abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115558244
Andere oefeningen doen of een andere volgorde is ook verschrikkelijk irritant. Je reps kloppen dan voor geen meter meer. :')
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:24:28 #27
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115558306
Ik snap niet dat mensen niet precies uit hun hoofd weten wat hun gewicht was bij elke oefening de week ervoor. Dus wat hun doel is voor deze week.
Daar heb je toch geen pen en papier voor nodig?

En je workout uit je hoofd weten is al helemaal simpel.
maargoed het zal wel aan mij liggen :7
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:24:28 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115558307
Ik rouleer :) Dus in m'n fullbody kan ik beginnen met chinups, dan bench press, dan OHP.

Volgende keer OHP, chinups, bench press.

Dan weer bench press, OHP, chinups, etc. etc.

PR's worden doorgaans nooit verbroken tegen het eind van de training bij mij.

En pen + boekje heb ik vanaf m'n eerste workout ooit bij me. ;) Je ziet exact bij welke set / rep je gefaald hebt de vorige keer, hoe je krachtontwikkeling gegaan is, etc.
Confidence through competence
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:26:43 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115558425
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef kevin_ het volgende:
Andere oefeningen doen of een andere volgorde is ook verschrikkelijk irritant. Je reps kloppen dan voor geen meter meer. :')
Gewoon trainen als het lekker rustig is. Dat is één van de redenen dat ik 's morgens vroeg train.
pi_115558548
Sportschool is pas om half 8 open, en dan moet ik vertrekken richting mijn werk, dus dat is geen optie. Mocht ik om 6 uur kunnen trainen, dan doe ik dat graag.
pi_115558549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef kevin_ het volgende:
Ik doe dat best vaak. Soms begin ik met incline bench, soms met flat. Of ik begin met skullcrushers en de week erna met tricep kickback.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:30:06 #32
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_115558568
Als ik niet begin met mijn zwakste lifts (bench of OHP), heb ik aan het eind niet genoeg energie over om m'n sets af te maken. Eerst bench/OHP, dan squats, dan deads/rows. Daarna het assisterende werk (chins+shrugs of dips+curls).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_115558621
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon trainen als het lekker rustig is. Dat is één van de redenen dat ik 's morgens vroeg train.
Ja inderdaad, dat is altijd 's ochtends. Maar soms kan ik alleen 's avonds gaan en dan kun je altijd lang wachten en is het vol met mensen die constant aan het praten zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe dat best vaak. Soms begin ik met incline bench, soms met flat. Of ik begin met skullcrushers en de week erna met tricep kickback.
Ik pak dan meestal 1 of 2 oefeningen waar ik mezelf op wil focussen. Niks irritanter om je vooruitgang niet goed te kunnen meten/zien.
pi_115558692
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:
Als ik niet begin met mijn zwakste lifts (bench of OHP), heb ik aan het eind niet genoeg energie over om m'n sets af te maken. Eerst bench/OHP, dan squats, dan deads/rows. Daarna het assisterende werk (chins+shrugs of dips+curls).
Ik had ook een keer zoiets. Net Bench en Incline Press gedaan en daarna wilde ik op het bankje ook nog even barbell press doen. Maar alle bankjes waren bezet --> dips voor de onderkant van je borst en bovenal je triceps, weet niet hoe die oefening precies heet. Kwam er op neer, toen het bankje vrij was m'n triceps het gewicht nauwelijks meer omhoog kregen. Dus het kan vrij vervelend zijn als je je routine niet aan kan houden.
pi_115558838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef RaymondK het volgende:
Ik snap niet dat mensen niet precies uit hun hoofd weten wat hun gewicht was bij elke oefening de week ervoor. Dus wat hun doel is voor deze week.

Ik maak ook altijd aantekeningen over mijn vorm of over hoe de workout ging. Soms test ik nieuwe oefeningen uit en maak ik daar ook aantekeningen over. Het gewicht weet ik altijd wel, maar het aantal reps niet helemaal.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:37:03 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_115558884
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef RaymondK het volgende:

Daar gaat het mij niet eens om, het gaat mij erom om te zien wat mn vooruitgang is, of ik hoger kan in gewicht daarbij helpt het als je je programma omgooit naar andere oefeningen dat je kan zien waar je gebleven was en of je dan vooruit bent gegaan

En bv als er een bankje bezet is (die ik amper gebruik maar goed)

Ik vind het zelfs een essienteel tooltje als je serieus bezig bent met gewichten, ik blijf nooit te lang hangen op een gewicht
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:02:39 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115560008
Ik heb trouwens pijn in m'n reet. Ik denk dat ik teveel op mijn rechterbeen gesquat heb afgelopen week waardoor ik rechts overbelast heb. Blijkt nog verdomde moeilijk te zijn het gewicht ook goed op m'n prothesebeen te pakken.

Ik denk dat ik een aanhechting heb geblesseerd. Vanmorgen gedeadlift, het doet nu pijn op het bot (aanhechting aan) waar je op zit. Dat trekt dan door naar beneden. :{
pi_115560167
Zometeen mn vast weer in, vandaag uitgekomen op 2200 kcal en 166 gr eiwit, ik vind het mooi!
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:40:38 #39
230491 Zith
pls tip
pi_115561690
Hoi dagboek,

Vandaag kwam ik erachter dat Scooby's borst eruit ziet als een vrouw .. uhm.. van achteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115562817
Scooby, lijkt me echt een toffe gozert !!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:04:06 #41
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_115562829
Meldt zich. Ik wist niet eens dat er een topic hierover bestond. OP is trouwens ^O^
pi_115562959
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).

Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen. :D

Begin wel weer echt super ecto te worden :') Was 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg. ;( Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.

[ Bericht 74% gewijzigd door Luchtkoker op 14-08-2012 17:12:28 ]
Of toch du vader?
pi_115563220
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sws is 's ochtends trainen heerlijk. Ik ben zelf na een uur of 7 meestal niks meer waard qua kracht.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:13:58 #44
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115563284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet eens om, het gaat mij erom om te zien wat mn vooruitgang is, of ik hoger kan in gewicht daarbij helpt het als je je programma omgooit naar andere oefeningen dat je kan zien waar je gebleven was en of je dan vooruit bent gegaan

Ik vind het zelfs een essienteel tooltje als je serieus bezig bent met gewichten, ik blijf nooit te lang hangen op een gewicht
Nou geloof me, ik ben echt serieus bezich met gewichten, en om te groeien heb ik geen pen en papier nodig.
Maar goed, als het werkt voor je vooral doen. ^O^
pi_115563312
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik had ook een keer zoiets. Net Bench en Incline Press gedaan en daarna wilde ik op het bankje ook nog even barbell press doen. Maar alle bankjes waren bezet --> dips voor de onderkant van je borst en bovenal je triceps, weet niet hoe die oefening precies heet. Kwam er op neer, toen het bankje vrij was m'n triceps het gewicht nauwelijks meer omhoog kregen. Dus het kan vrij vervelend zijn als je je routine niet aan kan houden.
Zie het probleem niet... Dat je geen fatsoenlijke benchpress kunt doen als je eerst je triceps afragt lijkt me vrij logisch :P

Spiergroepen omwisselen qua volgorde lijkt me ook geen goed idee.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:16:05 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115563388
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Zith het volgende:
Hoi dagboek,

Vandaag kwam ik erachter dat Scooby's borst eruit ziet als een vrouw .. uhm.. van achteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nou geloof me, ik ben echt serieus bezich met gewichten, en om te groeien heb ik geen pen en papier nodig.
Maar goed, als het werkt voor je vooral doen. ^O^
Ach, 't is net als kcal tellen of jezelf elke dag wegen. Voor je lichaam maakt het niks uit, maar voor degenen die het bij willen houden is het leuke info. :Y

Denk dat maar 5-10% bij ons in de gym rondloopt met pen en papier.
Confidence through competence
pi_115563408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Weet ik uit mn hoofd.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:17:56 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115563462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

Spiergroepen omwisselen qua volgorde lijkt me ook geen goed idee.
Zolang je niet eerst isolatie oefeningen gaat doen voor je compounds is er niks aan de hand. Compounds kan je best door de war gooien.
pi_115563487
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik train ongeveer 45 min als ik alleen 1 grote groep train (bijv delts/wheels) en zo'n 1 - 1.5 uur als ik een grote + een kleine groep train (bijv rug+biceps).

Vandaag voor het eerst sinds ik ben begonnen met 2x per week borst doen weer lekkere spierpijn in m'n pecs. Misschien omdat ik vorige week vrijdag borst had geskipt en het nu weer de eerste keer is in een week. Grappig om te zien hoe dat gaat en hoe snel je daaraan kan wennen. :D

Begin wel weer echt super ecto te worden :') Was 83kg schoon aan de haak aan het eind van m'n bulk (20%+, begon op 70kg@17-18%), zit inmiddels rond de 12% ofzo maar ben nog maar 72kg. ;( Moet echt weer massa gaan kweken. Nog een maandje cutten, lekker droog (en ecto) op vakantie gaan in september, en dan weer keihard knallen om massa te bouwen.
Waarom ga je cutten als je 72kg bij 12% bent? Op zich wel nette vordering, maar zou persoonlijk echt niet te diep cutten met zulke massa.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:18:50 #50
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115563508
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef Zith het volgende:
Hoi dagboek,

SPOILER
Can't unsee.
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')