SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Kan niet, waren dan geen marechaussees. Orientatiejaar is geen marechaussee....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Het is blijkbaar normaal daar dat 2 Antillianen een wedstrijd doen wie het hoogste een wheelie kan doen met de scooter![]()
Er waren trouwens nog stoere Marechaussee boys met bontkraagjes
Een fucking patch kabel..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Den(...)-Cable/dp/B000I1X6PM
Lees de reviews
Merk je gauw genoeg als je er een beetje aan loopt te pielen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet proberen. Want het is bullshit, verschil hoor je niet. Maar het is nog de vraag hoe goed de verbinding is tussen de stekker en de plug. Dat verschilt heel erg namelijk.
Ik ga niet non-stop aan dat ding pielen :pquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking patch kabel..![]()
[..]
Merk je gauw genoeg als je er een beetje aan loopt te pielen.
Je hebt of goed geluid of geen geluid, paar keer draaien tot goed, daarna niet meer aanziten. Het is niet zo dat je "half" geluid hebt met missende hoge en lage freqs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ga niet non-stop aan dat ding pielen :p
Niet half, maar de aansluiting kan diverse problemen opleveren. Een kleine kortsluiting kan niet alleen je accu mollen, maar ook het signaal verstoren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt of goed geluid of geen geluid, paar keer draaien tot goed, daarna niet meer aanziten. Het is niet zo dat je "half" geluid hebt met missende hoge en lage freqs.
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Kan niet, waren dan geen marechaussees. Orientatiejaar is geen marechaussee....
sAMMIE, DIAGNOSE: Geneeskunde # 96: Slome Stella Steals The Show
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomst
Sowieso... Toekomst bij de kmarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ze liepen in blauwe tenuetjes met kisten en een bontkraag nickelson jas, goede toekomst
Net zo als toekomst bij defensie.quote:
Maar wel het brugjaar met workersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?
Op het ROC hangen geen KMar medewerkers rond. (behalve de leraren misschien in correct tenue)
Accu mollen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet half, maar de aansluiting kan diverse problemen opleveren. Een kleine kortsluiting kan niet alleen je accu mollen, maar ook het signaal verstoren.
Accu mollen, is de S2 goed in hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Accu mollen...
Geluidssignaal verstoren okee.
Nee die gasten waren 17 ofzo. Kan ook politie opleiding zijn hoor, ze hadden donkerblauwe broek met kisten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Blauwe tenuetjes, bedoel je geen beveiligers?
Op het ROC hangen geen KMar medewerkers rond. (behalve de leraren misschien in correct tenue)
Juist, domst vraag ooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Om een of andere reden vinden sommie individuen uit de SC hier het nodig om in topics waar ik ook in post vaak spontaan te invaseren gewoon omdat het kan. Doe eens even niet.
naar hoor zo'n openbaar forumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Om een of andere reden vinden sommie individuen uit de SC hier het nodig om in topics waar ik ook in post vaak spontaan te invaseren gewoon omdat het kan. Doe eens even niet.
Je laat je eigen achterlijkheid alleen maar blijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Juist, domst vraag ooit.
Overigens, ik betrap je op achterlijkheid erger dan een d/t/dt fautje. Daar verbeter ik je graag op.
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
naar hoor zo'n openbaar forum
misschien moet je maar in het keldertje gaan posten
Yups, ik stel de meest logische diagnose mbt het bot. Overige irritaties compleet buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je laat je eigen achterlijkheid alleen maar blijken.
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niks.
Is niet schijnheilig. Het is een openbaar forumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan schijheilig doen wat je wilt, maar dat verandert niks.
Prachtige reactie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie laat toch elke keer dat klaphekje voor de deur openstaan? Je ziet wat er van komt! S(p)am in je topic!
Hihiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef AchJa het volgende:
Btw, kunnen al die sterrenneukers niet gewoon naar hun eigen hoekje verdwijnen? Dan kan hier gewoon door plebs onderling geluld worden. Bvd.
Sorry man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef m.k het volgende:
ben ff zuipe en knaagsels halen krijg je dit
Tja.. vrouwen he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Nee, lulkoek verkopen over onzin....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topicsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
oh snapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topics.
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!quote:
idd, ik wil hem wel knuffelen nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!
Overigens ook schattig hoe Esses zei dat ik m'n Vandale dicht mocht slaan
quote:
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
AJ ga jij gewoon slapen joh. Wekkertje gaat over 5uur en een kwartiertje.
oquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar in a not-so-gay-way
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.
Neemt echter niet weg dat hier een partij bullshit verkocht wordt. Esses met een windhoos tablet, leuk. Windows is desktop materiaal geen tablet materiaal. Ga dan voor Android.
Doet me hieraan denken:quote:
Echte dingen met een tablet doen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte dingen met een tablet doen...![]()
![]()
Tegen de muur gooien? Koffie op morsen? Op kwijlen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |