2Pac goede teksten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Die texten is juist waardoor ik er naar luister
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.quote:
Net zeg je nog dat het om de teksten ging.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.
De rest van zijn nummers vind ik niet al te goed, vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het om de teksten ging.
BredeBradda, mischien moet je eens wat beter luisteren, en wat kennis hebben over gang word usage, dan zal je herkennen dat het gewoon een crimineel was die over het algemeen criminele uziek maakte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sommige nummers wel. Maar gaat vooral om goede combinatie met de beat en dikke bass erin.
Nee dat idee heb ik ook, voor de rest van de tijd lul je namelijk uit je nek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
De rest van zijn nummers vind ik niet al te goed, vandaar.
Ik luister niet alleen 2pac
Dat is de cluequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
BredeBradda, mischien moet je eens wat beter luisteren, en wat kennis hebben over gang word usage, dan zal je herkennen dat het gewoon een crimineel was die over het algemeen criminele uziek maakte.
Je was al slapenquote:
Als jij het zegt, jij zal het wel weten toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook, voor de rest van de tijd lul je namelijk uit je nek.
Hmmm, ik moet heel eerlijk bekennen dat als je Sine kent, je best wat van hem mag aannemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Als jij het zegt, jij zal het wel weten toch?
Whateverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet heel eerlijk bekennen dat als je Sine kent, je best wat van hem mag aannemen
Is niet iemand dei uit zijn nek lult, wel veel over de USA, maar dat is logisch, als je daar woont en 'doet als de Romeinen doet',
Ik heb een reputatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja als een het blijven plakken kent is het MM
Now git!
Stop 's met tof doen. Je amuseert me er namelijk niet meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
You sound like a little biatch
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Stop 's met tof doen. Je amuseert me er namelijk niet mee
En jij gewoon je mond houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Sine trek je niks aan van die snotneus
Stop eens met jezelf te proberen te bewijzenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En moet het mij intreseren? Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Kijk naar 2Pac en zie waar het toe kan leiden. Hij deelde uit en ontvingquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:33 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
En jij gewoon je mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |