Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).
Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen.
Begin wel weer echt super ecto te wordenWas 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg.
Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.
Ja okee... Maar is dat niet gewoon logisch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang je niet eerst isolatie oefeningen gaat doen voor je compounds is er niks aan de hand. Compounds kan je best door de war gooien.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.
BRB bulken voor 2 jaar
Mijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom ga je cutten als je 72kg bij 12% bent? Op zich wel nette vordering, maar zou persoonlijk echt niet te diep cutten met zulke massa.
Ga denk ik geleidelijk afbouwen. Nu proberen om 03:00 te slapen en 11:00 wakker worden en dan elke week een uur eerder slapen totdat ik bij 23:00-0:00 benquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Extra melatonine toevoegen aan de al geproduceerde melatonine heeft geen enkel effect. Berust eerder op een placebo effect. Gewoon een hele week consistent om 12 uur gaan slapen. Je lichaam merkt dit en laat dan 1-2 uur van te voren melatonine los waardoor je slaperig wordt. Sinds ik dit doe, en ik zit vanaf 11 uur achter de tv/computer word ik rond kwart voor 12-12 uur slaperig. Ga ik naar bed en ben ik zo onder zeil. Of ik nu getraind heb, gewerkt heb of totaal niks heb gedaan. Als ik 12 uur ga slapen zet ik m'n wekker om 8 uur. Ga ik 1 uur slapen m'n wekker om 9. Zorgt voor een goed en stabiel ritme en dan kom ik niet in de knoop met ontbijt/lunch tussendoor ed.
Je kan doorzetten in je workout? Je kan een heel voedingsschema volgen? Dan kan je jezelf er ook toezetten om consistent op hetzelfde moment te gaan slapen.
Van wiki (I know):
Melatonine is een van de weinige voedingssupplementen die de strenge beoordeling door de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) hebben doorstaan. De EFSA vond dat er voldoende wetenschappelijke onderbouwing was voor de gezondheidsclaim dat melatonine de symptomen van jetlag vermindert, maar niet dat melatonine de inslaaptijd verkort en de slaapkwaliteit verbetert.[4]
Die bronvermelding ziet er wel goed uit. En anders heb ik nog een verwijzing naar een van m'n studieboeken.
Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
[..]
Mijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.
Ik overweeg nu ook weer alvast te beginnen met bulken ipv over een maand. Het was ook dat ik gewoon naar een lekker laag bf wilde zodat ik een mooie basis had om weer mee te beginnen, itt 17% waar ik een jaar geleden mee begon met trainen en 22% ofzo wat ik aan het eind van m'n bulk was. Ik wist dat ik niet ripped zou zijn op 12% of wat dan ook, maar heb iig een goede droge basis zodat ik lekker lang door kan bulken en niet telkens hoog in die teens blijf.
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef squatbro het volgende:
[..]
Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.
Die negers?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.
Waarschijnlijk kent iedereen hier zequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.
Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.
mede-endo-ex-fattie *fistbump*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 18:35:22 ]
Geranium olie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:25 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de vele liefhebbers hier, Dexaprine iFORCE Nutrition is in de aanbieding.
Nu ¤17.50
Dat zijn de enorme overschoten uit de US die daar niet meer verkocht mag worden vanwege Geranium olie.
Geranium olie,1,3-Dimethylamylamine, DMAA, Methylhexanamine, 1,3-dimethylamylamine, of 4-methylhexane-2-amine hoe die zooi ook heet.quote:
Zat ervaring in dit topic:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
Hmm, zit erover te denken om die dexaprine te bestellen. Iemand ervaring ermee?
honey beter blijf je natural anders kom je er niet meer inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
quote:Eenmalige kans: Stuntaanbieding Dexaprine!
Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs!
Dexaprine kenmerken:
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zeker geen endo hoor, neigde eerder richting skinnyfat (sedentary lifestyle + lekker snoepen en niet sporten). Sorry, ik hoor niet bij de club.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
mede-endo-ex-fattie *fistbump*
Mijn laatste slowbulk ging van ca. 11% naar ca. 14% bf in 4-5 maanden. Ik had met mezelf afgesproken niet meer boven de 15% bf te komen, dus dan cut je () gewoon weer een maandje terug.
Met cutten/bulken moet je gewoon in de range bf% zitten waarop *jij* je prettig voelt. Als endo kan ik begrijpen dat dat niet tussen 15-20% bf is voor jou. Overigens is je insulinesensitiviteit ook niet geweldig tussen 15-20% bf, dus je hebt zelfs een fysiologische reden om tussen 10-15% bf te bulken en cutten.
Mijn voorlopige streefdoel: BMI van 24-25 behalen op 10-12% bf. Hopelijk tik ik dat aan tegen het eind van dit jaar, of anders lente volgend jaar.
Ja, is ook meer een bovengrens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.
Het effect verminderde niet, ik zweette wel enorm veel. Raakte wel soms geirriteerd door kleine dingen zoals Taylor Swift muziek in de gym. Goed spul! Ik zit nu in de 2e week dat ik het niet meer gebruik, voel me niet down ofzo zonder. Maar volgende week ga ik het weer gebruiken, weer 2 maanden.
Links eerste week, rechts 8e week. Trainde bijna elke dag full body en cardio om en om.Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga eerst langer trainen, pas als het heel lastig begint te worden hulpmiddelen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is
Ergens op de verpakking ofzo staat ook dat het verstandig is om de eerste 5 dagen een halve pil te gebruiken, ik ben er echt super tevreden over. Alleen al mijn kleren zitten nu zo ruim dat sommige mensen in de omgeving tegen mij beginnen van: "Ben je nu aan het afvallen? Da's toch nergens voor nodig" blablabla.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef IrCute het volgende:
Mja denk dat het beter is dat ik het niet bestelIk heb 4 jaar geleden een keer een soort van stacker (geen idee welke, was van mijn broer) genomen en ik was er 2 dagen doodziek van. En vind het een beetje zonde van het geld om het uit te proberen en dan te kunnen weggooien
Je bent toch geen homo jonguuh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).
Ik verwacht ook geen wondermiddel oid. Mijn dieet + training zit ook wel goed, maar ik kan wel wat meer energie gebruiken tijdens de training. Plus als het daadwerkelijk meer vet verbrand is dat altijd meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).
Nee, wel een meisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.
Maar zonder gaat ook, echter iets nieuws proberen kan motiverend werken, net als een BB magazine lezen.
[..]
Je bent toch geen homo jonguuh.![]()
Let we be the judge of that!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn dieet + training zit ook wel goed, [..]
Woeps, sorry!quote:Nee, wel een meisje![]()
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.quote:Ik koppel het aan dit product, omdat het een vergelijkbaar iets is. Van beide krijg je energie van + vetverbranding.
Napalm:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Let we be the judge of that!
[..]
Woeps, sorry!
[..]
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Napalm:
-Ultra Hardcore Alpha Male pre-workout!
-"Raging" energie en focus
-Directe Testosteron verhoging
Lijkt me niet zo'n goed ideeHeb geen zin in een snor enzo
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.
Dat is gewoon marketing praat.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
[..]Is dit allemaal marketing praat?
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.
Zo wie zo vind ik Bodyenfit een betere shop, soms hele strake aanbiedingen, en geweldige advertentie teksten om te lezen, zeer vermakelijk soms. (ook al is het liegen).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Zith het volgende:
dezelfde winkel verkoopt ook Tested Performance (een PWO met de standaard creatine, geranium olie, caffeine, argentine, etc) voor 9.90 per 80 pillen (ook op=op, XXL verkoopt dezelfde voor 25 EUR)
Ja,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Sixpackshortcuts zei anders dat het echt zo werkte als ik het maar bij hun kocht, scooby vond het onzin, maar wat weet die er nou van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegen![]()
Mensen die letterlijk fout gebruiken![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 20:01:36 ]
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.
Nah valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
Als je je testosteron in 12 dagen met 42% ophoogt ga je waarschijnlijk kittens vermoorden.
Zal eens kijken wat de plannen van XXL zijn qua pricing en opruimacties. Ze beginnen op beide punten op Bodyfitetc achter te lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
XXL staat op nummer twee bij mij, maar die hebben bijna nooit iets in de opruiming bijvoorbeeld.
Doelen op Reprod Biol Endocrinol. 2009 Oct 27;7:120.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Cons van de studie: geen oestrogeen gemeten, alleen totaal testosteron gemeten (voor hetzelfde geld gebeurt, of daalt zelfs je vrije testosteron), korte tijdsduur.quote:Concerning the effect of D-Asp on the induction of testosterone release, after 12 days of D-Asp treatment, the levels of testosterone in the serum of the participants were significantly increased compared with basal levels. Out of 23 participants, 20 had increased testosterone. From a mean of 4.5 ± 0.6 ng/ml serum at zero time, it rose to 6.4 ± 0.8 ng/ml, a 42% increase (Table (Table1).1).
Body en fitshop producten leveren wel degelijk resultaat maar je moet ze niet kopen op basis van beschrijvingen. Als die beschrijving allemaal klopten dan zou ik nu al 200kg aan keiharde spiermassa hebben en een keiharde pomp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef mtchel112 het volgende:
Volgens b&f win ik met creatine een paar kilo spiermassa in 6 weken.
Sinds wanneer kan men spier uitplassen?
Vandaag weer zo'n dikke vrouw in de metro die verwachte dat iemand voor haar op ging staan. Ik moest gewoon een halte later uitstappen omdat ik niet langs haar konquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |