S2 is baas! Gewoon mn sennheiser oortjes erbij en het is top.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is er eigenlijk met die haat op de Xperia S. Tot zo ver bazending. En ik heb de Galaxy S2 ernaast liggen als vergelijkingsmateriaal.
Hoe wil jij muziek lossless comprimeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Anti kwaliteit geluidx100. Nooit gehoord van lossless? I take you know nothing about audio compression, can't blame you I guess
.
Bijvoorbeeld FLAC?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoe wil jij muziek lossless comprimeren.
Ik had ff een toevoeging.quote:
Meh, ik dacht dat 32 GB wel genoeg zou zijn. Is het waarschijnlijk ook wel maar dan moet ik gewoon óf minder muziek erop pleuren óf m'n muziek even comprimeren. Even kijken op welk punt je het verschil niet meer merkt tussen uitgangsbitrate/formaat en gecomprimeerde bestand. Zo goed zijn menselijke oren nou ook weer niet namelijk, dat je elk verschil kan waarnemen tussen gecomprimeerd - origineel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, als je nu een fatsoenlijke telefoon had zou je er gewoon een microSD kaartje in kunnen duwen. Maarja...
Ik kwam enkel eventjes peilen wat jullie gebruiken als compressie-formaat voor jullie muziek. Ben zelf ook op zoek naar de ideale compressie waarop ik geen verschil meer hoor met origineel maar wat wel databesparing oplevertquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Dus je weet alles van geluid en komt dan in def vragen om tips.. interessant
[..]
Nogmaals, stock oortjes
alsof je naar al je muziek luistert. maak ff een playlist en opgelost.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ik dacht dat 32 GB wel genoeg zou zijn. Is het waarschijnlijk ook wel maar dan moet ik gewoon óf minder muziek erop pleuren óf m'n muziek even comprimeren. Even kijken op welk punt je het verschil niet meer merkt tussen uitgangsbitrate/formaat en gecomprimeerde bestand. Zo goed zijn menselijke oren nou ook weer niet namelijk, dat je elk verschil kan waarnemen tussen gecomprimeerd - origineel.
[..]
Ik kwam enkel eventjes peilen wat jullie gebruiken als compressie-formaat voor jullie muziek. Ben zelf ook op zoek naar de ideale compressie waarop ik geen verschil meer hoor met origineel maar wat wel databesparing oplevert.
Nou, ik ga je tevreden stellen. MP3 is prima, het verschil ga jij niet horen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ik dacht dat 32 GB wel genoeg zou zijn. Is het waarschijnlijk ook wel maar dan moet ik gewoon óf minder muziek erop pleuren óf m'n muziek even comprimeren. Even kijken op welk punt je het verschil niet meer merkt tussen uitgangsbitrate/formaat en gecomprimeerde bestand. Zo goed zijn menselijke oren nou ook weer niet namelijk, dat je elk verschil kan waarnemen tussen gecomprimeerd - origineel.
[..]
Ik kwam enkel eventjes peilen wat jullie gebruiken als compressie-formaat voor jullie muziek. Ben zelf ook op zoek naar de ideale compressie waarop ik geen verschil meer hoor met origineel maar wat wel databesparing oplevert.
Sommige mensen zorgen voor goede gehoorsbeschermingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef AchJa het volgende:
Schietdove defensie lui die iets van muziek gaan vinden...![]()
Man, de helft van de freqs hoor ik niet eens meer, so sue me met mijn el cheapo ear crap.
Dom gelul, je weet dat er niemand is in def die daar echt actief mee bezig is, je wou gewoon even interessant doen net zoals je random posts over je bio studie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Zij degene die niet naar muziek luistertquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik ga je tevreden stellen. MP3 is prima, het verschil ga jij niet horen.
Nou diegene die het zegt doet dat misschien niet, maar die heeft net weer wel verstand van andere dingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Zij degene die niet naar muziek luistert![]()
Maar idd sam gaat het niet horen
Het was ook niet negatief bedoeltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou diegene die het zegt doet dat misschien niet, maar die heeft net weer wel verstand van andere dingen
Sommige mensen hebben dan ook geen fluisterstil laserpistool...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Sommige mensen zorgen voor goede gehoorsbescherming
Heb jij in de tussentijd al fatsoenlijke gehoorsbescherming aangeschaft als je vind dat die van de baas niet afdoende is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dan ook geen fluisterstil laserpistool...
En doen daarbij ook net wat meer dan alleen maar in hun veilige bureau bubbeltje zitten...
Fyi, ik heb vandaag 12 Patriots zien vertrekken en zelf 6 Stingers de lucht in gejaagd.
En de rest van de .50, 25, 35, 105,150, 155, MLRS schietbaandagen reken ik niet eens mee...
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb jij in de tussentijd al fatsoenlijke gehoorsbescherming aangeschaft als je vind dat die van de baas niet afdoende is?
Nee? Liever doof dan horend?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.![]()
Jaarlijkse gehoortest, dus aantoonbaar slechter door de baas.
ROC van Amsterdamquote:
Zo lang ik nog blikken bier open hoor gaan vind ik het wel best.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee? Liever doof dan horend?
Baas al aansprakelijk wezen stellen?
Huh. Hoezo? Bijna iedereen hier heeft toch een smartphone? Mensen zetten vaak muziek op hun smartphones. Ik weet dat veel mensen hun muziek comprimeren zodat er meer op portable players past. Waarom zou niemand hier dat doen..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Dom gelul, je weet dat er niemand is in def die daar echt actief mee bezig is, je wou gewoon even interessant doen net zoals je random posts over je bio studie.
Ik hoor het verschil tussen een 128 kbps en een 320 kbps .mp3'tje waarschijnlijk welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef Esses het volgende:
Gut, opvallend stil ineens bij Samsel, zou hij weten dat hij het verschil niet gaat horen, of is hij het snel googlen?
Idemquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil tussen een 128 kbps en een 320 kbps .mp3'tje waarschijnlijk wel
omdat ik zat ruimte hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huh. Hoezo? Bijna iedereen hier heeft toch een smartphone? Mensen zetten vaak muziek op hun smartphones. Ik weet dat veel mensen hun muziek comprimeren zodat er meer op portable players past. Waarom zou niemand hier dat doen..
320 onderscheid jij ook niet meer van het orgineel. En daarmee heb je voldoende compressie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil tussen een 128 kbps en een 320 kbps .mp3'tje waarschijnlijk wel
Hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo lang ik nog blikken bier open hoor gaan vind ik het wel best.
Ligt er net aan waarin het origineel staat. Stel dat het een superhoge bitrate heeft en een hoge frequentie. Maar nee, een 320 kbps .mp3'tje is in principe wel mooi inderdaad. Laat mijn uitgangsbestanden nou net bijna allemaal al 320 kbps .mp3'tjes zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
320 onderscheid jij ook niet meer van het orgineel. En daarmee heb je voldoende compressie.
En hoger dan 320kbps idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ligt er net aan waarin het origineel staat. Stel dat het een superhoge bitrate heeft en een hoge frequentie. Maar nee, een 320 kbps .mp3'tje is in principe wel mooi inderdaad. Laat mijn uitgangsbestanden nou net bijna allemaal al 320 kbps .mp3'tjes zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
En hoger dan 320kbps idd.
En wat voor hardware werk je mee, welke koptelefoon?
Wat voor overbrenging zit er tussen je smartphone en de stekker van je kopset
Wat voor overbrenging zit er IN je telefoon?
Gast, je hebt een el cheapo smartphone gekocht. Ga niet verwachten dat het een home cinema set overtreft.
Wat heeft je smartphone nou met de kwaliteit van muziek te maken. Je hebt iets dat je muziek afspeelt en iets waardoor je je muziek kan horen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Gast, je hebt een el cheapo smartphone gekocht. Ga niet verwachten dat het een home cinema set overtreft.
Vanmiddag overigens wel lachen, al die Patriot boys in de gordijnen omdat ze gingen schieten, oooooh, raket vertrekt, foto's en films!!!! Stinger club: In een hoekje languit tegen de wand aan eea aan te kijken hoe dom die lui deden...quote:
Huldequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat heeft je smartphone nou met de kwaliteit van muziek te maken. Je hebt iets dat je muziek afspeelt en iets waardoor je je muziek kan horen.
Stekker...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Monster HDMI kabels persoontjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stekker...Ga jij nou met droge ogen beweren dat jij ook bij de "vergulde" club hoort?
Net zoals ze mij een keer een optische kabel probeerde te slijten omdat hij verguld was?![]()
![]()
![]()
Dan was jij verdomt dichtbij vandaag. Ik werk precies aan de andere kant van de arena.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ROC van Amsterdam
Heb in m'n leven nog nooit zoveel niet-westerse buitenlanders gezien![]()
Bullcrap onzin eerste klas. Werkelijk waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Monster HDMI kabels persoontje
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PMquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stekker...Ga jij nou met droge ogen beweren dat jij ook bij de "vergulde" club hoort?
Net zoals ze mij een keer een optische kabel probeerde te slijten omdat hij verguld was?![]()
![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
Lees de reviews
Monster cable?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Monster HDMI kabels persoontje
Het is blijkbaar normaal daar dat 2 Antillianen een wedstrijd doen wie het hoogste een wheelie kan doen met de scooterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan was jij verdomt dichtbij vandaag. Ik werk precies aan de andere kant van de arena.
Jij bent gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat heeft je smartphone nou met de kwaliteit van muziek te maken. Je hebt iets dat je muziek afspeelt en iets waardoor je je muziek kan horen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er waren trouwens nog stoere Marechaussee boys met bontkraagjes
Ik vond het best een leuke school hoor. Lekker eten dichtbij en de groep docenten was erg fijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het is blijkbaar normaal daar dat 2 Antillianen een wedstrijd doen wie het hoogste een wheelie kan doen met de scooter![]()
Er waren trouwens nog stoere Marechaussee boys met bontkraagjes
quote:After I took delivery of my $500 Denon AKDL1 Cat-5 uber-cable, Al Gore was mysteriously drawn to my home, where he pronounced that Global Warming had been suspended in my vicinity.
Yes, I had perfect weather: no flooding, no tornadoes, the exact amount of rain necessary, and he pronounced sea levels exactly right and that they were not going to rise within five miles of my house.
Additionally, my cars began achieving 200 mpg and I didn't even need gasoline. I was able to put three grams of cat litter into the tank and drive forever.
What's more, the atmosphere inside my home became 93% oxygen and virtually no carbon dioxide. In fact, I now exhale oxygen.
One heck of a cable.
Didn't notice any improvement in audio quality though.
Nee, dat ga ik niet proberen. Want het is bullshit, verschil hoor je niet. Maar het is nog de vraag hoe goed de verbinding is tussen de stekker en de plug. Dat verschilt heel erg namelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |