'T is wat meid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vandaag weer zo'n dikke vrouw in de metro die verwachte dat iemand voor haar op ging staan. Ik moest gewoon een halte later uitstappen omdat ik niet langs haar kon
Fitness instructeurs die even niets te doen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Body en fitshop producten leveren wel degelijk resultaat maar je moet ze niet kopen op basis van beschrijvingen. Als die beschrijving allemaal klopten dan zou ik nu al 200kg aan keiharde spiermassa hebben en een keiharde pomp.
Vraag mij echt af wat voor persoon die teksten schrijft. Kwakzalvers van de 21e eeuw waarschijnlijk
In amerika is er al een tijdje zoiets aan de gang. " Fat Acceptance ". Ook op facebook zie ik meisjes foto's liken waarbij ze met foto's een mollige marilyn monroe vergelijken met een ietwat te mager meisje en hun voorkeur geven aan de ' echte ' vrouw marilyn. Waar gaat het heen met de wereldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:11 schreef squatbro het volgende:
[..]
In amerika is er al een tijdje zoiets aan de gang. " Fat Acceptance ". Ook op facebook zie ik meisjes foto's liken waarbij ze met foto's een mollige marilyn monroe vergelijken met een ietwat te mager meisje en hun voorkeur geven aan de ' echte ' vrouw marilyn. Waar gaat het heen met de wereld
mehehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Zouden ze hier ook moeten doen.
Ze zouden hier ons mannen korting moeten geven als onze bicepomtrek 17 inch is...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Japan is er een café waar meisjes korting krijgen als hun leeftijd+gewicht niet meer dan 80 bedraagt.
Leuk, die 10-jarigen van 70kg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, die hebben dan ook gewoon obesitasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Leuk, die 10-jarigen van 70kg.
Die moet je snuiven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef Tito_Makani het volgende:
Sommige supps moet je niet met melk drinken
Alle dikkerds blijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ze zouden hier ons mannen korting moeten geven als onze bicepomtrek 17 inch is...
Ik zweet de afgelopen twee weken ook al elke keer. Regelrecht tijdens/na de workout. Tanktops komen ook een stuk donkerder in kleur terug.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag sowieso zweten in de sportschool, of je nou hard traint of niet..
Alle whey is lekkerder met melk vind ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef BredeBradda het volgende:
Whey Isolate, lekkerder met melk of water?
Heerlijk, kan mij niet warm/benauwd genoeg zijn met trainen, gisteren op het veld ook, 2 cone drills en het was een waterval en dan anderhalf uur doorraggen met Tractorbanden, Sleds, Medicine balls, Ropes en prowlersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag sowieso zweten in de sportschool, of je nou hard traint of niet..
Wow dat heb je snel geregeld, NAPALM vandaag meteen naar ¤14,90quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zal eens kijken wat de plannen van XXL zijn qua pricing en opruimacties. Ze beginnen op beide punten op Bodyfitetc achter te lopen.
Wit wordt geel, zwart wordt witquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik zweet de afgelopen twee weken ook al elke keer. Regelrecht tijdens/na de workout. Tanktops komen ook een stuk donkerder in kleur terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |