjes gebruik kan ik op een gegeven moment geen chinups meer doen. Zal dus wel moeten
Straps nooit gebruikt maar gister bij toeval op werk het principe in werking gezien met een hijsband en een flinke stapel vlechtstaal... Wikkelde de hijsband twee keer om mn arm en trok de hele boel vrij makkelijk omhoog waar het eerst een flinke inspanning kostte.
Maar blijf lekker trainen zonder. Mss een keer om stoer te doen![]()
![]()
Ik ben 20, 1,82m en 60kgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen ik net begon met trainen drukte ik alleen de stang, als 15-jarige ecto![]()
![]()
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.quote:![]()
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
En bij ons hebben ze geen dips rek alleen zo'n ding waar je je knieen op legt (Weer zo'n soort smith apparaat) kan je die ook gebruiken?![]()
Kunnen ook gewoon met een rechte bar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
Gister voor het eerst weer eens even 4x120kg gedeadlift.
Had het al een tijdje niet meer gedaan, heel slecht ik weet het.
Nu na 3 weken alweer aan dit gewicht, voornaamste probleem is toch wel grip, voor de rest krijg ik die stang wel omhoog.![]()
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezigDus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.![]()
Waarom zou hij geen gezouten nootjes mogen trouwens? zout houd vocht vast maar dat is toch geen groot probleem met hem?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.Probeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?![]()
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.quote:![]()
Dit is onzin en vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
En misschien een bak kwark voor het slapen gaan? En tonijn/kipfilet voor op brood?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?Hoe lang train je al?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.![]()
Nice, nog een Apeldoornerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.Waar train je?
Mijn werkgever wilt niet dat ik achter de pc eetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?En ik kan moeilijk elke keer weg lopen (al zit ik ook op FOK!
). Zal 't tegen de kok zeggen
Volkoren brood inderdaad.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.Ik merk ook al wel dat ik groei, ik kan het al wel zien, aangezien ik 2 jaar dezelfde lichaamsbouw heb gehad, en dus geen dikkere/bredere armen oid heb gekregen.
![]()
![]()
Totaal nu ongeveer een jaartje denk ik, maar in het begin veel ouwehoeren in de gym met vrienden enzo. Totaal niet met voeding bezig. Laatste 2/3 maanden serieuzer bezig met alles.quote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?
Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, nog een ApeldoornerWaar train je?
En jij?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik bedoel het ook niet omdat 6 porties gezonder is. Maar door om de 2 uur te eten heeft ie meer ruimte om meer te eten. Ik denk dat hij wat boven z'n onderhoud moet gaan zitten en dat bereik je makkelijker door verspreidt te eten dan in minder periodes veel te moeten stouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.
Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.![]()
Elk broodsoort is slecht, ik eet het ook maar waarom zou je dan voor iets ranzigs gaan:?quote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackEn jij?
Ik train bij the real gym () aan de Molenstraat.
![]()
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.
Ik train bij the real gym () aan de Molenstraat.
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbellsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?![]()
![]()
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.![]()
Thanks voor de tips! Ga ik mezelf maar even dwingen om niet over mijn nek te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.![]()
![]()
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbells
Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.![]()
Ja, en DL ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...
Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.Moet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
![]()
Ik zag vandaag ook iemand al zijn oefeningen in de smith doen, van bankdrukken tot aan shoulder presses.
Maar hij had een gesprek met zijn trainingsmaatje over dat het raar was dat iemand breder terugkwam van een week vakantie. Zegt hij dat het door zijn bouw is, en dat zijn spieren "slechter" zijn geworden omdat ze nu ineens heel veel vocht vasthouden en minder hard zijn omdat hij rust heeft gehad
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en DL ookMoet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
Kan gewoon. Wel heel goed op je form letten. Heb zelf ook uit materiaal gebrek tot 115 kilo in de smith gedeadlift. Nog nooit last gehad van een blessure hierdoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wat moet ik nu doen? Wel of niet?
Voeten half onder de bar, iets door mijn knieën, schouders naar achter, holle rug, naar voren/boven kijken, spieren aanspannen, benen strekken, rug strekken.![]()
Zou persoonlijk wel doen. Heb het ook gedaan en er geen last mee gehad. Wel goede form hebben uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Voeten half onder de bar, iets door mijn knieën, schouders naar achter, holle rug, naar voren/boven kijken, spieren aanspannen, benen strekken, rug strekken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb er ook geen last van, beetje spierpijn nu, maar ach. Zo'n ramp is dat niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou persoonlijk wel doen. Heb het ook gedaan en er geen last mee gehad. Wel goede form hebben uiteraard.
Zie verder nooit iemand een DL doen, en zelden een squat, maar naar mijn idee is mijn form wel goed. Ik train alleen dus kan ook niet makkelijk laten filmen.![]()
Buikspieren aanspannen, je traps/schouders omhoog doen en vooruit kijken. Toen ik nog aan deadliften deed, raakten mijn schenen de bar aan. Daarna schraapte ik de bar langs mn schenen. Zo heb ik het geleerd van Rippetoe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Voeten half onder de bar, iets door mijn knieën, schouders naar achter, holle rug, naar voren/boven kijken, spieren aanspannen, benen strekken, rug strekken.![]()
Duw jezelf vanuit je hielen rechtop, Vinniebrah, terwijl je je borst gewoon recht omhoog laat gaan. Desnoods je tenen omhoogkrullen zodat je echt vanuit je hielen 'duwt'. Schouderbladen boven de bar.![]()
Volgens mij doe ik dat al inderdaad, kan het me zo niet herinneren, zal er morgen op letten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef squatbro het volgende:
[..]
Buikspieren aanspannen, je traps/schouders omhoog doen en vooruit kijken. Toen ik nog aan deadliften deed, raakten mijn schenen de bar aan. Daarna schraapte ik de bar langs mn schenen. Zo heb ik het geleerd van Rippetoe.
Letterlijk langs mijn schenen kan niet, omdat Smith, maar wel zo dicht mogelijk er langThanks voor de tip! Zal er morgen eens wat beter op letten allemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Duw jezelf vanuit je hielen rechtop, Vinniebrah, terwijl je je borst gewoon recht omhoog laat gaan. Desnoods je tenen omhoogkrullen zodat je echt vanuit je hielen 'duwt'. Schouderbladen boven de bar.![]()
Prima oefening voor rug, doe ik ook vaak bij mij rug routine.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef squatbro het volgende:
Iemand hier bekend met de bent over row? Die ga ik vandaag toevoegen aan mijn rug dag.![]()
Heb je nog tips die je kwijt kan? En, wat is een prima gewicht om mee te beginnen? Ik kan al 50 kilo barbell rowen (pendlay). Zeg maar 30 kilo ofzo?![]()
Ik denk dat ik op m'n 20e een kilootje of 70 hooguit woog. Okee, het is iets meer dan 60 maar ik ben van huis uit ook zo'n type waar de bovenkant van de onderarmen dikker was dan de bovenarmen... Ik at toch zeker niet weinig. Kwestie van stofwisseling, bouw en aanleg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezigYou thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Doe ik sinds een tijdje weer (tijd niet gedaan). Kostte me effe wat moeite om de juiste houding weer te pakken te krijgen (raar maar waar). Prima oefening. Ellebogen vlak langs je lichaam bewegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef squatbro het volgende:
Iemand hier bekend met de bent over row? Die ga ik vandaag toevoegen aan mijn rug dag.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Dumbell of barbell?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef squatbro het volgende:
Heb je nog tips die je kwijt kan? En, wat is een prima gewicht om mee te beginnen? Ik kan al 50 kilo barbell rowen (pendlay). Zeg maar 30 kilo ofzo?Progressief laden. Ben je al in gewicht gezakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Weer de 50kg press niet gehaald
Zat nu op 3x5 en 2x3
Volgende keer moet het lukken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja 25kg ging goed. eerste 2 setjes van 30 ook maar toen voelde ik mn armen bijna niet meer na 3 reps.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Dumbell of barbell?
[..]
Progressief laden. Ben je al in gewicht gezakt?![]()
Je moet terugzakken in gewicht en vanaf daar weer net zo gaan laden als je normaal ook deed. Heb je het boek gelezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja 25kg ging goed. eerste 2 setjes van 30 ook maar toen voelde ik mn armen bijna niet meer na 3 reps."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ja maar ik had de droom om mijn press gelijk te houden aan BP en PCquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Je moet terugzakken in gewicht en vanaf daar weer net zo gaan laden als je normaal ook deed. Heb je het boek gelezen?![]()
Maar mocht het volgende keer weer niet lukken dan ga ik terug in gewicht en ook met een widere grip oefenen![]()
Droom maar lekker verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar ik had de droom om mijn press gelijk te houden aan BP en PC![]()
Maar mocht het volgende keer weer niet lukken dan ga ik terug in gewicht en ook met een widere grip oefenen
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Mooi hoe we met een reflex de pecs in gaan zetten voor de OHP. En de lats met een kromme rug bij een flat bench press.Confidence through competence![]()
Ik plaats ook weer even een hit & run post: als je soms niet goed weet wat je moet eten 's avonds, maar je kent je macro's wel kun je via Google heel makkelijk een lijstje genereren door dit in te tikken:Eventueel aan te vullen met "eiwit *getal* g".quote:site:ah.nl recept *aantal* kcal
Werkt prima![]()
![]()
Als je al redelijk getraind bent kun je denk ik wel rond de 50 kilo pakken als startgewicht. Verder gewoon uitproberen, dan merk je het vanzelf wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef squatbro het volgende:
[..]
Barbell, ik heb denk maar heel weinig mensen met een dumbell zien rowen, naast kroc rows..."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Vandaag 2e gewichthef training gedaan. Ik ga 3x per week op techniek trainen en 3x per week op kracht en massa. Vandaag de eerste massa training gehad volgens een schema van 1 of andere Duitse gewichtheffer. Maar wat een vreselijk schema, het is een fullbody schema met alleen maar isolatie oefeningen en voor de rug compounds. Het heeft me in totaal 2,5 uur geduurt om alle oefeningen te voltooien.
Ik weet niet of ik met het schema doorga, het schijnt te werken in de praktijk maar het gaat tegen bijna alles in wat ik geleerd heb. Mijn trainer is Houder van de A licentie (Topsportlicentie niveau 4) van Bundes Verband Deutscher Gewichtheber en lid van de Technische Commissie "Coaching & Science" van de EWF.
/dagboek.![]()
Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:quote:
• "Met dit schema krijg je 1 kilo spier per week erbij"
• "Je moet je spieren elke dag oppompen, daardoor worden ze groter."![]()
![]()
Eh, je kent het verschil tussen isolatie en compounds, mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef EdwinNL het volgende:
, het is een fullbody schema met alleen maar isolatie oefeningen en voor de rug compounds.Right...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:
• "Met dit schema krijg je 1 kilo spier per week erbij"
• "Je moet je spieren elke dag oppompen, daardoor worden ze groter."![]()
Gooi maar weg dat schema.![]()
![]()
1 kilo spier per week? mag ik dat nummer is van je trainerThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Weet niet hoe het hier zit, maar in Amerika als je dat papiertje voor certified strength trainer bla bla wil halen, dan moet je ergens iets van 300 USD dokken, 80 multiple choice vragen beantwoorden, en that's it.Confidence through competence![]()
Vanochtend had ik op de weegschaal 5 kilo erbij.
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.
Je pist daarna het bloed gewoon weer uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
BEASTMODE![]()
Heb alle vertrouwen op het gebied van gewichtheffen, maar ik denk toch dat ik liever anders massa en kracht ga trainen.![]()
![]()
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
![]()
![]()
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef EdwinNL het volgende:
Heb alle vertrouwen op het gebied van gewichtheffen, maar ik denk toch dat ik liever anders massa en kracht ga trainen.
Vuistregel voor een goede personal trainer is altijd; hoe ziet die er zelf uit?(uitzonderingen daargelaten)BEASTMODE![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een stukje over de trainer:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.
Vuistregel voor een goede personal trainer is altijd; hoe ziet die er zelf uit?(uitzonderingen daargelaten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.![]()
![]()
![]()
Je trainer hier aan het woord, rond 1 minuut.
Grappig filmpje trouwens, NK gewichtheffen in een hal met een zwevende vloer, afgelasting tot gevolg
Klopt, en je ziet op dat filmpje Mehdi Doori en Louis de Valk, beide in de top van Nederland. Wat opzich wel grappig is, we hebben de minste atleten maar wel de top.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je trainer hier aan het woord, rond 1 minuut.
Grappig filmpje trouwens, NK gewichtheffen in een hal met een zwevende vloer, afgelasting tot gevolg
Die sporthal die je ziet heb ik op de basisschool nog gymles gehad.![]()
![]()
Ja, 1 van mijn gare websitesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]![]()
Triceps-trainen.nl van jou trouwens? Nice.
En "Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden", lekker.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Dit is een stukje over de trainer:Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.![]()
Dat denk ik ook, ik ga ook morgen vragen of ik in overleg met hem een nieuw schema ga doen, waarbij het voornamelijk uit compound oefeningen bestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Physics het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.
Ik dacht zelf aan een 3 daags split.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een beetje oké schema voor massa?![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.
-
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag. Tweede keer op rij dat ik rond 10:30 op de plee mijn darmen leeg sta te kotsen
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren. Als je niks te verteren hebt, gooi je dat er dus lekker snel weer uit[/edit]
[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 17-08-2012 02:48:59 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
droog afgewogen 100gram brinta d'r bij als ontbijt. Als je het niet lust, gewoon een beetje in een beker doen, beetje water er bij, en direct waterig chuggen. Volgende beetje enz enz.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eetschema ongeveer:
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
's avonds een zakje cashews zoutloos en een bak kwark d' r bij.
en over de dag verdeeld 2L volle melk inlassen.
Calorieen optellen. Vetten,proteine, en carbs optellen.
Kijken wat er gebeurt
Bij ons is er ook geen rechte bar. Ik ga altijd of in het squat rack hangen. (bar op de bovenste lat, onderbenen 90 graden) en dan kun je ook pullup's doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Of, ik pak een bar als bijv. deze:
en leg die op de schuine optrekpunten v.d. cable fly machine en trek me daar aan op.
Sommige kijken dan alsof ze water zien branden maar goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-08-2012 07:30:03 ]![]()
Ik ken iemand die altijd per direct over d'r nek gaat van een kop groene thee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag.
Dit is dus niet heel erg gek.Goed om te weten als je vaak last hebt van maagzuur dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren.[/edit]
[ Bericht 48% gewijzigd door RaymondK op 17-08-2012 07:17:31 ]![]()
Nou vandaag de laatste deload dag. Wat een saaie bedoeling zeg.
Ben echt een kwartier eerder klaar met het zelfde schema op halve kracht![]()
Wel zo fris als een hoentje nu aan het eind v.d. week, i.p.v. diep vermoeid.
Het gevoel alsof ik achter mezelf aan liep is eindelijk weg, dit had ik veel vaker eens moeten doen![]()
![]()
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:33 schreef RaymondK het volgende:
Nou vandaag de laatste deload dag. Wat een saaie bedoeling zeg.
Ben echt een kwartier eerder klaar met het zelfde schema op halve kracht![]()
Wel zo fris als een hoentje nu aan het eind v.d. week, i.p.v. diep vermoeid.
Het gevoel alsof ik achter mezelf aan liep is eindelijk weg.
Zijn er trouwens meer mensen hier die aan het eind van hun workout een minuutje aan een bar gaan hangen (ik doe 2 keer 30 sec)? Heerlijke manier om je rug te 'resetten' (even de wervels uit elkaar) en goed voor je grip ook
-
Yep doe ik ook tussendoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.
Zijn er trouwens meer mense hier die aan het eind van hun workout een minuutje aan een bar gaan hangen? Heerlijke manier om je rug te 'resetten' en goed voor je grip ook
Wel je schouders aanspannen als je aan je armen gaat hangen!
Maar idd. heerlijk gevoel, alle wervels ff op z'n plek terug brnegen.
Ik had met dat deloaden dus de hele tijd het idee dat iedereen zag dat ik maar met 70kg zat te benchen lol.Give a fuck nu.
Kun je wel lekker explosief je setjes doen![]()
![]()
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Ik had met dat deloaden dus de hele tijd het idee dat iedereen zag dat ik maar met 70kg zat te benchen lol.Mijn werksets zijn 75kg op een lichaamsgewicht van 78kg. Weak triceps much
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: