Nee, komt gewoon een ander voor in de plaats...zoals die van Jesse!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou je je bron van inkomen afsnijden?
Ik denk niet dat er een admin is die zin heeft om daar op te gaan letten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, komt gewoon een ander voor in de plaats...zoals die van Jesse!
Ik zie gasten met handschoentjes op een lat pulldown met 40kg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat mij wel opvalt bij F4F is dat iedereen hier met van die handschoentjes loopt en squat met een kussen.
Ik ben lid van een pussy gym
Waar koop je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Physics het volgende:
In dit weer is magnesium geen overbodige luxe volgens mij. Gelukkig heb ik zo'n flesje vloeibaar magnesium, die blokken zijn bij ons verboden.
Bloedsuiker sowieso niet. Insulinespiegel niet of niet significant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:27 schreef mtchel112 het volgende:
Weet iemand of sucralose en acesulfaam k de bloedsuiker aantasten?
Hmm okee, crystal clear kan dus niet echt kwaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloedsuiker sowieso niet. Insulinespiegel niet of niet significant.
http://www.marksdailyapple.com/artificial-sweeteners-insulin
Maar bedenk dat de 'dragers' van de zoetstoffen in een potje of tabletje maltodextrine is. Dus je krijgt sowieso wat glucose binnen, 't is alleen niet veel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm okee, crystal clear kan dus niet echt kwaad.
Is voor mn vader, zn suiker is 7,1
Vorig jaar een bypass gehad en hij probeert nu zn medicatie voir zn cholestorol te minderen, die veroorzaken een te hoge suiker geloof ik.
Zou niet weten waardoor hij nog meer een te hoge suiker zou hebben
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Autobandje het volgende:
ACE-K beinvloedt als een van de weinige zoetstoffen wèl je insuline (dit hoeft niet per se een probleem te zijn, maar houd er rekening mee).
Wut? Vanwege...?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Toverbal0 het volgende:
maarja, crystal clear is weer beter dan cola e.d..
Smaakt naar fruitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?
[..]
Wut? Vanwege...?
Welnee, dat soort onzin moet je gewoon overslaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef BredeBradda het volgende:
Is een Pro "shakebeker" nou zoveel beter dan een normale?Staan allemaal dingen van geen kloten, extra gefilterd. etc.
Dus gewoon zo'n goedkope van 5 eu halen? Want dan neem ik gewoon een normale bidon en zo'n shakebeker mee naar de sportschool met die whey alvast erin. Dat 10 euro ding had je 2 compartimenten voor water en poeder ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, dat soort onzin moet je gewoon overslaan.
Pot whey bestellen, krijg je zo'n shakebeker of bidon er gratis bij. En met de goeiekope heb je ook geen klontjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus gewoon zo'n goedkope van 5 eu halen? Want dan neem ik gewoon een normale bidon en zo'n shakebeker mee naar de sportschool met die whey alvast erin. Dat 10 euro ding had je 2 compartimenten voor water en poeder ofzo
Rattenstudie, https://www.thieme-connect.de/DOI/DOI?10.1055/s-2007-1011788 Hoeveel het over mensen zegt is idd de vraagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een studie met mensen die een klinisch significante verhoging van de insulinespiegel laat zien?
Oke bedankt, bij body-supplies.nl kreeg ik namelijk 100g whey isolate erbij. Was al van plan om een pot te bestellen maar had nog geen shakebeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Pot whey bestellen, krijg je zo'n shakebeker of bidon er gratis bij. En met de goeiekope heb je ook geen klontjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |