Ja, en met wat ik net al zeg heeft die ook aangetoond een echte toernooi loper te zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.
Ja en Ja!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
22:50 pas ??? heb ik het goed gehoord, zit er een Nederlander in de finale?
Jonathan ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |