Thanks, maar ben wel benieuwd naar de dosis/respose curve van mensen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Rattenstudie, https://www.thieme-connect.de/DOI/DOI?10.1055/s-2007-1011788 Hoeveel het over mensen zegt is idd de vraag
http://www.info-edulcorants.org/pdf/Haertel_study_EN.pdf hier vonden ze wel dat zoetstoffen het bloedsuiker (iets) verlaagden, maar ze vonden het effect te klein om het meningsvol te noemen. Insuline stijgt blijkbaar niet, maar suiker daalt wel een beetje (ze leggen niet uit hoe dit dan komt), maar blijft binnen normale waardes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks, maar ben wel benieuwd naar de dosis/respose curve van mensen.
Hier hebben ze 150mg Ace-K per kg rat gebruikt, maar de dosis bij mensen is pak hem beet een factor 200 lager: http://www.trade-chem.com/products/chanpin/Acesulfame-K.html
Da's dus hetzelfde als 10 gram paracetamol bij ratten in een infuus naar binnen jassen, bijvoorbeeld
Ligt er aan. Shakebekers met een spiraal er in (zoals die van B&F) vind ik wel veel beter werken dan die met zo'n zeefje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
Is een Pro "shakebeker" nou zoveel beter dan een normale?Staan allemaal dingen van geen klonten, extra gefilterd. etc.
Jij bent oud manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef CarbonC het volgende:
Ik zweet altijd. Verder vandaag voor het eerst in 320 jaar weer eens 10x100kg gesquat.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
Mensen cutten is niet meer nodig, nu zijn er afslank leggings, Een nieuwe AB trainer, en een Smelly-o-belly!! Dat kan alleen maar bij Groupon!
• Slankere benen zonder te sporten met 2 of 4 afslankende leggings, incl. verzendkosten
• Om je benen er slanker uit te laten zien, kan je trainen, een dieet volgen of degene naast je een sumopak aanmeten. Zet anderen niet voor schut en ga voor 2 of 4 afslankende leggings.
• •Afvallen wanneer en waar je zelf wil
• •Plaats Steam-O-Belt daar waar vet moet verdwijnen
• •Binnen dertig minuten resultaat
• •Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden
[ afbeelding ]
quote:Het leven is al zwaar genoeg. Tel daar een paar kilo te veel bij op en ons bestaan is ondraaglijk.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Zouden ze hier ook moeten doen.
Hah, hier hoef je dan nooit korting te gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Zouden ze hier ook moeten doen.
Wel petje achterstevoren mag ik hopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef seto het volgende:
Boeie, ik zit bij een hardcore gym en zag gister iemand tricep extensions doen met een riem om.
En een petje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef seto het volgende:
Boeie, ik zit bij een hardcore gym en zag gister iemand tricep extensions doen met een riem om.
En een petje.
Mensen met een belt of handschoentjes... Moet toch altijd hier aan denken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel petje achterstevoren mag ik hopen?
En handschoenen vind ik alleen maar kut, doe altijd zonder.
Probeer de onderkant van je kussen eens tussen je schouder en je nek te trekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:12 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er heir mensen die zonder kussen slapen? Ik heb begrepend at het beter is voor je rug en nek, maar ik krijg het echt niet voor elkaar
Geen idee, ik heb er helemaal geen verstand van. Maar op de achterkant van dat pak staan geen suikers enz, dus dacht is in ieder geval beter dan cola. Niet?quote:
In cola zero zit ook geen suiker. 0 caloriën jeweetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:17 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er helemaal geen verstand van. Maar op de achterkant van dat pak staan geen suikers enz, dus dacht is in ieder geval beter dan cola. Niet?![]()
Ja maar ik weet dat dat nog slechter is dan normale cola, iets met toegevoegde shit ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In cola zero zit ook geen suiker. 0 caloriën jeweets
Sorry maar icing is achterhaalt. Het remt juist het herstel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nee precies. Als het morgen niet veel beter is ga ik zeker. Heb destraks een icepack erop gehouden en toen een hete douche erop laten stralen en dat scheelde al heel veel. Pijn zit nu voor 90% ook in de zijkant van me rug ipv been.
Goedzo. We moeten allemaal ergens beginnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren getraind. Even de Smith ingenomen voor een x aantal minuten, was gelukkig niet zo druk.
Inmiddels kan ik:
BP: 3*8*20 (laatste rep tegen failure aan)
SQ: 1*8*10 + 1*8*20 + 1*8*25
DL: 1*8*20 + 2*8*40
Chin-up: 5/3/2
Dips: niet gelukt. Krijg mijn houding niet goed. Denk dat ik het eerst maar met een bankje doe.
Tricep pulldown ipv dips: 1*8*12,5 + 2*8*15.
Dit wil ik eerst voltooien tot 3 sets met hetzelfde gewicht, daarna ga ik weer gewicht toevoegen. In 2 weken tijd heb ik met BP al 10kg kunnen toevoegen, voelt wel goed.
Overigens voel ik nu alle spieren lekker, wat ik zo graag wilde.
Iemand tips voor die dips?
Ik kreeg mijn houding niet goed voor elkaar. Wist niet hoe ik mijn armen neer moest zetten, dus dan maar geen dips voordat ik iets gruwelijk verneuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:41 schreef mtchel112 het volgende:
Geen een dip maar wel chins?
waar gaat het heen, the horror
Schouders aangespannen en "laag" houden. Dus niet in je schouders gaan hangen.quote:
Ik probeerde het op dit ding:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Schouders aangespannen en "laag" houden. Dus niet in je schouders gaan hangen.
Tijdens het dippen bovenaan niet je ellebogen locken.
Verder iets wat naar voren leunen (voeten overelkaar gekruist beetje naar achter) en voor je omhoog kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |