abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115563901
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).

Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen. :D

Begin wel weer echt super ecto te worden :') Was 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg. ;( Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.
Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.

BRB bulken voor 2 jaar
pi_115563977
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zolang je niet eerst isolatie oefeningen gaat doen voor je compounds is er niks aan de hand. Compounds kan je best door de war gooien.
Ja okee... Maar is dat niet gewoon logisch? :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115564031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef squatbro het volgende:

[..]

Ik zou absoluut niet cutten en keihard bulken. Als je tijdens je vakantie niet kan bulken, hou het dan op maintenance. Het is niet alsof je er ripped uit ziet bij 10% bf bij dat gewicht. Geloof me, je zal spijt hebben dat je gecut hebt.

BRB bulken voor 2 jaar
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Push. het volgende:

[..]

Waarom ga je cutten als je 72kg bij 12% bent? Op zich wel nette vordering, maar zou persoonlijk echt niet te diep cutten met zulke massa.
Mijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.

Ik overweeg nu ook weer alvast te beginnen met bulken ipv over een maand. Het was ook dat ik gewoon naar een lekker laag bf wilde zodat ik een mooie basis had om weer mee te beginnen, itt 17% waar ik een jaar geleden mee begon met trainen en 22% ofzo wat ik aan het eind van m'n bulk was. Ik wist dat ik niet ripped zou zijn op 12% of wat dan ook, maar heb iig een goede droge basis zodat ik lekker lang door kan bulken en niet telkens hoog in die teens blijf.
Of toch du vader?
pi_115564107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Extra melatonine toevoegen aan de al geproduceerde melatonine heeft geen enkel effect. Berust eerder op een placebo effect. Gewoon een hele week consistent om 12 uur gaan slapen. Je lichaam merkt dit en laat dan 1-2 uur van te voren melatonine los waardoor je slaperig wordt. Sinds ik dit doe, en ik zit vanaf 11 uur achter de tv/computer word ik rond kwart voor 12-12 uur slaperig. Ga ik naar bed en ben ik zo onder zeil. Of ik nu getraind heb, gewerkt heb of totaal niks heb gedaan. Als ik 12 uur ga slapen zet ik m'n wekker om 8 uur. Ga ik 1 uur slapen m'n wekker om 9. Zorgt voor een goed en stabiel ritme en dan kom ik niet in de knoop met ontbijt/lunch tussendoor ed.

Je kan doorzetten in je workout? Je kan een heel voedingsschema volgen? Dan kan je jezelf er ook toezetten om consistent op hetzelfde moment te gaan slapen.

Van wiki (I know):
Melatonine is een van de weinige voedingssupplementen die de strenge beoordeling door de Europese Autoriteit voor voedselveiligheid (EFSA) hebben doorstaan. De EFSA vond dat er voldoende wetenschappelijke onderbouwing was voor de gezondheidsclaim dat melatonine de symptomen van jetlag vermindert, maar niet dat melatonine de inslaaptijd verkort en de slaapkwaliteit verbetert.[4]
Die bronvermelding ziet er wel goed uit. En anders heb ik nog een verwijzing naar een van m'n studieboeken.
Ga denk ik geleidelijk afbouwen. Nu proberen om 03:00 te slapen en 11:00 wakker worden en dan elke week een uur eerder slapen totdat ik bij 23:00-0:00 ben

Irritante aan weinig slaap is dat ik dan niet scherp ben

Zo squatten ik vandaag 10 kilo teveel omdat ik 25 kilo schijven pakte ipv 20 en dit niet door had totdat het laatste setje wat zwaarder aanvoelde dan normaal
pi_115564179
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

[..]

Mijn doel was in eerste instantie te blijven cutten tot ik op vakantie ging. Beetje six pack abs jeweettoch (beachboy meldt zich), maar inderdaad, ik zie er niet echt ripped uit oid ivm gebrek aan massa.

Ik overweeg nu ook weer alvast te beginnen met bulken ipv over een maand. Het was ook dat ik gewoon naar een lekker laag bf wilde zodat ik een mooie basis had om weer mee te beginnen, itt 17% waar ik een jaar geleden mee begon met trainen en 22% ofzo wat ik aan het eind van m'n bulk was. Ik wist dat ik niet ripped zou zijn op 12% of wat dan ook, maar heb iig een goede droge basis zodat ik lekker lang door kan bulken en niet telkens hoog in die teens blijf.
Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.
pi_115564383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef squatbro het volgende:

[..]

Je zit nu op 12%, je kan gewoon veilig bulken. Ik zou een keertje je calorieen en macronutrients tellen van wat je op een dag eet tijdens bulken. Als je goed bulkt en niet teveel eet en je maaltijden veel verspreidt over een dag, dan zal je maar weinig extra vet krijgen.
Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.
Of toch du vader?
pi_115564565
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.
pi_115564745
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Is hier iemand bekend met de hodgetwins van youtube? Ik vind ze supergrappig, maar ik wil ze niet meteen al hun advies als een naïeveling aannemen.
Die negers?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115564789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef squatbro het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereen hier ze :') Ze hebben een goede presentatie, brengen het leuk etc, maar ik heb daar al vaak broscience voorbij horen komen. Goede bron van vermaak, maar zou 't niet zomaar voor kennis aannemen.
Of toch du vader?
pi_115565349
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik weet, brah. Calories/macros tellen doe ik al vrij lang. Ga nu gewoon 'cleanbulken' op ~300 kcal overschot.
Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:11:11 #61
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115565526
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

mede-endo-ex-fattie *fistbump*

Mijn laatste slowbulk ging van ca. 11% naar ca. 14% bf in 4-5 maanden. Ik had met mezelf afgesproken niet meer boven de 15% bf te komen, dus dan cut je ( :9 ) gewoon weer een maandje terug.

Met cutten/bulken moet je gewoon in de range bf% zitten waarop *jij* je prettig voelt. Als endo kan ik begrijpen dat dat niet tussen 15-20% bf is voor jou. Overigens is je insulinesensitiviteit ook niet geweldig tussen 15-20% bf, dus je hebt zelfs een fysiologische reden om tussen 10-15% bf te bulken en cutten. ;)

Mijn voorlopige streefdoel: BMI van 24-25 behalen op 10-12% bf. Hopelijk tik ik dat aan tegen het eind van dit jaar, of anders lente volgend jaar.
Confidence through competence
pi_115565990
Voor de vele liefhebbers hier, Dexaprine iFORCE Nutrition is in de aanbieding voor ¤17.50
Wedden dat het de enorme overschoten uit de US zijn die daar niet meer verkocht mag worden vanwege Geranium olie.
(Zelf niet nodig, maar wordt zovaak over gesproken hier dus vandaar ik hem maar post)

Ik heb bij die shop ook Muscle Warfare 2 weken geleden gekocht, echt een super pre-workout, aanrader!
Beter dan Jack3d, of Noxi-pro, zeker weten! Smaakt nog lekker ook, en geen mieren onder je huid gevoel, door die Fucking Beta Alanine-hamas-zooi.
Was altijd super duur, a 70 of 80 euro nu vor 15 euro kunnen kopen.
(is nog op voorraad)
Zelfs bij Muscle Warfare in de US kost ie duurder (69,99 USD)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 18:35:22 ]
pi_115566208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:25 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de vele liefhebbers hier, Dexaprine iFORCE Nutrition is in de aanbieding.
Nu ¤17.50

Dat zijn de enorme overschoten uit de US die daar niet meer verkocht mag worden vanwege Geranium olie.
Geranium olie? :')
pi_115566273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Geranium olie? :')
Geranium olie,1,3-Dimethylamylamine, DMAA, Methylhexanamine, 1,3-dimethylamylamine, of 4-methylhexane-2-amine hoe die zooi ook heet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 18:39:47 ]
pi_115566388
Hmm, zit erover te denken om die dexaprine te bestellen. Iemand ervaring ermee?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:43:28 #66
55709 Stereotomy
pi_115566475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef IrCute het volgende:
Zat ervaring in dit topic:

http://lmgtfy.com/?q=+site%3Aforum.fok.nl+bodybuilding+dexaprine
pi_115566578
quote:
honey beter blijf je natural anders kom je er niet meer in
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:57:53 #68
55709 Stereotomy
pi_115566944
quote:
Eenmalige kans: Stuntaanbieding Dexaprine!

Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs!

Dexaprine kenmerken:
-Instant energie rush
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De werking houdt de hele dag aan
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
:D
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:58:59 #69
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115566985
quote:
Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.
Het effect verminderde niet, ik zweette wel enorm veel. Raakte wel soms geirriteerd door kleine dingen zoals Taylor Swift muziek in de gym. Goed spul! Ik zit nu in de 2e week dat ik het niet meer gebruik, voel me niet down ofzo zonder. Maar volgende week ga ik het weer gebruiken, weer 2 maanden.

Links eerste week, rechts 8e week. Trainde bijna elke dag full body en cardio om en om.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115567000
Mja denk dat het beter is dat ik het niet bestel :') Ik heb 4 jaar geleden een keer een soort van stacker (geen idee welke, was van mijn broer) genomen en ik was er 2 dagen doodziek van. En vind het een beetje zonde van het geld om het uit te proberen en dan te kunnen weggooien :D
pi_115567148
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

mede-endo-ex-fattie *fistbump*

Mijn laatste slowbulk ging van ca. 11% naar ca. 14% bf in 4-5 maanden. Ik had met mezelf afgesproken niet meer boven de 15% bf te komen, dus dan cut je ( :9 ) gewoon weer een maandje terug.

Met cutten/bulken moet je gewoon in de range bf% zitten waarop *jij* je prettig voelt. Als endo kan ik begrijpen dat dat niet tussen 15-20% bf is voor jou. Overigens is je insulinesensitiviteit ook niet geweldig tussen 15-20% bf, dus je hebt zelfs een fysiologische reden om tussen 10-15% bf te bulken en cutten. ;)

Mijn voorlopige streefdoel: BMI van 24-25 behalen op 10-12% bf. Hopelijk tik ik dat aan tegen het eind van dit jaar, of anders lente volgend jaar.
Ben zeker geen endo hoor, neigde eerder richting skinnyfat (sedentary lifestyle + lekker snoepen en niet sporten). Sorry, ik hoor niet bij de club. ;( Dat 20%+ bf is ook gewoon een dreamer bulk geweest :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:06 schreef Push. het volgende:

[..]

Is 300 overschot niet wat veel? Dat betekent elke maand een kilo vet erbij, wat bij jou overeenkomt met een vp stijging van meer dan een procent. Wordt een vrij korte bulk op die manier, tenzij je niet bang bent voor een te hoog vetpercentage.
Ja, is ook meer een bovengrens. :) Ik ga het gewoon aan de hand van de spiegel + weegschaal bepalen en aftasten. Zoals ik zei is m'n vorige bulk met recht een dreamer bulk geweest, dus ik moet even aftasten wat een goede cal range is om op te slowbulken.
Of toch du vader?
pi_115567192
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ja ik heb het 8 weken gebruikt, kreeg superveel energie, verminderd hongergevoel.
Het effect verminderde niet, ik zweette wel enorm veel. Raakte wel soms geirriteerd door kleine dingen zoals Taylor Swift muziek in de gym. Goed spul! Ik zit nu in de 2e week dat ik het niet meer gebruik, voel me niet down ofzo zonder. Maar volgende week ga ik het weer gebruiken, weer 2 maanden.

Links eerste week, rechts 8e week. Trainde bijna elke dag full body en cardio om en om.
SPOILER
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is :D
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:08:07 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115567254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:

[..]

Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is :D
Ga eerst langer trainen, pas als het heel lastig begint te worden hulpmiddelen gebruiken.
This isn't even my final form.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:08:24 #74
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115567264
quote:

[..]

Ergens op de verpakking ofzo staat ook dat het verstandig is om de eerste 5 dagen een halve pil te gebruiken, ik ben er echt super tevreden over. Alleen al mijn kleren zitten nu zo ruim dat sommige mensen in de omgeving tegen mij beginnen van: "Ben je nu aan het afvallen? Da's toch nergens voor nodig" blablabla.
pi_115567444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef IrCute het volgende:
Mja denk dat het beter is dat ik het niet bestel :') Ik heb 4 jaar geleden een keer een soort van stacker (geen idee welke, was van mijn broer) genomen en ik was er 2 dagen doodziek van. En vind het een beetje zonde van het geld om het uit te proberen en dan te kunnen weggooien :D
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.
Maar zonder gaat ook, echter iets nieuws proberen kan motiverend werken, net als een BB magazine lezen.

quote:

[..]

Je bent toch geen homo jonguuh. ;)

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 19:17:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')