SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Kan niet, waren dan geen marechaussees. Orientatiejaar is geen marechaussee....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het is blijkbaar normaal daar dat 2 Antillianen een wedstrijd doen wie het hoogste een wheelie kan doen met de scooter![]()
Er waren trouwens nog stoere Marechaussee boys met bontkraagjes
Een fucking patch kabel..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
Lees de reviews
Merk je gauw genoeg als je er een beetje aan loopt te pielen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet proberen. Want het is bullshit, verschil hoor je niet. Maar het is nog de vraag hoe goed de verbinding is tussen de stekker en de plug. Dat verschilt heel erg namelijk.
Ik ga niet non-stop aan dat ding pielen :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking patch kabel..![]()
[..]
Merk je gauw genoeg als je er een beetje aan loopt te pielen.
Je hebt of goed geluid of geen geluid, paar keer draaien tot goed, daarna niet meer aanziten. Het is niet zo dat je "half" geluid hebt met missende hoge en lage freqs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ga niet non-stop aan dat ding pielen :p
Niet half, maar de aansluiting kan diverse problemen opleveren. Een kleine kortsluiting kan niet alleen je accu mollen, maar ook het signaal verstoren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt of goed geluid of geen geluid, paar keer draaien tot goed, daarna niet meer aanziten. Het is niet zo dat je "half" geluid hebt met missende hoge en lage freqs.
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Kan niet, waren dan geen marechaussees. Orientatiejaar is geen marechaussee....
sAMMIE, DIAGNOSE: Geneeskunde # 96: Slome Stella Steals The Show
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomst
Sowieso... Toekomst bij de kmarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomst
Net zo als toekomst bij defensie.quote:
Maar wel het brugjaar met workersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?
Op het ROC hangen geen KMar medewerkers rond. (behalve de leraren misschien in correct tenue)
Accu mollen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet half, maar de aansluiting kan diverse problemen opleveren. Een kleine kortsluiting kan niet alleen je accu mollen, maar ook het signaal verstoren.
Accu mollen, is de S2 goed in hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Accu mollen...
Geluidssignaal verstoren okee.
Nee die gasten waren 17 ofzo. Kan ook politie opleiding zijn hoor, ze hadden donkerblauwe broek met kisten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?
Op het ROC hangen geen KMar medewerkers rond. (behalve de leraren misschien in correct tenue)
Juist, domst vraag ooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Om een of andere reden vinden sommie individuen uit de SC hier het nodig om in topics waar ik ook in post vaak spontaan te invaseren gewoon omdat het kan. Doe eens even niet.
naar hoor zo'n openbaar forumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Om een of andere reden vinden sommie individuen uit de SC hier het nodig om in topics waar ik ook in post vaak spontaan te invaseren gewoon omdat het kan. Doe eens even niet.
Je laat je eigen achterlijkheid alleen maar blijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist, domst vraag ooit.
Overigens, ik betrap je op achterlijkheid erger dan een d/t/dt fautje. Daar verbeter ik je graag op.
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
naar hoor zo'n openbaar forum
misschien moet je maar in het keldertje gaan posten
Yups, ik stel de meest logische diagnose mbt het bot. Overige irritaties compleet buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je laat je eigen achterlijkheid alleen maar blijken.
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niks.
Is niet schijnheilig. Het is een openbaar forumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niks.
Prachtige reactie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie laat toch elke keer dat klaphekje voor de deur openstaan? Je ziet wat er van komt! S(p)am in je topic!
Hihiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef AchJa het volgende:
Btw, kunnen al die sterrenneukers niet gewoon naar hun eigen hoekje verdwijnen? Dan kan hier gewoon door plebs onderling geluld worden. Bvd.
Sorry man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef m.k het volgende:
ben ff zuipe en knaagsels halen krijg je dit
Tja.. vrouwen he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Nee, lulkoek verkopen over onzin....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topicsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
oh snapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topics.
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!quote:
idd, ik wil hem wel knuffelen nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!
Overigens ook schattig hoe Esses zei dat ik m'n Vandale dicht mocht slaan
quote:
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
AJ ga jij gewoon slapen joh. Wekkertje gaat over 5uur en een kwartiertje.
oquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar in a not-so-gay-way
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.
Neemt echter niet weg dat hier een partij bullshit verkocht wordt. Esses met een windhoos tablet, leuk. Windows is desktop materiaal geen tablet materiaal. Ga dan voor Android.
Doet me hieraan denken:quote:
Echte dingen met een tablet doen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte dingen met een tablet doen...![]()
![]()
Tegen de muur gooien? Koffie op morsen? Op kwijlen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoor
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoor
Lachequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegen de muur gooien? Koffie op morsen? Op kwijlen?
Ga jij nou maar slapen graftakquote:
Dat zijn dan ook geen echte dingen hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Mensen die college-aantekeningen maken op een tablet. Ik snap niet hoe dat comfortabel kan zijn.
Oja, je tablet als kussen gebruiken. Maar dat is ook niet echt comfortabel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen echte dingen he
BY GOD NO!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
Sam, jij hebt toch zo'n Dre Beats?
Zo grappig... zuurstofff ... moet ademenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, je tablet als kussen gebruiken. Maar dat is ook niet echt comfortabel.
Wat danquote:
Nee, ik heb dat ding niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik zweer dat jij dat een x hebt gezegt
Dat was ik moppie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik zweer dat jij dat een x hebt gezegt
Hier, heb wat van mijn zuurstof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo grappig... zuurstofff ... moet ademen
heb jij zo'n dingquote:
dijenkletser, ik blijf er inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hier, heb wat van mijn zuurstof.
Zeker, lekker makkelijk in de winter: geen gay oorwarmers op maar gewoon een koptelefoon.quote:
Misschien moet je wat met je talent voor humor doen, allicht dat je daar nog wel kans van slagen hebtquote:
Je hebt neppertsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker, lekker makkelijk in de winter: geen gay oorwarmers op maar gewoon een koptelefoon.
Tevens boeit extreme kwaliteit me niet. Even de bass wel wat verminderen en het is gewoon leuk geluid. Al zou ik er nooit de volle prijs voor betalen.
Trip kikker was te shine voor deze donkere plekquote:
Negatief.quote:
Was jij degene die er de werkelijke waarde van 25 euro voor had neergelegd?quote:
Je bent gaan posten in dat vuige sex forumpje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Trip kikker was te shine voor deze donkere plek
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Was jij degene die er de werkelijke waarde van 25 euro voor had neergelegd?
Nee DEF nam een wendingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je bent gaan posten in dat vuige sex forumpje?
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh ik ga pitten. Ik zal over je dromen m.k, hoe je om m'n grappen lacht. Met een lichtelijk homo-erotisch tintje eraan. Neem je daar aanstoot aan?
5 mensen. je vergat jezlf. en waarom niet. het is fokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat je zomaar in elk topic compleet niet op je plaats en spontaan inhoudsloze posts hoeft te gaan typen. Vooral niet voor 5 minuten met 4 mensen tegelijk. Waarvan jij waarschijnlijk nog de zinnigste post typte.
Ben ik zo makkelijk te doorgronden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?
jij wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.
Het was meer dat ik helemaal niks deed en ik van een vriend hoorde dat ze tegen hem had verteld dat ik helemaal wauw wasquote:
Moest? Van wie moest dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.
Van mezelf. Ik bedoel dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde en dat is dus meestal zo met meiden die mij wel leuk vinden.quote:
Man. bal ze gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van mezelf. Ik bedoel dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde en dat is dus meestal zo met meiden die mij wel leuk vinden.
DIT!quote:
Sam moet gewoon ballen. Beats zijn kut, sommige weten niks over audio en monster cables zijn voor bazenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik geloof dat ik moet teruglezen, of is er iemand zo vriendlijk een hele korte samenvatting te geven
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik geloof dat ik moet teruglezen, of is er iemand zo vriendlijk een hele korte samenvatting te geven
Ow, ik geloof dat ik voor deze samenvatting (zonder ondertiteling of teruglezen), twintig jaar te vroeg geboren benquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sam moet gewoon ballen. Beats zijn kut, sommige weten niks over audio en monster cables zijn voor bazen
Ah, dus weer een relletje gemistquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.
Tot zover.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik geloof dat ik voor deze samenvatting (zonder ondertiteling of teruglezen), twintig jaar te vroeg geboren ben
Jij bent mijn nieuwe tolkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Sam moet gewoon neuken, Dr dre beats zijn kwalitatief niet goed (koptelefoon), Niemand hier (behalve Sam) is een audiofiel en Monster data cables zijn geweldig.
Gewoon een thermoskan op je poten leggenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus weer een relletje gemist
[..]slaap lekker sammie (warme kruik helpt
)
Heb je als je biologie studeert.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
De samenvattingen van Thaboel en BB zijn beide humoreuzer en bondiger dan die van mij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen hier is meer een audiofield als sam
Ik geloof dat het de moeite waard is om terug te lezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
De samenvattingen van Thaboel en BB zijn beide humoreuzer en bondiger dan die van mij.
Sorry, wil je dat eerst even naar FLAC converteren?quote:
Zeker niet. Tenzij je je echt HEEEL erg verveeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de moeite waard is om terug te lezen
Wie weet morgen, begin weer onder de 'levenden' te komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker niet. Tenzij je je echt HEEEL erg verveeld.
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sorry, wil je dat eerst even naar FLAC converteren?
Tja BB ik ben de connectie tussen jou straat-waardigheid en de elite van DEF.
stoere retro baas met discmanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shit
Lang leve CD's, die ga ik niet converten naar 160 kbps
Dan zeker niet doen. Deze sc is weer een aanslag op je gezondheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie weet morgen, begin weer onder de 'levenden' te komen
Dafuq is Lossless? En nee je legt het maar uit! Ik ga niet googlen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:01 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
No offense, maar ik luister ook alleen maar Lossless shit
Lang leve CD's, die ga ik niet converten naar 160 kbps
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zeker niet doen. Deze sc is weer een aanslag op je gezondheid.
Lossless is bijna precies zoals de producent de muziek heeft geupload. Lossless kan 500 of 2000 kbps zijn. Erg grote bestanden dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dafuq is Lossless? En nee je legt het maar uit! Ik ga niet googlen.
cd's gewoon importeren in itunesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ff ripje in 320 en op ipod knallen lukt niet?
nou danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
cd's gewoon importeren in itunes
Ben jij ook iemand die Ferrari-race lucht in z'n fietsbanden doet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lossless is bijna precies zoals de producent de muziek heeft geupload. Lossless kan 500 of 2000 kbps zijn. Erg grote bestanden dus.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die Ferrari-race lucht in z'n fietsbanden doet?
Helaas...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi, zie mijn sig
, die trent gaat dus blijkbaar door
ligt er ook aan wat voor muziek je luisterd hoor. Als je veel klassieke muziek luisterd hoor je heel snel verschil tussen veel kbps en 320 mp3 ripje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut ik val door de mand.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Nibb-it het volgende:
BB luistert naar vinyl vanwege het rauwe en authentieke geluid
Ah, klassieke muziek......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ligt er ook aan wat voor muziek je luisterd hoor. Als je veel klassieke muziek luisterd hoor je heel snel verschil tussen veel kbps en 320 mp3 ripje.
+ als ik een album koop met allemaal lossles kwaliteit, ga ik dat niet verlagen naar mp3 shit
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Nibb-it het volgende:
BB luistert naar vinyl vanwege het rauwe en authentieke geluid
quote:
Daar moeten ze maar gewoon lichtknopjes van maken.quote:
Zaten in het ouderlijk huis toen we erin trokken toen ik 3 was. Van die bakkelieten draaiknoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar gewoon lichtknopjes van maken.
Mooie dingen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaten in het ouderlijk huis toen we erin trokken toen ik 3 was. Van die bakkelieten draaiknoppen
niet handig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
Godver, om even door te gan op muziekshit: waarom is de mini-disc nooit doorgebroken?
[ afbeelding ]
Omdat de MP3 speler toen in opmars was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
Godver, om even door te gan op muziekshit: waarom is de mini-disc nooit doorgebroken?
[ afbeelding ]
Handiger dan een cd-ding.quote:
Toch 2 van die krengen gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat de MP3 speler toen in opmars was.
misschien te weinig data? Op zo'n schijfje kan natuurlijk niet 1200 kbps FLACquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Handiger dan een cd-ding.
[..]
Toch 2 van die krengen gehad
Ergens moet er op een mini-disc nog een 'uitvoering' van mij 'ons' rondzwerven. Zal die knul eerdaags eens bellen of ie die nog op mp3 kan overzettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
[ afbeelding ]
mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Oh en voor degene die het echt niks boeit: Mijn bapoa's waren heerlijk.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Oh en voor degene die het echt niks boeit: Mijn bapoa's waren heerlijk.
oke swagzequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
Heren ik moet gaan, de straat heeft mij nodig
Succes in de goot!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
Heren ik moet gaan, de straat heeft mij nodig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik leef al dagen op kippensoep
Ga eens maffen vent.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Had vandaag op werk nog zo'n 10 liter heerlijke mostersoep over. Had ik wel ff langs kunnen brengen
Mailen naar forum@fok.nl Misschien doen ze we wat mee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik kan veel geloven, maar dat Nibb-it je bedreigd via DM
quote:
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
wat voor studie ga je eigelijk doen in damsko dan
o stoerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezen)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl Misschien doen ze we wat mee.
Dan moet je het wel heel bond gemaakt hebbenquote:
je moet toch werken voor je monster kabelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezen)
Ja weet ik veel dat jij alleen op soep leeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom heb je dat niet gedaan? Had je een sniffende en snotterende zieke muis aangetroffen
moet j kniffie lene?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat jij alleen op soep leeft![]()
Eensch, morgen helaas een schamel groente bouillon.
truegamerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef BredeBradda het volgende:
Ohja, Sam stuurde mij deze foto: [ afbeelding ]
Sam en zijn chick
jaja, nibb-it denkt dat ik hossel studie ga doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft hij het fout dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
jaja, nibb-it denkt dat ik hossel studie ga doen
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochhquote:
wat is jouw mening over de limited casette release van drug church?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochh
Dus Nibb-it heeft gewoon gelijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochh
Om te huilen dus... Haal gewoon die die zakken met kippen bouillon, wat prei en wat gerookte kipfilet erbij! Hoppa!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is normaal ook niet zo hoor, ben ziekjes, dus heb de voorraad kippensoep uit de vriezer opgegeten. Zit nu aan de Unox zakken
tuurlijk.quote:
die ah excellent zakken zijn ook prima. had vandaag die kreeftentroep, beetje opwarmen, sambal d'r bij, klaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Om te huilen dus... Haal gewoon die die zakken met kippen bouillon, wat prei en wat gerookte kipfilet erbij! Hoppa!
ik luister alleen neger muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
wat is jouw mening over de limited casette release van drug church?
quote:
o jammer want dit is idd wel witte mensen muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik luister alleen neger muziek
Eigen soepie makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
die ah excellent zakken zijn ook prima. had vandaag die kreeftentroep, beetje opwarmen, sambal d'r bij, klaar
IK maak normaal altijd eigen soepie, maar eigen soepie was op, dus moest wel aan de zakken soepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eigen soepie makenDuurt even maar dan heb je ook wat.
2Pac door je speakers mattie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
o jammer want dit is idd wel witte mensen muziek
Leeft hij dan nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2Pac door je speakers mattie.
shitty youtube rip toch wel? neger muziek is altijd shitty youtube ripquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2Pac door je speakers mattie.
quote:
Noo man, classic albums helemaal originele CD toch. Die bass moet hard klinken manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
shitty youtube rip toch wel? neger muziek is altijd shitty youtube rip
maandag 25 liter tomaten, mosselsoep gemaakt. Ik ben even afgekicked van het soepjes maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IK maak normaal altijd eigen soepie, maar eigen soepie was op, dus moest wel aan de zakken soep
heb jij wel beetje chille B&W speakers danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Noo man, classic albums helemaal originele CD toch. Die bass moet hard klinken man
Ik moet altijd portable zijn, B&W mag niet mee de bus in man. matties in de bijlmer moeten ook kunnen genieten van 2pacquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
heb jij wel beetje chille B&W speakers dan
Pfff, ik wil weer normaal kunnen eten, geen soepie met brood, om het vervolgens weer uit te kotsenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maandag 25 liter tomaten, mosselsoep gemaakt. Ik ben even afgekicked van het soepjes maken.
hossel dan ff skirre bose bluetooth boxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet altijd portable zijn, B&W mag niet mee de bus in man. matties in de bijlmer moeten ook kunnen genieten van 2pac
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hossel dan ff skirre bose bluetooth box
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillen
Ik snap geen flikker niets van deze discussiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen dan
Trustequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik snap geen flikker niets van deze discussie
Ga met mijn snotterige kop maar weer slapen
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen dan
Inslapertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.
altijd wel lkkr om home cinema bij je te hebben iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.
Deze blijft mooier.quote:
OK, je hebt gelijkquote:
lyrics zijn echt diep en inspireren mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef BredeBradda het volgende:
Om in slaap te vallen:
Tochh nibb?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
lyrics zijn echt diep en inspireren mij
dan ken je mij nog nietquote:
trustequote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Can't complain, woke up 6' above ground instead off 6’ below.
We talk English from now on?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]That's a good thing
6' below, in a confined spacenot yet
ey doe s ff oprotten jijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat lui zulke rotzooi aanhoren, en nog erger kopen.
haha nice one!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Can't complain, woke up 6' above ground instead off 6’ below.
Ff dimmen jij! Anders krijgt Sine weer een onterechte banquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
We talk English from now on?
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.quote:
Ja jij kent hem ook echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.
En dacht dat ik hier trouwens een eigen menig mnocht hebben.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ff dimmen jij! Anders krijgt Sine weer een onterechte ban
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.
En dacht dat ik hier trouwens een eigen menig mnocht hebben.
Je informeren helpt ook een stuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook echtga maar gou terug naar je militaire liedjes
Dus alle rappers zijn criminelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je informeren helpt ook een stuk.
USA Army liedje voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook echtga maar gauw terug naar je militaire liedjes
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus alle rappers zijn criminelen?
Iemand die vrouwen verkracht, die in een gang was/is etc etc is crimineelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus alle rappers zijn criminelen?
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Iemand die vrouwen verkracht, die in een gang was/is etc etc is crimineel
Makkelijk zat.
Zijn ze ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gang
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult statusquote:
Jochie, is heel lief van dat je het opneemt voor die troll, maar informeer je eerst even voor je een discussie aangaat. Er zit een huizenhoog verschil tussen een paar Marokkanen en gangs zoals men die hier in verschillende steden kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gang
Mij gaat het om de muziek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jochie, is heel lief van dat je het opneemt voor die troll, maar informeer je eerst even voor je een discussie aangaat. Er zit een huizenhoog verschil tussen een paar Marokkanen en gangs zoals men die hier in verschillende steden kent.
Als het je om de "muziek" gaat moet je ook eens naar de texten luisteren. En hier niet van die klink klare onzin verkopen.quote:
Die texten is juist waardoor ik er naar luisterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als het je om de "muziek" gaat moet je ook eens naar de texten luisteren. En hier niet van die klink klare onzin verkopen.
Ik ben te oud om te kunnen zeggen of het lied een cult status heeft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult status![]()
Trouwens BredeBradda verwisseld me duidelijk met ER, want het is ER die graag militaire muziek plaatst
Ik vind het een beeeeetje gay.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult status![]()
2Pac goede teksten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Die texten is juist waardoor ik er naar luister
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.quote:
Net zeg je nog dat het om de teksten ging.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.
De rest van zijn nummers vind ik niet al te goed, vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het om de teksten ging.
BredeBradda, mischien moet je eens wat beter luisteren, en wat kennis hebben over gang word usage, dan zal je herkennen dat het gewoon een crimineel was die over het algemeen criminele uziek maakte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.
Nee dat idee heb ik ook, voor de rest van de tijd lul je namelijk uit je nek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De rest van zijn nummers vind ik niet al te goed, vandaar.
Ik luister niet alleen 2pac
Dat is de cluequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
BredeBradda, mischien moet je eens wat beter luisteren, en wat kennis hebben over gang word usage, dan zal je herkennen dat het gewoon een crimineel was die over het algemeen criminele uziek maakte.
Je was al slapenquote:
Als jij het zegt, jij zal het wel weten toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook, voor de rest van de tijd lul je namelijk uit je nek.
Hmmm, ik moet heel eerlijk bekennen dat als je Sine kent, je best wat van hem mag aannemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als jij het zegt, jij zal het wel weten toch?
Whateverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet heel eerlijk bekennen dat als je Sine kent, je best wat van hem mag aannemen
Is niet iemand dei uit zijn nek lult, wel veel over de USA, maar dat is logisch, als je daar woont en 'doet als de Romeinen doet',
Ik heb een reputatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja als een het blijven plakken kent is het MM
Now git!
Stop 's met tof doen. Je amuseert me er namelijk niet meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
You sound like a little biatch
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Stop 's met tof doen. Je amuseert me er namelijk niet mee
En jij gewoon je mond houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Sine trek je niks aan van die snotneus
Stop eens met jezelf te proberen te bewijzenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En moet het mij intreseren? Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Kijk naar 2Pac en zie waar het toe kan leiden. Hij deelde uit en ontvingquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En jij gewoon je mond houden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dit ook ja.quote:
Tja, het is voor mij al zo lang geleden dat ik 15 jaar was. Denk dat jij daar een betere indruk over hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dit ook ja.
Vond BB altijd wel een leuke user maar na dit behoorlijk in mijn achting gedaald.
Dan weet je wie je CinC wordtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal blij zijn als de verkiezingen voorbij zijn.
Die drang om me te bewijzen heb ik nooit zo gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het is voor mij al zo lang geleden dat ik 15 jaar was. Denk dat jij daar een betere indruk over hebt
En jij bent toch ook jong, nog.... Ik krijg wel de indruk dat de jongeren (14-20 jaar) nu meer zich willen bewijzen dan 20 jaar terug.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die drang om me te bewijzen heb ik nooit zo gehad.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat ook, maar dan ben ik eindelijk van die verdomde reclame spotjes af.
Dat is zeker waar! Komt ook behoorlijk door de maatschappij, veel eerder moet je kind zijn weg. Veel vroeger al kiezen voor je toekomst (gerichte leer profielen) en vooral ook aan alles wat kids op school doen maar een cijfert vokr het raprt hangen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij bent toch ook jong, nog.... Ik krijg wel de indruk dat de jongeren (14-20 jaar) nu meer zich willen bewijzen dan 20 jaar terug.
Dat was het beste van cash for clunkers, de stomme stickers verdwenenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kan ik mij nog wel herinneren toen ik in de USA zat..... hinderlijker dan het Nederlandse campagne voeren. En toch had het ook wel een charme.... mensen met bumperstickers zal je hier niet snel zien
Waarschijnlijk omdat als je hier zo'n bumpersticker op je auto zou plakken, er meteen mensen zijn die het nodig vinden om je auto te bekrassen ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kan ik mij nog wel herinneren toen ik in de USA zat..... hinderlijker dan het Nederlandse campagne voeren. En toch had het ook wel een charme.... mensen met bumperstickers zal je hier niet snel zien
En is het er beter op geworden? Ik weet dat de uni waar ik voor werk zomerklassen geven om NL en EN bij te spijkeren aan ingeschreven studenten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Komt ook behoorlijk door de maatschappij, veel eerder moet je kind zijn weg. Veel vroeger al kiezen voor je toekomst (gerichte leer profielen) en vooral ook aan alles wat kids op school doen maar een cijfert vokr het raprt hangen.
Ik moest even googlen op de Cash for Clunkers, is van ruim na mijn USA tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat was het beste van cash for clunkers, de stomme stickers verdwenen
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper stickerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef Royyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als je hier zo'n bumpersticker op je auto zou plakken, er meteen mensen zijn die het nodig vinden om je auto te bekrassen ofzo.
Gelukkig heerst hier over het algemeen een andere mentaliteit. (Hangt ook een beetje af van waar je bent.)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper sticker
I knowquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gelukkig heerst hier over het algemeen een andere mentaliteit. (Hangt ook een beetje af van waar je bent.)
Het is er zeker niet beter op geworden. Maar hoe zou het wel goed moeten komen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En is het er beter op geworden? Ik weet dat de uni waar ik voor werk zomerklassen geven om NL en EN bij te spijkeren aan ingeschreven studenten.
Wat voor nut heeft de gerichte leer profielen?
Ik had een pret-pakket, kan toch denk ik wel zeggen dat ik goed terecht gekomen ben.
Verzuiling van uit de jaren '50 ga je niet meer terug krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is er zeker niet beter op geworden. Maar hoe zou het wel goed moeten komen?
Iedereen moet even fucking normaal gaan doen. Teveel mensen slaan zo erg door met extreme ideeën dat we het normaal zijn gaan vinden.
Dat zijn twee marines die met elkaar aan het dansen zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef Sine_Pari het volgende:
Why do the Navy have Marines on board of their ships?
They need dance partners
Klopt. Maar je in het openbaar uitlaten over bijvoorbeeld je politieke voorkeur is hier toch wel weer een reden voor allerlei mensen om je meteen te veroordelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bekrassen doen ze toch wel, zonder bumper sticker
Ow, daar ben ik het wel met je eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Klopt. Maar je in het openbaar uitlaten over bijvoorbeeld je politieke voorkeur is hier toch wel weer een reden voor allerlei mensen om je meteen te veroordelen.
Het oh zo tolerante Nederland...
zandhazenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
vier op een rij
![]()
Royyy nog even wakker blijven, mag jij (of Sine) de volgende openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |