Publiek binden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de 100m finale zo laat in de avond?
Of doen ze dat voor jamaica/usa tijdsverschil?
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is de 100m finale zo laat in de avond?
Of doen ze dat voor jamaica/usa tijdsverschil?
Heerlijke opmerking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel opsporing verzocht.
Zonde! Is ie geblesseerd?quote:
valse startquote:
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Als martina in de top 3 eindig ga ik mezelf zwart verven
Lijkt wel die kale van zo'n James Bond filmquote:
Merrit? Ja.quote:
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan niet veranderen (ben geen mod).
Ohja, hij is geen snelwandelaar. Dom van me.quote:
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zal wel voor een groot deel door de VS komen, die betalen enorm veel om dit uit te mogen zenden.
Deal, geef me eerst je gegevens dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of we boeken samen een reisje naar Bonaire en vieren het daar? Ik heb er nog wel een vriend wonen.
Gaan easy door joh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
en daarna gelijk Mart: ''Sjurrendie Martiena, die kent u niet''.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.
Vraag maar aan pauper Steven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deal, geef me eerst je gegevens dan.
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Komt goed jongen, jullie gaan de competitie verpulveren als mammoeten over de woeste vlaktes bezaaid met jonge naaldboompjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Waar baseren ze dat op eigenlijk? Martina had de vijfde tijd geloof ik, 9 lijkt me nou niet echt een gunstige baan ofwat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Marcoss het volgende:
2 Thompson
3 Powell
4 Gay
5 Blake
6 Gatlin
7 Bolt
8 Bailey
9 Martina.
Wat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan pauper Steven.
[..]
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Welke halve finales?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
Wariner was de enige die de afgelopen tien jaar daar enigzins bij in de buurt kwam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komen
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |