Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel gewoon met bankje doen dus
Ik probeerde het op dit ding:
http://www.technogym.com/(...)on/easy-chin-dip/411 Lukte dus voor geen zak. Volgende keer gewoon dips met bankje
Oke, thanks. Had ik ook al gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg opgeletquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dipassist is natuurlijk ideaal om het op te leren.
Gewoon doen, en ff wat filmpjes over dippen kijken vooraf.
Inderdaad vanaf de grond met een clean; ik denk dat je press eerder de beperkende factor wordt, dan de jerk. Dit is bij mij iig het geval. Clean wil tot zeker zo'n 70kg, press staakt bij 52,5.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dat dat nog slechter is dan normale cola, iets met toegevoegde shit ofzo.
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luckquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn houding niet goed voor elkaar. Wist niet hoe ik mijn armen neer moest zetten, dus dan maar geen dips voordat ik iets gruwelijk verneuk.
Precies, wat is er mis met kraanwater? Of spa rood? Die zoete troep is allemaal nutteloze Kcal, die tijdens de zomercut beter besteed kunnen worden aan hongerstillen, zodat je het goed volhoudt en tijdens de bulk aan de melk, zodat je je vetjes en eiwitten lekker hoog houdt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep
Okequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:00 schreef squatbro het volgende:
[..]
Doe 3 keer bench dips tot failure en blijf de normale dip daartussen proberen. Video's van dippen heb je denk ik al gekeken, dus het zou niet fout kunnen gaan. Good luck
Maar waarom is het dan troep? hogere zuurgraad voor me tanden? Dat boeit me niet, wil ze toch laten witten. Ik WEET dat water het beste is, maar vind dat gewoon niet zo lekker als crystal clear. Ik heb het over de pakken he, niet over die flessen, die vind ik niet te zuipen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
hogere zuurgraad tast je tanden wat meer aan, maar of je nou crystal clear of cola light drinkt.. het is allemaal troep
En pull/chin ups?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Mensen met een belt of handschoentjes... Moet toch altijd hier aan denken.
[ afbeelding ]
weighted dips oke, maar voor de rest gewoon zonder. Hoe zwaar ook.
Op het dipstation leggen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef MrGuma het volgende:
Voordat ik straks met de problemen kom. Ik ben bezig met SS en bij de press heb ik in de toekomst misschien een probleem.
Als de gewichten zwaarder worden, hoe krijg ik de bar dan in de startpositie? Hebben namelijk geen powerrack en ben niet van plan in de smith machine te gaan staan. (zitten kan ook maar lijkt me voor alsnog geen pretje)
Moet ik de barbell power cleanen en van daaruit doorgaan? Want inderdaad, we hebben (nog) geen powerrack. Hoop ik snel wat verandering in te brengen hehe.
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.quote:
Ik bedoelde of hij ook een riem droeg bij weighted chins/pulls.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef squatbro het volgende:
[..]
Vrienden van mij dippen met 20-40kg gewicht zonder straps, het is gewoon een paar keer pijn lijden en je zal er daarna amper wat van voelen.
Er is niks stoers aan straps vind ik, echte bazen pakken het gewicht zonder hulp!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Als ik bij chinups geen padjes gebruik kan ik op een gegeven moment geen chinups meer doen. Zal dus wel moeten
Straps nooit gebruikt maar gister bij toeval op werk het principe in werking gezien met een hijsband en een flinke stapel vlechtstaal... Wikkelde de hijsband twee keer om mn arm en trok de hele boel vrij makkelijk omhoog waar het eerst een flinke inspanning kostte.
Maar blijf lekker trainen zonder. Mss een keer om stoer te doen
Ik ben 20, 1,82m en 60kgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Toen ik net begon met trainen drukte ik alleen de stang, als 15-jarige ecto
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.quote:
Kunnen ook gewoon met een rechte bar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Schijnt dat mijn vader vroeger ook zo was, maar dat zegt niet dat het gezond is. Zit btw al ongeveer 2 jaar rond dat gewicht.
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezig
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.quote:
Dit is onzin en vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?
En misschien een bak kwark voor het slapen gaan? En tonijn/kipfilet voor op brood?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Hoe lang train je al?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
Nice, nog een Apeldoornerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
Mijn werkgever wilt niet dat ik achter de pc eetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.
Totaal nu ongeveer een jaartje denk ik, maar in het begin veel ouwehoeren in de gym met vrienden enzo. Totaal niet met voeding bezig. Laatste 2/3 maanden serieuzer bezig met alles.quote:
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, nog een ApeldoornerWaar train je?
Ik bedoel het ook niet omdat 6 porties gezonder is. Maar door om de 2 uur te eten heeft ie meer ruimte om meer te eten. Ik denk dat hij wat boven z'n onderhoud moet gaan zitten en dat bereik je makkelijker door verspreidt te eten dan in minder periodes veel te moeten stouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.
Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.
Elk broodsoort is slecht, ik eet het ook maar waarom zou je dan voor iets ranzigs gaan:?quote:
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackEn jij?
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.
Ik train bij the real gym () aan de Molenstraat.
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbellsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
Thanks voor de tips! Ga ik mezelf maar even dwingen om niet over mijn nek te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbells
Ja, en DL ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...
Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en DL ookMoet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
Kan gewoon. Wel heel goed op je form letten. Heb zelf ook uit materiaal gebrek tot 115 kilo in de smith gedeadlift. Nog nooit last gehad van een blessure hierdoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet.
Zou persoonlijk wel doen. Heb het ook gedaan en er geen last mee gehad. Wel goede form hebben uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet ik nu doen? Wel of niet?
Voeten half onder de bar, iets door mijn knieën, schouders naar achter, holle rug, naar voren/boven kijken, spieren aanspannen, benen strekken, rug strekken.
Ik heb er ook geen last van, beetje spierpijn nu, maar ach. Zo'n ramp is dat niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou persoonlijk wel doen. Heb het ook gedaan en er geen last mee gehad. Wel goede form hebben uiteraard.
Buikspieren aanspannen, je traps/schouders omhoog doen en vooruit kijken. Toen ik nog aan deadliften deed, raakten mijn schenen de bar aan. Daarna schraapte ik de bar langs mn schenen. Zo heb ik het geleerd van Rippetoe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet ik nu doen? Wel of niet?
Voeten half onder de bar, iets door mijn knieën, schouders naar achter, holle rug, naar voren/boven kijken, spieren aanspannen, benen strekken, rug strekken.
Volgens mij doe ik dat al inderdaad, kan het me zo niet herinneren, zal er morgen op letten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef squatbro het volgende:
[..]
Buikspieren aanspannen, je traps/schouders omhoog doen en vooruit kijken. Toen ik nog aan deadliften deed, raakten mijn schenen de bar aan. Daarna schraapte ik de bar langs mn schenen. Zo heb ik het geleerd van Rippetoe.
Thanks voor de tip! Zal er morgen eens wat beter op letten allemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
Duw jezelf vanuit je hielen rechtop, Vinniebrah, terwijl je je borst gewoon recht omhoog laat gaan. Desnoods je tenen omhoogkrullen zodat je echt vanuit je hielen 'duwt'. Schouderbladen boven de bar.
Prima oefening voor rug, doe ik ook vaak bij mij rug routine.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef squatbro het volgende:
Iemand hier bekend met de bent over row? Die ga ik vandaag toevoegen aan mijn rug dag.
Ik denk dat ik op m'n 20e een kilootje of 70 hooguit woog. Okee, het is iets meer dan 60 maar ik ben van huis uit ook zo'n type waar de bovenkant van de onderarmen dikker was dan de bovenarmen... Ik at toch zeker niet weinig. Kwestie van stofwisseling, bouw en aanleg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dan eet je knakenweinig denk ik? ik zie je laatste posts, goed bezig
Doe ik sinds een tijdje weer (tijd niet gedaan). Kostte me effe wat moeite om de juiste houding weer te pakken te krijgen (raar maar waar). Prima oefening. Ellebogen vlak langs je lichaam bewegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef squatbro het volgende:
Iemand hier bekend met de bent over row? Die ga ik vandaag toevoegen aan mijn rug dag.
Dumbell of barbell?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef squatbro het volgende:
Heb je nog tips die je kwijt kan? En, wat is een prima gewicht om mee te beginnen? Ik kan al 50 kilo barbell rowen (pendlay). Zeg maar 30 kilo ofzo?
Progressief laden. Ben je al in gewicht gezakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Weer de 50kg press niet gehaald
Zat nu op 3x5 en 2x3
Volgende keer moet het lukken
Ja 25kg ging goed. eerste 2 setjes van 30 ook maar toen voelde ik mn armen bijna niet meer na 3 reps.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Dumbell of barbell?
[..]
Progressief laden. Ben je al in gewicht gezakt?
Je moet terugzakken in gewicht en vanaf daar weer net zo gaan laden als je normaal ook deed. Heb je het boek gelezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja 25kg ging goed. eerste 2 setjes van 30 ook maar toen voelde ik mn armen bijna niet meer na 3 reps.
Ja maar ik had de droom om mijn press gelijk te houden aan BP en PCquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Push. het volgende:
[..]
Je moet terugzakken in gewicht en vanaf daar weer net zo gaan laden als je normaal ook deed. Heb je het boek gelezen?
Droom maar lekker verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ja maar ik had de droom om mijn press gelijk te houden aan BP en PC![]()
Maar mocht het volgende keer weer niet lukken dan ga ik terug in gewicht en ook met een widere grip oefenen
Eventueel aan te vullen met "eiwit *getal* g".quote:site:ah.nl recept *aantal* kcal
Als je al redelijk getraind bent kun je denk ik wel rond de 50 kilo pakken als startgewicht. Verder gewoon uitproberen, dan merk je het vanzelf wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:43 schreef squatbro het volgende:
[..]
Barbell, ik heb denk maar heel weinig mensen met een dumbell zien rowen, naast kroc rows...
Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:quote:
Eh, je kent het verschil tussen isolatie en compounds, mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef EdwinNL het volgende:
, het is een fullbody schema met alleen maar isolatie oefeningen en voor de rug compounds.
Right...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Hij heeft echt veel verstand van gewichtheffen, maar ik twijfel toch een beetje over zijn kennis van spier opbouw. Een paar citaten van hem over dit schema:
• "Met dit schema krijg je 1 kilo spier per week erbij"
• "Je moet je spieren elke dag oppompen, daardoor worden ze groter."
Je pist daarna het bloed gewoon weer uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend had ik op de weegschaal 5 kilo erbij.
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend had ik op de weegschaal 5 kilo erbij.
Maar dat was omdat ik een ochtenderectie had.![]()
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef EdwinNL het volgende:
Heb alle vertrouwen op het gebied van gewichtheffen, maar ik denk toch dat ik liever anders massa en kracht ga trainen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.
Dit is een stukje over de trainer:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou voor de zelfeducatie gaan. Loos die trainer en ga je inlezen. Vragen kun je hier altijd stellen.
Vuistregel voor een goede personal trainer is altijd; hoe ziet die er zelf uit?(uitzonderingen daargelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.![]()
Klopt, en je ziet op dat filmpje Mehdi Doori en Louis de Valk, beide in de top van Nederland. Wat opzich wel grappig is, we hebben de minste atleten maar wel de top.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Je trainer hier aan het woord, rond 1 minuut.
Grappig filmpje trouwens, NK gewichtheffen in een hal met een zwevende vloer, afgelasting tot gevolg
Ja, 1 van mijn gare websitesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]![]()
Triceps-trainen.nl van jou trouwens? Nice.
En "Band zit comfortabel en kan gewoon tijdens het tv-kijken gedragen worden", lekker.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Dit is een stukje over de trainer:Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik twijfel dus eigenlijk niet aan hem. Maar 2.5 uur alleen maar isolatie oefeningen doen en voor de rug dumbell rows + Stiff DL geeft me wel een beetjegevoel.
Over cortisol gesproken.
Dat denk ik ook, ik ga ook morgen vragen of ik in overleg met hem een nieuw schema ga doen, waarbij het voornamelijk uit compound oefeningen bestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Physics het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij het genoeg om een goede opleiding gehad te hebben. De wetenschap gaat nou eenmaal vooruit, en eindeloos isolatieoefeningen uitvoeren is gewoon achterhaald voor alles dat geen bodybuilden heet. Helaas zie je dit soort dingen wel vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een beetje oké schema voor massa?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is dan ook beter om jezelf niet te wegen met andermans ochtenderectie in de hand.
droog afgewogen 100gram brinta d'r bij als ontbijt. Als je het niet lust, gewoon een beetje in een beker doen, beetje water er bij, en direct waterig chuggen. Volgende beetje enz enz.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eetschema ongeveer:
Bij ons is er ook geen rechte bar. Ik ga altijd of in het squat rack hangen. (bar op de bovenste lat, onderbenen 90 graden) en dan kun je ook pullup's doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan chins ups ook op een rechte bar of moet je zo'n soort fietsstuur hebben met van die handles?
Ik ken iemand die altijd per direct over d'r nek gaat van een kop groene thee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij houdt mijn lichaam niet zo van Japanse groene thee op een nuchtere IF-maag.
Goed om te weten als je vaak last hebt van maagzuur dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
[edit]Lol, even opgezocht hoe het komt. Blijkt dus dat de tannins in groene thee de productie van maagzuur stimuleren.[/edit]
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:33 schreef RaymondK het volgende:
Nou vandaag de laatste deload dag. Wat een saaie bedoeling zeg.
Ben echt een kwartier eerder klaar met het zelfde schema op halve kracht![]()
Wel zo fris als een hoentje nu aan het eind v.d. week, i.p.v. diep vermoeid.
Het gevoel alsof ik achter mezelf aan liep is eindelijk weg.
Yep doe ik ook tussendoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik haat deloaden (voel me bijna schuldig als ik het doe), maar het is af en toe hard nodig.
Zijn er trouwens meer mense hier die aan het eind van hun workout een minuutje aan een bar gaan hangen? Heerlijke manier om je rug te 'resetten' en goed voor je grip ook
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Ik had met dat deloaden dus de hele tijd het idee dat iedereen zag dat ik maar met 70kg zat te benchen lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |