18 graden is ook niet warm, ja voor ons nu wel met zo'n kut zomerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Handschoenen en een muts bij 18 graden.
Voor de spieren van een topsporter is dat niet echt warm idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
18 graden is ook niet warm, ja voor ons nu wel met zo'n kut zomer
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verander ff in de TT dat Churandy ook de 200 meter doet..
Ah vandaar dat ze zo hard rennen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel opsporing verzocht.
Probeer hem maar te pakken te krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Is maar een tt. Neem het niet zo serieus.quote:
Wordt moeilijk als niemand ze kentquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Dit & Dat ass.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie vrouw
EDIT: Goede kont ook
Eindelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou het topic openen. Maar Stylo was te snel![]()
![]()
![]()
Verander het gewoon ff, Churandy verdient het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is maar een tt. Neem het niet zo serieus.
Ik kan niet veranderen (ben geen mod).quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verander het gewoon ff, Churandy verdient het.
Nee, ze doen dat, zodat het het laatste nummer is van de avond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de 100m finale zo laat in de avond?
Of doen ze dat voor jamaica/usa tijdsverschil?
Publiek binden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heerlijke opmerking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde! Is ie geblesseerd?quote:
valse startquote:
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Lijkt wel die kale van zo'n James Bond filmquote:
Merrit? Ja.quote:
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan niet veranderen (ben geen mod).
Ohja, hij is geen snelwandelaar. Dom van me.quote:
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.
Deal, geef me eerst je gegevens dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.
Gaan easy door joh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
en daarna gelijk Mart: ''Sjurrendie Martiena, die kent u niet''.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.
Vraag maar aan pauper Steven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deal, geef me eerst je gegevens dan.
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Komt goed jongen, jullie gaan de competitie verpulveren als mammoeten over de woeste vlaktes bezaaid met jonge naaldboompjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Waar baseren ze dat op eigenlijk? Martina had de vijfde tijd geloof ik, 9 lijkt me nou niet echt een gunstige baan ofwat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Marcoss het volgende:
2 Thompson
3 Powell
4 Gay
5 Blake
6 Gatlin
7 Bolt
8 Bailey
9 Martina.
Wat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan pauper Steven.
[..]
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Welke halve finales?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
Wariner was de enige die de afgelopen tien jaar daar enigzins bij in de buurt kwam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komen
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteitquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Als niemand anders het quote dan doe ik het maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens serieus, als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven, zo bijzonder vind ik het.
doe sowieso maar want er wint sowieso een zwartequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Meritt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
quote:
En scouts met kennis van zakenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen hadden nederlanders nog winnaars mentaliteit
Ik denk eerder WIC dan VOC.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk eerder de West Indische Compagniequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Dit is pas eerste spelen die ik serieus kijk. Kan er toch niets aan doen dat ik het niet weet.quote:
Eerder deze toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je niet de OP?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:
"Mannen:
Churandy Martina (100m, 200m)
Eelco Sintnicolaas (tienkamp)"
Je kunt het!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef edcetera het volgende:
Kiplegat is blijkbaar een bekende naam ik Kenia, vanochtend al 2 in de Marathon en nu weer bij de 400m
Als je Michael Johnson niet kent, dan ligt dat toch echt aan je zelf hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt dit no-life hé
Is dat zijn gewoonte dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef TheArt het volgende:
Nou Jonathan, nu weer eens niet elke ronde trager gaan lopen en uiteindelijk in de finale naast de medailles komen.
Pas me gauw aan, zeker op dat niveau. Hier gaat het toch al een stuk lastiger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag jou daar net ook een buitengewoon scherpzinnige opmerking plaatsen, waarom voel je je zo thuis bij paupers?
Ohjaquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk eerder de West Indische Compagnie
quote:
kijk op de bbc daar zit hijquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt dit no-life hé
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat ze medailles kunnen pakken voor België
Serieus weet echt niet hoe het moet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Zal ik doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
goed gevoel overgehouden, martina gaat goud pakkendoe maar als TT alvast zo
of geschreven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Keauning het volgende:
Er wordt hier effe geschiedenis gegeven.
Daar gaat weer een bankstelquote:
Volgens mij bedoelt hij de OP ipv de TTquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus weet echt niet hoe het moet.
Inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Een belg vs Chris Brown vs een amputee. Nu al historisch.
Klinkt als een flauw mopje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Dacht dat hij bij boksen uit zo komenquote:
Heeft Rihanna mishandeld dus sowieso een baasquote:
Hoe gaat de rest van de mop?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Hopen dan dat Kevin Borlee het andersom doet. Groeien in het tornooi.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor, weer eens veel trager dan in de series.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Rihanna mishandeld dus sowieso een baas![]()
Jammer, hopelijk gaat hij toch door naar de finale.quote:
Rihannaquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
Voor wat? een 7de plek?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk gaat hij toch door naar de finale.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
Kirani naar de finale. Komt die eerste medaille er dan toch echt
Hoe wouden ze dat doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
quote:
Inderdaad, zijn er maar 2 in de laatste halve finale die die tijd nog NIET gelopen hebben dit jaarquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
44.99. Tweede verliezer nu. Die gaat het niet halen.
Hij liep de tweede tijd van dit seizoen, snelste is niet aanwezig, dus hij zou gewoon voor goud moeten kunnen gaan.quote:
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.quote:
Nederlands weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen?Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
Ja ik vond het wel leuk. Ik zou met Bolt ruilenquote:
Zekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef JohnDDD het volgende:
De winnaar uit Grenada legt bij BBC uit dat hij trots is om in een race met Pistorius te mogen lopen
Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.
Ben benieuwd. Er zijn er meer tegengevallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.
De derde. James is ook nog 19quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen?Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina
IK OOK. 5 SECONDEN MINSTENSquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen ,
ik eis een WR vanavond !
Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zettenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meer
dont worry hij wint toch nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
Als Gatlin wint is het echt een winnaar zonder uitstraling.
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina
net als green gisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee doet nog maar een poging?
Wat is gebeurd met Hymen dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zetten
Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederlandquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?
dinsdag series,quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Wanneer moet Martina de 200 met bochie doen?
Idem voor NLquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Onwaarschijnlijk toch eigenlijk dat zo'n land als Jamaica zoveel goeie atleten weet af te leveren
Ook prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederland
Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verrek, die zou je helemaal vergeten. Draait voor mijn gevoel ook al een hele tijd mee.
Met Gatlin...uh...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
Nee Collins.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Moet hij Santos verslaan. Die beleeft dan pas een seizoen. Zou ook te bizar zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Vond ik ook alquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, en met wat ik net al zeg heeft die ook aangetoond een echte toernooi loper te zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.
Ja en Ja!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
22:50 pas ??? heb ik het goed gehoord, zit er een Nederlander in de finale?
Jaquote:
Jonathan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |