Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt een zichtbaar verschil. Ik heb nu 3 maanden eigenlijk nauwelijks getrained en ben nu sinds 1.5 week weer serieus aan het trainen, maar ik ben nogal gevoelig voor dit soort producten en heb niet echt zin in hartkloppingen etc, dus ben bang dat het geldverspilling zal zijn. Alhoewel die aanbieding wel heel aantrekkelijk is
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).
Ik verwacht ook geen wondermiddel oid. Mijn dieet + training zit ook wel goed, maar ik kan wel wat meer energie gebruiken tijdens de training. Plus als het daadwerkelijk meer vet verbrand is dat altijd meegenomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is voor 95% afgevallen door zn dieet en sport. Je valt niet als als je dat neemt, je valt af als je caloriedefict hebt (en dexa kan daar deels mee helpen, misschien).
Nee, wel een meisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je weet niet wat je 4 jaar geleden nam, dus om die ervaring te gaan koppelen aan dit product is beetje raar.
Maar zonder gaat ook, echter iets nieuws proberen kan motiverend werken, net als een BB magazine lezen.
[..]
Je bent toch geen homo jonguuh.![]()
Let we be the judge of that!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mijn dieet + training zit ook wel goed, [..]
Woeps, sorry!quote:Nee, wel een meisje![]()
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.quote:Ik koppel het aan dit product, omdat het een vergelijkbaar iets is. Van beide krijg je energie van + vetverbranding.
Napalm:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Let we be the judge of that!
[..]
Woeps, sorry!
[..]
Napalm of een andere pre-workout niet beter dan? Maar ook Dexaprine zal je zeker genoeg energie geven.
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Napalm:
-Ultra Hardcore Alpha Male pre-workout!
-"Raging" energie en focus
-Directe Testosteron verhoging
Lijkt me niet zo'n goed ideeHeb geen zin in een snor enzo
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet zo als een blondine man vrouw.
Dat is gewoon marketing praat.
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
[..]Is dit allemaal marketing praat?
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.
Zo wie zo vind ik Bodyenfit een betere shop, soms hele strake aanbiedingen, en geweldige advertentie teksten om te lezen, zeer vermakelijk soms. (ook al is het liegen).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef Zith het volgende:
dezelfde winkel verkoopt ook Tested Performance (een PWO met de standaard creatine, geranium olie, caffeine, argentine, etc) voor 9.90 per 80 pillen (ook op=op, XXL verkoopt dezelfde voor 25 EUR)
Ja,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
D Aspartic Acid - verhoogt bewezen je lichaamseigen testosteron met 42% in 12 dagen! D-Aspartic Acid is het enige biologisch beschikbare en natuurlijk 100% veilige ingrediënt dat een dusdanig effect heeft op je totale testosteron. Belangrijk; het onderzoek is gedaan met gezonde mannen!
N Methyl D Aspartate - NMDA - met pure NMDA vliegt je testosteron letterlijk vrijwel direct door het dak! Hoe meer testosteron je in je lichaam hebt hoe meer anabool je spieren zullen reageren op training. Geen enkel product geeft direct je zoveel testosteron als pure NMDA. Keiharde massieve spiermassa!
Myobolic Serms - plantaardige hormoonachtige moleculen met spiergroei bevorderend effect gelijkend aan lichaamseigen testosteron.
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Sixpackshortcuts zei anders dat het echt zo werkte als ik het maar bij hun kocht, scooby vond het onzin, maar wat weet die er nou van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe kan je testosteron nou letterlijk door het dak vliegen![]()
Mensen die letterlijk fout gebruiken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 20:01:36 ]
Lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.
Nah valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
Als je je testosteron in 12 dagen met 42% ophoogt ga je waarschijnlijk kittens vermoorden.
Zal eens kijken wat de plannen van XXL zijn qua pricing en opruimacties. Ze beginnen op beide punten op Bodyfitetc achter te lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
XXL staat op nummer twee bij mij, maar die hebben bijna nooit iets in de opruiming bijvoorbeeld.
Doelen op Reprod Biol Endocrinol. 2009 Oct 27;7:120.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef IrCute het volgende:
Cons van de studie: geen oestrogeen gemeten, alleen totaal testosteron gemeten (voor hetzelfde geld gebeurt, of daalt zelfs je vrije testosteron), korte tijdsduur.quote:Concerning the effect of D-Asp on the induction of testosterone release, after 12 days of D-Asp treatment, the levels of testosterone in the serum of the participants were significantly increased compared with basal levels. Out of 23 participants, 20 had increased testosterone. From a mean of 4.5 ± 0.6 ng/ml serum at zero time, it rose to 6.4 ± 0.8 ng/ml, a 42% increase (Table (Table1).1).
Body en fitshop producten leveren wel degelijk resultaat maar je moet ze niet kopen op basis van beschrijvingen. Als die beschrijving allemaal klopten dan zou ik nu al 200kg aan keiharde spiermassa hebben en een keiharde pomp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef mtchel112 het volgende:
Volgens b&f win ik met creatine een paar kilo spiermassa in 6 weken.
Sinds wanneer kan men spier uitplassen?
Vandaag weer zo'n dikke vrouw in de metro die verwachte dat iemand voor haar op ging staan. Ik moest gewoon een halte later uitstappen omdat ik niet langs haar konquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
Morgen bij Hollandse Zaken (omroep MAX): "Emancipatie van dikke mensen". Want dik zijn kan je niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |