nou danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
cd's gewoon importeren in itunes
Ben jij ook iemand die Ferrari-race lucht in z'n fietsbanden doet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Lossless is bijna precies zoals de producent de muziek heeft geupload. Lossless kan 500 of 2000 kbps zijn. Erg grote bestanden dus.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die Ferrari-race lucht in z'n fietsbanden doet?
Helaas...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mooi, zie mijn sig
, die trent gaat dus blijkbaar door
ligt er ook aan wat voor muziek je luisterd hoor. Als je veel klassieke muziek luisterd hoor je heel snel verschil tussen veel kbps en 320 mp3 ripje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kut ik val door de mand.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Nibb-it het volgende:
BB luistert naar vinyl vanwege het rauwe en authentieke geluid
Ah, klassieke muziek......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ligt er ook aan wat voor muziek je luisterd hoor. Als je veel klassieke muziek luisterd hoor je heel snel verschil tussen veel kbps en 320 mp3 ripje.
+ als ik een album koop met allemaal lossles kwaliteit, ga ik dat niet verlagen naar mp3 shit
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:06 schreef Nibb-it het volgende:
BB luistert naar vinyl vanwege het rauwe en authentieke geluid
quote:
Daar moeten ze maar gewoon lichtknopjes van maken.quote:
Zaten in het ouderlijk huis toen we erin trokken toen ik 3 was. Van die bakkelieten draaiknoppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar moeten ze maar gewoon lichtknopjes van maken.
Mooie dingen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zaten in het ouderlijk huis toen we erin trokken toen ik 3 was. Van die bakkelieten draaiknoppen
niet handig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
Godver, om even door te gan op muziekshit: waarom is de mini-disc nooit doorgebroken?
[ afbeelding ]
Omdat de MP3 speler toen in opmars was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
Godver, om even door te gan op muziekshit: waarom is de mini-disc nooit doorgebroken?
[ afbeelding ]
Handiger dan een cd-ding.quote:
Toch 2 van die krengen gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat de MP3 speler toen in opmars was.
misschien te weinig data? Op zo'n schijfje kan natuurlijk niet 1200 kbps FLACquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Handiger dan een cd-ding.
[..]
Toch 2 van die krengen gehad
Ergens moet er op een mini-disc nog een 'uitvoering' van mij 'ons' rondzwerven. Zal die knul eerdaags eens bellen of ie die nog op mp3 kan overzettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mooie dingen!
[ afbeelding ]
mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Oh en voor degene die het echt niks boeit: Mijn bapoa's waren heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |