abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115158185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
Hoe wouden ze dat doen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115158187
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115158189
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Startnummers ruilen :D
Gaaf toch? :)
pi_115158190
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rihanna :')
Rompompompommmm man down.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:42 #205
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158194
Hebben ze het over jeugdige overmoed bij Borleé, terwijl James nog jonger is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158198
quote:
99s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Startnummers ruilen :D
:Y

Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_115158199
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen? :D Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:50 #208
284411 crew  heywoodu
pi_115158202
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef TheArt het volgende:
44.99. Tweede verliezer nu. Die gaat het niet halen.
Inderdaad, zijn er maar 2 in de laatste halve finale die die tijd nog NIET gelopen hebben dit jaar ;(

Jammer hoor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:52:55 #209
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115158210
Neuh geen regen!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158212
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
pi_115158213
:') Papiertje wisselen ...
pi_115158219
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Sasman het volgende:

[..]

Voor wat? een 7de plek?
Hij liep de tweede tijd van dit seizoen, snelste is niet aanwezig, dus hij zou gewoon voor goud moeten kunnen gaan.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:06 #213
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115158224
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Anonymousz het volgende:
chris brown?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115158228
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat ze benen wilden uitwisselen
:D
pi_115158233
GEEN REGEN PLZ!!! ;(
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:16 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158236
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

_O_
Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158240
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Oh jee regen, niet goed niet goed, geen WR dan
Nederlands weer O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115158247
De winnaar uit Grenada legt bij BBC uit dat hij trots is om in een race met Pistorius te mogen lopen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:32 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158251
In sf3 dus Green, Greene, Green, Joling, Rihanna en Borlee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:38 #220
284411 crew  heywoodu
pi_115158256
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen? :D Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.
pi_115158259
BOLT
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:48 #222
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158265
Hopen dat Kevin Borlee maar presteert.
Trotse Belg.
pi_115158266
wie is deze nobody
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:52 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_115158267
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Gaaf toch? :)
Ja ik vond het wel leuk. Ik zou met Bolt ruilen ;)
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y

Wel een mooi gebaar, gewoon knap hoe iemand met zijn beperking zo ver is gekomen
Zeker :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115158269
hij weet ook gewoon dat die camera er staat :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:55 #226
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115158271
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef knnth het volgende:
GEEN REGEN PLZ!!! ;(
Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:53:56 #227
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115158274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef JohnDDD het volgende:
De winnaar uit Grenada legt bij BBC uit dat hij trots is om in een race met Pistorius te mogen lopen
O+
You cheated on me with choreography.
pi_115158279
Hoogspringbaas Donald Thomas is ook helemaal niks meer de afgelopen jaren, nu uitgeschakeld met 2.16 al ;(

pi_115158292
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja, je support Grenada of je doet het niet hè.
Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meer ;(
pi_115158293
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, Kevin Borlee en Santos automatisch door, Rooney en Hyatt als tijdsnelste.
Ben benieuwd. Er zijn er meer tegengevallen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:54:12 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158294
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef TheArt het volgende:
Gaat Solomon dan gewoon de finale halen? :D Tweede teenager in de finale naast Santos zo.
De derde. James is ook nog 19 ;)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:54:13 #232
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115158295
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina :P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:54:19 #233
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158297
Schiet een raket de lucht in, stelletje Britten.
pi_115158299
Als Gatlin wint is het echt een winnaar zonder uitstraling.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:54:49 #235
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115158325
Wanneer moet Martina de 200 met bochie doen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158329
Aldama kan je de ribben van zien :')
pi_115158330
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nederlands weer O+
Kan me niet schelen ,

ik eis een WR vanavond !
pi_115158334
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

De derde. James is ook nog 19 ;)
Verrek, die zou je helemaal vergeten. Draait voor mijn gevoel ook al een hele tijd mee.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:55:09 #239
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158335
Borlee doet nog maar een poging?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158340
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Kan me niet schelen ,

ik eis een WR vanavond !
IK OOK. 5 SECONDEN MINSTENS
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:55:11 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158343
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voor de supporters van de Kaaimaneilanden en Sint Kitts and Nevis viel het niet meer ;(
Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zetten :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:55:12 #242
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115158345
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef marcodej het volgende:
Als Gatlin wint is het echt een winnaar zonder uitstraling.
dont worry hij wint toch niet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115158348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hollandse omstandigheden zijn in het voordeel van Martina :P
Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland? :P
pi_115158365
Uit welk land komt die statenloze??
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:55:41 #245
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158371
Dat meisje maar loeren naar die spieren :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:55:45 #246
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115158376
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borlee doet nog maar een poging?
net als green gisteren
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115158379
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die laatste waren zo stom om hun grote held uit de ploeg te zetten :{
Wat is gebeurd met Hymen dan?
pi_115158387
Bonevacia _O_ Komt vanaf 2013 uit voor NL.
pi_115158388
Onwaarschijnlijk toch eigenlijk dat zo'n land als Jamaica zoveel goeie atleten weet af te leveren _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:01 #250
284411 crew  heywoodu
pi_115158393
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland? :P
Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederland :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:06 #251
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_115158399
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef henkde_j het volgende:
Wanneer moet Martina de 200 met bochie doen?
dinsdag series,
woensdag semis
donderdag finale
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:07 #252
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158400
Kevin Borlee kijkt ook lekker blij.
Trotse Belg.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:19 #253
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115158415
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Onwaarschijnlijk toch eigenlijk dat zo'n land als Jamaica zoveel goeie atleten weet af te leveren _O_
Idem voor NL
pi_115158416
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Volgens mij zit hij veel meer in Amerika dan op de ABC-eilanden of in Nederland :P
Ook prima. :s)
pi_115158417
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Ik weet dat jij dit niet serieus bedoelt maar... Zit Martina niet veel meer op de ABC-eilanden dan in Nederland? :P
Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.
pi_115158424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia _O_ Komt vanaf 2013 uit voor NL.
Roly Bonevacia is allang een nederlander
pi_115158429
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:37 #258
123170 alors
zlata1234
pi_115158433
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia _O_ Komt vanaf 2013 uit voor NL.
Maar waarom niet nu dan al?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:40 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158435
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef TheArt het volgende:

[..]

Verrek, die zou je helemaal vergeten. Draait voor mijn gevoel ook al een hele tijd mee.
Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:43 #260
284411 crew  heywoodu
pi_115158439
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik denk dat ie vooral in Amerika zit, daar traint ie ook.
Met Gatlin...uh...
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:56:55 #261
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158450
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
:') _O-
Trotse Belg.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:00 #262
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115158456
Die maniertjes van ze :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:03 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158460
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat is gebeurd met Hymen dan?
Nee Collins.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158461
iHahaha doe laatste :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:07 #265
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158465
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Sasman het volgende:
Kevin Borlee kijkt ook lekker blij.
Hij weet dat z'n broer lichtelijk gefaald heeft.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:08 #266
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115158467
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
:')
Moira. is tof. :7
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:16 #267
284411 crew  heywoodu
pi_115158476
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.
pi_115158481
Bonevacia 8-)
pi_115158483
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

Klopt. Het is ook een bizar talent. Achter elkaar wereldkampioen bij de junioren, bij onder 23 en bij de senioren. Het zou echt fenomenaal zijn als hij het vierde jaar op rij de grootste prijs weet te winnen.
Moet hij Santos verslaan. Die beleeft dan pas een seizoen. Zou ook te bizar zijn.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:26 #270
123170 alors
zlata1234
pi_115158486
Die Saudi vond ik leuk O+ :@
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:37 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158495
Kevin Borlee 3e in 44,98 zou wel leuk zijn :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158501
Ik denk dat die Saudi omvalt, zo met die ramadan :P
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 21:57:45 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115158504
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wel stom dat die Belg dat twee keer mag proberen????
Vond ik ook al
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115158511
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee Collins.
Hymen kwam ook niet opdagen ;(
pi_115158535
22:50 pas ??? heb ik het goed gehoord, zit er een Nederlander in de finale?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:21 #276
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115158542
awww blessure
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:21 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_115158543
Belg *O* *O*
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:22 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158547
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En zonder Merritt, en met het oog op die laatste meters net en vanmorgen moet dat zeker goed mogelijk zijn.
Ja, en met wat ik net al zeg heeft die ook aangetoond een echte toernooi loper te zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:22 #279
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115158549
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
22:50 pas ??? heb ik het goed gehoord, zit er een Nederlander in de finale?
Ja en Ja!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:29 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158555
Kevin wel door
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115158558
verdomme weer geen wereldrecord :r
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:35 #282
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115158559
Is het niet een nadeel om in de buitenbaan te starten? Je ziet je concurrentie dan toch niet?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115158561
Jonathan denk ik ook naar de finale.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:45 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115158569
Jonathan mazzelpik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:46 #285
123170 alors
zlata1234
pi_115158570
Aaah Bonevacia, wat sneu
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:46 #286
11102 knep
Mountainfreak
pi_115158571
Deze Borlee doet het heel wat beter :P.
pi_115158573
Nog steeds niet overtuigend.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:51 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115158577
De logische twee door.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115158578
Jep, Jonathan ook mee.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 augustus 2012 @ 21:58:59 #290
284411 crew  heywoodu
pi_115158584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef TheArt het volgende:
Jonathan denk ik ook naar de finale.
Ja :D
pi_115158585
:r shirt uittrekken = gele kaart
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115158588
Bonevacia DNF ;(

Beide Borlees in de finale _O_
pi_115158589
Jonathan door. *O*
Citius, Altius, Fortius.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:59:02 #294
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115158591
Niemand komt aan die tijd van J.Borlee van gisteren. Wat heeft die J.Borlee uitgevreten?
Trotse Belg.
pi_115158593
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Szura het volgende:
Kevin wel door
Jonathan ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_115158595
Net mee. Leuk, een Belgische tweeling.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:59:09 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_115158597
ja waarschijnlijk 2 Borleetjes in de final
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_115158599
Sporza-commentaar. :D
pi_115158601
Toch beide broertjes in de finale
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115158605
Sexy :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')