ROCquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat moet jij in de mooiste stad van Nederland?
Net een sollicitatie waar je afgewezen bent:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Negativ. Nog steeds niet. Ik moest over 4 weken nog maar een keertje bellen.
Jepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Net een sollicitatie waar je afgewezen bent:
Belt u ons vooral niet, wij bellen u vooral ook niet.
Klinkt als een hele uitstekende terugkoppeling op je sollicitatie.quote:
Ja hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Klinkt als een hele uitstekende terugkoppeling op je sollicitatie.
Trusten homo.quote:
Waar het hart van vol is...quote:
Gewoon geen muziek erop zetten. Anders: MP3.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe compressen jullie je muziek om op je smartphone te zetten?
Het is gewoon iets wat je zegt, dat zijn militairen gewoon. Grof taalgebruik. Dat is net zoiets als sul, kut of lul.quote:
ik convert altijd naar flac formaat dat scheelt ruimtequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoe compressen jullie je muziek om op je smartphone te zetten?
MIDI is ook een goeie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ik convert altijd naar flac formaat dat scheelt ruimte
Yesh, ik gebruik ook vaak .flac bij renderen van projecten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ik convert altijd naar flac formaat dat scheelt ruimte
Iets in de trant van 000111011101101010111110011 levert niet zulke mooie muziek op. Wel lekker klein, dat welquote:
Welk roc?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:14 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ROC
Jezus wat een buitenlanders daar, was het ff rookpauze ofzo gelijk heel de bijlmer door die deuren heenMisschien 3 blanken gespot.
Straks ga ik me nog buitenlander voelen op die school
allequote:
quote:
Dat noemt zichzelf componist:') En dat vind dat hij een goeie smartphone heeft uitgezocht en komt vervolgens met compressenquote:
zelfs op het ict college van het ROC ben je in de minderheid als jezelf moet verdedigenquote:
ict is de mocro opleiding. Algemene kennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef m.k het volgende:
[..]
zelfs op het ict college van het ROC ben je in de minderheid als jezelf moet verdedigen
zeker zo'n figuur die de stock oortjes gebruiktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat noemt zichzelf componist:') En dat vind dat hij een goeie smartphone heeft uitgezocht en komt vervolgens met compressen
Dr dre beatsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
zeker zo'n figuur die de stock oortjes gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |