Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.quote:
Dit is onzin en vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?
En misschien een bak kwark voor het slapen gaan? En tonijn/kipfilet voor op brood?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemenProbeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.
Hoe lang train je al?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
Nice, nog een Apeldoornerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:
Hallo bodybuilders![]()
Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
Mijn werkgever wilt niet dat ik achter de pc eetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.
Totaal nu ongeveer een jaartje denk ik, maar in het begin veel ouwehoeren in de gym met vrienden enzo. Totaal niet met voeding bezig. Laatste 2/3 maanden serieuzer bezig met alles.quote:
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, nog een ApeldoornerWaar train je?
Ik bedoel het ook niet omdat 6 porties gezonder is. Maar door om de 2 uur te eten heeft ie meer ruimte om meer te eten. Ik denk dat hij wat boven z'n onderhoud moet gaan zitten en dat bereik je makkelijker door verspreidt te eten dan in minder periodes veel te moeten stouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.
Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.
Elk broodsoort is slecht, ik eet het ook maar waarom zou je dan voor iets ranzigs gaan:?quote:
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrackEn jij?
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.
Ik train bij the real gym () aan de Molenstraat.
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbellsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Thanks voor de tips! Ga ik mezelf maar even dwingen om niet over mijn nek te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbells
Ja, en DL ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...
Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en DL ookMoet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |