Dat is toch ook één grote gemaakte bendequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de sfeer in het HHH ook nog niet legendarisch overkomt door al die uitgestelde feestjes..
Marathon mannen? Of de mountainbike?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Er is toch altijd nog 1 huldiging vlak voor de sluitingsceremonie? Van welke discipline/afstand is dat dit keer?
De enige plek waar de opmerking die (vul naam van sporter in) kent u niet ook echt een terechte opmerking is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is toch ook één grote gemaakte bende
quote:
quote:
Wat een onzekere antwoorden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marathon mannen? Of de mountainbike?
Zoveel waarheid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie vrouw
EDIT: Goede kont ook
ik hou van dansen en muziekquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Jamaicaanse volkslied heeft wat weg van Viva España
Jaaah maanquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Handschoenen en een muts bij 18 graden.
link?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef TheArt het volgende:
Asbel Kiprop, een Keniaan die Engels kan
eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fraser-Pryce lacht zo leuk
Hij wilt hele lichaam warm houden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Handschoenen en een muts bij 18 graden.
Komt Imca Marina binnen gezeild die een gouden plak tussen d'r tieten vandaan tovertquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hou van dansen en muziek
e viva espana
Kweet niet, ik denk wel degelijk dat er een mentaliteitsverschil is tussen sommige landenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |