abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115640442
Gooi er nog wat ongezouten noten bij, en savonds een bak kwark.
pi_115640523
Nice, precies wat ik in gedachten had. Gaan we regelen!
pi_115640629
Waarom zou hij geen gezouten nootjes mogen trouwens? zout houd vocht vast maar dat is toch geen groot probleem met hem?
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_115640736
Hallo bodybuilders :D

Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_115640931
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4 :') Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemen :) Probeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.

Wat voor brood eet je overigens? Wel donker volkoren hoop ik?
pi_115640935
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik ben 20, 1,82m en 60kg :')
Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.
pi_115641006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Probeer om 2- en 4 uur een tussendoor te nemen ipv 3 uur. En na het avondmaal ook nog 1x. Kan je nog meer eten tot je nemen :) Probeer daarnaast producten als rijst, pasta te eten.

Dit is onzin en vies.
pi_115641018
quote:

[..]

En misschien een bak kwark voor het slapen gaan? En tonijn/kipfilet voor op brood?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:

Eerste post hier (na ongeveer 20-25 topics hier gelurkt te hebben), dus ik zal me even een beetje voorstellen. Ik ben 16, 1.85 en nu ongeveer 72-73 kg en woon in Apeldoorn.
Hoe lang train je al?
pi_115641069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef Pastapipos het volgende:

Nice, nog een Apeldoorner :W Waar train je?
quote:

[..]

Mijn werkgever wilt niet dat ik achter de pc eet :'( En ik kan moeilijk elke keer weg lopen (al zit ik ook op FOK! :') ). Zal 't tegen de kok zeggen O-)

:Y Volkoren brood inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:03 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Boeien, je moet ergens beginnen en zodra je eenmaal je draai hebt gevonden qua trainen, voeding en rust ga jij ook echt wel groeien. Alle begin is moeilijk.
:Y Ik merk ook al wel dat ik groei, ik kan het al wel zien, aangezien ik 2 jaar dezelfde lichaamsbouw heb gehad, en dus geen dikkere/bredere armen oid heb gekregen. :P
pi_115641077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:05 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Dit is onzin en vies.
Want?
pi_115641118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hoe lang train je al?
Totaal nu ongeveer een jaartje denk ik, maar in het begin veel ouwehoeren in de gym met vrienden enzo. Totaal niet met voeding bezig. Laatste 2/3 maanden serieuzer bezig met alles.
pi_115641124
quote:

[..]

Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.

Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115641163
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nice, nog een Apeldoorner :W Waar train je?

Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrack :) En jij?
pi_115641231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik dacht dat we 6+ keer eten per dag wel ongeveer gehad hadden.

Gewoon iets grotere porties stouwen en kauwe wanneer je trek hebt, maar niet de hele dag door als n koe lopen grazen.
Ik bedoel het ook niet omdat 6 porties gezonder is. Maar door om de 2 uur te eten heeft ie meer ruimte om meer te eten. Ik denk dat hij wat boven z'n onderhoud moet gaan zitten en dat bereik je makkelijker door verspreidt te eten dan in minder periodes veel te moeten stouwen.
pi_115641253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Want?
Elk broodsoort is slecht, ik eet het ook maar waarom zou je dan voor iets ranzigs gaan:?
pi_115641264
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik train bij healthcity, ik zag dat iemand anders hier ook trainde? Sapstengel geloof ik, die nog het barbellrack omgetoverd had tot een squatrack :) En jij?
Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.
Ik train bij the real gym ( :') ) aan de Molenstraat.
pi_115641328
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Klopt ja, hij traint daar als het goed is ook.
Ik train bij the real gym ( :') ) aan de Molenstraat.
Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?
pi_115641384
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Oooh vlakbij die brug en restaurant brugwachter toch? Bevalt t daar een beetje?
Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbells :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:22:01 #244
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115641598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Inmiddels eet ik 8 boterhammen per dag, eerder max. 4 :') Dus daar zit wel vooruitgang in, maar ik heb denk ik nog steeds niet genoeg kcal per dag. Thanks.
Eetschema ongeveer:
- ontbijt 2 boterhammen met pindakaas
- 10 uur: 2 boterhammem met chocoladepasta + banaan
- lunch: 4 boterhammen met kaas/ham (=tosti) + 1 boterham pindakaas
- 3 uur: 1 boterham met pindakaas + appel
- diner: afhankelijk van wat moeders maakt.
Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115641617
GOMAD!
BEASTMODE
pi_115641657
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:22 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Neem als ontbijt een flinke kom havermout met water, en zorg dat je gedurende de dag minstens 2 liter volle melk drink en flink wat noten eet. Het zal niet meteen gaan, maar je maag zal stuk bij stuk uitrekken. Ook iedere avond een bak kwark.
Thanks voor de tips! Ga ik mezelf maar even dwingen om niet over mijn nek te gaan :')
pi_115641884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Daar ja. Op zich wel, maar ze hebben geen drukbank, squatrek etc. Ik moet dus alles in smith machine doen of met dumbbells :')
Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...

Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.
pi_115641926
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dus je bankdrukken en squatten doe je in de Smith? Niet mijn ding, maar goed, als het niet anders kan...

Al zie ik in mijn gym genoeg grote gasten benchen in de Smith.
Ja, en DL ook :') Moet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
pi_115641962
Ik zag vandaag ook iemand al zijn oefeningen in de smith doen, van bankdrukken tot aan shoulder presses.

Maar hij had een gesprek met zijn trainingsmaatje over dat het raar was dat iemand breder terugkwam van een week vakantie. Zegt hij dat het door zijn bouw is, en dat zijn spieren "slechter" zijn geworden omdat ze nu ineens heel veel vocht vasthouden en minder hard zijn omdat hij rust heeft gehad :')
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 14:40:09 #250
230491 Zith
pls tip
pi_115642205
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, en DL ook :') Moet iets inderdaad. Binnenkort nog even dat contract opzoeken om te kijken hoe snel ik kan wegwezen.
Ik zou geen DLs in de Smith doen. Echt niet. Ook al heb je geen andere manier om de oefening te doen, dan liever gewoon niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')