quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dit ook ja.quote:
Tja, het is voor mij al zo lang geleden dat ik 15 jaar was. Denk dat jij daar een betere indruk over hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit ook ja.
Vond BB altijd wel een leuke user maar na dit behoorlijk in mijn achting gedaald.
Dan weet je wie je CinC wordtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal blij zijn als de verkiezingen voorbij zijn.
Die drang om me te bewijzen heb ik nooit zo gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het is voor mij al zo lang geleden dat ik 15 jaar was. Denk dat jij daar een betere indruk over hebt
En jij bent toch ook jong, nog.... Ik krijg wel de indruk dat de jongeren (14-20 jaar) nu meer zich willen bewijzen dan 20 jaar terug.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die drang om me te bewijzen heb ik nooit zo gehad.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat ook, maar dan ben ik eindelijk van die verdomde reclame spotjes af.
Dat is zeker waar! Komt ook behoorlijk door de maatschappij, veel eerder moet je kind zijn weg. Veel vroeger al kiezen voor je toekomst (gerichte leer profielen) en vooral ook aan alles wat kids op school doen maar een cijfert vokr het raprt hangen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij bent toch ook jong, nog.... Ik krijg wel de indruk dat de jongeren (14-20 jaar) nu meer zich willen bewijzen dan 20 jaar terug.
Dat was het beste van cash for clunkers, de stomme stickers verdwenenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kan ik mij nog wel herinneren toen ik in de USA zat..... hinderlijker dan het Nederlandse campagne voeren. En toch had het ook wel een charme.... mensen met bumperstickers zal je hier niet snel zien
Waarschijnlijk omdat als je hier zo'n bumpersticker op je auto zou plakken, er meteen mensen zijn die het nodig vinden om je auto te bekrassen ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kan ik mij nog wel herinneren toen ik in de USA zat..... hinderlijker dan het Nederlandse campagne voeren. En toch had het ook wel een charme.... mensen met bumperstickers zal je hier niet snel zien
En is het er beter op geworden? Ik weet dat de uni waar ik voor werk zomerklassen geven om NL en EN bij te spijkeren aan ingeschreven studenten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Komt ook behoorlijk door de maatschappij, veel eerder moet je kind zijn weg. Veel vroeger al kiezen voor je toekomst (gerichte leer profielen) en vooral ook aan alles wat kids op school doen maar een cijfert vokr het raprt hangen.
Ik moest even googlen op de Cash for Clunkers, is van ruim na mijn USA tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat was het beste van cash for clunkers, de stomme stickers verdwenen
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper stickerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als je hier zo'n bumpersticker op je auto zou plakken, er meteen mensen zijn die het nodig vinden om je auto te bekrassen ofzo.
Gelukkig heerst hier over het algemeen een andere mentaliteit. (Hangt ook een beetje af van waar je bent.)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper sticker
I knowquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gelukkig heerst hier over het algemeen een andere mentaliteit. (Hangt ook een beetje af van waar je bent.)
Het is er zeker niet beter op geworden. Maar hoe zou het wel goed moeten komen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is het er beter op geworden? Ik weet dat de uni waar ik voor werk zomerklassen geven om NL en EN bij te spijkeren aan ingeschreven studenten.
Wat voor nut heeft de gerichte leer profielen?
Ik had een pret-pakket, kan toch denk ik wel zeggen dat ik goed terecht gekomen ben.
Verzuiling van uit de jaren '50 ga je niet meer terug krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is er zeker niet beter op geworden. Maar hoe zou het wel goed moeten komen?
Iedereen moet even fucking normaal gaan doen. Teveel mensen slaan zo erg door met extreme ideeën dat we het normaal zijn gaan vinden.
Dat zijn twee marines die met elkaar aan het dansen zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Why do the Navy have Marines on board of their ships?
They need dance partners
Klopt. Maar je in het openbaar uitlaten over bijvoorbeeld je politieke voorkeur is hier toch wel weer een reden voor allerlei mensen om je meteen te veroordelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper sticker
Ow, daar ben ik het wel met je eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klopt. Maar je in het openbaar uitlaten over bijvoorbeeld je politieke voorkeur is hier toch wel weer een reden voor allerlei mensen om je meteen te veroordelen.
Het oh zo tolerante Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |