hossel dan ff skirre bose bluetooth boxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:42 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik moet altijd portable zijn, B&W mag niet mee de bus in man. matties in de bijlmer moeten ook kunnen genieten van 2pac
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hossel dan ff skirre bose bluetooth box
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik loop met subwoofer op m;n schouder man, gaat om de bass man, ramen in politie bureau moeten trillen
Ik snap geen flikker niets van deze discussiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen dan
Trustequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik snap geen flikker niets van deze discussie
Ga met mijn snotterige kop maar weer slapen
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
hoe wil jij 2pac hologram dan beetje overtuigend uit 1.0 setje laten komen dan
Inslapertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.
altijd wel lkkr om home cinema bij je te hebben iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja je weet toch, als je je ogen dicht doet en je hoort die muziek. Net alsof je in zn concert zit.
Deze blijft mooier.quote:
OK, je hebt gelijkquote:
lyrics zijn echt diep en inspireren mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef BredeBradda het volgende:
Om in slaap te vallen:
Tochh nibb?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
lyrics zijn echt diep en inspireren mij
dan ken je mij nog nietquote:
trustequote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Can't complain, woke up 6' above ground instead off 6’ below.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |