dinsdag series,quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Wanneer moet Martina de 200 met bochie doen?
Idem voor NLquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Onwaarschijnlijk toch eigenlijk dat zo'n land als Jamaica zoveel goeie atleten weet af te leveren
Ook prima.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederland
Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland?
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verrek, die zou je helemaal vergeten. Draait voor mijn gevoel ook al een hele tijd mee.
Met Gatlin...uh...quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
Nee Collins.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Moet hij Santos verslaan. Die beleeft dan pas een seizoen. Zou ook te bizar zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Vond ik ook alquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |