Publiek binden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de 100m finale zo laat in de avond?
Of doen ze dat voor jamaica/usa tijdsverschil?
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de 100m finale zo laat in de avond?
Of doen ze dat voor jamaica/usa tijdsverschil?
Heerlijke opmerking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel opsporing verzocht.
Zonde! Is ie geblesseerd?quote:
valse startquote:
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Lijkt wel die kale van zo'n James Bond filmquote:
Merrit? Ja.quote:
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan niet veranderen (ben geen mod).
Ohja, hij is geen snelwandelaar. Dom van me.quote:
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.
Deal, geef me eerst je gegevens dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.
Gaan easy door joh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |