Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel gewoon met bankje doen dus
Ik probeerde het op dit ding:
http://www.technogym.com/(...)on/easy-chin-dip/411 Lukte dus voor geen zak. Volgende keer gewoon dips met bankje
Oke, thanks. Had ik ook al gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg opgeletquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.
Gewoon doen, en ff wat filmpjes over dippen kijken vooraf.
Inderdaad vanaf de grond met een clean; ik denk dat je press eerder de beperkende factor wordt, dan de jerk. Dit is bij mij iig het geval. Clean wil tot zeker zo'n 70kg, press staakt bij 52,5.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat dat nog slechter is dan normale cola, iets met toegevoegde shit ofzo.
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luckquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn houding niet goed voor elkaar. Wist niet hoe ik mijn armen neer moest zetten, dus dan maar geen dips voordat ik iets gruwelijk verneuk.
Precies, wat is er mis met kraanwater? Of spa rood? Die zoete troep is allemaal nutteloze Kcal, die tijdens de zomercut beter besteed kunnen worden aan hongerstillen, zodat je het goed volhoudt en tijdens de bulk aan de melk, zodat je je vetjes en eiwitten lekker hoog houdt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep
Okequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:00 schreef squatbro het volgende:
[..]
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luck
Maar waarom is het dan troep? hogere zuurgraad voor me tanden? Dat boeit me niet, wil ze toch laten witten. Ik WEET dat water het beste is, maar vind dat gewoon niet zo lekker als crystal clear. Ik heb het over de pakken he, niet over die flessen, die vind ik niet te zuipen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep
En pull/chin ups?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Mensen met een belt of handschoentjes... Moet toch altijd hier aan denken.
[ afbeelding ]
weighted dips oke, maar voor de rest gewoon zonder. Hoe zwaar ook.
Op het dipstation leggen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.quote:
Ik bedoelde of hij ook een riem droeg bij weighted chins/pulls.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef squatbro het volgende:
[..]
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.
Er is niks stoers aan straps vind ik, echte bazen pakken het gewicht zonder hulp!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Als ik bij chinups geen padjes gebruik kan ik op een gegeven moment geen chinups meer doen. Zal dus wel moeten
Straps nooit gebruikt maar gister bij toeval op werk het principe in werking gezien met een hijsband en een flinke stapel vlechtstaal... Wikkelde de hijsband twee keer om mn arm en trok de hele boel vrij makkelijk omhoog waar het eerst een flinke inspanning kostte.
Maar blijf lekker trainen zonder. Mss een keer om stoer te doen
Ik ben 20, 1,82m en 60kgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen ik net begon met trainen drukte ik alleen de stang, als 15-jarige ecto
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.quote:
Kunnen ook gewoon met een rechte bar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |