en daarna gelijk Mart: ''Sjurrendie Martiena, die kent u niet''.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het is om 21.50 local time, niet laat dus.
Vraag maar aan pauper Steven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deal, geef me eerst je gegevens dan.
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een paupers in het VBL-gedeelte!
Komt goed jongen, jullie gaan de competitie verpulveren als mammoeten over de woeste vlaktes bezaaid met jonge naaldboompjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
Wacht, ik geef je gewoon de letterlijke tekst:quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk, je kunt het als TS gewoon ff veranderen. Onderaan in de TT bij mannen, gewoon ff toevoegen '200 m'. Moet lukken toch?
Waar baseren ze dat op eigenlijk? Martina had de vijfde tijd geloof ik, 9 lijkt me nou niet echt een gunstige baan ofwat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Marcoss het volgende:
2 Thompson
3 Powell
4 Gay
5 Blake
6 Gatlin
7 Bolt
8 Bailey
9 Martina.
Wat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag maar aan pauper Steven.
[..]
Niet voor niks is voetbal het lelijke eendje van de spelen.
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Al die donkere atleten. Mede mogelijk gemaakt door:
[ afbeelding ]
Welke halve finales?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Beregd het volgende:
nu al nerveus voor de volgende 2 halve finales
Wariner was de enige die de afgelopen tien jaar daar enigzins bij in de buurt kwam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denken dat iemand hier in de buurt van het WR kan komen
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ruim een seconde boven het wereldrecord.Wat was het traag aan het eind zeg.
Ook al was het pas de SF.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef groenen het volgende:
[..]
Het wereldrecord is dan ook gelopen door een baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |