Niet nodig want ik ben een vrek. Mijn telefoon op trilstand tussen mijn benen en mezelf laten bellen is baas.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Ouqz het volgende:
TS heeft één besteld om te kijken of hij aan homo seks kan wennen.
Omdat er ook tere kinderzieltjes tussen de groupon bestellers zitten. Die moeten beschermd worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom is het niet normaal dat die dingen besteld worden?
TS = grefo
als kinderen oud genoeg zijn om daar acount te hebben dan ook wel voor dildo hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat er ook tere kinderzieltjes tussen de groupon bestellers zitten. Die moeten beschermd worden.
Wat voor 'deals' je krijgt is onder andere toegespitst op leeftijd en in het verleden getoonde relevante interesses.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Omdat er ook tere kinderzieltjes tussen de groupon bestellers zitten. Die moeten beschermd worden.
Volgens mij klopt daar geen reet van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:06 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat voor 'deals' je krijgt is onder andere toegespitst op leeftijd en in het verleden getoonde relevante interesses.
Ja, want kinderen van 10 zitten op groupon sauna en winterbandendeals te bestellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moet ook niet happen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij klopt daar geen reet van.
Wel degelijk. De verliezende partij is de aanbieder omdat klanten die je zo wint niet terug blijft krijgen en de provisie die je aan Groupon betaalt, resulteert in dat je lang niet de optimale winst krijgt die je kunt bereiken. Nu dit onder veel bedrijven bekend is, gaat het ook steeds slechter met Groupon en dergelijke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef sinepedraap het volgende:
Volgens mij is dat Groupon en iBood gebeuren allemaal oplichterij en scheelt het helemaal niet zo heel veel.
Vergeet dan niet om de glijmiddel en toy cleaner mee te bestellen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
Heb hem ook besteld, heb vaak jeuk in mijn oor. Dezen helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |